Skrivena blaga iz hrvatskih domova napokon izlaze na vidjelo
Postoji nešto posebno uzbudljivo u trenutku kada običan predmet, skriven u kutiji na tavanu ili zaboravljen u donjoj ladici, iznenada postane priča – i pritom otkrije svoju pravu vrijednost. Upravo takav trenutak čeka nas u potpuno novoj emisiji Cash or Trash, koja 1. prosinca stiže na Novu TV i već na prvu nosi sve elemente ovisničkog televizijskog formata: emocije, znanje, intrige i malo dobru staru dozu nadmetanja.
Uvodna epizoda odmah otvara vrata hrvatskih domova, ali i njihovih skrivenih tajni. Svaki predmet koji se pojavi pred kamerama nosi svoju povijest – ponekad simpatičnu, ponekad pomalo bizarnu, a ponekad i emocionalno razoružavajuću. „Predmet koji nosim je noćna mora za većinu ljudi“, reći će jedan od sudionika dok, gotovo ceremonijalno, iznosi stari zubarski stroj. Samo trenutak kasnije, u emisiju stiže i zagonetni sat iz Irana čija će egzotična prošlost probuditi znatiželju i najiskusnijih kolekcionara.
U središtu emisije stoji Ilam Shuhani – ime koje u krugovima antikvara izaziva jednaku dozu poštovanja i znatiželje. Njegov put od studenta koji obilazi europske sajmove do vlasnika četiri galerije umjetnina zvuči poput vlastite televizijske priče. U Cash or Trashu, Ilam je prvi filter istine: svaki predmet prolazi kroz njegove ruke, a tek nakon njegova stručnog oka vlasnik dobiva aukcijsku propusnicu i ulazi u prostoriju u kojoj doista sve postaje moguće.
Tamo ih čeka tim od deset kupaca koji se izmjenjuju iz epizode u epizodu – galerija osebujnih karaktera, stručnjaka i strastvenih sakupljača. Među njima su stručnjak za slike Tomislav Beroš, duo znalaca za satove, nalivpera i numizmatiku – Josip Spajić i Ivan Perić – te ljubiteljica vintage mode Sandra Zamberlin. Estetski i dizajnerski dragulji posebno privlače Bornu Kotromanić, koja objašnjava: „Ne kupujem da bih preprodavala, nego da bih u stvarima uživala.“ U kupcima se kriju i akademski kipar Denis Svirač, kolekcionarka starinskog nakita Lana Pintarić, strastveni lovac na retro igračke Stjepan Kadović, karizmatični staretinar Igor Recek Gangster i rockabilly entuzijast Marko Šimunović.
Ono što publika odmah osjeti jest dinamika – potpuno nepredvidiva. Prije licitacije, kupci ne znaju za koliko je predmet procijenjen. Sve se svodi na instinkt, znanje i onu posebnu intuiciju koju imaju ljudi koji su život posvetili predmetima i pričama koje oni nose. Upravo zato svaka epizoda postaje mali emocionalni rollercoaster.
Već u prvoj emisiji, jedna 80-godišnja profesorica stranih jezika donijet će predmet goleme sentimentalne vrijednosti – dar pokojnog supruga. Hoće li ga stručnjaci prepoznati kao raritet ili će sentimentalna priča zasjeniti njegovu stvarnu vrijednost? Hoće li vlasnici znati pregovarati ili će ih emocije obuzeti baš u krivom trenutku?
U svijetu Cash or Trasha, ništa nije sigurno – a upravo zato je toliko uzbudljivo. Hoće li prevladati znanje, strast ili dobra stara dramaturgija licitacije, otkrit ćemo 1. prosinca na Novoj TV.
Zagreb je proteklog tjedna ponovno dokazao da zna kako pretvoriti opušteno druženje u događaj o kojem će se danima pričati. Drugo izdanje LUVA Partyja okupilo je klijente, partnere i prijatelje agencije LUVA, ali i niz ljudi iz poslovnog, medijskog i društvenog života, koji su se vrlo brzo uklopili u živu i dinamičnu atmosferu večeri. Od prvih dolazaka bilo je jasno da se radi o susretu koji spaja profesionalnost, srdačnost i suvremeni duh zagrebačke scene.
U hrvatskom sportskom kalendaru malo je događaja koji iz godine u godinu uspijevaju zadržati jednaku snagu simbolike, okupljanja i kontinuiteta kao što je to slučaj s Noći vaterpola. Premda se mijenjaju generacije igrača i mijenja se struktura domaće i međunarodne scene, tradicija okupljanja vaterpolske zajednice na koncu sezone ostaje čvrsta i prepoznatljiva. Od 2007. do danas, ovaj događaj oblikovao se u ritual sabiranja sportskih uspjeha, odavanja priznanja i podsjećanja na zajednički put koji vaterpolo u Hrvatskoj čini jednom od najstabilnijih i najuspješnijih sportskih grana.
Hrvatski premium brend Merla, poznat po najkvalitetnijim stolnjacima i posteljinama proizvedenim u Hrvatskoj, otvorio je svoj prvi pop-up u Splitu. Smješten na prvom katu City Center One, prostor nudi kupcima iz Dalmacije priliku da uživo vide, dodirnu i odaberu tkanine koje su osvojile tisuće domova diljem Hrvatske.
Booking.com otkriva da će 2026. godina biti godina putovanja po mjeri osobnosti i želja putnika jer putnici sve češće biraju odredišta koja odražavaju njihove navike, interese i temperament. Istraživanje pokazuje da putnici rado istražuju nova prijateljstva i odnose na putovanjima jer takva iskustva omogućuju bolje upoznavanje sebe i drugih. Sve veća skupina putnika koristi tehnologiju za pronalaženje mjesta povezanih s uspomenama jer takva mjesta bude nostalgiju i stvaraju nove slojeve emocionalnog doživljaja. Značajan broj putnika putuje u skladu s horoskopom jer žele uskladiti svoju energiju s kozmičkim ritmovima koji ih nadahnjuju. Ovakvi trendovi pokazuju da će putovanja u 2026. godini biti osobnija, eksperimentalnija i usmjerenija autentičnom identitetu putnika.
Jesensko izdanje edukativne radionice Stilska Jednadžba, u organizaciji stilistice Ivane Pavić, održano je ovaj vikend u Zagrebu i još jednom potvrdilo zašto se ovaj projekt s razlogom smatra jedinstvenim u Hrvatskoj. Ivana je prva u Hrvatsku ponudila analizu boja kao profesionalnu uslugu te već više od pet godina aktivno radi na demokratizaciji stilističkih usluga, čineći ih dostupnima svakoj ženi. Upravo s ciljem da znanje o stilu, bojama i odijevanju učini dostupnim svakoj ženi – bez obzira na godine, budžet ili životni stil – Ivana kontinuirano organizira ovakve radionice koje spajaju edukaciju, iskustvo i inspiraciju.
Tvrtka Medikor obilježava 30 godina tijekom kojih je izrasla u vodećeg medtech lidera u Hrvatskoj. Uz mrežu od 1.000 partnerskih ljekarni i dvoznamenkasti rast, tvrtka nastavlja širenje strateškim izlaskom na tržište Europske unije u 2026. godini.
Britanski PR stručnjak tvrdi da su Harryjeve šale i medijski nastupi postali neučinkoviti te znak gubitka identiteta nakon odlaska iz kraljevske obitelji.
Glumac otkriva kako je politički govor o Tibetu doveo do dvadesetogodišnje zabrane prisustvovanja Oscaru i zašto nikada nije požalio što ga je izrekao.