Od 18. do 21. svibnja na Bundeku nas očekuje najveća cvjetna izložba u ovom dijelu Europe, ali i bogat popratni sadržaj
I ovog proljeća Bundek će postati najraskošnija cvjetna oaza. “Floaart “, zaštitni znak Zagreba koji na najljepši način nosi poruku njegove prirodne i kulturne baštine očekuje nas od 18. do 21. svibnja na nikad atraktivnijem izložbenom prostoru Bundeka od 300 tisuća četvornih metara.
Na prigodnoj svečanosti u 11 sati izložbu će otvoriti gradonačelnik grada Zagreba Tomislav Tomašević.
Tijekom četiri dana, do nedjelje, 21. svibnja, na najvećem hortikulturnom događaju u ovom dijelu Europe, u organizaciji Podružnice Zrinjevac, predstavit će se više od 170 domaćih i stranih izlagača.
“Floraart” je prepoznat u Europi i šire te događaj svrstava među slične izložbe u velikim gradovima razvijene europske i svjetske vrtlarske tradicije pa će se tako na izložbi predstaviti najnoviji trendovi u krajobraznom uređenju, prezentirati nova idejna rješenja u uređenju vrtova i zelenih površina te u aranžiranju cvijeća, kao i noviteti u biljnoj proizvodnji i vrtnoj mehanizaciji.
Uz prigodnu prodaju cvijeća i sadnica i ove godine organiziraju se zanimljiva predavanja i radionice, atraktivna natjecanja poput tradicionalnog Hrvatskog kupa florista i Međunarodnog natjecanja učenika srednjih škola u aranžiranju cvijeća, a nagrade očekuju i izlagače koji se kandidiraju za najljepši izložbeni prostor.
Vanjski izložbeni prostori omogućuju raznolikost u oblikovanju cvjetnjaka, ali i cvjetnih instalacija koje su isprojektirali Danijela Barišić, Vanja Bakarčić Guzmić, Martita Burić Teskera i Ivan Žigman, a postavili vrijedni radnici podružnice Zrinjevac, službe urbanog zelenila i izvođenja projekata krajobraznog uređenja kao i službe za proizvodnju bilja i kompostiranje uz vodstvo Igora Vidičeka.Očekuje nas i prezentacija dendrološkog i ostalih materijala, a na zapadnom i istočnom prostoru parka Bundek organizirat će se bogata prodaja kaktusa, trajnica, raznolikog asortimana biljnog materijala i ostalih proizvoda po pristupačnim cijenama. Biljni materijal proizveli su vrtlari Podružnice Zrinjevac na lokacijama stakleničko – plastenička proizvodnja Remetinečka cesta 15, rasadnik Jankomir i rasadnik Markuševac.
„Ove godine posebnost izložbe bit će u tome što su projektanti Zrinjevca ispričali novu priču na vanjskom dijelu izložbe, dakle Floraart smo izvukli na prostore parka Bundeka. Novo je i to što na šetnici ovaj put neće biti nikakve prodaje, tako da ljudi mogu slobodno šetati i razgledavati cvjetne instalacije”, rekla je potpredsjednica Izvršnog odbora Floraarta, Natalija Vidučić.
Izlagače biljnog materijala ocjenjivat će komisija i to u tri kategorije: biljni materijal – proizvodnja, kreativnost prikaza proizvodnog programa i cvjetne / prostorne instalacije.
Organizatori “Floraarta” od samih se početaka trude na mlađe naraštaje prenijeti odgovoran odnos prema prirodi i okolišu. Naime, jedan od temeljnih ciljeva izložbe upravo je edukacija, pa će najmlađi uživati u Floragradu uz čitanje priča, dječje predstave, zabavne radionice i sadnju cvijeća.
Goethe je rekao „Cvijeće su prekrasni hijeroglifi prirode kojima nam govori koliko nas voli” pa stoga iskoristite blagodati prirodnog okruženja, pronađite svoj omiljen kutak, opustite se i okupajte dušu zvukovima i mirisima prirode.
Ekipa Judo kluba osoba s invaliditetom Ishi ovoga je tjedna boravila u francuskom Houlgateu, gdje se tijekom vikenda održava završni turnir iz serije natjecanja Europske judo unije namijenjenih judokama s invaliditetom. Hrvatsku na ovom prestižnom događaju predstavlja 15 sportaša Ishija, koji će snage odmjeriti s konkurencijom iz cijele Europe.
Zagreb je proteklog tjedna ponovno dokazao da zna kako pretvoriti opušteno druženje u događaj o kojem će se danima pričati. Drugo izdanje LUVA Partyja okupilo je klijente, partnere i prijatelje agencije LUVA, ali i niz ljudi iz poslovnog, medijskog i društvenog života, koji su se vrlo brzo uklopili u živu i dinamičnu atmosferu večeri. Od prvih dolazaka bilo je jasno da se radi o susretu koji spaja profesionalnost, srdačnost i suvremeni duh zagrebačke scene.
U hrvatskom sportskom kalendaru malo je događaja koji iz godine u godinu uspijevaju zadržati jednaku snagu simbolike, okupljanja i kontinuiteta kao što je to slučaj s Noći vaterpola. Premda se mijenjaju generacije igrača i mijenja se struktura domaće i međunarodne scene, tradicija okupljanja vaterpolske zajednice na koncu sezone ostaje čvrsta i prepoznatljiva. Od 2007. do danas, ovaj događaj oblikovao se u ritual sabiranja sportskih uspjeha, odavanja priznanja i podsjećanja na zajednički put koji vaterpolo u Hrvatskoj čini jednom od najstabilnijih i najuspješnijih sportskih grana.
Hrvatski premium brend Merla, poznat po najkvalitetnijim stolnjacima i posteljinama proizvedenim u Hrvatskoj, otvorio je svoj prvi pop-up u Splitu. Smješten na prvom katu City Center One, prostor nudi kupcima iz Dalmacije priliku da uživo vide, dodirnu i odaberu tkanine koje su osvojile tisuće domova diljem Hrvatske.
Booking.com otkriva da će 2026. godina biti godina putovanja po mjeri osobnosti i želja putnika jer putnici sve češće biraju odredišta koja odražavaju njihove navike, interese i temperament. Istraživanje pokazuje da putnici rado istražuju nova prijateljstva i odnose na putovanjima jer takva iskustva omogućuju bolje upoznavanje sebe i drugih. Sve veća skupina putnika koristi tehnologiju za pronalaženje mjesta povezanih s uspomenama jer takva mjesta bude nostalgiju i stvaraju nove slojeve emocionalnog doživljaja. Značajan broj putnika putuje u skladu s horoskopom jer žele uskladiti svoju energiju s kozmičkim ritmovima koji ih nadahnjuju. Ovakvi trendovi pokazuju da će putovanja u 2026. godini biti osobnija, eksperimentalnija i usmjerenija autentičnom identitetu putnika.
Jesensko izdanje edukativne radionice Stilska Jednadžba, u organizaciji stilistice Ivane Pavić, održano je ovaj vikend u Zagrebu i još jednom potvrdilo zašto se ovaj projekt s razlogom smatra jedinstvenim u Hrvatskoj. Ivana je prva u Hrvatsku ponudila analizu boja kao profesionalnu uslugu te već više od pet godina aktivno radi na demokratizaciji stilističkih usluga, čineći ih dostupnima svakoj ženi. Upravo s ciljem da znanje o stilu, bojama i odijevanju učini dostupnim svakoj ženi – bez obzira na godine, budžet ili životni stil – Ivana kontinuirano organizira ovakve radionice koje spajaju edukaciju, iskustvo i inspiraciju.
Tvrtka Medikor obilježava 30 godina tijekom kojih je izrasla u vodećeg medtech lidera u Hrvatskoj. Uz mrežu od 1.000 partnerskih ljekarni i dvoznamenkasti rast, tvrtka nastavlja širenje strateškim izlaskom na tržište Europske unije u 2026. godini.
Ponekad se čini da savršen beauty trenutak zahtijeva cijeli arsenal proizvoda, no onda se pojave oni mali, pažljivo osmišljeni dragulji koji sve mijenjaju. Upravo takva mala revolucija stiže iz suradnje dvaju domaćih brendova – Ruka Beauty i JN Beauty – koji su udružili estetiku, stručnost i filozofiju „manje je više“ te stvorili mini glam duo koji stane u svaku torbicu, a pruža neočekivano snažan efekt.
Prepoznatljiv po svojem glamuru i perfekcionizmu, stilist i modni vizionar Marko Grubnić ponovno demonstrira kako izgled može biti osobni potpis, manifest i umjetnička izjava.
U svijetu mode, gdje se vizije mijenjaju brže nego se ispisuju trendovski manifesti, odlazak darija vitalea iz versacea u manje od godinu dana djeluje poput munje koja nakratko rasiječe nebo pa nestane, ostavljajući za sobom više pitanja nego odgovora. Njegov kratki mandat pretvorio se u fantastično zgusnutu priču o ambiciji, industrijskim tektonskim poremećajima, estetskim sudarima i suptilnim političkim turbulencijama koje rijetko dospiju na površinu. A ipak, svaki detalj otkriva novu perspektivu o tome kako se velika modna kuća nosi s vlastitom prošlošću i budućnošću, pogotovo u trenutku kad promjena vlasništva neminovno pomiče sve unutarnje kotačiće.
Američka voditeljica otvoreno podržala zakon koji će zabraniti korištenje društvenih mreža mladima do 16 godina i poručila da taj potez štiti djecu od ovisnosti, pornografije i gubitka socijalnih vještina.