Međunarodni Božićni sajam spojio svijet i dobrotu
Na Zagrebačkom velesajmu održan 29. Božićni sajam s delicijama i običajima iz više od 20 zemalja, uz humanitarnu pomoć djeci iz ruralnih krajeva.
03 prosinca 2024
Linija koja se sastoji od 12 proizvoda kreirana je s ciljem da podsjeti na važnost održavanja jednostavnih, ali zdravih navika u svakodnevnom životu.
Vođen principima zdravih životnih i kozmetičkih navika, Frankly good novi je brend na hrvatskom tržištu iza kojeg stoji poznata pjevačica Franka Batelić. Linija koja se sastoji od 12 proizvoda kreirana je s ciljem da podsjeti na važnost održavanja jednostavnih, ali zdravih navika u svakodnevnom životu. Frankly good proizvodi namijenjeni su svakoj osobi koja se želi osjećati lijepo iznutra i izvana, te potaknuti iskrene emocije, one koje dolaze kada smo zadovoljni sobom.
Riječ je o proizvodima s učinkovitim i provjerenim sastojcima podrijetlom iz Istre, poput maslinovog ulja koje koži daje osjećaj mekoće, hranjivog kozjeg mlijeka, te sjemenki grožđa i bilja, koji dodatno njeguju kožu. Osim istarskih sastojaka, ono po čemu se dodatno ističe novi brend je to što je hrvatski proizvod.
„Sve je počelo prije tri godine, baš na imanju moje none u Istri, kada smo snimali jednu kampanju. Moj vizažist mi je neprestano popravljao ruž koji mi se stalno skidao. To je bio
trenutak kada sam poželjela postojaniji ruž koji ima njegujuće sastojke. I od tamo je sve
krenulo! Želim ponuditi proizvode koji će biti potpora urođenoj ljepoti svakog pojedinca, jer
vjerujem kako je zdrav način života ključ istinske ljepote. I sigurna sam da prije svega, svi mi
na licu prvo vidimo zadovoljstvo, sreću i iskrene emocije. Željela bih da Franky good okupi
habulous zajednicu koja će prihvatiti i dijeliti te vrijednosti“, poručuje Franka.
Nakon što je društvenim mrežama odjeknula riječ habulous (eng. habits + fabulous), koju su
na Instagramu prihvatile mnoge poznate osobe, Frankly good počeo je okupljati sve one koji
žele brinuti o sebi i usvojiti zdrave navike. Prvi iskorak u stvaranju habulous zajednice upravo
je da slavi navike koje pridonose zdravlju. Često su to one osnovne poput zdrave prehrane,
dovoljnog unosa vode, sna, tjelovježbe, te korištenja korisnih i neštetnih kozmetičkih proizvoda. Ovisno o načinu na koji brinemo za sebe, Frankly good želi potvrditi kako je
zapravo ljepota zdrava navika.
Linija uključuje osam nijansi mat tekućeg ruža za usne, koje su pomno birane u suradnji s
najpoznatijim hrvatskim vizažistom Karlom Rusanom poznatim kao Ruka Beauty, te su “long
lasting formule”.
Uz njih tu su i sjajila za usne Color Shine, te s hijaluron formula s kojim mat ruž vrlo lako
može postati sjajnim, Milky smoother maslac za skidanje šminke, Milky splash Lip therapy –
tretman za usne, te spužvice za čišćenje i eksfolijaciju lica izrađene od drvene pulpe. U
razvoju brenda, na kojemu su radili u suradnji s agencijom Bruketa & Žinić &Grey, velika pozornost je posvećena i očuvanju prirode, pa je većina ambalaže proizvoda izrađena od održivih materijala, a mogu se kupiti putem webshopa.
Proslavljeni ilustrator Tomislav Tomić donosi fantastičan svijet zmajeva u najnovijoj knjizi „Zmajska arka“, koja nudi nezaboravno putovanje kroz razne kontinente i vrste zmajeva.
03 prosinca 2024
Dino Rađa i Viktorija Rađa istražili su ljepote Vijetnama i uživali u nevjerojatnim znamenitostima, prirodi i autentičnoj kuhinji.
03 prosinca 2024
Ovakve fotke mogle bi "slomiti internet".
03 prosinca 2024
Ella Dvornik oduševila je Instagram raskošnim borom s ugrađenim lampicama.
03 prosinca 2024
Što vi kažete - treba li se slavna hrvatska pop zvijezda ošišati na pixie frizuru?
03 prosinca 2024