HELLO
HELLO! #HelloItsMe

Jučer je u City Center one Westu, u prisustvu brojnih prijatelja brenda i predstavnika medija, svečano otvorena nova ZAKS poslovnica. Ovaj poznati hrvatski brend, koji slovi kao lider u proizvodnji dijamantnog, zlatnog i srebrnog nakita, još jednom je dokazao svoju posvećenost izvrsnosti i eleganciji. Među gostima su se našle i poznate osobe poput Korane Gvozdić, Andree Trgovčević, Dubravke Švegar, Dorin Zelenike, Martine Stjepanović Meter i Valentine Miletić, koje su uživale u razgledavanju raskošnih kolekcija nakita.

zaks

Novootvorena poslovnica ne nudi samo široku paletu nakita, već i posebno iskustvo kupovine. Prostor, uređen s pažnjom prema detaljima, odiše luksuzom i profinjenošću. Svijetle nijanse interijera savršeno naglašavaju sjaj nakita, dok zlatni i srebrni akcenti stvaraju sofisticiranu atmosferu koja podsjeća na eleganciju ZAKS kolekcija. Posebnu pažnju privlači kutak za biranje vjenčanog prstenja, gdje parovi mogu uživati u intimnom i personaliziranom iskustvu uz pomoć visokokvalificiranih savjetnica.

zaks

Dubravka Švegar prva je otkrila novu ZAKS kolekciju

Osnovan 2008. godine, ZAKS je kroz godine izgradio reputaciju kao brend koji spaja tradiciju i suvremenost. Njihova kolekcija ZAKS Heritage, koja se temelji na hrvatskom kulturnom nasljeđu, nudi jedinstvene primjerke tradicijskog nakita koji oduševljavaju ljubitelje hrvatske baštine. Osim toga, ZAKS se ponosi vlastitom proizvodnjom nakita koja omogućava praćenje najnovijih svjetskih trendova, a svaka kolekcija odiše elegancijom i vrhunskom kvalitetom.

zaks

Novootvorena poslovnica sigurno će postati omiljena destinacija za sve ljubitelje luksuznog nakita, bilo da su u potrazi za dijamantnim komadima, tradicionalnim hrvatskim nakitom, ili personaliziranim poklonima poput narukvica i ogrlica s imenom.

zaks


druge vijesti

Kraj woke ludosti u 2026. Hello Magazin Croatia Hrvatska

Povratak realnosti u televiziji i medijima: Kraj woke ludosti u 2026.

Godina 2026. označava prekretnicu u svijetu televizije i zabave. Nakon godina dominacije tzv. “woke” narativa, kada su LGBTQ+ likovi, rodne ideologije i politički korektne poruke preplavile ekran, industrija polako, ali sigurno počinje vraćati ravnotežu i fokus na ono što publika doista želi gledati. Statistike iz GLAAD-ovog izvještaja Where We Are on TV jasno pokazuju trend: gotovo 41% LGBTQ+ likova s prethodnih sezona neće se vraćati u 2026. – rezultat ne toliko cenzure koliko poslovnih odluka i prirodnog završetka serija, ali u očima mnogih kritičara, ovo simbolizira kraj ere prisilne ideološke uključenosti u mainstream zabavi.

Film/TV

15 prosinca 2025