NYX se vratio u Hrvatsku i ponovno osvaja beauty scenu – ovo su proizvodi zbog kojih svi gube razum
Guess who’s back? Kultni NYX Professional Makeup nakon višegodišnje pauze ponovno je stigao u Hrvatsku, donoseći sa sobom neodoljivu kombinaciju viralnih hitova, kultnih klasika i globalne kampanje If you NYX you know koja svima šalje jasnu poruku da je makeup univerzalni jezik kreativnosti i samopouzdanja. Njegov povratak obilježen je ekskluzivnim eventom u zagrebačkoj Laubi, prostoru u kojem su se okupili makeup artisti, influenceri, mediji i strastveni obožavatelji brenda kako bi zajedno proslavili ovaj dugo očekivani comeback, a atmosfera je bila ispunjena energijom, bojama, glitter detaljima i sjajem koji se reflektirao s usana, očiju i obrva svih prisutnih.
Od svog osnutka u Los Angelesu 1999. godine, NYX Professional Makeup poznat je kao brend koji pomiče granice beauty industrije, spajajući profesionalnu kvalitetu s pristupačnošću, dopuštajući svima, bez obzira na iskustvo ili stil, da se izraze kroz kreativnost i individualnost, a upravo ta filozofija čini svaki njegov proizvod više od obične šminke – oni postaju alat za igru, eksperimentiranje i samopouzdanje koje se vidi i osjeća. S povratkom na hrvatske police BIPA trgovina, beauty zajednica ponovno je dobila priliku uživati u proizvodima koji su u rekordnom roku osvojili TikTok i Instagram, od hranjivih sjajeva za usne koji zrače luksuznim sjajem, preko preciznih eyelinera koji postaju nezaobilazni u kreiranju upečatljivih lookova, pa sve do gelova za obrve koji redefiniraju način oblikovanja i transformiraju svaku beauty rutinu u mali umjetnički performans.
Globalna kampanja If you NYX you know dodatno naglašava vibraciju brenda i uključuje zvijezde poput Paris Hilton i Saweetie, šaljući svima poruku da je makeup više od proizvoda – on je način izražavanja, potvrda identiteta i poziv na igru, dostupna svima bez ograničenja. Na samom eventu u Laubi, energija NYX zajednice bila je opipljiva, a glazbene izvedbe Baby Lasagne i akustičnog benda, DJ Rea te queer kolektiva House of Flamingo dodatno su podigle atmosferu, stvarajući prostor u kojem kreativnost ne poznaje granice, a hrabri kombinirani lookovi, glitter detalji i glossy usne pokazali su da Hrvatska ponovno postaje epicentar beauty inovacija koji inspirira globalnu online scenu i pokreće viralne trendove.
Povratak NYX Professional Makeupa znači više od dolaska proizvoda na police – on označava novo poglavlje u kojem se hrvatska beauty zajednica poziva da dijeli vlastite kreacije, kreira viralne sadržaje i pokaže svoju viziju ljepote, potvrđujući da je NYX ponovno tu i da su mogućnosti beskrajne, a svaki pogled u ogledalo postaje prilika za igru, eksperimentiranje i slavljenje individualnosti.
U zagrebačkom shopping centru King Cross svečano je otvorena nova L’Occitane trgovina – 15. po redu u Hrvatskoj i osma u Zagrebu. Ovaj korak približava prepoznatljivo provansalsko iskustvo njege i ljepote brojnim vjernim kupcima na vrhunskoj shopping lokaciji.
Blagdani su vrijeme okupljanja, zajedničkih trenutaka i opuštanja, a mnogi ih najradije provode uz gledanje omiljenih božićnih filmova i hit serija u krugu obitelji i prijatelja. Upravo zato Telemach ove godine dodatno obogaćuje blagdansko iskustvo svojih korisnika – vrhunskom TV zabavom bez ograničenja.
Blagdansko vrijeme nije samo razdoblje veselja i darivanja, već trenutak kada usporimo, posvetimo se sebi i drugima te podijelimo istinsku ljepotu darivanja. Keune, obiteljska tvrtka za njegu kose s tradicijom dugu gotovo stoljeće, vjeruje da najbolji darovi nisu samo lijepi, već promišljeni, osobni i darovani s namjerom, bilo da ih poklanjate najbližima, svom timu ili čak sebi. Lijepa kosa, ističu u Keuneu, nije samo izgled, već osjećaj, samopouzdanje i užitak u svakodnevnim trenucima, a upravo taj osjećaj ova blagdanska sezona stavlja u prvi plan.
Priprema se peto zagrebačko izdanje konferencije i pokreta koji mijenja pravila igre, vizionara koji pomjeraju granice i razgovora koji ostavljaju trajni utjecaj na zajednicu i pojedince.
U organizaciji Hrvatskog sportskog saveza gluhih obilježeno je stoljeće ustrajnosti, vrhunskih sportskih uspjeha i borbe za ravnopravnost, uz dodjelu priznanja najistaknutijim sportašima, trenerima i partnerima sporta gluhih.
KING CROSS je u novootvorenom moderniziranom dijelu centra otvorio brojne trgovine, za još bolji shopping uz najmoderniji Interspar u Hrvatskoj. Trgovine brandova kao što su CCC, Douglas, Liupka, Mass, s.Oliver, Tom Tailor te ljekarna Farmacia dodatno obogaćuju ponudu shopping centra KING CROSS. Ove nove trgovine donose još veći shopping izbor i savršene prilike za kupovinu blagdanskih darova uz bogat asortiman za sport, kozmetiku, modu, uređenje doma te ljepotu i zdravlje.
Jutro bez dobre kave za mnoge je tek napola započet dan. Ona je mali osobni ritual, trenutak tišine prije obveza, ali i savršena kulisa za duga druženja, razgovore koji se ne žure i pauze koje su – nužne. I dok se kava danas nudi gotovo na svakom koraku, istinska izvrsnost ipak nije posvuda. Ona se prepoznaje u detaljima, znanju i dosljednosti. A mi znamo gdje se skriva.
U danu koji prirodno poziva na tišinu, usporavanje i povratak sebi, Matija Cvek objavio je novu pjesmu – onu koja ne traži pažnju glasno, ali je dobiva iskreno. Objavljena na Božić, pjesma Dom su ljudi (radni naziv prema poruci) donosi jednostavnu, ali duboko univerzalnu misao: dom nisu ni gradovi ni adrese, nego ljudi s kojima dijelimo život.
U Ujedinjenom Kraljevstvu utrka za vrh glazbenih ljestvica svake je godine u prosincu žešća nego u bilo kojem drugom razdoblju. Tijekom božićnog tjedna i najveće zvijezde i manje poznata imena ulažu iznimne napore kako bi s pjesmom ili albumom dosegli prvo mjesto – jer se božićni broj jedan smatra osobito prestižnim i simbolički snažnim uspjehom.
Vratimo se nakratko u veljaču. Dodjela Grammyja 2025. godine i Beyoncé koja ispisuje povijest. Ne samo da joj je napokon dodijeljena najvažnija nagrada večeri, album godine, nego je postala i prva crna žena koja je osvojila Grammy za najbolji country album – za Cowboy Carter. Nedavne promjene koje je uvela Recording Academy tu pobjedu čine još monumentalnijom: moguće je da je Beyoncé ujedno i posljednja osoba koja će ikada osvojiti tu nagradu u tom obliku.
Godinama se činilo da je Gmail adresa nešto što dobiješ jednom – i zauvijek ostaje isto. Bez obzira na to jesi li je otvorio kao tinejdžer, pod nadimkom koji danas zvuči neugodno, ili prije nego što si mogao predvidjeti koliko će Google račun postati važan dio svakodnevice.