Početkom nove godine, započela je i treća sezona popularnog podcasta „Mame kod Lane“ voditeljice Lane Gojak Bajt. A s novom godinom idu i novi počeci te učenje novih, ujedno korisnih stvari. Glumica, influencerica i mama sedmogodišnjeg Relje, Petra Kurtela uvela nas je u treću sezonu inspirativnim razgovorom u kojem je podijelila mnoge zanimljive i korisne informacije oko svoje majčinske uloge, no i mnogo više od toga. Od iskustva majčinstva i roditeljskih avantura do urnebesnih anegdota iz svakodnevnog života. Upravo u ovoj epizodi, pripremite se na smijeh, iskrenost i onu neodoljivu dozu vrckavosti po kojoj je Petra poznata.
Pojam doule nije toliko čest i mnoge majke i buduće majke i dalje ne znaju što točno označava taj pojam. Najčešće su trudnice i buduće majke nesigurne kad su u pitanju trudnoća i sam porod. Ponekad unatoč pročitanim knjigama, završenim tečajevima i unatoč podršci partnera i okoline, osjećaju da ne znaju dovoljno ili da im je potrebna podrška stručne osobe koja će ih voditi kroz cijeli proces. Jedna od trudnica koja je odlučila angažirati doulu, kad je malo tko znao što je doula, je Petra koja je u ugodnom razgovoru s Lanom ispričala vlastito iskustvo i navela svoje razloge zašto se odlučila za tu vrstu pomoći.
Riječ je o educiranim pružateljicama podrške ženama tijekom trudnoće, poroda i babinja. One nisu medicinsko osoblje, već su tu kako bi pružile emocionalnu, fizičku i informativnu podršku trudnicama i mladim mamama, osnažile žene i pomogle im da se osjećaju sigurnije i mirnije u ovom posebnom razdoblju života. Prisutnost doule često smanjuje stres, olakšava porod i doprinosi pozitivnijem iskustvu majčinstva. Petra je znala da će kroz cijeli proces poroda trebati upravo tu vrstu pomoći, a znala je i da supruga ne želi uključivati u vrtlog ženskih emocija i promjene hormona te da joj je lakše kroz porod imati kraj sebe žensku osobu koja će razumjeti njen strah i stres.
Majčinstvo je iskustvo koje svaka žena proživljava na svoj način, a i prvi trenuci nakon poroda mogu biti potpuno različiti. Dok neke majke odmah uzmu svoje dijete u naručje i ne odvajaju se od njega, druge prolaze kroz težak porod i zahtjevan oporavak pa im treba malo vremena da se priberu i dođu sebi. Nekim je mamama potreban mir i san, drugima samo koji trenutak da se povežu sa sobom prije nego što se mogu povezati sa svojim djetetom, a neke se mame moraju dobro isplakati i na taj način otpustiti nakupljen stres poroda i emocije koje neupitno dolaze s majčinstvom. „U trenutku kada sam se već porodila, moja doula je otišla i ja nisam bila odmah spremna uzeti dijete. Trebalo mi je da dođem k sebi i da se moje tijelo oporavi i da ja budem ok, kako bih mogla bez anksioznosti primiti svoje dijete. Znala sam da je u dobrim i stručnim rukama, i tek kada sam nadošla tek tada su mi donijeli dijete. U tih par sati koliko mi je trebalo da nadođem, par puta su me pitali da mi donesu dijete, no ja nisam tada bila spremna.“
O ovoj važnoj temi i često neizgovorenim situacijama Lana i Petra otvoreno su porazgovarale u novoj epizodi u kojoj je Petra podijelila svoje iskustvo i hrabro i iskreno progovorila o potrebi da nakon poroda prvo pruži sebi ono što joj je bilo potrebno, kako bi bila spremna za svoje dijete.
Ekipa Judo kluba osoba s invaliditetom Ishi ovoga je tjedna boravila u francuskom Houlgateu, gdje se tijekom vikenda održava završni turnir iz serije natjecanja Europske judo unije namijenjenih judokama s invaliditetom. Hrvatsku na ovom prestižnom događaju predstavlja 15 sportaša Ishija, koji će snage odmjeriti s konkurencijom iz cijele Europe.
Zagreb je proteklog tjedna ponovno dokazao da zna kako pretvoriti opušteno druženje u događaj o kojem će se danima pričati. Drugo izdanje LUVA Partyja okupilo je klijente, partnere i prijatelje agencije LUVA, ali i niz ljudi iz poslovnog, medijskog i društvenog života, koji su se vrlo brzo uklopili u živu i dinamičnu atmosferu večeri. Od prvih dolazaka bilo je jasno da se radi o susretu koji spaja profesionalnost, srdačnost i suvremeni duh zagrebačke scene.
U hrvatskom sportskom kalendaru malo je događaja koji iz godine u godinu uspijevaju zadržati jednaku snagu simbolike, okupljanja i kontinuiteta kao što je to slučaj s Noći vaterpola. Premda se mijenjaju generacije igrača i mijenja se struktura domaće i međunarodne scene, tradicija okupljanja vaterpolske zajednice na koncu sezone ostaje čvrsta i prepoznatljiva. Od 2007. do danas, ovaj događaj oblikovao se u ritual sabiranja sportskih uspjeha, odavanja priznanja i podsjećanja na zajednički put koji vaterpolo u Hrvatskoj čini jednom od najstabilnijih i najuspješnijih sportskih grana.
Hrvatski premium brend Merla, poznat po najkvalitetnijim stolnjacima i posteljinama proizvedenim u Hrvatskoj, otvorio je svoj prvi pop-up u Splitu. Smješten na prvom katu City Center One, prostor nudi kupcima iz Dalmacije priliku da uživo vide, dodirnu i odaberu tkanine koje su osvojile tisuće domova diljem Hrvatske.
Booking.com otkriva da će 2026. godina biti godina putovanja po mjeri osobnosti i želja putnika jer putnici sve češće biraju odredišta koja odražavaju njihove navike, interese i temperament. Istraživanje pokazuje da putnici rado istražuju nova prijateljstva i odnose na putovanjima jer takva iskustva omogućuju bolje upoznavanje sebe i drugih. Sve veća skupina putnika koristi tehnologiju za pronalaženje mjesta povezanih s uspomenama jer takva mjesta bude nostalgiju i stvaraju nove slojeve emocionalnog doživljaja. Značajan broj putnika putuje u skladu s horoskopom jer žele uskladiti svoju energiju s kozmičkim ritmovima koji ih nadahnjuju. Ovakvi trendovi pokazuju da će putovanja u 2026. godini biti osobnija, eksperimentalnija i usmjerenija autentičnom identitetu putnika.
Jesensko izdanje edukativne radionice Stilska Jednadžba, u organizaciji stilistice Ivane Pavić, održano je ovaj vikend u Zagrebu i još jednom potvrdilo zašto se ovaj projekt s razlogom smatra jedinstvenim u Hrvatskoj. Ivana je prva u Hrvatsku ponudila analizu boja kao profesionalnu uslugu te već više od pet godina aktivno radi na demokratizaciji stilističkih usluga, čineći ih dostupnima svakoj ženi. Upravo s ciljem da znanje o stilu, bojama i odijevanju učini dostupnim svakoj ženi – bez obzira na godine, budžet ili životni stil – Ivana kontinuirano organizira ovakve radionice koje spajaju edukaciju, iskustvo i inspiraciju.
Tvrtka Medikor obilježava 30 godina tijekom kojih je izrasla u vodećeg medtech lidera u Hrvatskoj. Uz mrežu od 1.000 partnerskih ljekarni i dvoznamenkasti rast, tvrtka nastavlja širenje strateškim izlaskom na tržište Europske unije u 2026. godini.
Ponekad se čini da savršen beauty trenutak zahtijeva cijeli arsenal proizvoda, no onda se pojave oni mali, pažljivo osmišljeni dragulji koji sve mijenjaju. Upravo takva mala revolucija stiže iz suradnje dvaju domaćih brendova – Ruka Beauty i JN Beauty – koji su udružili estetiku, stručnost i filozofiju „manje je više“ te stvorili mini glam duo koji stane u svaku torbicu, a pruža neočekivano snažan efekt.
Prepoznatljiv po svojem glamuru i perfekcionizmu, stilist i modni vizionar Marko Grubnić ponovno demonstrira kako izgled može biti osobni potpis, manifest i umjetnička izjava.
U svijetu mode, gdje se vizije mijenjaju brže nego se ispisuju trendovski manifesti, odlazak darija vitalea iz versacea u manje od godinu dana djeluje poput munje koja nakratko rasiječe nebo pa nestane, ostavljajući za sobom više pitanja nego odgovora. Njegov kratki mandat pretvorio se u fantastično zgusnutu priču o ambiciji, industrijskim tektonskim poremećajima, estetskim sudarima i suptilnim političkim turbulencijama koje rijetko dospiju na površinu. A ipak, svaki detalj otkriva novu perspektivu o tome kako se velika modna kuća nosi s vlastitom prošlošću i budućnošću, pogotovo u trenutku kad promjena vlasništva neminovno pomiče sve unutarnje kotačiće.
Američka voditeljica otvoreno podržala zakon koji će zabraniti korištenje društvenih mreža mladima do 16 godina i poručila da taj potez štiti djecu od ovisnosti, pornografije i gubitka socijalnih vještina.