Od 18. do 21. svibnja na Bundeku nas očekuje najveća cvjetna izložba u ovom dijelu Europe, ali i bogat popratni sadržaj
I ovog proljeća Bundek će postati najraskošnija cvjetna oaza. “Floaart “, zaštitni znak Zagreba koji na najljepši način nosi poruku njegove prirodne i kulturne baštine očekuje nas od 18. do 21. svibnja na nikad atraktivnijem izložbenom prostoru Bundeka od 300 tisuća četvornih metara.
Na prigodnoj svečanosti u 11 sati izložbu će otvoriti gradonačelnik grada Zagreba Tomislav Tomašević.
Tijekom četiri dana, do nedjelje, 21. svibnja, na najvećem hortikulturnom događaju u ovom dijelu Europe, u organizaciji Podružnice Zrinjevac, predstavit će se više od 170 domaćih i stranih izlagača.
“Floraart” je prepoznat u Europi i šire te događaj svrstava među slične izložbe u velikim gradovima razvijene europske i svjetske vrtlarske tradicije pa će se tako na izložbi predstaviti najnoviji trendovi u krajobraznom uređenju, prezentirati nova idejna rješenja u uređenju vrtova i zelenih površina te u aranžiranju cvijeća, kao i noviteti u biljnoj proizvodnji i vrtnoj mehanizaciji.
Uz prigodnu prodaju cvijeća i sadnica i ove godine organiziraju se zanimljiva predavanja i radionice, atraktivna natjecanja poput tradicionalnog Hrvatskog kupa florista i Međunarodnog natjecanja učenika srednjih škola u aranžiranju cvijeća, a nagrade očekuju i izlagače koji se kandidiraju za najljepši izložbeni prostor.
Vanjski izložbeni prostori omogućuju raznolikost u oblikovanju cvjetnjaka, ali i cvjetnih instalacija koje su isprojektirali Danijela Barišić, Vanja Bakarčić Guzmić, Martita Burić Teskera i Ivan Žigman, a postavili vrijedni radnici podružnice Zrinjevac, službe urbanog zelenila i izvođenja projekata krajobraznog uređenja kao i službe za proizvodnju bilja i kompostiranje uz vodstvo Igora Vidičeka.Očekuje nas i prezentacija dendrološkog i ostalih materijala, a na zapadnom i istočnom prostoru parka Bundek organizirat će se bogata prodaja kaktusa, trajnica, raznolikog asortimana biljnog materijala i ostalih proizvoda po pristupačnim cijenama. Biljni materijal proizveli su vrtlari Podružnice Zrinjevac na lokacijama stakleničko – plastenička proizvodnja Remetinečka cesta 15, rasadnik Jankomir i rasadnik Markuševac.
„Ove godine posebnost izložbe bit će u tome što su projektanti Zrinjevca ispričali novu priču na vanjskom dijelu izložbe, dakle Floraart smo izvukli na prostore parka Bundeka. Novo je i to što na šetnici ovaj put neće biti nikakve prodaje, tako da ljudi mogu slobodno šetati i razgledavati cvjetne instalacije”, rekla je potpredsjednica Izvršnog odbora Floraarta, Natalija Vidučić.
Izlagače biljnog materijala ocjenjivat će komisija i to u tri kategorije: biljni materijal – proizvodnja, kreativnost prikaza proizvodnog programa i cvjetne / prostorne instalacije.
Organizatori “Floraarta” od samih se početaka trude na mlađe naraštaje prenijeti odgovoran odnos prema prirodi i okolišu. Naime, jedan od temeljnih ciljeva izložbe upravo je edukacija, pa će najmlađi uživati u Floragradu uz čitanje priča, dječje predstave, zabavne radionice i sadnju cvijeća.
Goethe je rekao „Cvijeće su prekrasni hijeroglifi prirode kojima nam govori koliko nas voli” pa stoga iskoristite blagodati prirodnog okruženja, pronađite svoj omiljen kutak, opustite se i okupajte dušu zvukovima i mirisima prirode.
U srijedu, 28. svibnja 2025., hotel Zonar u Zagrebu bio je epicentar ženske snage, znanja i nadahnuća. Prva Pro-femina konferencija, u organizaciji časopisa Ljepota&Zdravlje i pod pokroviteljstvom prestižnog dermokozmetičkog brenda Eucerin, okupila je brojne žene — i ponekog muškarca — koji su odlučili posvetiti jedan dan onome što često u svakodnevnom vrtlogu stavljamo na zadnje mjesto: sebi.
U ambijentu modernog hotela Zonar, pod aromatičnim oblakom Spring Aira i u cvjetnoj scenografiji studija Diši na nos, Baos i Padma, 28. svibnja 2025. održana je prva Pro-femina konferencija u organizaciji časopisa Ljepota&Zdravlje. Elegantno i sadržajno, okupljanje pod temom "Najbolja verzija sebe" okupilo je vodeće stručnjake iz područja zdravlja, ljepote i wellnessa, ali i niz entuzijastičnih posjetitelja željnih znanja, inspiracije i osobnog rasta.
U samom srcu Dalmacije, između sunca, mora i mirisa Mediterana, održan je ekskluzivni Porsche Dalmacija Road Show, vozačko iskustvo koje spaja emociju, preciznost i uživanje u vožnji. Tijekom pet dana, čak 100 sudionika istraživalo je obalne ceste i dalmatinska mjesta, pretvarajući svaki zavoj u trenutak koji ostaje zapamćen.
21. kolovoza čak 50 izvođača na pozornici izvodit će glazbu bandova poput Led Zeppelin, Queen, Deep Purple, The Doors, AC/DC, Pink Floyd, Toto, The Rolling Stones, The Beatles, Tine Turner, Princea i drugih svjetskih imena.
Douglas parfumerije, sinonim za luksuz, stručnost i inovaciju u svijetu ljepote, ekskluzivno su predstavile najnoviju beauty uslugu – Skincare School by Douglas. Ova inovativna usluga nastavak je Douglasove misije da svojim kupcima ponudi jedinstvena i personalizirana beauty iskustva, a predstavljena je na posebnom eventu u parfumeriji na Trgu bana Jelačića 7 u Zagrebu.
Ivana Kovač na Instagramu je podijelila emotivnu fotografiju s ocem Mišom, koji se rijetko pojavljuje u javnosti. Objavu su obožavatelji toplo dočekali.
Sedam mjeseci nakon rođenja kćeri Lune, Mateo i Izabel Kovačić organizirali su krštenje, a slavlju su prisustvovali brojni poznati, uključujući Luku Modrića i Ninu Badrić.
Slavna autorica otkrila je neugodni susret koji ju je podsjetio koliko se žene još uvijek vrednuje prema izgledu, a ne prema uspjesima. I zašto je Hermione važnija od savršenog struka.