Od Pariza do Istanbula kroz Esplanadu uz novo limitirano izdanje popodnevnog čaja inspiriranog Orient Expressom
Zamislite ovo: zvuk porculanskih šalica, miris svježe pečenih štrukli, nota mentinog čaja u zraku i pogled na raskošnu terasu Oleander pod svjetlom kasnog popodneva. Zagreb možda živi užurbanim ritmom 21. stoljeća, ali postoji jedno mjesto gdje vrijeme usporava, gdje svaka sekunda miriše na nostalgiju, profinjenost i luksuz – to je Esplanade 1925 Lounge & Cocktail Bar.
U godini kada ova kultna dama zagrebačke elegancije obilježava svoju stotu obljetnicu, Esplanade nas poziva da zakoračimo u zlatno doba putovanja – ono doba kada su dame nosile svilene rukavice, a gospodinima je šešir bio obavezan modni dodatak. Sve to oživljava uz limitirano izdanje Popodnevnog čaja nadahnutog legendarnim Orient Expressom, putujućeg simbola luksuza i romantike.
Ovo nije samo čaj – ovo je gurmanska ekspedicija
Na etažeru koji izgleda poput male kulinarske pozornice, redaju se zalogaji koje je osmislila chefica Ana Grgić Tomić. Pariz miriše na guščju jetru i marmeladu od kruške, Venecija je začinjena pinjolima i burratom, a Zagreb vas dočekuje sa svojom vječnom kraljicom – mini zapečenom štruklom. Svaki zalogaj nosi priču, svaka tekstura evocira neko drugo desetljeće, neko drugo vrijeme, ali jedno zajedničko mjesto: Esplanade.
Putovanje se nastavlja prema Orijentu – Istanbul dolazi u obliku humusa, zatara i jogurta s mentom, a sve završava slatkim dodirima Italije i Francuske – tiramisu s jagodama i prosecco notom, macaron s limun kremom i čokoladni choux s rumom. A kada mislite da ste okusili sve, dolazi desert koji priča jezik Orijenta: kadaif, pistacije, ružina vodica, rahat lokum. San u zalogaju.
I ne brinite – nije zaboravljeno ni ono što je u čaju najvažnije: ritual. U čajniku poslužuje se odabrani čaj, uz med, limun i osmijeh osoblja koje zna da upravo gledate u trenutak koji će postati uspomena.
A uspomene? Esplanade se pobrinula i za njih. Svakom gostu poklanja stiliziranu knjižicu o povijesti hotela i razglednicu koju, ako želite, osoblje može poslati na bilo koju adresu. Jer neke uspomene treba dijeliti.
Za potpuni doživljaj tu je i čaša hrvatskog pjenušca, prosecco ili, ako ste raspoloženi za raskoš, Dom Pérignon. A ako ste više koktel-tip, pripremite se za pravo otkriće: deset autorskih koktela slavnog Vjenceslava Madića, svakim gutljajem otkrivate novo desetljeće povijesti hotela, sve do današnjih dana, gdje se okusi šafrana, Hennessyja i brazilske kave pretaču u tekuću eleganciju.
U Esplanadi ništa nije slučajno. Svaki detalj – od nota u zraku, tekstura na jeziku do dekora interijera – priča jednu veliku priču. Priču o stilu koji ne prolazi. O mjestu gdje se vrijeme ne mjeri satima, već trenucima koje želimo pamtiti.
Zato, ne čekajte savršen povod. Stvorite ga. Rezervirajte stol, povedite one koji znaju uživati u tišini porculanske šalice i hrskavosti savršenog zalogaja. I otkrijte što zaista znači živjeti s profinjenošću – u Esplanadi.
Zagreb je proteklog tjedna ponovno dokazao da zna kako pretvoriti opušteno druženje u događaj o kojem će se danima pričati. Drugo izdanje LUVA Partyja okupilo je klijente, partnere i prijatelje agencije LUVA, ali i niz ljudi iz poslovnog, medijskog i društvenog života, koji su se vrlo brzo uklopili u živu i dinamičnu atmosferu večeri. Od prvih dolazaka bilo je jasno da se radi o susretu koji spaja profesionalnost, srdačnost i suvremeni duh zagrebačke scene.
U hrvatskom sportskom kalendaru malo je događaja koji iz godine u godinu uspijevaju zadržati jednaku snagu simbolike, okupljanja i kontinuiteta kao što je to slučaj s Noći vaterpola. Premda se mijenjaju generacije igrača i mijenja se struktura domaće i međunarodne scene, tradicija okupljanja vaterpolske zajednice na koncu sezone ostaje čvrsta i prepoznatljiva. Od 2007. do danas, ovaj događaj oblikovao se u ritual sabiranja sportskih uspjeha, odavanja priznanja i podsjećanja na zajednički put koji vaterpolo u Hrvatskoj čini jednom od najstabilnijih i najuspješnijih sportskih grana.
Hrvatski premium brend Merla, poznat po najkvalitetnijim stolnjacima i posteljinama proizvedenim u Hrvatskoj, otvorio je svoj prvi pop-up u Splitu. Smješten na prvom katu City Center One, prostor nudi kupcima iz Dalmacije priliku da uživo vide, dodirnu i odaberu tkanine koje su osvojile tisuće domova diljem Hrvatske.
Booking.com otkriva da će 2026. godina biti godina putovanja po mjeri osobnosti i želja putnika jer putnici sve češće biraju odredišta koja odražavaju njihove navike, interese i temperament. Istraživanje pokazuje da putnici rado istražuju nova prijateljstva i odnose na putovanjima jer takva iskustva omogućuju bolje upoznavanje sebe i drugih. Sve veća skupina putnika koristi tehnologiju za pronalaženje mjesta povezanih s uspomenama jer takva mjesta bude nostalgiju i stvaraju nove slojeve emocionalnog doživljaja. Značajan broj putnika putuje u skladu s horoskopom jer žele uskladiti svoju energiju s kozmičkim ritmovima koji ih nadahnjuju. Ovakvi trendovi pokazuju da će putovanja u 2026. godini biti osobnija, eksperimentalnija i usmjerenija autentičnom identitetu putnika.
Jesensko izdanje edukativne radionice Stilska Jednadžba, u organizaciji stilistice Ivane Pavić, održano je ovaj vikend u Zagrebu i još jednom potvrdilo zašto se ovaj projekt s razlogom smatra jedinstvenim u Hrvatskoj. Ivana je prva u Hrvatsku ponudila analizu boja kao profesionalnu uslugu te već više od pet godina aktivno radi na demokratizaciji stilističkih usluga, čineći ih dostupnima svakoj ženi. Upravo s ciljem da znanje o stilu, bojama i odijevanju učini dostupnim svakoj ženi – bez obzira na godine, budžet ili životni stil – Ivana kontinuirano organizira ovakve radionice koje spajaju edukaciju, iskustvo i inspiraciju.
Tvrtka Medikor obilježava 30 godina tijekom kojih je izrasla u vodećeg medtech lidera u Hrvatskoj. Uz mrežu od 1.000 partnerskih ljekarni i dvoznamenkasti rast, tvrtka nastavlja širenje strateškim izlaskom na tržište Europske unije u 2026. godini.
Britanski PR stručnjak tvrdi da su Harryjeve šale i medijski nastupi postali neučinkoviti te znak gubitka identiteta nakon odlaska iz kraljevske obitelji.
Glumac otkriva kako je politički govor o Tibetu doveo do dvadesetogodišnje zabrane prisustvovanja Oscaru i zašto nikada nije požalio što ga je izrekao.