Sinoćnjim svečanim otvorenjem Terme Tuhelj označile su povijesni trenutak – završetak najveće investicije u povijesti resorta vrijedne 27 milijuna eura, kojom se ovaj vodeći termalni kompleks pozicionira kao jedna od najinovativnijih i najodrživijih destinacija u kontinentalnom dijelu Hrvatske.
Na događanju su prisustvovali visoki dužnosnici iz Hrvatske i Slovenije: Tonči Glavina, ministar turizma i sporta Republike Hrvatske, Matjaž Han, ministar gospodarstva, turizma i sporta Republike Slovenije, Kristjan Staničić, direktor Hrvatske turističke zajednice. Njihovo prisustvo dodatno potvrđuje značaj Terma Tuhelj za razvoj regionalne turističke ponude i prekogranične suradnje u području zdravlja, wellnessa i održivosti.
Investicija koja mijenja lice kontinentalnog turizma
Nakon više od dva desetljeća kontinuiranih ulaganja i rasta, Terme Tuhelj danas predstavljaju jedan od najmodernijih termalnih resorta u regiji. Ova investicija, od kojih je 6,6 milijuna eura sufinancirano kroz Mehanizam za oporavak i otpornost, rezultat je strateškog usmjerenja grupacije Terme Olimia prema inovacijama, održivosti i vrhunskoj usluzi.
Partnerska suradnja između arhitektonskih studija između kojih treba sigurno ispostaviti arhitektonski ured Onda arhitektura, rezultirala je jednim od najmodernijim objekata u ovom dijelu Hrvatske. Na projektu su radili umjetnici koju su svojim doprinosom dali dodatnu točku na i, a to su : Ana Kovačić koja je osmislila inovativan mural u novoj relax zoni u sklopu bazena, tvrtka Numen koja je osmislila mrežu za igru na novoj bazenskoj recepciji te umjetnici Mirjana Smolić koja je bila zadužena za restauraciju murala poznatom umjetnika Ede Murtića kao i Slaven Lunar koji je svojim kreacijama uljepšao ulazni vanjski zid nasuprot recepcije hotela. Glavni izvođač radova bio je MDK Građevinar.
Ključni elementi investicije uključuju:
modernizaciju unutarnjih bazena Vodenog planeta s dodatnim wellness sadržajima
otvorenje novog dijela hotela – Well Family**** sa 46 premium obiteljskih soba s interaktivnim sadržajima za djecu
uređenje novog trga sa zelenim krovovima i fontanom
panoramsku zelenu šetnicu s otocima cvjetnih livada s oko 50 000 biljaka i sadnica
vlastita sunčana elektrana i kotlovnica na bio masu
digitalizaciju poslovanja i uvođenje pametnih sustava upravljanja energijom i uslugama
Održivi razvoj u fokusu
Novi sadržaji nisu samo estetski i funkcionalni pomak, već i jasan znak predanosti Terma Tuhelj održivom turizmu. Resort uvodi niz ekoloških rješenja sljedeći stratešku ESG strategiju grupacije Terme Olimia te ista uključuje :
zelene krovove koji pridonose boljoj izolaciji i smanjenju urbanog zagrijavanja te pridonose zaštiti i obnovi bio raznolikosti eko sustava
ugradnju operativnih kapaciteta za energiju (foto naponske elektrane i kotlovnica na bio masu) uz obnovljivih izvora čime će Terme Tuhelj godišnje uštedjeti preko 40% potrošnje primarne električne energije te time značajno doprinijeti ublažavanju klimatskih promjena. Samim ti povećali su udio obnovljivih izvora energije na preko 91%
napredne sustave reciklaže i filtracije vode
digitalne alate za personalizirano korisničko iskustvo i energetsku učinkovitost
“Kako u Termama Olimia, tako i u Termama Tuhelj održivi razvoj nije samo strategija, već dio naše vizije budućnosti turizma. Svaka inovacija koju uvodimo ima za cilj smanjenje utjecaja na okoliš i podizanje kvalitete boravka naših gostiju. Ponosni smo što kroz zelene inicijative stvaramo prostor koji harmonizira prirodu, tehnologiju i vrhunsko iskustvo odmora.”– izjavio je Florjan Vasle, direktor matične tvrtke Terme Olimia i jedan od od dva direktora Terma Tuhelj.
Luksuz za obitelj i pojedinca
Posebno dizajnirani hotel Well Family**** omogućuje roditeljima i djeci bezbrižan i udoban boravak, a postojeći sadržaji poput igraonica, visećih mreža i animacijskih programa dodatno obogaćuju iskustvo obiteljskog odmora. Novi smještajni paviljon sadrži 36 obiteljskih soba, 2 suite i 8 delux soba. U svim sobama nalazi se interaktivna stijena s tangramom koju je dizajnirao g. Marko Hrastovec.
Istovremeno, prošireni termalni sadržaji i nova relax zona s hidromasažnim bazenima pružaju odraslim gostima opuštanje i luksuz na najvišoj razini.
Budućnost wellness turizma
Zahvaljujući ovoj investiciji, Terme Tuhelj ne samo da potvrđuju svoju poziciju lidera u termalnom turizmu, već i postavljaju nove standarde kvalitete, održivosti i korisničkog doživljaja – uz snažan fokus na sinergiju prirode, tehnologije i zdravlja.
Svečano otvorenje novih sadržaja označilo je početak novog poglavlja, a Terme Tuhelj sada su potpuno spremne za još veći broj domaćih i inozemnih gostiju – nudeći im wellness iskustvo koje nadilazi očekivanja.
Fenomen Marka Perkovića Thompsona i razlozi njegove dugotrajne popularnosti, reinterpretacija povijesnih simbola te izazovi s nasljeđem iz prošlosti teme su o kojima u posljednjoj epizodi druge sezone Špice s Macanom razgovaraju filozof i saborski zastupnik dr. sc. Nino Raspudić i novinar, scenarist i pisac Ivica Đikić. Kroz osobna iskustva i analize dotiču se i pitanja političke pasivnosti, uloge UDBA-e u društvu, ali i potrebu za novim političkim snagama koje bi donijele stvarne reforme.
Lemon Market, mjesto poznato po izvrsnim koktelima i zabavi, jučer je zasjalo bojama, mirisima i zvucima Sicilije. Gosti, među kojima i Andrea Trgovčević, Anja Dujaković, Lada Kušec Deči, Isabella Rakonić, Matea Miljan Rafaj i Nela Đinđić uživali su u atmosferi juga Italije na eventu koji je probudio njihovu kreativnost, ali ih i uveo ih u maštoviti svijet keramike i mediteranske opuštenosti.
Peti kupe sinoć se transformirao u pravu oazu stila, samopouzdanja i dobrih vibracija — kao da se centar metropole na jednu noć preselio u samo srce New Yorka. Spektakularan party privukao je sve one koji obožavaju nove trendove, igru svjetla, boja i texture — od influencera, novinara, celebrityja pa sve do zaljubljenika u make-up.
Mime’s Grupa i ovim konceptom potvrđuje svoju reputaciju – svaki njihov lokal ima svoju osobnost, ali ih sve povezuje isti DNK: vrhunski dizajn, gastronomska kvaliteta i iskustvo kojem se gost uvijek vraća.
Plaža, ljeto, zalasci sunca, limeta - ovo su prve asocijacije na kultnu Coronu koja sve ljubitelje poziva da im se pridruži na najvećoj proslavi do sad - na plažama diljem svijeta. Svjetski brend piva koji je prisutan u čak 180 zemalja slavi svoju 100. obljetnicu!
Vrijeme je da zaboravite na ljepljive, guste i dosadne kreme koje smo godinama nanosili kao obavezu. NIVEA SUN Protect & Moisture donosi revoluciju u zaštiti kože – i to ne samo u formuli, već i u cijelom doživljaju ljeta.
Rođendanski party Poliklinike Milojević, u utorak je održan je u elegantnom ambijentu zagrebačkog Prirodoslovnog muzeja, a okupljanje zaposlenika, ambasadora, prijatelja i partnera Poliklinike bilo je prilika za nazdraviti svim onim lijepim trenucima iza nas, ali i onima koji nas tek čekaju. Naime, od svog otvorenja u Zagrebu 2010. godine, kao prva poliklinika specijalizirana za nekiruršku estetsku medicinu, tijekom proteklih 15 godina, Poliklinika Milojević značajno je promijenila paradigmu estetike u regiji, uvodeći inovacije i tretmane koji do tada u ovom dijelu Europe gotovo i nisu ni bili dostupni, čime je podigla standarde i postavila nove smjernice u području neinvazivne estetike.