Kolekcija koja spaja stil i lakoću: Otkrij modne favorite sezone
U sezoni u kojoj su detalji važniji nego ikad, PINKO predstavlja kolekciju cipela koja elegantno spaja lakoću kretanja i nenametljivi glamur, stvarajući modele koji se prirodno uklapaju u ritam suvremenog života. Svaki je par promišljeno dizajniran kako bi odgovorio različitim verzijama žene današnjice koja s jednakom samouvjerenošću prelazi iz poslovnog u privatno okruženje, pa cipele postaju produžetak njezinog osobnog stila i naglašavaju ljepotu svakog trenutka.
Čizme u novoj kolekciji djeluju kao snažan modni statement jer kombiniraju profinjen dizajn i praktičnu funkcionalnost, zbog čega se lako uklapaju uz dnevne kombinacije i večernje izlaske. Modeli do koljena od glatke kože ili brušenih materijala pružaju osjećaj moći i elegancije, dok gležnjače s blok petom nude stabilnost i suptilnu ženstvenost u svakom koraku. Biker i cowboy modeli s metalnim detaljima donose odvažniji vizualni efekt i unose dinamiku u zimske dane, čineći ih savršenim izborom za sve koje žele izražajniji stil.
PINKO tenisice postaju ključni komad za užurbane gradske dane jer kombiniraju udobnost i estetsku privlačnost, što ih čini idealnim izborom za cjelodnevne obaveze. Platforme s kožnim završecima i metalik akcentima unose dozu svježine u klasične siluete, zbog čega se izvrsno uklapaju uz traperice, sako ili lepršavu haljinu. lakoćom naglašavaju ležernu eleganciju i omogućuju moderan izgled bez kompromisa u udobnosti.
Trend robusnih potplata i dalje zauzima važno mjesto u modnom svijetu, a PINKO ga interpretira na sofisticiran način kako bi spojio urbani duh i praktičnost. Chunky čizme s nazubljenim potplatom i prepoznatljivim Love Birds logotipom stvaraju upečatljivu siluetu koja privlači pažnju, dok istovremeno pružaju sigurnost u svakom koraku. Ovi modeli savršeno nadopunjuju odvažne stilske kombinacije i postaju ključan detalj koji definira cjelokupni izgled.
Salonke u PINKO kolekciji ostaju vječni simbol elegancije jer su oblikovane tako da odgovaraju različitim potrebama i prilikama tijekom dana. Kožne varijante u neutralnim nijansama ističu profinjenost i lako se kombiniraju uz poslovne outfite i večernje modne trenutke, dok modeli s remenčićem oko gležnja unose dodatnu notu ženstvenosti i pružaju elegantan završetak svakoj kombinaciji.
Cijela kolekcija odiše svestranošću jer briše granice između dnevnog i večernjeg stila, stvarajući obuću koja se intuitivno prilagođava ritmu svakodnevice. PINKO cipele prate ženu kroz sve njezine uloge i raspoloženja jer svakim korakom unose dozu glamura, lakoće i suvremene elegancije. Nova kolekcija uspješno spaja trendovske elemente i trajnu vrijednost, stvarajući modele koji nadilaze sezonu i postaju dio osobnog modnog identiteta.
Zagreb je proteklog tjedna ponovno dokazao da zna kako pretvoriti opušteno druženje u događaj o kojem će se danima pričati. Drugo izdanje LUVA Partyja okupilo je klijente, partnere i prijatelje agencije LUVA, ali i niz ljudi iz poslovnog, medijskog i društvenog života, koji su se vrlo brzo uklopili u živu i dinamičnu atmosferu večeri. Od prvih dolazaka bilo je jasno da se radi o susretu koji spaja profesionalnost, srdačnost i suvremeni duh zagrebačke scene.
U hrvatskom sportskom kalendaru malo je događaja koji iz godine u godinu uspijevaju zadržati jednaku snagu simbolike, okupljanja i kontinuiteta kao što je to slučaj s Noći vaterpola. Premda se mijenjaju generacije igrača i mijenja se struktura domaće i međunarodne scene, tradicija okupljanja vaterpolske zajednice na koncu sezone ostaje čvrsta i prepoznatljiva. Od 2007. do danas, ovaj događaj oblikovao se u ritual sabiranja sportskih uspjeha, odavanja priznanja i podsjećanja na zajednički put koji vaterpolo u Hrvatskoj čini jednom od najstabilnijih i najuspješnijih sportskih grana.
Hrvatski premium brend Merla, poznat po najkvalitetnijim stolnjacima i posteljinama proizvedenim u Hrvatskoj, otvorio je svoj prvi pop-up u Splitu. Smješten na prvom katu City Center One, prostor nudi kupcima iz Dalmacije priliku da uživo vide, dodirnu i odaberu tkanine koje su osvojile tisuće domova diljem Hrvatske.
Booking.com otkriva da će 2026. godina biti godina putovanja po mjeri osobnosti i želja putnika jer putnici sve češće biraju odredišta koja odražavaju njihove navike, interese i temperament. Istraživanje pokazuje da putnici rado istražuju nova prijateljstva i odnose na putovanjima jer takva iskustva omogućuju bolje upoznavanje sebe i drugih. Sve veća skupina putnika koristi tehnologiju za pronalaženje mjesta povezanih s uspomenama jer takva mjesta bude nostalgiju i stvaraju nove slojeve emocionalnog doživljaja. Značajan broj putnika putuje u skladu s horoskopom jer žele uskladiti svoju energiju s kozmičkim ritmovima koji ih nadahnjuju. Ovakvi trendovi pokazuju da će putovanja u 2026. godini biti osobnija, eksperimentalnija i usmjerenija autentičnom identitetu putnika.
Jesensko izdanje edukativne radionice Stilska Jednadžba, u organizaciji stilistice Ivane Pavić, održano je ovaj vikend u Zagrebu i još jednom potvrdilo zašto se ovaj projekt s razlogom smatra jedinstvenim u Hrvatskoj. Ivana je prva u Hrvatsku ponudila analizu boja kao profesionalnu uslugu te već više od pet godina aktivno radi na demokratizaciji stilističkih usluga, čineći ih dostupnima svakoj ženi. Upravo s ciljem da znanje o stilu, bojama i odijevanju učini dostupnim svakoj ženi – bez obzira na godine, budžet ili životni stil – Ivana kontinuirano organizira ovakve radionice koje spajaju edukaciju, iskustvo i inspiraciju.
Tvrtka Medikor obilježava 30 godina tijekom kojih je izrasla u vodećeg medtech lidera u Hrvatskoj. Uz mrežu od 1.000 partnerskih ljekarni i dvoznamenkasti rast, tvrtka nastavlja širenje strateškim izlaskom na tržište Europske unije u 2026. godini.
Britanski PR stručnjak tvrdi da su Harryjeve šale i medijski nastupi postali neučinkoviti te znak gubitka identiteta nakon odlaska iz kraljevske obitelji.
Glumac otkriva kako je politički govor o Tibetu doveo do dvadesetogodišnje zabrane prisustvovanja Oscaru i zašto nikada nije požalio što ga je izrekao.