Od Stracciatelle do San Rema: CMC festival potvrdio status glazbenog giganta
Završen je 17. CMC festival u Vodicama 2025. powered by Calzedonia, najveći i najzabavniji festival na ovim prostorima. Dvodnevni festival ponovo je okupio najpopularnija imena iz cijele regije, a vodička riva bila je premala za publiku koja je došla pratiti nastupe čak 46 izvođača.
Ovogodišnji festival otvoren je nastupom Ante Casha i Domenice koji su predstavili pjesmu Stracciatella nakon čega su uslijedili nastupi dobro znanih pjevača i glazbenih legendi poput Nede Ukraden, Željka Bebeka, Mladena Grdovića, Duška Lokina, Vlade Kalmbera & Srebrnih krila, Darka Domijana i drugih. Priliku za predstavljanje uživo dobili su i neki debitanti poput Matije Woo, Patriše, Ane Milnović, sastava Črni Petr, a među njima je svakako najzanimljivije ime rock legende Dade Topića koji je izveo pjesmu Donna imposibile.
“Recimo, najvažnije je da nisam imo tremu, malo sam slušao sve kolege kako rade i što rade. Čestitam Croatiji Records i ljudima koji su sve ovo organizirali jer ovo je mega festival. To je jače od San Rema. Toliko izvođača, toliko pjesama, to je jedna, fantastična produkcija”, rekao je Dado Topić.
Osim Ante Casha i Domenice, na CMC festivalu vidjeli smo i još neke nove, zanimljive suradnje poput Indira feat. Manč, Žanamari feat. Gidra X Nered, a publiku su zabavili svojim već velikim hitom Je, bo’me je! Prima band i Nives Celzijus. Iako je CMC festival revijlanog karaktera, dodijeljeno je nekoliko priznanja. Ona posebna dobili su Neda Ukraden i Vlado Kalember sa svojim Srebrnim krilima.
“Prije svega sretna sam da smo mi večeras skupa u prekrasnim Vodicama na ovom festivalu koji ima svoju jednu posebnu čar i vidim da i večeras je isto tako jako lijepo ima publika, da su raspoloženi”, zahvalila se Neda Ukraden.
Za izvođača 2024. godine odabran je Mladen Grdović, a priznanje za prošlogodišnji hit festivala Tajne naše pripao je Ivanu Zaku. Za najbolju pjesmu CMC festivala 2025. po izboru Udruge hrvatskih radija odabrana je pjesma Svima u inat Sandija Cenova.
“Ja sam se samo lijepo obukao, a sve drugo je u pjesmi, u mojoj interpretaciji i u mojoj duši i u publici koja će to nadam se podržati. Nije pjesma na prvu, ali siguran sam da kad se malo sluša da je jako duboka i ostat će ta pjesma”, rekao je Sandi.
Sva priznanja dodijelio je izvršni direktor festivala Mario Kovač. Svima omiljeni voditeljski par, Edina Pršić Babić i Dalibor Petko vješto su kormilarili trosatnim programom, a Petko je svoju kolegicu na pozornici iznenadio rođendanskim buketom. Festival je završio sjajnim nastupom legende Željka Bebeka koji je uz Zvonu Bebeka predstavio svoj novi hit Zagrli me.
“Vodice inspiriraju svakog od nas, ne samo da budemo dobri, nego da se nadamo da će sve ovo što radimo biti još bolje kad se budemo dogodine vratili. Zaista sam presretan da sam odlučio ovaj dan provesti na CMC festivalu”, dodao je na kraju Željku Bebek.
Publika, kojoj ni tri i pol sata glazbe nije bilo dovoljno zabavljali su Trio Gušt hitovima iz svoje dugogodišnje karijere, nakon revijalnog dijela festivala.
CMC festival 2025. u Vodicama još jednom je potvrdio svoj status najvećeg glazbenog spektakla u regiji, okupljajući brojne izvođače, raznolike glazbene stilove i tisuće posjetitelja željnih dobre zabave. U jedinstvenoj atmosferi uz more, festival je spojio tradiciju i nove glazbene snage, ostavljajući publiku s osmijehom i iščekivanjem idućeg izdanja.
Koncertom Mateja Meštrovića i Borne Šercara, putnički terminal Zračne luke Franjo Tuđman pretvoren je u pozornicu bezvremenskih klasika koja za posjetitelje ostaje otvorena do 6. siječnja 2026.
Hrvatska premijera novog BMW-a iX3 održana je 10. prosinca u BMW Tomić & Co. City Storeu na Rooseveltovu trgu u Zagrebu, gdje je domaća publika prvi put vidjela najnoviju generaciju električne mobilnosti brenda BMW. Tomić & Co. je predstavio ovaj model kao prvi serijski automobil razvijen na platformi Neue Klasse, pa je događaj najavio smjer u kojem se razvija električna budućnost marke. Program je vodio Ivan Vukušić, koji je naglasio ključne tehnološke inovacije i objasnio ulogu modela iX3 u novoj eri održive i inteligentne mobilnosti.
Talijanski beauty brend KIKO Milano, poznat po inovativnim formulama, vrhunskoj kvaliteti i razigranom pristupu ljepoti, ove sezone predstavlja jednu od svojih najraskošnijih kolekcija — Snow Kissed Holiday. Kolekcija je dostupna u Hrvatskoj čime se KIKO Milano dodatno približava ljubiteljicama kvalitetne kozmetike diljem zemlje.
Blagdanski dani napokon su pred vratima, a s njima i ona neodoljiva potraga za malim ritualima koji donose toplinu, mirise doma i onaj poznati osjećaj slatkog iščekivanja. Upravo zato stiže vijest koja će razveseliti sve ljubitelje finih, ručno rađenih zimskih poslastica.
U vremenu u kojem se putovanja sve više pretvaraju u intimna ogledala naših odnosa i želja, najnovije Booking.com-ovo istraživanje otkriva da Hrvati u sve većoj mjeri putuju kako bi iskušali čvrstoću svojih veza, ali i kako bi pronašli personaliziranu njegu kože koja će im vratiti energiju, jasnoću i osjećaj potpunosti. Putovanje tako prestaje biti tek fizični odlazak s jedne lokacije na drugu i postaje emotivni i senzorički prostor u kojem se preispituje bliskost, otkrivaju nove dimenzije partnerstva i ispisuju priče koje će se pamtiti dulje od samog odmora. Sve veći broj putnika odlučuje se prepustiti neizvjesnosti i dopustiti da ih situacije izvan zone komfora približe onima uz koje putuju, jer odnosi proživljeni u napetim, spontanijim okolnostima često govore više od najsmirenijih svakodnevnih trenutaka.
U raskošnom, svjetlucavom ambijentu obnovljene Gradske kavane, večer je mirisala na tradiciju, mediteranske biljke i onaj poseban trenutak kada se prošlost i sadašnjost dotaknu u savršenoj točki. Maraska je upravo ondje, u prisustvu brojnih poznatih lica i zaljubljenika u fine okuse, predstavila Heritage Pelinkovac, novi premium liker koji je istodobno hommage i hrabri iskorak prema budućnosti. Atmosfera je bila nalik elegantnoj filmskoj sceni u kojoj se sve generacije Zadra i Šibenika stapaju u moderni ritam grada, dok se nasljeđe jedne od najstarijih europskih destilerija pretače u čaše i priče.
Kako dani postaju kraći, a temperature sve niže, blagdansko razdoblje donosi dobro poznatu toplinu obiteljskih druženja, ali i darivanja. Kada se to spoji sa sezonskim popustima, mnogi se odlučuju na poklanjanje novih uređaja ili gadgeta. Očekivano, na vrhu liste najpoželjnijih i dalje su pametni telefoni koji nude napredne tehnologije, stalnu povezanost, dugotrajnu bateriju i kvalitetne kamere. No, bilo da kupujete mobitel ili neki gadget za sebe ili dragu osobu, blagdanski budžet treba mudro rasporediti kako bi poklona bilo dovoljno za sve.
Pop boje, blagdanski motivi i luksuzne teksture definiraju Chanel Holiday ekskluzivnu blagdansku selekciju modnih dodataka koja u prvi plan stavlja sofisticiranu interpretaciju božićne estetike. Kolekcija je osmišljena kao hommage sezoni slavlja, uz naglasak na detalje koji čine razliku.
Postoje LEGO setovi koji se slažu, izlože i s vremenom padnu u zaborav. A postoje i oni rijetki, pomno osmišljeni modeli koji nadilaze granicu igračke i postaju predmet želje, razgovora i statusa. Upravo takav je novi LEGO Icons set inspiriran serijom Stranger Things – Creel House, mračna kuća iz Hawkinsa koja u Hrvatsku stiže za svega nekoliko dana i već sada se smatra jednim od najpoželjnijih kolekcionarskih izdanja ove godine.
Eurosong je desetljećima volio sebe zamišljati kao sigurno utočište glazbe – prostor u kojem se politika zaustavlja na vratima pozornice, a reflektori obasjavaju isključivo pjesme, izvođače i obećanje zajedništva. No povijest tog natjecanja pokazuje da se stvarnost uvijek, prije ili kasnije, probije kroz scenografiju. Odluka Nema, pobjednika Eurosonga 2024., da vrati svoj trofej Europskoj radiodifuznoj uniji (EBU), nije samo osobni čin savjesti, nego i simbolički rez u tkivu natjecanja koje se već godinama bori s vlastitim proturječnostima.