HELLO
HELLO! #HelloItsMe

Sunčani Split, jedan od najljepših hrvatskih gradova, ne samo da osvaja svojim mediteranskim šarmom, već i jednom posebnom vezom između Splićana i naočala. Biranje i posjedovanje naočala, na jedan sasvim poseban način dodatno upotpunjuje njihovu ljubav prema ovom suncem okupanom gradu.

No, kako ne bi samo oni uživali u najboljim modelima i ponudi, webshop Optike M, omogućuje svima da naruče svoj omiljeni par naočala, a upravo ove godine, Optika M slavi nevjerojatnih 20 godina uspješnog poslovanja, a iza svakog uspjeha stoji ogromna posvećenost i ljubav prema onome što rade.

Webshop kao odgovor na izazove

Kratko prije pandemije koronavirusa, otvorili smo prvi hrvatski optički webshop, koji je odmah postao hit među ljubiteljima naočala. Pružili smo našim kupcima mogućnost da, iz udobnosti svog doma, naruče sunčane naočale i dioptrijske okvire po najpovoljnijim cijenama. S webshopom smo uspjeli ostati povezani s našim kupcima i u izazovnim vremenima. Za sve koji se prijave na naš newsletter, redovito nudimo posebne popuste, čime dodatno nagrađujemo vjernost naših klijenata. Osim što smo postigli ovaj značajan jubilej, ja osobno, kao majstor optičar, slavim i 32 godine rada u ovom fascinantnom sektoru. Zajedno sa svojom “boljom polovicom” (kako ga od milja zovem), mojim suprugom Damirom Medvešekom, otvorili smo prvu optiku na adresi Domaldova 7a u Splitu, a od tada do danas naša vizija postojanja je uvijek bila i ostala – pružiti najbolju ponudu naočala i izvanredno korisničko iskustvo“ – dodaje Sunčica Sivić, suvlasnica Optike M.

Početak s velikim snovima i vrhunskim brendovima

Prvi koraci bili su hrabri i strastveni. Prostor su ispunili najpoznatijim brendovima naočala, poput Celine, Diora, Guccija, Saint Laurenta, Bottege Venete. Tu su bili i Alaia, Prada, Miu Miu, Cazala, Tiffany & Co, Ray-Ban te mnogi drugi, donoseći u Split najnovije trendove iz svijeta optike. Kroz godine se ističu bogatom ponudom, pristupačnim cijenama i uvijek ljubaznim i stručnim osobljem.

optika M

Model na fotografijama je Sonja Dvornik.FOTO: Petra Nižetić

Kako su godine prolazile, tako je Optika M rasla. Nakon pet godina poslovanja, ovaj bračni par otvara i drugi dućan na adresi Bosanska 3 u Splitu, te su kao tim nastavili redovito posjećivati najvažnije sajmove u Parizu i Milanu. Na tim sajmovima biraju se najnoviji i najatraktivnij modeli naočala, čime svojim kupcima omogućavaju da uvijek budu u koraku s najnovijim trendovima.

Usmjereni na kvalitetu i osobnu uslugu

Tijekom svih ovih godina, Optiku M posjećuju vjerni kupci, a dolaze iz svih dijelova Hrvatske – od Zagreba, Šibenika i Makarske pa sve do Dubrovnika – upravo zbog bogatog izbora i povoljnih cijena. Često su dobivali upite o mogućnosti otvaranja novih dućana u drugim gradovima,  ali su odlučili zadržati kvalitetu, kako u odabiru proizvoda, tako i u usluzi. Odluka da zadrže samo dva dućana u Splitu bila je logična, no tada su smislili rješenje za sve kupce izvan Splita –webshop.

Instagram kao mjesto za edukaciju i inspiraciju

Njihov uspjeh nije stao samo na webshopu. Svakodnevno kroz svoj Instagram profil, Sunčica  na jako lijep i realan način priča o tome koje su naočale trenutno “must-have”, a koje su već izašle iz mode.

optika M

Supružnici i vlasnici Sunčica i Damir Sivić.FOTO: Petra Nižetić

Njihovi followersi redovito prate storyje, jer osim što pružaju informacije, educiraju i inspiriraju zajednicu. Povjerenje i angažman pratitelja i kupaca ih svakodnevno motiviraju da budu još bolji.

Nova faza: preuređenje i proširenje ponude

Povodom 20. obljetnice, ove godine je potpuno preuređen dućan u Bosanskoj 3 te sada ima novo, moderno ruho koje odražava njihovu strast prema inovacijama i stalnom usmjerenju prema vrhunskoj usluzi. Također, plan je dodatno proširiti asortiman s još više renomiranih brendova, kako bi kupci uvijek imali pristup najnovijim i najatraktivnijim modelima naočala.

Zahvalni na svakom kupcu kroz ove hvalevrijedne godine, Optika M i dalje ostaje pri kvaliteti, vrhunskoj optičkoj usluzi i što je izuzetno bitno – pristupačnim cijenama.


druge vijesti

svaki put ina

Kako tehnologija i umjetna inteligencija mijenjaju način na koji putujemo?

Umjetna inteligencija sve je prisutnija u našim životima, a njezina primjena iz dana u dan postaje raznolikija. AI više nije samo alat za analizu podataka ili industrijsku automatizaciju sada sudjeluje u kreativnosti, glazbi, komunikaciji i svakodnevnim navikama. Unatoč čestim raspravama o prednostima i rizicima, jedno je sve jasnije: kada se koristi odgovorno, AI može povezati ljude na načine koji su prije bili nezamislivi.

Tech

15 prosinca 2025

de llure

Savršen božićni poklon za fashionistice: Dizajnerski nakit koji spaja luksuz, stil i bezvremenost

U potrazi za božićnim poklonom koji nije tek još jedan predmet, već promišljena gesta, modno osviještene žene uvijek traže isto: estetiku, kvalitetu i priču. De’llure je upravo takav izbor, nakit koji ne viče, ali se pamti. Brend koji dolazi iz “tvornice luksuza” zagrebačke obitelji Prahir u sebi nosi onu rijetku ravnotežu između suvremenog minimalizma i suptilnog glamura, idealnu za fashionistice koje znaju da je pravi stil uvijek nenametljiv.

Shopping

15 prosinca 2025

sam u kući

Od filmske nostalgije do domaćeg božićnog hita: Legendarna pjesma iz filma “Sam u kući 2” dobila službeni hrvatski prepjev

Božići devedesetih nezamislivi su bez Kevina McCallistera, njujorških ulica i bezvremenske pjesme All Alone On Christmas koja se zauvijek urezala u kolektivnu blagdansku memoriju. Upravo je taj filmski klasik ove godine dobio novo, domaće ruho – i to potpuno legalno, uz službeno odobrenje američkih nositelja autorskih prava.

Glazba/Festivali

15 prosinca 2025

Kraj woke ludosti u 2026. Hello Magazin Croatia Hrvatska

Povratak realnosti u televiziji i medijima: Kraj woke ludosti u 2026.

Godina 2026. označava prekretnicu u svijetu televizije i zabave. Nakon godina dominacije tzv. “woke” narativa, kada su LGBTQ+ likovi, rodne ideologije i politički korektne poruke preplavile ekran, industrija polako, ali sigurno počinje vraćati ravnotežu i fokus na ono što publika doista želi gledati. Statistike iz GLAAD-ovog izvještaja Where We Are on TV jasno pokazuju trend: gotovo 41% LGBTQ+ likova s prethodnih sezona neće se vraćati u 2026. – rezultat ne toliko cenzure koliko poslovnih odluka i prirodnog završetka serija, ali u očima mnogih kritičara, ovo simbolizira kraj ere prisilne ideološke uključenosti u mainstream zabavi.

Film/TV

15 prosinca 2025