Sinoćnjim svečanim otvorenjem Terme Tuhelj označile su povijesni trenutak – završetak najveće investicije u povijesti resorta vrijedne 27 milijuna eura, kojom se ovaj vodeći termalni kompleks pozicionira kao jedna od najinovativnijih i najodrživijih destinacija u kontinentalnom dijelu Hrvatske.
Na događanju su prisustvovali visoki dužnosnici iz Hrvatske i Slovenije: Tonči Glavina, ministar turizma i sporta Republike Hrvatske, Matjaž Han, ministar gospodarstva, turizma i sporta Republike Slovenije, Kristjan Staničić, direktor Hrvatske turističke zajednice. Njihovo prisustvo dodatno potvrđuje značaj Terma Tuhelj za razvoj regionalne turističke ponude i prekogranične suradnje u području zdravlja, wellnessa i održivosti.
Investicija koja mijenja lice kontinentalnog turizma
Nakon više od dva desetljeća kontinuiranih ulaganja i rasta, Terme Tuhelj danas predstavljaju jedan od najmodernijih termalnih resorta u regiji. Ova investicija, od kojih je 6,6 milijuna eura sufinancirano kroz Mehanizam za oporavak i otpornost, rezultat je strateškog usmjerenja grupacije Terme Olimia prema inovacijama, održivosti i vrhunskoj usluzi.
Partnerska suradnja između arhitektonskih studija između kojih treba sigurno ispostaviti arhitektonski ured Onda arhitektura, rezultirala je jednim od najmodernijim objekata u ovom dijelu Hrvatske. Na projektu su radili umjetnici koju su svojim doprinosom dali dodatnu točku na i, a to su : Ana Kovačić koja je osmislila inovativan mural u novoj relax zoni u sklopu bazena, tvrtka Numen koja je osmislila mrežu za igru na novoj bazenskoj recepciji te umjetnici Mirjana Smolić koja je bila zadužena za restauraciju murala poznatom umjetnika Ede Murtića kao i Slaven Lunar koji je svojim kreacijama uljepšao ulazni vanjski zid nasuprot recepcije hotela. Glavni izvođač radova bio je MDK Građevinar.
Ključni elementi investicije uključuju:
modernizaciju unutarnjih bazena Vodenog planeta s dodatnim wellness sadržajima
otvorenje novog dijela hotela – Well Family**** sa 46 premium obiteljskih soba s interaktivnim sadržajima za djecu
uređenje novog trga sa zelenim krovovima i fontanom
panoramsku zelenu šetnicu s otocima cvjetnih livada s oko 50 000 biljaka i sadnica
vlastita sunčana elektrana i kotlovnica na bio masu
digitalizaciju poslovanja i uvođenje pametnih sustava upravljanja energijom i uslugama
Održivi razvoj u fokusu
Novi sadržaji nisu samo estetski i funkcionalni pomak, već i jasan znak predanosti Terma Tuhelj održivom turizmu. Resort uvodi niz ekoloških rješenja sljedeći stratešku ESG strategiju grupacije Terme Olimia te ista uključuje :
zelene krovove koji pridonose boljoj izolaciji i smanjenju urbanog zagrijavanja te pridonose zaštiti i obnovi bio raznolikosti eko sustava
ugradnju operativnih kapaciteta za energiju (foto naponske elektrane i kotlovnica na bio masu) uz obnovljivih izvora čime će Terme Tuhelj godišnje uštedjeti preko 40% potrošnje primarne električne energije te time značajno doprinijeti ublažavanju klimatskih promjena. Samim ti povećali su udio obnovljivih izvora energije na preko 91%
napredne sustave reciklaže i filtracije vode
digitalne alate za personalizirano korisničko iskustvo i energetsku učinkovitost
“Kako u Termama Olimia, tako i u Termama Tuhelj održivi razvoj nije samo strategija, već dio naše vizije budućnosti turizma. Svaka inovacija koju uvodimo ima za cilj smanjenje utjecaja na okoliš i podizanje kvalitete boravka naših gostiju. Ponosni smo što kroz zelene inicijative stvaramo prostor koji harmonizira prirodu, tehnologiju i vrhunsko iskustvo odmora.”– izjavio je Florjan Vasle, direktor matične tvrtke Terme Olimia i jedan od od dva direktora Terma Tuhelj.
Luksuz za obitelj i pojedinca
Posebno dizajnirani hotel Well Family**** omogućuje roditeljima i djeci bezbrižan i udoban boravak, a postojeći sadržaji poput igraonica, visećih mreža i animacijskih programa dodatno obogaćuju iskustvo obiteljskog odmora. Novi smještajni paviljon sadrži 36 obiteljskih soba, 2 suite i 8 delux soba. U svim sobama nalazi se interaktivna stijena s tangramom koju je dizajnirao g. Marko Hrastovec.
Istovremeno, prošireni termalni sadržaji i nova relax zona s hidromasažnim bazenima pružaju odraslim gostima opuštanje i luksuz na najvišoj razini.
Budućnost wellness turizma
Zahvaljujući ovoj investiciji, Terme Tuhelj ne samo da potvrđuju svoju poziciju lidera u termalnom turizmu, već i postavljaju nove standarde kvalitete, održivosti i korisničkog doživljaja – uz snažan fokus na sinergiju prirode, tehnologije i zdravlja.
Svečano otvorenje novih sadržaja označilo je početak novog poglavlja, a Terme Tuhelj sada su potpuno spremne za još veći broj domaćih i inozemnih gostiju – nudeći im wellness iskustvo koje nadilazi očekivanja.
Film je dobio dobre izvrsne kritike televizijskih filmskih kritičara i osvojio mnogobrojne nagrade i nominacije na međunarodnim filmskim festivalima a posebne je pohvale dobila izvedba Michaela Douglasa i Matta Damona.
Hrvatska radiotelevizija (HRT) u subotu, 3. svibnja na Drugom programu (HRT-HTV2) s početkom u 22.55 sati prikazuje glazbeno-dokumentarni film „Kako je postala Madonna“.
Jedan od najmaštovitijih hrvatskih slikara, grafičara te ambijentalnih umjetnika visoke moderne i postmoderne Miroslav Šutej (1936. – 2005.) prepoznatljiv je po inovativnim pristupima, eksperimentiranju s geometrijskim oblicima, iluzijama prostora te dinamičkim i optičkim efektima. Kao dizajner oblikovao je hrvatski grb, velik dio novčanica hrvatske kune i nekoliko legendarnih sportskih dresova, među kojima i hrvatske nogometne reprezentacije, a njegova djela uvrštena su u stalne postave galerije Tate i MoMA-e.
Nakon 14 godina predanog rada i inovacija u području ženskog zdravlja, Bellabeat s ponosom najavljuje novu fazu svog poslovnog razvoja – ulazak u novoformiranu poslovnu grupaciju pod nazivom STRING. Ovaj strateški iskorak predstavlja prirodan nastavak dosadašnjeg uspješnog puta i otvara vrata novim prilikama za širenje utjecaja i ubrzanje tehnološkog napretka.
Ulaganje više nije rezervirano za bogate niti za one koji prate burzu svakog jutra. Danas je zahvaljujući robosavjetnicima moguće ulagati bez ikakvog predznanja. Dovoljno je iskreno odgovoriti na nekoliko pitanja, a aplikacija ti preporuči portfelj prilagođen tvojoj situaciji. U najnovijoj epizodi Špice s Macanom profesor matematike i financijski vloger Toni Milun i Marko Bogdan, financijski stručnjak i voditelj prodaje u Geniusu, prvoj hrvatskoj aplikaciji za automatsko ulaganje u investicijske fondove, razgovaraju o ekonomskim navikama građana, mitovima o ulaganju, kao i jednostavnim načinima kako napraviti prvi korak prema financijskoj odgovornosti.
Predstavljamo najnovije kolekcije dioptrijskih okvira VonBogen i Roger Eye Design. Iako različiti u stilu, ova dva brenda povezuje isti cilj: ponuditi naočale koje ne prate trendove - već ih stvaraju.