Zagreb obojen u ružičasto: Dirljiva povorka koja je cijeli grad pretvorila u simbol nade i snage
U subotu je Zagreb bio više od grada – postao je srce koje kuca za sve žene oboljele od raka dojke. Masarykova ulica, Cvjetni trg i prostor ispred HNK-a obojili su se u ružičasto dok su tisuće građana, s balonima u rukama i osmijesima na licima, poslali snažnu poruku zajedništva, solidarnosti i nade. Ovogodišnji, 26. Dan ružičaste vrpce, još je jednom pokazao da borba protiv raka dojke nije samo zdravstveno, nego i društveno pitanje.
Mirisi kave s terasa, zvuk tramvaja i šuštanje ružičastih balona stapali su se u prizor koji je izgledao poput filma. Građani su, rame uz rame, stajali uz oboljele i njihove obitelji, pokazujući da nitko u toj borbi ne smije biti sam. Povorka je simbolizirala hrabrost, upornost i ljubav – vrijednosti koje nadilaze bolest.
Ispred HNK-a sudionike je pozdravila dr. Vesna Ramljak, podsjetivši na važnost redovitih preventivnih pregleda i ranog otkrivanja raka dojke. Njezine riječi odzvanjale su poput poziva na akciju: „O ovoj temi treba govoriti cijele godine, a ne samo u listopadu.“ U trenutku kada su ružičasti baloni pušteni u nebo nad Cvjetnim trgom, mnogi su zadržali dah – simboli nade vinuli su se visoko, u čast svih onih koje su izgubile bitku i za sve one koje još uvijek hrabro koračaju.
Posebnu toplinu prizoru dali su učenici Škole za medicinske sestre Vrapče koji su izrađivali ružičaste vrpce i dijelili ih okupljenima. Njihova gesta podsjetila je da solidarnost počinje malim, ali važnim činima – vrpcama koje postaju simbol brige i podrške.
Iza brojki – 3.088 novih slučajeva i 697 izgubljenih života – stoje stvarne žene, stvarne obitelji, stvarne priče. Upravo zato Dan ružičaste vrpce nije samo događaj, nego podsjetnik da prevencija, edukacija i zajedništvo spašavaju živote. Zagreb je toga dana bio ružičast, ali još važnije – bio je simbol otpora, ljubavi i snage.
Zagreb je proteklog tjedna ponovno dokazao da zna kako pretvoriti opušteno druženje u događaj o kojem će se danima pričati. Drugo izdanje LUVA Partyja okupilo je klijente, partnere i prijatelje agencije LUVA, ali i niz ljudi iz poslovnog, medijskog i društvenog života, koji su se vrlo brzo uklopili u živu i dinamičnu atmosferu večeri. Od prvih dolazaka bilo je jasno da se radi o susretu koji spaja profesionalnost, srdačnost i suvremeni duh zagrebačke scene.
U hrvatskom sportskom kalendaru malo je događaja koji iz godine u godinu uspijevaju zadržati jednaku snagu simbolike, okupljanja i kontinuiteta kao što je to slučaj s Noći vaterpola. Premda se mijenjaju generacije igrača i mijenja se struktura domaće i međunarodne scene, tradicija okupljanja vaterpolske zajednice na koncu sezone ostaje čvrsta i prepoznatljiva. Od 2007. do danas, ovaj događaj oblikovao se u ritual sabiranja sportskih uspjeha, odavanja priznanja i podsjećanja na zajednički put koji vaterpolo u Hrvatskoj čini jednom od najstabilnijih i najuspješnijih sportskih grana.
Hrvatski premium brend Merla, poznat po najkvalitetnijim stolnjacima i posteljinama proizvedenim u Hrvatskoj, otvorio je svoj prvi pop-up u Splitu. Smješten na prvom katu City Center One, prostor nudi kupcima iz Dalmacije priliku da uživo vide, dodirnu i odaberu tkanine koje su osvojile tisuće domova diljem Hrvatske.
Booking.com otkriva da će 2026. godina biti godina putovanja po mjeri osobnosti i želja putnika jer putnici sve češće biraju odredišta koja odražavaju njihove navike, interese i temperament. Istraživanje pokazuje da putnici rado istražuju nova prijateljstva i odnose na putovanjima jer takva iskustva omogućuju bolje upoznavanje sebe i drugih. Sve veća skupina putnika koristi tehnologiju za pronalaženje mjesta povezanih s uspomenama jer takva mjesta bude nostalgiju i stvaraju nove slojeve emocionalnog doživljaja. Značajan broj putnika putuje u skladu s horoskopom jer žele uskladiti svoju energiju s kozmičkim ritmovima koji ih nadahnjuju. Ovakvi trendovi pokazuju da će putovanja u 2026. godini biti osobnija, eksperimentalnija i usmjerenija autentičnom identitetu putnika.
Jesensko izdanje edukativne radionice Stilska Jednadžba, u organizaciji stilistice Ivane Pavić, održano je ovaj vikend u Zagrebu i još jednom potvrdilo zašto se ovaj projekt s razlogom smatra jedinstvenim u Hrvatskoj. Ivana je prva u Hrvatsku ponudila analizu boja kao profesionalnu uslugu te već više od pet godina aktivno radi na demokratizaciji stilističkih usluga, čineći ih dostupnima svakoj ženi. Upravo s ciljem da znanje o stilu, bojama i odijevanju učini dostupnim svakoj ženi – bez obzira na godine, budžet ili životni stil – Ivana kontinuirano organizira ovakve radionice koje spajaju edukaciju, iskustvo i inspiraciju.
Tvrtka Medikor obilježava 30 godina tijekom kojih je izrasla u vodećeg medtech lidera u Hrvatskoj. Uz mrežu od 1.000 partnerskih ljekarni i dvoznamenkasti rast, tvrtka nastavlja širenje strateškim izlaskom na tržište Europske unije u 2026. godini.
Britanski PR stručnjak tvrdi da su Harryjeve šale i medijski nastupi postali neučinkoviti te znak gubitka identiteta nakon odlaska iz kraljevske obitelji.
Glumac otkriva kako je politički govor o Tibetu doveo do dvadesetogodišnje zabrane prisustvovanja Oscaru i zašto nikada nije požalio što ga je izrekao.