Nina Badrić oduševila na glamuroznoj proslavi u Petom kupeu
U zagrebačkom Petom kupeu Poliklinika Bagatin obilježila je tri desetljeća uspjeha uz brojne uzvanike i nastup Nine Badrić, potvrdivši status predvodnika inovacija u medicini i estetici.
U zagrebačkom Petom kupeu sinoć je svečano održana proslava kojom je Poliklinika Bagatin obilježila tri desetljeća postojanja i 30 godina posvećenosti medicinskoj izvrsnosti, inovacijama i povjerenju pacijenata. Događaj je okupio brojne partnere, prijatelje, liječnike i predstavnike zdravstvene zajednice poput Krešimira Luetića-predsjednika Hrvatske liječničke komore, Ivice Lukšića-ravnatelja KB Dubrava, prof. Katarine Pavičić Dokoza-ravnateljice Poliklinike Suvag, prof. Ivane Rotim-ravnateljice Centra Vinko Bek, Andreje Cvitković Roić-ravnateljice Poliklinike Helena, dr. Siniše Glumičića, dr. Nikola Milojevića, dr. Aleksandra Milenovića, dr. Petre Podobnik, dr. Zlatka Sabola, dr. Jelene Jakić, supružnika dr. Željane i Ivana Bolanče, dr. Dore Madirace Glasović, dr. Jakova Jurčevića, dr. Natka i Tajane Beck i mnoge druge. Svečanosti su se pridružile i brojne poznate osobe: Tatjana Jurić, Nives Ivanišević, Indira Levak, Ana Radišić, Frano Ridjan, Veronika Rosandić, Patricia Vodopija, Igor Barberić, Damir Begović, Mia Rkman. Vrhunac večeri bio je ekskluzivni nastup Nine Badrić.
Poliklinika Bagatin osnovana je 1995. godine kada je prof. dr. sc. Marijo Bagatin, svjetski priznati maksilofacijalni i plastični kirurg, otvorio svoju ordinaciju s jednostavnom, ali snažnom vizijom – spojiti vrhunsku medicinu s iskrenom brigom za čovjeka. Iz te ideje izrasla je ustanova koja je tijekom tri desetljeća postala regionalni lider u estetskoj kirurgiji, dermatologiji i stomatologiji, a sinonim je za profesionalnost, inovaciju i vrhunsko iskustvo pacijenata.
Viziju svog oca danas nastavljaju Dinko, Tomica i Ognjen Bagatin, trojica braće koji su Polikliniku pretvorili u centar multidisciplinarne izvrsnosti. Pod vodstvom nove direktorice Andree Stipanić, Poliklinika Bagatin dodatno jača svoj strateški smjer prema internacionalnim tržištima, s ciljem širenja prepoznatljivog “Bagatin standarda” izvrsnosti izvan granica Hrvatske.
Kroz tri suvremeno opremljene lokacije – u Zagrebu (Green Gold Tower i Folnegovićeva) te Splitu (Splitska kuća zdravlja) – tim od više od 80 stručnjaka pruža više od 250 medicinskih i estetskih usluga najviše razine sigurnosti i kvalitete. Do sada je Poliklinika pomogla više od 80.000 pacijenata i provela preko 200.000 zahvata i tretmana, a svoju reputaciju gradi na kontinuiranom učenju, tehnološkom razvoju i predanosti izvrsnosti.
U 2025. godini uvedene su napredne procedure u regenerativnoj medicini i AI-podržanoj dijagnostici, čime Bagatin još jednom potvrđuje svoj status predvodnika inovacija u regiji.
Poliklinika je danas dio Futura Medical Groupa (FMG) – najveće privatne zdravstvene grupacije u regiji pod vodstvom Ognjena Bagatina i Bojana Pintarića – u okviru koje nastavlja širiti djelatnosti i razvijati centre izvrsnosti. U planu je i osnivanje edukacijskog centra za mlade kirurge, čime Poliklinika potvrđuje dugoročnu predanost razvoju struke i budućih generacija liječnika.
Svojim razvojem, Poliklinika Bagatin ne oblikuje samo standarde u estetskoj medicini, već i širi kulturu izvrsnosti, brige i humanosti koja ostaje temelj svake uspješne zdravstvene priče.
U ambijentu koji je mirisao na smirenost, kreativnost i čisto zadovoljstvo za sva osjetila, održana je radionica “Art Flow – Put do sebe”, novo lice holističkog doživljaja koje je osvojilo sve prisutne. Spoj suvremene umjetnosti i aromaterapije pokazao se kao idealna formula za bijeg od svakodnevice, a iza ovog jedinstvenog koncepta stoje mlada umjetnica Dorin Zelenika i luksuzni prirodni brend Alqvimia.
U svijetu u kojem se maloprodaja neprestano mijenja, jedan brend već desetljećima uspijeva ostati vjeran svojim vrijednostima, a istovremeno predvoditi promjene. dm je i ove godine potvrdio svoj status lidera na hrvatskom tržištu, ostvarivši izniman rast prometa od 10,04 posto, što ukupno iznosi 571,06 milijuna eura. No iza brojki stoji mnogo više od poslovnog uspjeha – tu su ulaganja u održivost, digitalizaciju, zajednicu i, ponajviše, ljude.
Od štrudle do bečkog odreska, pratite kulinarsku avanturu u šest nastavaka koja povezuje prošlost i sadašnjost te otkriva priče iza jela koja se prenose generacijama.
U srcu Zagreba, u mirisnom raju Muzeja čokolade, Pepe Jeans priredio je večer koja je opojno spajala dvije najveće ljudske strasti – mirise i čokoladu. Povod? Predstavljanje novih parfema Addictive Indulgence za nju i za njega – senzualnih, gurmanskih i toplih mirisa koji slave užitak u svakom obliku.
Kako dani postaju kraći, a zrak sve hladniji, koža nas neumoljivo podsjeća da je stigla sezona kada joj je potrebna dodatna pažnja. Zima ne prašta — isušuje, zateže, gubi sjaj. No, ako postoji savršen trenutak da obnovite svoju rutinu i priuštite svojoj koži tretman dostojan spa centra, to je sada. Jer FOREO, švedski beauty-tech brend koji je revolucionirao njegu kože, ovog Black Fridayja donosi ponude koje se jednostavno ne propuštaju.
U ovogodišnjem izdanju akcije „Kad se naše šape slože“ dm je donirao 8.447 konzervi hrane za napuštene i nezbrinute životinje, čime je osigurano više od 3,4 tone hrane za štićenike četiri udruge i skloništa: Društvu za zaštitu životinja Mali Lošinj, Udruzi Pobjede – Azil Osijek, Udruzi Vau Vau (Bjelovar) te Udruzi SOS Cat (Zagreb).
Sinoć je u prepunom klubu SAX! održana nova epizoda popularnog talk-showa Ženska priča pod vodstvom Marijane Perinić. Tema večeri bila je „Muška strana priče“, a četvorica gostiju – Robert Ferlin, Mario Lipovšek Battifiaca, Dušan Bućan i Ante Gelo – na svoj su duhovit i iskren način pokazali kako izgleda razgovor kad se o životu, ženama i svakodnevici progovori iz muške perspektive.
United Group, vodeći pružatelj telekomunikacijskih i medijskih usluga u jugoistočnoj Europi, imenovao je dr. Kima Kyllesbecha Larsena glavnim direktorom za tehnologiju i informacijske sustave (CTIO), sa službenim preuzimanjem pozicije 1. studenog 2025. godine. Dr. Larsen, iskusni stručnjak za telekomunikacije i tehno-ekonomske strategije, s više od 25 godina međunarodnog liderskog iskustva, pridonijet će kompaniji bogatim znanjem u području planiranja, izgradnje i upravljanja telekomunikacijskim mrežama širom svijeta.
Niko Čuturić jedno je od najprepoznatljivijih imena nove generacije hrvatskih influencera – kreator sadržaja koji je svojom autentičnošću i toplinom osvojio publiku na društvenim mrežama. Pod korisničkim imenom @kojeniko stvorio je prepoznatljiv svijet kratkih, duhovitih videa u kojima često utjelovljuje lik svoje majke, spajajući humor, emociju i svakodnevne situacije u formu koja je istodobno bliska i zarazna. Njegovi su skečevi postali viralni, a prirodnost i iskrenost koje donosi u svaki kadar izdvojile su ga iz mora sličnih kreatora. Osim što se istaknuo kao lice koje nasmijava tisuće ljudi, Niko je i netko tko otvoreno govori o osobnim temama – od iskustava vršnjačkog nasilja do zdravstvenih izazova koje je prošao. Upravo ta ranjivost i spremnost da progovori o stvarima koje mnogi skrivaju čine ga posebnim i važnim glasom u digitalnom prostoru. U svojoj kreativnosti kombinira humor i refleksiju, zabavu i emociju, stvarajući sadržaj koji prelazi granice običnog “influencanja”. Njegova estetika je čista, promišljena i uvijek iskreno njegova – bez pretvaranja, s dozom ironije i topline koja ga čini voljenim među publikom svih generacija.Danas Niko Čuturić broji više od sto tisuća pratitelja na TikToku i Instagramu, surađuje s brojnim brendovima i sudjeluje u javnim projektima koji promoviraju pozitivne društvene poruke. Ipak, unatoč rastućem uspjehu, ostaje dosljedan sebi – onaj koji voli nasmijati, potaknuti na razmišljanje i pokazati da je u redu biti stvaran.Niko ne gradi samo karijeru influencera, nego priču o mladom čovjeku koji svojim radom i pristupom redefinira što znači biti “javna osoba” u digitalnom dobu – s dozom šarma, iskrenosti i neupitnog talenta.
U mjesecu u kojem se širom svijeta ponovno otvara razgovor o muškom zdravlju, Movember se nametnuo kao više od simboličnog uzgoja brkova. Postao je ritual introspekcije, podsjetnik da briga o sebi nije luksuz nego nužnost, i trenutak u kojem se mnogi vraćaju osnovama – onim tihim, svakodnevnim odlukama koje oblikuju našu rutinu, ali i našu dobrobit. U tom se ozračju prirodno nameće i pitanje osobne njege, koje L’Occitane godinama tretira s posebnom ozbiljnošću, razvijajući proizvode koji poštuju kožu jednako kao i prirodu iz koje crpe inspiraciju. Ove jeseni upravo se ta filozofija otkriva u novom svjetlu, zahvaljujući opsežnom rebrandingu koji je brendu dao pročišćen, luksuzniji izraz, bez odricanja od onog po čemu je uvijek bio prepoznat, autentične kvalitete i promišljene nježnosti prema okolišu.
Glumica je otkrila koliko joj je teško, ali i oslobađajuće bilo izgraditi život ispočetka te ispričala emotivan trenutak kada je prvi put ušla u svoj dom kao slobodna žena.