HELLO
HELLO! #HelloItsMe

Sunčani Split, jedan od najljepših hrvatskih gradova, ne samo da osvaja svojim mediteranskim šarmom, već i jednom posebnom vezom između Splićana i naočala. Biranje i posjedovanje naočala, na jedan sasvim poseban način dodatno upotpunjuje njihovu ljubav prema ovom suncem okupanom gradu.

No, kako ne bi samo oni uživali u najboljim modelima i ponudi, webshop Optike M, omogućuje svima da naruče svoj omiljeni par naočala, a upravo ove godine, Optika M slavi nevjerojatnih 20 godina uspješnog poslovanja, a iza svakog uspjeha stoji ogromna posvećenost i ljubav prema onome što rade.

Webshop kao odgovor na izazove

Kratko prije pandemije koronavirusa, otvorili smo prvi hrvatski optički webshop, koji je odmah postao hit među ljubiteljima naočala. Pružili smo našim kupcima mogućnost da, iz udobnosti svog doma, naruče sunčane naočale i dioptrijske okvire po najpovoljnijim cijenama. S webshopom smo uspjeli ostati povezani s našim kupcima i u izazovnim vremenima. Za sve koji se prijave na naš newsletter, redovito nudimo posebne popuste, čime dodatno nagrađujemo vjernost naših klijenata. Osim što smo postigli ovaj značajan jubilej, ja osobno, kao majstor optičar, slavim i 32 godine rada u ovom fascinantnom sektoru. Zajedno sa svojom “boljom polovicom” (kako ga od milja zovem), mojim suprugom Damirom Medvešekom, otvorili smo prvu optiku na adresi Domaldova 7a u Splitu, a od tada do danas naša vizija postojanja je uvijek bila i ostala – pružiti najbolju ponudu naočala i izvanredno korisničko iskustvo“ – dodaje Sunčica Sivić, suvlasnica Optike M.

Početak s velikim snovima i vrhunskim brendovima

Prvi koraci bili su hrabri i strastveni. Prostor su ispunili najpoznatijim brendovima naočala, poput Celine, Diora, Guccija, Saint Laurenta, Bottege Venete. Tu su bili i Alaia, Prada, Miu Miu, Cazala, Tiffany & Co, Ray-Ban te mnogi drugi, donoseći u Split najnovije trendove iz svijeta optike. Kroz godine se ističu bogatom ponudom, pristupačnim cijenama i uvijek ljubaznim i stručnim osobljem.

optika M

Model na fotografijama je Sonja Dvornik.FOTO: Petra Nižetić

Kako su godine prolazile, tako je Optika M rasla. Nakon pet godina poslovanja, ovaj bračni par otvara i drugi dućan na adresi Bosanska 3 u Splitu, te su kao tim nastavili redovito posjećivati najvažnije sajmove u Parizu i Milanu. Na tim sajmovima biraju se najnoviji i najatraktivnij modeli naočala, čime svojim kupcima omogućavaju da uvijek budu u koraku s najnovijim trendovima.

Usmjereni na kvalitetu i osobnu uslugu

Tijekom svih ovih godina, Optiku M posjećuju vjerni kupci, a dolaze iz svih dijelova Hrvatske – od Zagreba, Šibenika i Makarske pa sve do Dubrovnika – upravo zbog bogatog izbora i povoljnih cijena. Često su dobivali upite o mogućnosti otvaranja novih dućana u drugim gradovima,  ali su odlučili zadržati kvalitetu, kako u odabiru proizvoda, tako i u usluzi. Odluka da zadrže samo dva dućana u Splitu bila je logična, no tada su smislili rješenje za sve kupce izvan Splita –webshop.

Instagram kao mjesto za edukaciju i inspiraciju

Njihov uspjeh nije stao samo na webshopu. Svakodnevno kroz svoj Instagram profil, Sunčica  na jako lijep i realan način priča o tome koje su naočale trenutno “must-have”, a koje su već izašle iz mode.

optika M

Supružnici i vlasnici Sunčica i Damir Sivić.FOTO: Petra Nižetić

Njihovi followersi redovito prate storyje, jer osim što pružaju informacije, educiraju i inspiriraju zajednicu. Povjerenje i angažman pratitelja i kupaca ih svakodnevno motiviraju da budu još bolji.

Nova faza: preuređenje i proširenje ponude

Povodom 20. obljetnice, ove godine je potpuno preuređen dućan u Bosanskoj 3 te sada ima novo, moderno ruho koje odražava njihovu strast prema inovacijama i stalnom usmjerenju prema vrhunskoj usluzi. Također, plan je dodatno proširiti asortiman s još više renomiranih brendova, kako bi kupci uvijek imali pristup najnovijim i najatraktivnijim modelima naočala.

Zahvalni na svakom kupcu kroz ove hvalevrijedne godine, Optika M i dalje ostaje pri kvaliteti, vrhunskoj optičkoj usluzi i što je izuzetno bitno – pristupačnim cijenama.


druge vijesti

lego

U Hrvatsku za nekoliko dana dolazi najtraženiji LEGO set sezone – Mračna kuća iz Stranger Thingsa koju žele i kolekcionari i dizajneri interijera

Postoje LEGO setovi koji se slažu, izlože i s vremenom padnu u zaborav. A postoje i oni rijetki, pomno osmišljeni modeli koji nadilaze granicu igračke i postaju predmet želje, razgovora i statusa. Upravo takav je novi LEGO Icons set inspiriran serijom Stranger Things – Creel House, mračna kuća iz Hawkinsa koja u Hrvatsku stiže za svega nekoliko dana i već sada se smatra jednim od najpoželjnijih kolekcionarskih izdanja ove godine.

Design

13 prosinca 2025

nemo

Zašto je Nemo vratio trofej Eurosonga i što to znači za budućnost natjecanja?

Eurosong je desetljećima volio sebe zamišljati kao sigurno utočište glazbe – prostor u kojem se politika zaustavlja na vratima pozornice, a reflektori obasjavaju isključivo pjesme, izvođače i obećanje zajedništva. No povijest tog natjecanja pokazuje da se stvarnost uvijek, prije ili kasnije, probije kroz scenografiju. Odluka Nema, pobjednika Eurosonga 2024., da vrati svoj trofej Europskoj radiodifuznoj uniji (EBU), nije samo osobni čin savjesti, nego i simbolički rez u tkivu natjecanja koje se već godinama bori s vlastitim proturječnostima.

Celebrity News

13 prosinca 2025