Od 18. do 21. svibnja na Bundeku nas očekuje najveća cvjetna izložba u ovom dijelu Europe, ali i bogat popratni sadržaj
I ovog proljeća Bundek će postati najraskošnija cvjetna oaza. “Floaart “, zaštitni znak Zagreba koji na najljepši način nosi poruku njegove prirodne i kulturne baštine očekuje nas od 18. do 21. svibnja na nikad atraktivnijem izložbenom prostoru Bundeka od 300 tisuća četvornih metara.
Na prigodnoj svečanosti u 11 sati izložbu će otvoriti gradonačelnik grada Zagreba Tomislav Tomašević.
Tijekom četiri dana, do nedjelje, 21. svibnja, na najvećem hortikulturnom događaju u ovom dijelu Europe, u organizaciji Podružnice Zrinjevac, predstavit će se više od 170 domaćih i stranih izlagača.
“Floraart” je prepoznat u Europi i šire te događaj svrstava među slične izložbe u velikim gradovima razvijene europske i svjetske vrtlarske tradicije pa će se tako na izložbi predstaviti najnoviji trendovi u krajobraznom uređenju, prezentirati nova idejna rješenja u uređenju vrtova i zelenih površina te u aranžiranju cvijeća, kao i noviteti u biljnoj proizvodnji i vrtnoj mehanizaciji.
Uz prigodnu prodaju cvijeća i sadnica i ove godine organiziraju se zanimljiva predavanja i radionice, atraktivna natjecanja poput tradicionalnog Hrvatskog kupa florista i Međunarodnog natjecanja učenika srednjih škola u aranžiranju cvijeća, a nagrade očekuju i izlagače koji se kandidiraju za najljepši izložbeni prostor.
Vanjski izložbeni prostori omogućuju raznolikost u oblikovanju cvjetnjaka, ali i cvjetnih instalacija koje su isprojektirali Danijela Barišić, Vanja Bakarčić Guzmić, Martita Burić Teskera i Ivan Žigman, a postavili vrijedni radnici podružnice Zrinjevac, službe urbanog zelenila i izvođenja projekata krajobraznog uređenja kao i službe za proizvodnju bilja i kompostiranje uz vodstvo Igora Vidičeka.Očekuje nas i prezentacija dendrološkog i ostalih materijala, a na zapadnom i istočnom prostoru parka Bundek organizirat će se bogata prodaja kaktusa, trajnica, raznolikog asortimana biljnog materijala i ostalih proizvoda po pristupačnim cijenama. Biljni materijal proizveli su vrtlari Podružnice Zrinjevac na lokacijama stakleničko – plastenička proizvodnja Remetinečka cesta 15, rasadnik Jankomir i rasadnik Markuševac.
„Ove godine posebnost izložbe bit će u tome što su projektanti Zrinjevca ispričali novu priču na vanjskom dijelu izložbe, dakle Floraart smo izvukli na prostore parka Bundeka. Novo je i to što na šetnici ovaj put neće biti nikakve prodaje, tako da ljudi mogu slobodno šetati i razgledavati cvjetne instalacije”, rekla je potpredsjednica Izvršnog odbora Floraarta, Natalija Vidučić.
Izlagače biljnog materijala ocjenjivat će komisija i to u tri kategorije: biljni materijal – proizvodnja, kreativnost prikaza proizvodnog programa i cvjetne / prostorne instalacije.
Organizatori “Floraarta” od samih se početaka trude na mlađe naraštaje prenijeti odgovoran odnos prema prirodi i okolišu. Naime, jedan od temeljnih ciljeva izložbe upravo je edukacija, pa će najmlađi uživati u Floragradu uz čitanje priča, dječje predstave, zabavne radionice i sadnju cvijeća.
Goethe je rekao „Cvijeće su prekrasni hijeroglifi prirode kojima nam govori koliko nas voli” pa stoga iskoristite blagodati prirodnog okruženja, pronađite svoj omiljen kutak, opustite se i okupajte dušu zvukovima i mirisima prirode.
U zagrebačkom shopping centru King Cross svečano je otvorena nova L’Occitane trgovina – 15. po redu u Hrvatskoj i osma u Zagrebu. Ovaj korak približava prepoznatljivo provansalsko iskustvo njege i ljepote brojnim vjernim kupcima na vrhunskoj shopping lokaciji.
Blagdani su vrijeme okupljanja, zajedničkih trenutaka i opuštanja, a mnogi ih najradije provode uz gledanje omiljenih božićnih filmova i hit serija u krugu obitelji i prijatelja. Upravo zato Telemach ove godine dodatno obogaćuje blagdansko iskustvo svojih korisnika – vrhunskom TV zabavom bez ograničenja.
Blagdansko vrijeme nije samo razdoblje veselja i darivanja, već trenutak kada usporimo, posvetimo se sebi i drugima te podijelimo istinsku ljepotu darivanja. Keune, obiteljska tvrtka za njegu kose s tradicijom dugu gotovo stoljeće, vjeruje da najbolji darovi nisu samo lijepi, već promišljeni, osobni i darovani s namjerom, bilo da ih poklanjate najbližima, svom timu ili čak sebi. Lijepa kosa, ističu u Keuneu, nije samo izgled, već osjećaj, samopouzdanje i užitak u svakodnevnim trenucima, a upravo taj osjećaj ova blagdanska sezona stavlja u prvi plan.
Priprema se peto zagrebačko izdanje konferencije i pokreta koji mijenja pravila igre, vizionara koji pomjeraju granice i razgovora koji ostavljaju trajni utjecaj na zajednicu i pojedince.
U organizaciji Hrvatskog sportskog saveza gluhih obilježeno je stoljeće ustrajnosti, vrhunskih sportskih uspjeha i borbe za ravnopravnost, uz dodjelu priznanja najistaknutijim sportašima, trenerima i partnerima sporta gluhih.
KING CROSS je u novootvorenom moderniziranom dijelu centra otvorio brojne trgovine, za još bolji shopping uz najmoderniji Interspar u Hrvatskoj. Trgovine brandova kao što su CCC, Douglas, Liupka, Mass, s.Oliver, Tom Tailor te ljekarna Farmacia dodatno obogaćuju ponudu shopping centra KING CROSS. Ove nove trgovine donose još veći shopping izbor i savršene prilike za kupovinu blagdanskih darova uz bogat asortiman za sport, kozmetiku, modu, uređenje doma te ljepotu i zdravlje.
Jutro bez dobre kave za mnoge je tek napola započet dan. Ona je mali osobni ritual, trenutak tišine prije obveza, ali i savršena kulisa za duga druženja, razgovore koji se ne žure i pauze koje su – nužne. I dok se kava danas nudi gotovo na svakom koraku, istinska izvrsnost ipak nije posvuda. Ona se prepoznaje u detaljima, znanju i dosljednosti. A mi znamo gdje se skriva.
U danu koji prirodno poziva na tišinu, usporavanje i povratak sebi, Matija Cvek objavio je novu pjesmu – onu koja ne traži pažnju glasno, ali je dobiva iskreno. Objavljena na Božić, pjesma Dom su ljudi (radni naziv prema poruci) donosi jednostavnu, ali duboko univerzalnu misao: dom nisu ni gradovi ni adrese, nego ljudi s kojima dijelimo život.
U Ujedinjenom Kraljevstvu utrka za vrh glazbenih ljestvica svake je godine u prosincu žešća nego u bilo kojem drugom razdoblju. Tijekom božićnog tjedna i najveće zvijezde i manje poznata imena ulažu iznimne napore kako bi s pjesmom ili albumom dosegli prvo mjesto – jer se božićni broj jedan smatra osobito prestižnim i simbolički snažnim uspjehom.
Vratimo se nakratko u veljaču. Dodjela Grammyja 2025. godine i Beyoncé koja ispisuje povijest. Ne samo da joj je napokon dodijeljena najvažnija nagrada večeri, album godine, nego je postala i prva crna žena koja je osvojila Grammy za najbolji country album – za Cowboy Carter. Nedavne promjene koje je uvela Recording Academy tu pobjedu čine još monumentalnijom: moguće je da je Beyoncé ujedno i posljednja osoba koja će ikada osvojiti tu nagradu u tom obliku.
Godinama se činilo da je Gmail adresa nešto što dobiješ jednom – i zauvijek ostaje isto. Bez obzira na to jesi li je otvorio kao tinejdžer, pod nadimkom koji danas zvuči neugodno, ili prije nego što si mogao predvidjeti koliko će Google račun postati važan dio svakodnevice.