Nije Tinder, ali je jednako popularan! Na hrvatskom ‘Fitness Instagramu’ svi su isklesani i zgodni, a sada ondje možete upoznati i ljubav života
Nakon što je prošle veljače lansirana na App Store i Google Play, besplatna aplikacija FiZone, koja je u potpunosti hrvatski brend, napravila je toliki ‘boom’ da ju je na zaslone mobitela u nekoliko dana downloadalo nekoliko desetaka tisuća korisnika. Taj se broj u međuvremenu višestruko povećao, a aplikaciju koja je namijenjena ljubiteljima fitnessa, sporta i rekreacije, koristi ekipa iz čitave regije.
Bilo da tražite najnovije trendove vježbanja, savjete o prehrani, osobnog trenera, najbliže teretane u svom susjedstvu ili turistički posjećujete neku zemlju i želite znati kakve su vam rekreacijske aktivnosti u blizini, FiZone je upravo ono što vam je za to potrebno. Korisnicima su na raspolaganju i nutricionistički savjeti, a FiZone se ističe i po tome što funkcionira poput društvene mreže, pa ga u medijima krasi epitet ‘Fitness Instagram’. Naime, jednom kad se registrirate i napravite profil, možete objavljivati fotografije i povezati se s ostalim korisnicima te s njima dijeliti savjete oko vježbi, prehrane i slično.
FiZone odnedavno je uveo opciju chata
Odnedavno FiZone ima i veliku novost – uvedena je opcija chata! Baš kao i na popularnim aplikacijama za upoznavanje, sada se i na FiZoneu porukom možete javiti drugim korisnicima i započeti razgovor. Svi imaju prava imena i autentične fotografije, na kojima su u prvom planu isklesana tijela, a otkako je chat postao aktivan, ova opcija na aplikaciji pokazala se kao pun pogodak. Chat zapravo omogućava bržu komunikaciju s trenerima. Međutim, oni koji koriste aplikaciju mogu se javiti i drugim korisnicima, pa nije isključeno da među nekima od njih frcnu iskre i dogodi im se ljubav života.
Screenshot
FiZone ima još neke nove opcije u aplikaciji
Chat nije jedina novost u aplikaciji! Sigurno vam se nekad dogodilo da ste izgubili člansku iskaznicu teretane pa morali kupiti novu. Više se ne morati brinuti da će vam se to dogoditi jer FiZone zahvaljujući implementaciji NFC tehnologije korisnicima omogućuje korištenje digitalne članske iskaznice. Ova funkcija podržana je od tvrtke Apple što FiZone čini provjerenom i pouzdanom platformom koja je zadovoljila njihove standarde. Time se značajno pridonosi ekološkoj održivosti, a korisnicima se pruža potpuna kontrola ulaza u objekte i smanjenje troškova. Sve što trebate napraviti pri ulasku u teretenu je digitalnu člansku iskaznicu pohranjenu u mobitelu prisloniti na uređaj za prijavu i to je – to! Vježbanje može početi!
Ponosni smo na broj naših korisnika koji raste svaki dan i drži nas visoko na rang listama. To nam daje veliku motivaciju da nastavimo s razvojem. Želimo stvoriti novu društvenu mrežu i proširiti se globalno. Plan je da u budućnosti implementiramo nove funkcije, ali i zaposlimo još mladih i perspektivnih ljudi. Dakako, i probudimo što više svijest o zdravim i društvenim aktivnostima. Jer na kraju krajeva to je od svega – najvažnije! – istaknuo je Vladimir Sabljić iz FiZonea.
Prošli vikend prošao je u znaku najbolje regionalne popularne i zabavne glazbe. Održan je 17. CMC Festival Vodice 2025. powered by Calzedonia koji je okupio brojnu publiku i najbolje glazbenike iz cijele regije.
Warner Bros Discovery (WBD) produžio je ugovor s Francuskom teniskom federacijom (FFT), čime je osiguran nastavak prijenosa turnira Roland Garros na njihovim kanalima i platformama diljem Europe* do 2030. godine.
Više od 100.000 smještajnih objekata u svijetu nudi siguran, inkluzivan prostor za LGBTQ+ putnike - donosimo četiri destinacije koje ih toplo dočekuju.
Završen je 17. CMC festival u Vodicama 2025. powered by Calzedonia, najveći i najzabavniji festival na ovim prostorima. Dvodnevni festival ponovo je okupio najpopularnija imena iz cijele regije, a vodička riva bila je premala za publiku koja je došla pratiti nastupe čak 46 izvođača.
Zamislite prostor ispunjen osmijehom, laganim mirisima njege, šapatima komplimenata i čašama u kojima se presijavaju mjehurići. Upravo takva atmosfera vladala je na nezaboravnom događanju koje su zajednički organizirali Ženski Recenziraj i brend Skin Romance. U središtu pažnje? Ljubav prema sebi – onoj tihoj, iskrenoj, svakodnevnoj.
Sunce se spušta nad Zagrebom, a Strossmayerov trg postaje pozornica za najljepši gradski aperitivo ljeta. U petak i subotu, 13. i 14. lipnja, grad će na dva dana uskočiti u talijanske cipele i ritmove – i prigrliti sve ono što volimo kod mediteranskog načina života: ležernost, smijeh, dobru hranu, glazbu pod zvijezdama i osvježenje u čaši.
Povodom Svjetskog dana zaštite okoliša, zagrebačka marketinška agencija Alert poziva na održiviji pristup organizaciji događanja i na odgovorno upravljanje otpadom nakon evenata. Agencija Alert je članica prestižnog europskog udruženja najboljih event agencija 27 names i poznata je po savršeno produciranim događanjima koje organizira za brojne tvrtke kao što su Beiersdorf, Chanel, Henkel, HP Inc., Keune, Swarovski, Veuve Cliquot i mnogi drugi.
Kad se termometar popne iznad trideset stupnjeva, svaka klasična poslovna kombinacija odjednom postane pravi izazov. Sako koji je nekada bio sinonim za profesionalnost i moć sada može djelovati kao nepremostiva prepreka u borbi protiv vrućine. No, to ne znači da se morate odreći stila, profinjenosti ili autoriteta koji poslovni look donosi. Naprotiv, ljetna poslovna garderoba može biti savršeno skladna, udobna i izrazito chic – ako znate kako birati i kombinirati ključne komade. Inspirirajmo se Marijaninim outfito koji je pravi primjer savršene ravnoteže između poslovne elegancije i ljetne lakoće.
Marijana Batinić ponovno briljira u modnom izričaju, ovoga puta utjelovljujući savršeni balans između poslovne elegancije i ljetne ležernosti. Na događanju održanom u poliklinici SIAI, voditeljica i poduzetnica pokazala je kako se i na visokim temperaturama može izgledati sofisticirano i profesionalno — bez kompromisa na udobnosti.