Nikola Grbin otkriva neispričane priče iz života urednika – ekskluzivno u studentskom podcastu Beat’
U najnovijoj epizodi sve popularnijeg studentskog podcasta Beat’, publika je dobila priliku zaviriti iza kulisa hrvatske medijske scene kroz leću jednog od njezinih najprepoznatljivijih lica – Nikole Grbina, cijenjenog urednika magazina HELLO!. U iskrenom i opuštenom razgovoru s voditeljicom i producenticom podcasta Beattom Ugrin, Nikola je otvorio vrata svog profesionalnog, ali i privatnog svijeta.
Poznat po britkom humoru, stilskoj preciznosti i nepogrešivom oku za glamur, Nikola je u epizodi podijelio niz anegdota iz svoje bogate karijere – od prvih koraka u novinarstvu do organizacije glamuroznih evenata, uključujući i najnoviju najavu slavnog HELLO! partyja. No, ono što ovu epizodu čini posebnom jest njegova osobna nota – gledatelji su upoznali i njegovog alter ega, Nicka Februara, kreativnu figuru koja mu pomaže zadržati ravnotežu između privatnog i profesionalnog života.
“Nick je zabavniji, slobodniji… veliki je ekstrovert” kroz smijeh otkriva Nikola. Upravo ta doza autoironije i iskrenosti daje cijelom razgovoru osjećaj bliskosti i autentičnosti, zbog čega je Beat’ u rekordnom roku osvojio srca mlađe publike – i onih koji žude za istinitim, necenzuriranim razgovorima bez filtera.
Screenshot
Osim razgovora o medijima i karijeri, Nikola i Beatta dotaknuli su se i pop-kulturnih fenomena – od raskošnih haljina s Met Gale do ambicioznog svemirskog pothvata pjevačice Katy Perry. Epizoda je bogata duhovitim dosjetkama, inspirativnim savjetima i pogledima iza reflektora – savršen spoj za svakoga tko voli dozu lifestyle glamura s dubinom i sadržajem.
Podcast Beat’, prvi hrvatski studentski podcast s ovako visokom produkcijom i ozbiljnim gostima, nastavlja nizati uspjehe – ne samo na domaćem tlu, već i izvan granica. Ušao je u finale prestižne nagrade Balkan Watchers-a za najbolji podcast jugoistočne Europe, nakon intenzivnog sedmodnevnog masterclassa u Bukureštu, a završnica natjecanja slijedi uskoro u Sofiji.
Do sada je snimljeno dvanaest epizoda, a u svakoj od njih publika ima priliku čuti raznolike glasove i priče domaćih zvijezda – od predsjedničkih kandidatkinja, pjevačica i influencera do povjesničara i kulturnih kritičara. Ono što ih sve povezuje jest iskrenost, intelekt i doza hrabrosti da o važnim temama govore otvoreno.
Snažna poruka Beat’a jest da mladost nije prepreka ozbiljnosti, da znatiželja rađa kvalitetan dijalog i da hrvatska kulturna scena itekako ima što za reći. I slušati.
Zagreb je proteklog tjedna ponovno dokazao da zna kako pretvoriti opušteno druženje u događaj o kojem će se danima pričati. Drugo izdanje LUVA Partyja okupilo je klijente, partnere i prijatelje agencije LUVA, ali i niz ljudi iz poslovnog, medijskog i društvenog života, koji su se vrlo brzo uklopili u živu i dinamičnu atmosferu večeri. Od prvih dolazaka bilo je jasno da se radi o susretu koji spaja profesionalnost, srdačnost i suvremeni duh zagrebačke scene.
U hrvatskom sportskom kalendaru malo je događaja koji iz godine u godinu uspijevaju zadržati jednaku snagu simbolike, okupljanja i kontinuiteta kao što je to slučaj s Noći vaterpola. Premda se mijenjaju generacije igrača i mijenja se struktura domaće i međunarodne scene, tradicija okupljanja vaterpolske zajednice na koncu sezone ostaje čvrsta i prepoznatljiva. Od 2007. do danas, ovaj događaj oblikovao se u ritual sabiranja sportskih uspjeha, odavanja priznanja i podsjećanja na zajednički put koji vaterpolo u Hrvatskoj čini jednom od najstabilnijih i najuspješnijih sportskih grana.
Hrvatski premium brend Merla, poznat po najkvalitetnijim stolnjacima i posteljinama proizvedenim u Hrvatskoj, otvorio je svoj prvi pop-up u Splitu. Smješten na prvom katu City Center One, prostor nudi kupcima iz Dalmacije priliku da uživo vide, dodirnu i odaberu tkanine koje su osvojile tisuće domova diljem Hrvatske.
Booking.com otkriva da će 2026. godina biti godina putovanja po mjeri osobnosti i želja putnika jer putnici sve češće biraju odredišta koja odražavaju njihove navike, interese i temperament. Istraživanje pokazuje da putnici rado istražuju nova prijateljstva i odnose na putovanjima jer takva iskustva omogućuju bolje upoznavanje sebe i drugih. Sve veća skupina putnika koristi tehnologiju za pronalaženje mjesta povezanih s uspomenama jer takva mjesta bude nostalgiju i stvaraju nove slojeve emocionalnog doživljaja. Značajan broj putnika putuje u skladu s horoskopom jer žele uskladiti svoju energiju s kozmičkim ritmovima koji ih nadahnjuju. Ovakvi trendovi pokazuju da će putovanja u 2026. godini biti osobnija, eksperimentalnija i usmjerenija autentičnom identitetu putnika.
Jesensko izdanje edukativne radionice Stilska Jednadžba, u organizaciji stilistice Ivane Pavić, održano je ovaj vikend u Zagrebu i još jednom potvrdilo zašto se ovaj projekt s razlogom smatra jedinstvenim u Hrvatskoj. Ivana je prva u Hrvatsku ponudila analizu boja kao profesionalnu uslugu te već više od pet godina aktivno radi na demokratizaciji stilističkih usluga, čineći ih dostupnima svakoj ženi. Upravo s ciljem da znanje o stilu, bojama i odijevanju učini dostupnim svakoj ženi – bez obzira na godine, budžet ili životni stil – Ivana kontinuirano organizira ovakve radionice koje spajaju edukaciju, iskustvo i inspiraciju.
Tvrtka Medikor obilježava 30 godina tijekom kojih je izrasla u vodećeg medtech lidera u Hrvatskoj. Uz mrežu od 1.000 partnerskih ljekarni i dvoznamenkasti rast, tvrtka nastavlja širenje strateškim izlaskom na tržište Europske unije u 2026. godini.
Britanski PR stručnjak tvrdi da su Harryjeve šale i medijski nastupi postali neučinkoviti te znak gubitka identiteta nakon odlaska iz kraljevske obitelji.
Glumac otkriva kako je politički govor o Tibetu doveo do dvadesetogodišnje zabrane prisustvovanja Oscaru i zašto nikada nije požalio što ga je izrekao.