Slavna ženska publikacija Marie Claire od sada ima i hrvatsko izdanje. Pod zvjezdanim nebom Gornjeg grada, u čarobnom ambijentu Klovićevih dvora, tvrtka Mediatop obilježila je dolazak ovog kultnog brenda na domaće tržište. Večer je protekla u znaku profinjenosti, mode i snažnih poruka o ženskoj snazi, u duhu vrijednosti koje Marie Claire njeguje još od svog osnutka 1937. u Francuskoj.
Lansiranje hrvatskog izdanja okupilo je istaknute pojedince iz svijeta mode, medija, kulture i društvenog života, među kojima su bili Aleksandra Dojčinović, Ante Vrban, Ljupka Gojić Mikić, Korana Gvozdić, Ivan Šarić, Tina Walme, Marko Petrić, Aleksandar Šekuljica, Katarina Baban, Nenad Korkut, Envy Room, Olja Vori, Marina Matić, Danijela Trbović, Judita Franković Brdar te brojni drugi. Atmosfera večeri odražavala je estetiku i vrijednosti samog brenda, istovremeno profinjena i inkluzivna, s naglaskom na ljepotu, autentičnost i zajedništvo.
Glavna urednica hrvatskog izdanja Marie Claire Dina Plevnik, zajedno s uredničkim timom i direktorom Mediatopa Domagojem Glogovićem, predstavila je viziju brenda u lokalnom kontekstu. Marie Claire, kako je istaknuto, od samog početka stoji kao glas žena, prikazujući lijepu i izazovnu stranu života, s fokusom na snagu, individualnost i autentičnost. Glamuroznu večer obilježio je glazbeni nastup Natali Dizdar, a zidovi Klovićevih dvora poslužili su kao platno za projekciju dokumentarnog filma o nastanku brenda. Po odlasku, svaki uzvanik sa sobom je ponio prvi primjerak časopisa i luksuznu ljetnu torbicu koja je nastala u suradnji Aleksandre Dojčinović i Marie Claire.
Prvo hrvatsko izdanje krasi pjevačka diva Nina Badrić, a naslovnicu je snimila u bajkovitom ambijentu resorta Isabella Valamar u Poreču. U velikom intervjuu donosi osobne priče, emocije i razmišljanja koja do sada nije dijelila s javnošću, otvarajući prostor za dublje razumijevanje vlastite intime i profesionalnog puta. Dodatno prvi broj donosi i ekskluzivnu reportažu iz istarske kuće Saše Šekoranje, kolumne Aleksandre Dojčinović, Mirne Dizdarić i Kristijana Iličića, kao i relevantne teme koje otvaraju prostor za promišljanje o umjetnoj inteligenciji, poslovima budućnosti i tržištu nekretnina. Urednički koncept obogaćen je modnim i beauty editorijalima koji nadahnjuju, a sve pod redakcijskom palicom tima koji vjeruje u sadržaj koji pomiče granice.
Hrvatsko izdanje Marie Clairea dostupno je u tiskanom obliku, ali i digitalno putem službenog portala te na Instagram profilu, gdje čitatelji mogu svakodnevno pratiti nove sadržaje i priče koje inspiriraju.
Gosti su imali priliku uživati u jedinstvenim interaktivnim sadržajima – od skiciranja portreta u pariškom stilu u suradnji s INA-om, preko beauty kutaka brendova Kallos i Dr. Vivian, do photo bootha koji je dodatno obogatio doživljaj večeri. Osvježenje je stiglo u obliku Croccantino sladoleda, dok je dress code “crno-bijelo sa žutim detaljima” unio dozu pariškog šarma u srce Zagreba.
Večer koja je označila početak jednog novog medijskog poglavlja ostat će upisana kao trenutak u kojem je Hrvatska dobila još jedan važan glas – onaj koji slavi žene, njihove priče i njihove svjetove.
Koncertom Mateja Meštrovića i Borne Šercara, putnički terminal Zračne luke Franjo Tuđman pretvoren je u pozornicu bezvremenskih klasika koja za posjetitelje ostaje otvorena do 6. siječnja 2026.
Hrvatska premijera novog BMW-a iX3 održana je 10. prosinca u BMW Tomić & Co. City Storeu na Rooseveltovu trgu u Zagrebu, gdje je domaća publika prvi put vidjela najnoviju generaciju električne mobilnosti brenda BMW. Tomić & Co. je predstavio ovaj model kao prvi serijski automobil razvijen na platformi Neue Klasse, pa je događaj najavio smjer u kojem se razvija električna budućnost marke. Program je vodio Ivan Vukušić, koji je naglasio ključne tehnološke inovacije i objasnio ulogu modela iX3 u novoj eri održive i inteligentne mobilnosti.
Talijanski beauty brend KIKO Milano, poznat po inovativnim formulama, vrhunskoj kvaliteti i razigranom pristupu ljepoti, ove sezone predstavlja jednu od svojih najraskošnijih kolekcija — Snow Kissed Holiday. Kolekcija je dostupna u Hrvatskoj čime se KIKO Milano dodatno približava ljubiteljicama kvalitetne kozmetike diljem zemlje.
Blagdanski dani napokon su pred vratima, a s njima i ona neodoljiva potraga za malim ritualima koji donose toplinu, mirise doma i onaj poznati osjećaj slatkog iščekivanja. Upravo zato stiže vijest koja će razveseliti sve ljubitelje finih, ručno rađenih zimskih poslastica.
U vremenu u kojem se putovanja sve više pretvaraju u intimna ogledala naših odnosa i želja, najnovije Booking.com-ovo istraživanje otkriva da Hrvati u sve većoj mjeri putuju kako bi iskušali čvrstoću svojih veza, ali i kako bi pronašli personaliziranu njegu kože koja će im vratiti energiju, jasnoću i osjećaj potpunosti. Putovanje tako prestaje biti tek fizični odlazak s jedne lokacije na drugu i postaje emotivni i senzorički prostor u kojem se preispituje bliskost, otkrivaju nove dimenzije partnerstva i ispisuju priče koje će se pamtiti dulje od samog odmora. Sve veći broj putnika odlučuje se prepustiti neizvjesnosti i dopustiti da ih situacije izvan zone komfora približe onima uz koje putuju, jer odnosi proživljeni u napetim, spontanijim okolnostima često govore više od najsmirenijih svakodnevnih trenutaka.
U raskošnom, svjetlucavom ambijentu obnovljene Gradske kavane, večer je mirisala na tradiciju, mediteranske biljke i onaj poseban trenutak kada se prošlost i sadašnjost dotaknu u savršenoj točki. Maraska je upravo ondje, u prisustvu brojnih poznatih lica i zaljubljenika u fine okuse, predstavila Heritage Pelinkovac, novi premium liker koji je istodobno hommage i hrabri iskorak prema budućnosti. Atmosfera je bila nalik elegantnoj filmskoj sceni u kojoj se sve generacije Zadra i Šibenika stapaju u moderni ritam grada, dok se nasljeđe jedne od najstarijih europskih destilerija pretače u čaše i priče.
Kako dani postaju kraći, a temperature sve niže, blagdansko razdoblje donosi dobro poznatu toplinu obiteljskih druženja, ali i darivanja. Kada se to spoji sa sezonskim popustima, mnogi se odlučuju na poklanjanje novih uređaja ili gadgeta. Očekivano, na vrhu liste najpoželjnijih i dalje su pametni telefoni koji nude napredne tehnologije, stalnu povezanost, dugotrajnu bateriju i kvalitetne kamere. No, bilo da kupujete mobitel ili neki gadget za sebe ili dragu osobu, blagdanski budžet treba mudro rasporediti kako bi poklona bilo dovoljno za sve.
Pop boje, blagdanski motivi i luksuzne teksture definiraju Chanel Holiday ekskluzivnu blagdansku selekciju modnih dodataka koja u prvi plan stavlja sofisticiranu interpretaciju božićne estetike. Kolekcija je osmišljena kao hommage sezoni slavlja, uz naglasak na detalje koji čine razliku.
Postoje LEGO setovi koji se slažu, izlože i s vremenom padnu u zaborav. A postoje i oni rijetki, pomno osmišljeni modeli koji nadilaze granicu igračke i postaju predmet želje, razgovora i statusa. Upravo takav je novi LEGO Icons set inspiriran serijom Stranger Things – Creel House, mračna kuća iz Hawkinsa koja u Hrvatsku stiže za svega nekoliko dana i već sada se smatra jednim od najpoželjnijih kolekcionarskih izdanja ove godine.
Eurosong je desetljećima volio sebe zamišljati kao sigurno utočište glazbe – prostor u kojem se politika zaustavlja na vratima pozornice, a reflektori obasjavaju isključivo pjesme, izvođače i obećanje zajedništva. No povijest tog natjecanja pokazuje da se stvarnost uvijek, prije ili kasnije, probije kroz scenografiju. Odluka Nema, pobjednika Eurosonga 2024., da vrati svoj trofej Europskoj radiodifuznoj uniji (EBU), nije samo osobni čin savjesti, nego i simbolički rez u tkivu natjecanja koje se već godinama bori s vlastitim proturječnostima.