Pripremite se za nezaboravno putovanje u svijet čarolije, hrabrosti i prijateljstva! Igrana adaptacija omiljenog Disneyjeva klasika „Snjeguljica” stigla je u hrvatska kina u distribuciji Blitz filma. Ova priča, koja već desetljećima osvaja srca djece i odraslih, sada oživljava u novom, vizualno očaravajućem izdanju koje će vas ostaviti bez daha.
Nika Turković kao Snjeguljica
U sinkroniziranoj verziji glasove su posudili naša mlada pjevačica Nika Turković kao Snjeguljica te glumica Nataša Janjić Medančić kao zlokobna Kraljica. Čarobno ogledalo utjelovio je Domagoj Janković, dok je mlada zvijezda kazališta Komedija, Jan Kovačić, oživio princa Jonathana. Osim njih, u hrvatskoj verziji pridružuju se i Dražen Bratulić, Boris Barberić, Mateja Majerle, Igor Drvenkar, Ronald Žlabur, Mario Kovač i brojni drugi talentirani umjetnici.
Radnja nas vodi u daleko kraljevstvo gdje mlada Snjeguljica odrasta okružena ljubavlju, sve dok joj život ne preuzme zavodljiva, ali okrutna maćeha. Kada magično ogledalo proglasi Snjeguljicu „najljepšom u zemlji”, kraljičina ljubomora postaje smrtonosna prijetnja.
U pokušaju bijega, Snjeguljica se sklanja u čarobnu šumu i ondje susreće sedam neobičnih i srčanih patuljaka koji će joj otkriti da se prava hrabrost i snaga kriju u srcu. Kad se u kraljevstvu proširi tama, Snjeguljica uz pomoć svojih novih saveznika i hrabrog mladog ratnika Jonathana kreće u odlučujuću borbu protiv moćne kraljice.
Redatelj Marc Webb ističe kako njihova Snjeguljica nije tek princeza u nevolji, već buduća vođa koja uči preuzeti odgovornost za svoju sudbinu i pronaći vlastiti glas. Nova verzija Snjeguljice vjerno čuva Disneyjevu magiju, a istodobno donosi modernu, inspirativnu priču o ljubavi, dobroti i nepokolebljivoj nadi koja će nadahnuti gledatelje svih generacija.
Film je već dostupan u kinima diljem Hrvatske, uključujući i projekcije u impresivnom IMAX formatu. Ulaznice su u prodaji, stoga požurite po svoju i zakoračite u čaroliju.
Zagreb je proteklog tjedna ponovno dokazao da zna kako pretvoriti opušteno druženje u događaj o kojem će se danima pričati. Drugo izdanje LUVA Partyja okupilo je klijente, partnere i prijatelje agencije LUVA, ali i niz ljudi iz poslovnog, medijskog i društvenog života, koji su se vrlo brzo uklopili u živu i dinamičnu atmosferu večeri. Od prvih dolazaka bilo je jasno da se radi o susretu koji spaja profesionalnost, srdačnost i suvremeni duh zagrebačke scene.
U hrvatskom sportskom kalendaru malo je događaja koji iz godine u godinu uspijevaju zadržati jednaku snagu simbolike, okupljanja i kontinuiteta kao što je to slučaj s Noći vaterpola. Premda se mijenjaju generacije igrača i mijenja se struktura domaće i međunarodne scene, tradicija okupljanja vaterpolske zajednice na koncu sezone ostaje čvrsta i prepoznatljiva. Od 2007. do danas, ovaj događaj oblikovao se u ritual sabiranja sportskih uspjeha, odavanja priznanja i podsjećanja na zajednički put koji vaterpolo u Hrvatskoj čini jednom od najstabilnijih i najuspješnijih sportskih grana.
Hrvatski premium brend Merla, poznat po najkvalitetnijim stolnjacima i posteljinama proizvedenim u Hrvatskoj, otvorio je svoj prvi pop-up u Splitu. Smješten na prvom katu City Center One, prostor nudi kupcima iz Dalmacije priliku da uživo vide, dodirnu i odaberu tkanine koje su osvojile tisuće domova diljem Hrvatske.
Booking.com otkriva da će 2026. godina biti godina putovanja po mjeri osobnosti i želja putnika jer putnici sve češće biraju odredišta koja odražavaju njihove navike, interese i temperament. Istraživanje pokazuje da putnici rado istražuju nova prijateljstva i odnose na putovanjima jer takva iskustva omogućuju bolje upoznavanje sebe i drugih. Sve veća skupina putnika koristi tehnologiju za pronalaženje mjesta povezanih s uspomenama jer takva mjesta bude nostalgiju i stvaraju nove slojeve emocionalnog doživljaja. Značajan broj putnika putuje u skladu s horoskopom jer žele uskladiti svoju energiju s kozmičkim ritmovima koji ih nadahnjuju. Ovakvi trendovi pokazuju da će putovanja u 2026. godini biti osobnija, eksperimentalnija i usmjerenija autentičnom identitetu putnika.
Jesensko izdanje edukativne radionice Stilska Jednadžba, u organizaciji stilistice Ivane Pavić, održano je ovaj vikend u Zagrebu i još jednom potvrdilo zašto se ovaj projekt s razlogom smatra jedinstvenim u Hrvatskoj. Ivana je prva u Hrvatsku ponudila analizu boja kao profesionalnu uslugu te već više od pet godina aktivno radi na demokratizaciji stilističkih usluga, čineći ih dostupnima svakoj ženi. Upravo s ciljem da znanje o stilu, bojama i odijevanju učini dostupnim svakoj ženi – bez obzira na godine, budžet ili životni stil – Ivana kontinuirano organizira ovakve radionice koje spajaju edukaciju, iskustvo i inspiraciju.
Tvrtka Medikor obilježava 30 godina tijekom kojih je izrasla u vodećeg medtech lidera u Hrvatskoj. Uz mrežu od 1.000 partnerskih ljekarni i dvoznamenkasti rast, tvrtka nastavlja širenje strateškim izlaskom na tržište Europske unije u 2026. godini.
Britanski PR stručnjak tvrdi da su Harryjeve šale i medijski nastupi postali neučinkoviti te znak gubitka identiteta nakon odlaska iz kraljevske obitelji.
Glumac otkriva kako je politički govor o Tibetu doveo do dvadesetogodišnje zabrane prisustvovanja Oscaru i zašto nikada nije požalio što ga je izrekao.