Sunčani Split, jedan od najljepših hrvatskih gradova, ne samo da osvaja svojim mediteranskim šarmom, već i jednom posebnom vezom između Splićana i naočala. Biranje i posjedovanje naočala, na jedan sasvim poseban način dodatno upotpunjuje njihovu ljubav prema ovom suncem okupanom gradu.
No, kako ne bi samo oni uživali u najboljim modelima i ponudi, webshop Optike M, omogućuje svima da naruče svoj omiljeni par naočala, a upravo ove godine, Optika M slavi nevjerojatnih 20 godina uspješnog poslovanja, a iza svakog uspjeha stoji ogromna posvećenost i ljubav prema onome što rade.
Webshop kao odgovor na izazove
„Kratko prije pandemije koronavirusa, otvorili smo prvi hrvatski optički webshop, koji je odmah postao hit među ljubiteljima naočala. Pružili smo našim kupcima mogućnost da, iz udobnosti svog doma, naruče sunčane naočale i dioptrijske okvire po najpovoljnijim cijenama. S webshopom smo uspjeli ostati povezani s našim kupcima i u izazovnim vremenima. Za sve koji se prijave na naš newsletter, redovito nudimo posebne popuste, čime dodatno nagrađujemo vjernost naših klijenata. Osim što smo postigli ovaj značajan jubilej, ja osobno, kao majstor optičar, slavim i 32 godine rada u ovom fascinantnom sektoru. Zajedno sa svojom “boljom polovicom” (kako ga od milja zovem), mojim suprugom Damirom Medvešekom, otvorili smo prvu optiku na adresi Domaldova 7a u Splitu, a od tada do danas naša vizija postojanja je uvijek bila i ostala – pružiti najbolju ponudu naočala i izvanredno korisničko iskustvo“ – dodaje Sunčica Sivić, suvlasnica Optike M.
Početak s velikim snovima i vrhunskim brendovima
Prvi koraci bili su hrabri i strastveni. Prostor su ispunili najpoznatijim brendovima naočala, poput Celine, Diora, Guccija, Saint Laurenta, Bottege Venete. Tu su bili i Alaia, Prada, Miu Miu, Cazala, Tiffany & Co, Ray-Ban te mnogi drugi, donoseći u Split najnovije trendove iz svijeta optike. Kroz godine se ističu bogatom ponudom, pristupačnim cijenama i uvijek ljubaznim i stručnim osobljem.
Model na fotografijama je Sonja Dvornik.FOTO: Petra Nižetić
Kako su godine prolazile, tako je Optika M rasla. Nakon pet godina poslovanja, ovaj bračni par otvara i drugi dućan na adresi Bosanska 3 u Splitu, te su kao tim nastavili redovito posjećivati najvažnije sajmove u Parizu i Milanu. Na tim sajmovima biraju se najnoviji i najatraktivnij modeli naočala, čime svojim kupcima omogućavaju da uvijek budu u koraku s najnovijim trendovima.
Usmjereni na kvalitetu i osobnu uslugu
Tijekom svih ovih godina, Optiku M posjećuju vjerni kupci, a dolaze iz svih dijelova Hrvatske – od Zagreba, Šibenika i Makarske pa sve do Dubrovnika – upravo zbog bogatog izbora i povoljnih cijena. Često su dobivali upite o mogućnosti otvaranja novih dućana u drugim gradovima, ali su odlučili zadržati kvalitetu, kako u odabiru proizvoda, tako i u usluzi. Odluka da zadrže samo dva dućana u Splitu bila je logična, no tada su smislili rješenje za sve kupce izvan Splita –webshop.
Instagram kao mjesto za edukaciju i inspiraciju
Njihov uspjeh nije stao samo na webshopu. Svakodnevno kroz svoj Instagram profil, Sunčica na jako lijep i realan način priča o tome koje su naočale trenutno “must-have”, a koje su već izašle iz mode.
Supružnici i vlasnici Sunčica i Damir Sivić.FOTO: Petra Nižetić
Njihovi followersi redovito prate storyje, jer osim što pružaju informacije, educiraju i inspiriraju zajednicu. Povjerenje i angažman pratitelja i kupaca ih svakodnevno motiviraju da budu još bolji.
Nova faza: preuređenje i proširenje ponude
Povodom 20. obljetnice, ove godine je potpuno preuređen dućan u Bosanskoj 3 te sada ima novo, moderno ruho koje odražava njihovu strast prema inovacijama i stalnom usmjerenju prema vrhunskoj usluzi. Također, plan je dodatno proširiti asortiman s još više renomiranih brendova, kako bi kupci uvijek imali pristup najnovijim i najatraktivnijim modelima naočala.
Zahvalni na svakom kupcu kroz ove hvalevrijedne godine, Optika M i dalje ostaje pri kvaliteti, vrhunskoj optičkoj usluzi i što je izuzetno bitno – pristupačnim cijenama.
Xiaomi i Polyphony Digital danas su najavili povijesnu odluku o partnerstvu na Prvoj rundi Gran Turismo World Series 2025. godine. U okviru ove suradnje, Xiaomi SU7 Ultra - luksuzno električno vozilo iz Xiaomi EV linije debitirat će u globalno poznatom simulatoru utrka Gran Turismo 7, za PlayStation 4 i PlayStation 5, čime će postati prvi Xiaomi model predstavljen u ovoj franšizi.
Što dobijete kada spojite kristalno čisto more, najljepši arhipelag Dalmacije, odličnu glazbu i zarazno dobru vibru? Odgovor je jednostavan – CMC Festival u Vodicama! Ove je godine već 17. izdanje najveselijeg festivala na Jadranu otvoreno baš onako kako priliči – glazbeno, emotivno i s puno osmijeha na tradicionalnoj brodskoj vožnji šibenskim akvatorijem.
Glazbena diva i kantautorica Alka Vuica ove godine obilježava impresivnih 40 godina umjetničke karijere. Tim povodom, u nedjelju 8. lipnja 2025., na svoj rođendan, predstavlja svoj novi album Ljubavnik, koji će istovremeno biti objavljen na svim digitalnim platformama.
Kad se srce ljeta počne osjećati u zraku, a more priziva zvukovima najdražih melodija, znamo da je stiglo vrijeme za jednu od najiščekivanijih glazbenih čarolija godine – CMC Festival Vodice 2025. Po sedamnaesti put Vodice postaju epicentar zabave, emocija i vrhunske glazbe, a ove godine slavi se još raskošnije, još veselije i – još glasnije!
I ovo ljeto Croatia Records predlaže izbor svojih hitova koji će podići atmosferu na svakom ljetnom partyju. Eminentni popis ljetnih poslastica otvaraju ženske vokalne snage - Magazin i Doris Dragović te nas odmah uvode u opuštenu atmosferu.
U sunčanom ozračju i poznatom ambijentu golf terena Riverside Gardena, Grazia je i ove godine organizirala svoj prepoznatljivi Summer Party, okupivši brojna poznata lica i zaljubljenike u modu, lifestyle i ljetno raspoloženje.
Kad život postane brz, gradske ulice užurbane, a dani nalik jedan drugome – stiže Zlatni Pan da podsjeti koliko vrijede oni mali, opušteni trenuci. Jučer je zagrebačkom istočnom stranom zavladao zlatni val – Panov Zlatni kamiončić krenuo je iz City Centera One East i već na prvoj stanici pogodio ravno u srce. Hladni Pan, dobra glazba i savršena doza ležernosti osvojili su prolaznike koji su se spontano okupili, nazdravili i usporili ritam. Jer ponekad je upravo to ono što nam najviše treba.
Njegov prvi razvod bio je jedan od najskupljih u povijesti Hollywooda, ali izgleda da su Kevin Costner i Christine Baumgartner unaprijed dogovorili što će biti s njihovom imovinom.
Priyanka Chopra na sinoćnoj je premijeri zablistala u bajkovitoj haljini Nine Ricci, a njezini fanovi našalili su se kako ju je sigurno odabrao njezin suprug Nick.
U raskošnom ambijentu Venecije, gdje povijest, umjetnost i romantika kroje najsnažnije modne priče, domaći modni brend Duchess predstavio je svoju novu kampanju koja je proteklog vikenda ukrala svu pažnju prolaznika, turista i modne publike.