Skrivena blaga iz hrvatskih domova napokon izlaze na vidjelo
Postoji nešto posebno uzbudljivo u trenutku kada običan predmet, skriven u kutiji na tavanu ili zaboravljen u donjoj ladici, iznenada postane priča – i pritom otkrije svoju pravu vrijednost. Upravo takav trenutak čeka nas u potpuno novoj emisiji Cash or Trash, koja 1. prosinca stiže na Novu TV i već na prvu ima sve elemente ovisničkog televizijskog formata: emocije, znanje, intrige i malo dobre stare doze nadmetanja.
Uvodna epizoda odmah otvara vrata hrvatskih domova, ali i njihovih skrivenih tajni. Svaki predmet koji se pojavi pred kamerama nosi svoju povijest – ponekad simpatičnu, ponekad pomalo bizarnu, a ponekad i emocionalno razoružavajuću. „Predmet koji nosim je noćna mora za većinu ljudi“, reći će jedan od sudionika dok, gotovo ceremonijalno, iznosi stari zubarski stroj. Samo trenutak kasnije, u emisiju stiže i zagonetni sat iz Irana čija će egzotična prošlost probuditi znatiželju i najiskusnijih kolekcionara.
U središtu emisije stoji Ilam Shuhani – ime koje u krugovima antikvara izaziva jednaku dozu poštovanja i znatiželje. Njegov put od studenta koji obilazi europske sajmove do vlasnika četiri galerije umjetnina zvuči poput vlastite televizijske priče. U Cash or Trashu, Ilam je prvi filter istine: svaki predmet prolazi kroz njegove ruke, a tek nakon njegova stručnog oka vlasnik dobiva aukcijsku propusnicu i ulazi u prostoriju u kojoj doista sve postaje moguće.
Tamo ih čeka tim od deset kupaca koji se izmjenjuju iz epizode u epizodu – galerija osebujnih karaktera, stručnjaka i strastvenih sakupljača. Među njima su stručnjak za slike Tomislav Beroš, duo znalaca za satove, nalivpera i numizmatiku – Josip Spajić i Ivan Perić – te ljubiteljica vintage mode Sandra Zamberlin. Estetski i dizajnerski dragulji posebno privlače Bornu Kotromanić, koja objašnjava: „Ne kupujem da bih preprodavala, nego da bih u stvarima uživala.“ Među kupcima se kriju i akademski kipar Denis Svirač, kolekcionarka starinskog nakita Lana Pintarić, strastveni lovac na retro igračke Stjepan Kadović, karizmatični staretinar Igor Recek Gangster i rockabilly entuzijast Marko Šimunović.
Ono što publika odmah osjeti jest dinamika koja je – potpuno nepredvidiva. Prije licitacije, kupci ne znaju na koliko je predmet procijenjen. Sve se svodi na instinkt, znanje i onu posebnu intuiciju koju imaju ljudi koji su život posvetili predmetima i pričama koje oni nose. Upravo zato svaka epizoda postaje mali emocionalni rollercoaster.
Već u prvoj emisiji, jedna 80-godišnja profesorica stranih jezika donijet će predmet goleme sentimentalne vrijednosti – dar pokojnog supruga. Hoće li ga stručnjaci prepoznati kao raritet ili će sentimentalna priča zasjeniti njegovu stvarnu vrijednost? Hoće li vlasnici znati pregovarati ili će ih emocije obuzeti baš u krivom trenutku?
U svijetu Cash or Trasha, ništa nije sigurno – a upravo zato je toliko uzbudljivo. Hoće li prevladati znanje, strast ili dobra stara dramaturgija licitacije, otkrit ćemo 1. prosinca na Novoj TV.
U zagrebačkom shopping centru King Cross svečano je otvorena nova L’Occitane trgovina – 15. po redu u Hrvatskoj i osma u Zagrebu. Ovaj korak približava prepoznatljivo provansalsko iskustvo njege i ljepote brojnim vjernim kupcima na vrhunskoj shopping lokaciji.
Blagdani su vrijeme okupljanja, zajedničkih trenutaka i opuštanja, a mnogi ih najradije provode uz gledanje omiljenih božićnih filmova i hit serija u krugu obitelji i prijatelja. Upravo zato Telemach ove godine dodatno obogaćuje blagdansko iskustvo svojih korisnika – vrhunskom TV zabavom bez ograničenja.
Blagdansko vrijeme nije samo razdoblje veselja i darivanja, već trenutak kada usporimo, posvetimo se sebi i drugima te podijelimo istinsku ljepotu darivanja. Keune, obiteljska tvrtka za njegu kose s tradicijom dugu gotovo stoljeće, vjeruje da najbolji darovi nisu samo lijepi, već promišljeni, osobni i darovani s namjerom, bilo da ih poklanjate najbližima, svom timu ili čak sebi. Lijepa kosa, ističu u Keuneu, nije samo izgled, već osjećaj, samopouzdanje i užitak u svakodnevnim trenucima, a upravo taj osjećaj ova blagdanska sezona stavlja u prvi plan.
Priprema se peto zagrebačko izdanje konferencije i pokreta koji mijenja pravila igre, vizionara koji pomjeraju granice i razgovora koji ostavljaju trajni utjecaj na zajednicu i pojedince.
U organizaciji Hrvatskog sportskog saveza gluhih obilježeno je stoljeće ustrajnosti, vrhunskih sportskih uspjeha i borbe za ravnopravnost, uz dodjelu priznanja najistaknutijim sportašima, trenerima i partnerima sporta gluhih.
KING CROSS je u novootvorenom moderniziranom dijelu centra otvorio brojne trgovine, za još bolji shopping uz najmoderniji Interspar u Hrvatskoj. Trgovine brandova kao što su CCC, Douglas, Liupka, Mass, s.Oliver, Tom Tailor te ljekarna Farmacia dodatno obogaćuju ponudu shopping centra KING CROSS. Ove nove trgovine donose još veći shopping izbor i savršene prilike za kupovinu blagdanskih darova uz bogat asortiman za sport, kozmetiku, modu, uređenje doma te ljepotu i zdravlje.
Jutro bez dobre kave za mnoge je tek napola započet dan. Ona je mali osobni ritual, trenutak tišine prije obveza, ali i savršena kulisa za duga druženja, razgovore koji se ne žure i pauze koje su – nužne. I dok se kava danas nudi gotovo na svakom koraku, istinska izvrsnost ipak nije posvuda. Ona se prepoznaje u detaljima, znanju i dosljednosti. A mi znamo gdje se skriva.
U danu koji prirodno poziva na tišinu, usporavanje i povratak sebi, Matija Cvek objavio je novu pjesmu – onu koja ne traži pažnju glasno, ali je dobiva iskreno. Objavljena na Božić, pjesma Dom su ljudi (radni naziv prema poruci) donosi jednostavnu, ali duboko univerzalnu misao: dom nisu ni gradovi ni adrese, nego ljudi s kojima dijelimo život.
U Ujedinjenom Kraljevstvu utrka za vrh glazbenih ljestvica svake je godine u prosincu žešća nego u bilo kojem drugom razdoblju. Tijekom božićnog tjedna i najveće zvijezde i manje poznata imena ulažu iznimne napore kako bi s pjesmom ili albumom dosegli prvo mjesto – jer se božićni broj jedan smatra osobito prestižnim i simbolički snažnim uspjehom.
Vratimo se nakratko u veljaču. Dodjela Grammyja 2025. godine i Beyoncé koja ispisuje povijest. Ne samo da joj je napokon dodijeljena najvažnija nagrada večeri, album godine, nego je postala i prva crna žena koja je osvojila Grammy za najbolji country album – za Cowboy Carter. Nedavne promjene koje je uvela Recording Academy tu pobjedu čine još monumentalnijom: moguće je da je Beyoncé ujedno i posljednja osoba koja će ikada osvojiti tu nagradu u tom obliku.
Godinama se činilo da je Gmail adresa nešto što dobiješ jednom – i zauvijek ostaje isto. Bez obzira na to jesi li je otvorio kao tinejdžer, pod nadimkom koji danas zvuči neugodno, ili prije nego što si mogao predvidjeti koliko će Google račun postati važan dio svakodnevice.