Vođen principima zdravih životnih i kozmetičkih navika, Frankly good novi je brend na hrvatskom tržištu iza kojeg stoji poznata pjevačica Franka Batelić. Linija koja se sastoji od 12 proizvoda kreirana je s ciljem da podsjeti na važnost održavanja jednostavnih, ali zdravih navika u svakodnevnom životu. Frankly good proizvodi namijenjeni su svakoj osobi koja se želi osjećati lijepo iznutra i izvana, te potaknuti iskrene emocije, one koje dolaze kada smo zadovoljni sobom.
Riječ je o proizvodima s učinkovitim i provjerenim sastojcima podrijetlom iz Istre, poput maslinovog ulja koje koži daje osjećaj mekoće, hranjivog kozjeg mlijeka, te sjemenki grožđa i bilja, koji dodatno njeguju kožu. Osim istarskih sastojaka, ono po čemu se dodatno ističe novi brend je to što je hrvatski proizvod.
„Sve je počelo prije tri godine, baš na imanju moje none u Istri, kada smo snimali jednu kampanju. Moj vizažist mi je neprestano popravljao ruž koji mi se stalno skidao. To je bio trenutak kada sam poželjela postojaniji ruž koji ima njegujuće sastojke. I od tamo je sve krenulo! Želim ponuditi proizvode koji će biti potpora urođenoj ljepoti svakog pojedinca, jer vjerujem kako je zdrav način života ključ istinske ljepote. I sigurna sam da prije svega, svi mi na licu prvo vidimo zadovoljstvo, sreću i iskrene emocije. Željela bih da Franky good okupi habulous zajednicu koja će prihvatiti i dijeliti te vrijednosti“, poručuje Franka.
Nakon što je društvenim mrežama odjeknula riječ habulous (eng. habits + fabulous), koju su
na Instagramu prihvatile mnoge poznate osobe, Frankly good počeo je okupljati sve one koji
žele brinuti o sebi i usvojiti zdrave navike. Prvi iskorak u stvaranju habulous zajednice upravo
je da slavi navike koje pridonose zdravlju. Često su to one osnovne poput zdrave prehrane,
dovoljnog unosa vode, sna, tjelovježbe, te korištenja korisnih i neštetnih kozmetičkih proizvoda. Ovisno o načinu na koji brinemo za sebe, Frankly good želi potvrditi kako je
zapravo ljepota zdrava navika.
Linija uključuje osam nijansi mat tekućeg ruža za usne, koje su pomno birane u suradnji s
najpoznatijim hrvatskim vizažistom Karlom Rusanom poznatim kao Ruka Beauty, te su “long
lasting formule”.
Uz njih tu su i sjajila za usne Color Shine, te s hijaluron formula s kojim mat ruž vrlo lako
može postati sjajnim, Milky smoother maslac za skidanje šminke, Milky splash Lip therapy –
tretman za usne, te spužvice za čišćenje i eksfolijaciju lica izrađene od drvene pulpe. U
razvoju brenda, na kojemu su radili u suradnji s agencijom Bruketa & Žinić &Grey, velika pozornost je posvećena i očuvanju prirode, pa je većina ambalaže proizvoda izrađena od održivih materijala, a mogu se kupiti putem webshopa.
Na mjestu gdje se sunce najnježnije spušta u more, gdje se šapat valova miješa s glazbom i modom, ponovno se dogodila čarolija – Mitan Fashion Show u Novom Vinodolskom još jednom je opravdao svoj status najromantičnijeg modnog događanja na Jadranu.
Kaptol Boutique Cinema sinoć je postao epicentar dobrog raspoloženja, dječjeg smijeha i obiteljske radosti. Premijera dugo iščekivanog animiranog hita Štrumpfovi film okupila je brojne poznate goste, influencere i najvažnije – djecu, koja su s oduševljenjem dočekala povratak svojih omiljenih plavih junaka.
Dok se Sarajevo ponovno pretvara u epicentar sedme umjetnosti, crveni tepih ne nosi samo glamur već i težinu odluka koje oblikuju povijest regionalne i europske kinematografije. Ovogodišnji žiri Natjecateljskog programa – igrani film 31. Sarajevo Film Festivala okuplja pet izuzetnih osobnosti koje spajaju kontinente, generacije i vizije, donoseći u srce Balkana moćne priče, osebujne estetike i ljubav prema filmu koja nadilazi granice.
U Puli se dogodila čarolija – i to ne ona koju nose blještavi reflektori i crveni tepih, već ona koja se dogodi kad film pogodi ravno u srce. Na 72. Pula Film Festivalu, publika je odlučila: „Bumbarovo ljeto“ Daniela Kušana najbolji je film festivala – i to ne prema ocjeni žirija, već one najvažnije – gledateljske. Zlatna vrata Pule otišla su u ruke filma koji spaja ljeto, djetinjstvo, humor, otok i ono što nas sve podsjeća kako izgleda pravo prijateljstvo.
Dok se svjetla Arene gase i posljednje festivalske projekcije zatvaraju poglavlje još jedne Pulske filmske priče, jedno je sigurno – ovogodišnje izdanje festivala ostat će upamćeno ne samo po snažnim filmskim naslovima, već i po crvenom tepihu koji je, više nego ikada, postao arena osobnog stila, hrabrih modnih odluka i besprijekorne elegancije.
Dok se grad polako prazni i svi maštamo o bijegu na jug, Themelia je u svom zagrebačkom showroomu učinila upravo suprotno – Jadran je dovela u grad. U atmosferi ispunjenoj morskom lakoćom i dizajnerskom elegancijom, predstavili su Gervasoni Ghost sofu, komad namještaja koji više nalikuje pozivu na opuštanje nego komadu interijera. I upravo zato je postala glavna zvijezda večeri koja je spojila arhitekturu, emociju, ljeto i umjetnost – sve ono što volimo.
Na mjestu gdje se kamen stoljećima opirao vremenu i gdje tišina tvrđave Bokar čuva šapat prošlosti, ponovno se može razgledati izložba jedne od najautentičnijih hrvatskih umjetnica – Dubravke Lošić. Nakon nekoliko dana privremene stanke, izložba Libertas Bells vraća se u prostor koji joj i doslovno i metaforički savršeno pristaje – staru dubrovačku tvrđavu koja nikada nije dočekala bitku, ali sada otvara vrata jednom posve drugačijem nadmetanju: onom između slobode i zaborava, između krhkosti i postojanosti, između zvona i tišine.
Ako postoji jedno mjesto na Jadranu koje nikada ne razočara, koje pulsira emocijama, ritmom i ljetnom euforijom – onda je to Hacienda Vodice. S prvim pravim vrućinama i mirisom mora u zraku, vraća se i ona posebna energija zbog koje tisuće mladih (i onih koji se tako osjećaju) svake godine hodočaste prema Dalmaciji – u potragu za glazbom, plesom i nezaboravnim trenucima.
Chris Martin, frontmen Coldplaya, pokazao je svoj opušteni i duhoviti duh tijekom nedavnog koncerta u Madisonu, samo nekoliko dana nakon što je nenamjerno otkrio privatni skandal vezan uz šefa tehnološke tvrtke Astronomer. Naime, Martin je tijekom njihove svjetske turneje u Bostonu „uhvatio“ na poljupcu izvršnog direktora Andyja Byrona i šeficu ljudskih resursa Kristin Cabot, što je potom odjeknulo na društvenim mrežama i u medijima.
Svima nam je poznato da glazbeni svijet nije samo mjesto sjajnih hitova i spektakularnih nastupa, već i priča o složenim odnosima, emotivnim previranjima i tajnama koje pjevači i producenti skrivaju iza kulisa. Jedna od njih je i dugo nagađana veza između Taylor Swift i njezina nekadašnjeg menadžera Scootera Brauna.
Scooter Braun, jedan od najutjecajnijih glazbenih menadžera novijeg doba, poznat po suradnji s imenima kao što su Justin Bieber, Ariana Grande i Taylor Swift, u nedavnom je intervjuu otvoreno progovorio o svojoj bivšoj suradnji s kontroverznim reperom Kanyeom Westom, te se pritom emotivno distancirao od njegovih antisemitskih ispada koji su posljednjih godina izazvali ogorčenje diljem svijeta.
Dok su svjetski mediji šuškali o vjenčanju godine, punom glamura, raskoši i zvjezdanih gostiju, Sara Foster – kći slavnog Davida Fostera – odlučila je otkriti što se zapravo događalo iza zrcala blještavila i medijske pompe. Na svom popularnom podcastu „The World’s First Podcast“ Sara je podijelila iskrene dojmove s događaja na kojem je bila gošća, dajući dozu autentičnosti i odbacujući brojne predrasude.