Zagreb obojen u ružičasto: Dirljiva povorka koja je cijeli grad pretvorila u simbol nade i snage
U subotu je Zagreb bio više od grada – postao je srce koje kuca za sve žene oboljele od raka dojke. Masarykova ulica, Cvjetni trg i prostor ispred HNK-a obojili su se u ružičasto dok su tisuće građana, s balonima u rukama i osmijesima na licima, poslali snažnu poruku zajedništva, solidarnosti i nade. Ovogodišnji, 26. Dan ružičaste vrpce, još je jednom pokazao da borba protiv raka dojke nije samo zdravstveno, nego i društveno pitanje.
Mirisi kave s terasa, zvuk tramvaja i šuštanje ružičastih balona stapali su se u prizor koji je izgledao poput filma. Građani su, rame uz rame, stajali uz oboljele i njihove obitelji, pokazujući da nitko u toj borbi ne smije biti sam. Povorka je simbolizirala hrabrost, upornost i ljubav – vrijednosti koje nadilaze bolest.
Ispred HNK-a sudionike je pozdravila dr. Vesna Ramljak, podsjetivši na važnost redovitih preventivnih pregleda i ranog otkrivanja raka dojke. Njezine riječi odzvanjale su poput poziva na akciju: „O ovoj temi treba govoriti cijele godine, a ne samo u listopadu.“ U trenutku kada su ružičasti baloni pušteni u nebo nad Cvjetnim trgom, mnogi su zadržali dah – simboli nade vinuli su se visoko, u čast svih onih koje su izgubile bitku i za sve one koje još uvijek hrabro koračaju.
Posebnu toplinu prizoru dali su učenici Škole za medicinske sestre Vrapče koji su izrađivali ružičaste vrpce i dijelili ih okupljenima. Njihova gesta podsjetila je da solidarnost počinje malim, ali važnim činima – vrpcama koje postaju simbol brige i podrške.
Iza brojki – 3.088 novih slučajeva i 697 izgubljenih života – stoje stvarne žene, stvarne obitelji, stvarne priče. Upravo zato Dan ružičaste vrpce nije samo događaj, nego podsjetnik da prevencija, edukacija i zajedništvo spašavaju živote. Zagreb je toga dana bio ružičast, ali još važnije – bio je simbol otpora, ljubavi i snage.
U zagrebačkom shopping centru King Cross svečano je otvorena nova L’Occitane trgovina – 15. po redu u Hrvatskoj i osma u Zagrebu. Ovaj korak približava prepoznatljivo provansalsko iskustvo njege i ljepote brojnim vjernim kupcima na vrhunskoj shopping lokaciji.
Blagdani su vrijeme okupljanja, zajedničkih trenutaka i opuštanja, a mnogi ih najradije provode uz gledanje omiljenih božićnih filmova i hit serija u krugu obitelji i prijatelja. Upravo zato Telemach ove godine dodatno obogaćuje blagdansko iskustvo svojih korisnika – vrhunskom TV zabavom bez ograničenja.
Blagdansko vrijeme nije samo razdoblje veselja i darivanja, već trenutak kada usporimo, posvetimo se sebi i drugima te podijelimo istinsku ljepotu darivanja. Keune, obiteljska tvrtka za njegu kose s tradicijom dugu gotovo stoljeće, vjeruje da najbolji darovi nisu samo lijepi, već promišljeni, osobni i darovani s namjerom, bilo da ih poklanjate najbližima, svom timu ili čak sebi. Lijepa kosa, ističu u Keuneu, nije samo izgled, već osjećaj, samopouzdanje i užitak u svakodnevnim trenucima, a upravo taj osjećaj ova blagdanska sezona stavlja u prvi plan.
Priprema se peto zagrebačko izdanje konferencije i pokreta koji mijenja pravila igre, vizionara koji pomjeraju granice i razgovora koji ostavljaju trajni utjecaj na zajednicu i pojedince.
U organizaciji Hrvatskog sportskog saveza gluhih obilježeno je stoljeće ustrajnosti, vrhunskih sportskih uspjeha i borbe za ravnopravnost, uz dodjelu priznanja najistaknutijim sportašima, trenerima i partnerima sporta gluhih.
KING CROSS je u novootvorenom moderniziranom dijelu centra otvorio brojne trgovine, za još bolji shopping uz najmoderniji Interspar u Hrvatskoj. Trgovine brandova kao što su CCC, Douglas, Liupka, Mass, s.Oliver, Tom Tailor te ljekarna Farmacia dodatno obogaćuju ponudu shopping centra KING CROSS. Ove nove trgovine donose još veći shopping izbor i savršene prilike za kupovinu blagdanskih darova uz bogat asortiman za sport, kozmetiku, modu, uređenje doma te ljepotu i zdravlje.
Jutro bez dobre kave za mnoge je tek napola započet dan. Ona je mali osobni ritual, trenutak tišine prije obveza, ali i savršena kulisa za duga druženja, razgovore koji se ne žure i pauze koje su – nužne. I dok se kava danas nudi gotovo na svakom koraku, istinska izvrsnost ipak nije posvuda. Ona se prepoznaje u detaljima, znanju i dosljednosti. A mi znamo gdje se skriva.
U danu koji prirodno poziva na tišinu, usporavanje i povratak sebi, Matija Cvek objavio je novu pjesmu – onu koja ne traži pažnju glasno, ali je dobiva iskreno. Objavljena na Božić, pjesma Dom su ljudi (radni naziv prema poruci) donosi jednostavnu, ali duboko univerzalnu misao: dom nisu ni gradovi ni adrese, nego ljudi s kojima dijelimo život.
U Ujedinjenom Kraljevstvu utrka za vrh glazbenih ljestvica svake je godine u prosincu žešća nego u bilo kojem drugom razdoblju. Tijekom božićnog tjedna i najveće zvijezde i manje poznata imena ulažu iznimne napore kako bi s pjesmom ili albumom dosegli prvo mjesto – jer se božićni broj jedan smatra osobito prestižnim i simbolički snažnim uspjehom.
Vratimo se nakratko u veljaču. Dodjela Grammyja 2025. godine i Beyoncé koja ispisuje povijest. Ne samo da joj je napokon dodijeljena najvažnija nagrada večeri, album godine, nego je postala i prva crna žena koja je osvojila Grammy za najbolji country album – za Cowboy Carter. Nedavne promjene koje je uvela Recording Academy tu pobjedu čine još monumentalnijom: moguće je da je Beyoncé ujedno i posljednja osoba koja će ikada osvojiti tu nagradu u tom obliku.
Godinama se činilo da je Gmail adresa nešto što dobiješ jednom – i zauvijek ostaje isto. Bez obzira na to jesi li je otvorio kao tinejdžer, pod nadimkom koji danas zvuči neugodno, ili prije nego što si mogao predvidjeti koliko će Google račun postati važan dio svakodnevice.