Nova era luksuza u Villi Dubrovnik: Kad povijest šapuće, a dizajn diše mediteranskim duhom
Na litici iznad mora, gdje se horizont susreće s vjekovnim zidinama Dubrovnika, rađa se nova era luksuza. Villa Dubrovnik, legendarni simbol elegancije i diskretnog luksuza hrvatske obale, otvorila je svoja vrata u novom, raskošnom izdanju. No, ovo nije samo još jedna obnova – ovo je manifest suvremenog luksuza koji osluškuje duh mjesta, čuva njegovu baštinu i pretvara je u senzualni doživljaj za svakog gosta.
Inspirirana kamenim nijansama grada, mirisima lavande i kadulje, te pričama koje stoljećima odzvanjaju pod dubrovačkim voltama, Villa Dubrovnik u svojoj novoj viziji nudi prostor koji nije samo estetski, već duboko emotivan. To je mjesto gdje dizajn susreće poeziju prostora, a povijest postaje suputnik svakog koraka.
Arhitektura koja ne šapuće, nego pjeva o prošlosti
Iza transformacije Ville Dubrovnik stoji brazilski studio Arthur Casas, koji je dubrovačku eleganciju pretočio u sofisticiranu igru tekstura, boja i lokalnih materijala. Rezultat? Prostor koji odiše mirnoćom, ali i intrigom – poput stare dubrovačke pjesme čiji refren ne izlazi iz glave.
Tonovi svijetlog kamena, topla terakota i suhozidne forme podsjećaju nas gdje smo – u srcu mediteranske čarolije. U prostorijama, terasama i sobama, svaki detalj ima svoju priču: od ručno izrađenog namještaja i hrvatskih zanatskih motiva, do suvremenih dizajnerskih klasika koji vješto spajaju prošlost i sadašnjost.
Umjetnost kao suptilna nit koja povezuje sve
Villa Dubrovnik ne skriva svoju strast prema umjetnosti. Naprotiv, ponosno je nosi kao broš na svom mediteranskom reveru. Kroz svaki salon, hodnik i kutak hotela provlače se djela hrvatskih umjetnika – tapiserije Jagode Buić, slike Dubravke Tulio, skulpture Iva Dimnića i dizajnerski komadi koji stvaraju iskustvo nalik boravku u muzeju bez zidova.
Ono što ovu umjetničku priču čini još osobnijom jest činjenica da su i uniforme osoblja osmišljene u suradnji s Jurjem Zigmanom, dok gosti sa sobom mogu ponijeti ekskluzivne darove s autorskim potpisom. U svijetu u kojem hoteli često kopiraju jedni druge, Villa Dubrovnik bira – stvarati.
Mirisi dubrovačkih vrtova i tišina s pogledom
Projekt “Dubrovački vrtovi” donosi novi sloj identiteta ovoj oazi luksuza. Autohtone biljke, raskošno zelenilo i bugenvilije koje nježno grle svaki balkon – sve je podređeno ideji povezivanja s prirodom. Ovdje svaka jutarnja kava miriše na borove iglice, a svaki pogled s terase nosi u sebi tišinu mora i težinu povijesti.
To nije samo odmor – to je povratak sebi, oslobođen vremenskih pritisaka i vanjskih očekivanja.
Sobe koje nisu sobe, nego su poglavlja
Villa Dubrovnik danas nudi 56 ekskluzivnih smještajnih jedinica, među kojima se posebno ističu apartmani romantičnih imena: Amor, Tezoro, Romantiko. Svaka od njih nudi privatnost, ljepotu i duboku povezanost s gradom koji diše iza zidova. Pogled na Lokrum, zvuk valova i svjetlucanje svijeća u staroj jezgri stvaraju osjećaj kao da ste u prizoru filma – no ovo je stvarnost koju možete živjeti.
Gastronomija pod zvijezdama i iznad grada
Kulinarska ponuda Ville Dubrovnik pravi je hommage lokalnim okusima. Pjerin Restaurant, s Michelinovom preporukom, nudi večere koje se ne pamte po jelima, već po emocijama. U Giardino Restoranu, pod krošnjama borova, svaki obrok je kao skriveni piknik aristokracije. Galanto Bar, jedini rooftop bar u Dubrovniku, postaje savršeno mjesto za koktele u zlatnim satima dana, dok Libero Bar spaja povijest i književnost, donoseći atmosferu starog Dubrovnika kroz knjige i replike povijesnih kostima.
Sloboda kao filozofija
Nova era Ville Dubrovnik ne nosi samo promjene u dizajnu i sadržaju – ona nosi i novu filozofiju. Slogan “At Liberty to Be _____”, inspiriran stihovima Ivana Gundulića, vraća nas suštinskoj vrijednosti Dubrovnika: slobodi.
Slobodi da budete tko jeste. Da dišete. Da mislite. Da se zaljubite. Slobodi od rutine, buke i pogleda. Slobodi od svega što vas sputava. Villa Dubrovnik poziva vas da pronađete svoju verziju slobode, u tišini koja šušti između valova i kamena.
Ekipa Judo kluba osoba s invaliditetom Ishi ovoga je tjedna boravila u francuskom Houlgateu, gdje se tijekom vikenda održava završni turnir iz serije natjecanja Europske judo unije namijenjenih judokama s invaliditetom. Hrvatsku na ovom prestižnom događaju predstavlja 15 sportaša Ishija, koji će snage odmjeriti s konkurencijom iz cijele Europe.
Zagreb je proteklog tjedna ponovno dokazao da zna kako pretvoriti opušteno druženje u događaj o kojem će se danima pričati. Drugo izdanje LUVA Partyja okupilo je klijente, partnere i prijatelje agencije LUVA, ali i niz ljudi iz poslovnog, medijskog i društvenog života, koji su se vrlo brzo uklopili u živu i dinamičnu atmosferu večeri. Od prvih dolazaka bilo je jasno da se radi o susretu koji spaja profesionalnost, srdačnost i suvremeni duh zagrebačke scene.
U hrvatskom sportskom kalendaru malo je događaja koji iz godine u godinu uspijevaju zadržati jednaku snagu simbolike, okupljanja i kontinuiteta kao što je to slučaj s Noći vaterpola. Premda se mijenjaju generacije igrača i mijenja se struktura domaće i međunarodne scene, tradicija okupljanja vaterpolske zajednice na koncu sezone ostaje čvrsta i prepoznatljiva. Od 2007. do danas, ovaj događaj oblikovao se u ritual sabiranja sportskih uspjeha, odavanja priznanja i podsjećanja na zajednički put koji vaterpolo u Hrvatskoj čini jednom od najstabilnijih i najuspješnijih sportskih grana.
Hrvatski premium brend Merla, poznat po najkvalitetnijim stolnjacima i posteljinama proizvedenim u Hrvatskoj, otvorio je svoj prvi pop-up u Splitu. Smješten na prvom katu City Center One, prostor nudi kupcima iz Dalmacije priliku da uživo vide, dodirnu i odaberu tkanine koje su osvojile tisuće domova diljem Hrvatske.
Booking.com otkriva da će 2026. godina biti godina putovanja po mjeri osobnosti i želja putnika jer putnici sve češće biraju odredišta koja odražavaju njihove navike, interese i temperament. Istraživanje pokazuje da putnici rado istražuju nova prijateljstva i odnose na putovanjima jer takva iskustva omogućuju bolje upoznavanje sebe i drugih. Sve veća skupina putnika koristi tehnologiju za pronalaženje mjesta povezanih s uspomenama jer takva mjesta bude nostalgiju i stvaraju nove slojeve emocionalnog doživljaja. Značajan broj putnika putuje u skladu s horoskopom jer žele uskladiti svoju energiju s kozmičkim ritmovima koji ih nadahnjuju. Ovakvi trendovi pokazuju da će putovanja u 2026. godini biti osobnija, eksperimentalnija i usmjerenija autentičnom identitetu putnika.
Jesensko izdanje edukativne radionice Stilska Jednadžba, u organizaciji stilistice Ivane Pavić, održano je ovaj vikend u Zagrebu i još jednom potvrdilo zašto se ovaj projekt s razlogom smatra jedinstvenim u Hrvatskoj. Ivana je prva u Hrvatsku ponudila analizu boja kao profesionalnu uslugu te već više od pet godina aktivno radi na demokratizaciji stilističkih usluga, čineći ih dostupnima svakoj ženi. Upravo s ciljem da znanje o stilu, bojama i odijevanju učini dostupnim svakoj ženi – bez obzira na godine, budžet ili životni stil – Ivana kontinuirano organizira ovakve radionice koje spajaju edukaciju, iskustvo i inspiraciju.
Tvrtka Medikor obilježava 30 godina tijekom kojih je izrasla u vodećeg medtech lidera u Hrvatskoj. Uz mrežu od 1.000 partnerskih ljekarni i dvoznamenkasti rast, tvrtka nastavlja širenje strateškim izlaskom na tržište Europske unije u 2026. godini.
Prepoznatljiv po svojem glamuru i perfekcionizmu, stilist i modni vizionar Marko Grubnić ponovno demonstrira kako izgled može biti osobni potpis, manifest i umjetnička izjava.
U svijetu mode, gdje se vizije mijenjaju brže nego se ispisuju trendovski manifesti, odlazak darija vitalea iz versacea u manje od godinu dana djeluje poput munje koja nakratko rasiječe nebo pa nestane, ostavljajući za sobom više pitanja nego odgovora. Njegov kratki mandat pretvorio se u fantastično zgusnutu priču o ambiciji, industrijskim tektonskim poremećajima, estetskim sudarima i suptilnim političkim turbulencijama koje rijetko dospiju na površinu. A ipak, svaki detalj otkriva novu perspektivu o tome kako se velika modna kuća nosi s vlastitom prošlošću i budućnošću, pogotovo u trenutku kad promjena vlasništva neminovno pomiče sve unutarnje kotačiće.
Američka voditeljica otvoreno podržala zakon koji će zabraniti korištenje društvenih mreža mladima do 16 godina i poručila da taj potez štiti djecu od ovisnosti, pornografije i gubitka socijalnih vještina.