Nevjerojatnih 110.000 ljudi izabralo dobro umjesto popusta: Pogledajte što se dogodilo na Giving Fridayu
U moru crnih petaka, suludih popusta i impulzivnih kupnji, postoji jedan datum koji svake godine podsjeti da najvrijednije stvari nemaju cijenu. Na dan kada se svijet utrkuje za najboljim dealovima, više od 110.000 građana dm-a izabralo je – dobro. I tako je još jedan Giving Friday postao simbol nečeg mnogo većeg od šopinga: postao je podsjetnik na zajedništvo, solidarnost i onu tihu snagu koja nastaje kada se mali, pojedinačni izbori pretvore u veliku promjenu.
U petak 28. studenog, čak 110.336 kupaca podržalo je potpuno drugačiju verziju Crnog petka. Umjesto lova na popuste, svojom su kupnjom pomogli da dm donira 86.573,26 eura dvama centrima za pružanje usluga u zajednici – u Karlovcu i Puli. To su mjesta u kojima djeca i mladi, često suočeni s teškim životnim okolnostima, pronalaze sigurnost, podršku i okruženje koje im vraća vjeru u sebe i druge.
Iza svakog broja krije se stvaran život: dijete koje se prvi put osjeća sigurno, mlada osoba koja dobiva šansu za bolji početak, prostor u kojem trauma polako ustupa mjesto toplini. Upravo zato, inicijativa Giving Friday već osam godina ne prestaje inspirirati. Ne samo zato što mijenja prostore – nego zato što mijenja ljude.
U Karlovcu će se zahvaljujući donaciji urediti zajedničke prostorije i kupiti namještaj koji djeci i mladima donosi komfor koji zaslužuju. U Puli će se obnoviti dotrajala zgrada i time osigurati da okruženje u kojem žive bude dostojanstveno, sigurno i poticajno.
“Naša djeca nose teret okolnosti za koje nisu odgovorna. Naša je misija pružiti im toplinu, sigurnost i osjećaj pripadnosti”, poručuju iz Centra Vladimir Nazor – a upravo takvom okruženju Giving Friday daje vjetar u leđa.
Ovo nije jednokratna gesta. Tijekom protekle četiri godine, dm je uz pomoć kupaca podržao rad osam centara diljem Hrvatske – od Bedekovčine do Splita, od Rijeke do Lipika. Opremljeni su jaslički odjeli, uređene stambene zajednice, učionice, prostori za druženje, pa čak i sanirana igrališta. I tako je više od 440.000 eura pretvoreno u stvarne, opipljive promjene u životima onih kojima je to najpotrebnije.
Možda je upravo to ljepota Giving Fridaya: pokazuje da ne moramo uvijek „kupovati manje“, ali možemo kupovati pametnije, s više srca, s više brige jedni za druge. Jer kad jedan običan petak postane petak davanja – onda cijela zajednica postaje malo toplija, malo bolja i puno humanija.
U zagrebačkom shopping centru King Cross svečano je otvorena nova L’Occitane trgovina – 15. po redu u Hrvatskoj i osma u Zagrebu. Ovaj korak približava prepoznatljivo provansalsko iskustvo njege i ljepote brojnim vjernim kupcima na vrhunskoj shopping lokaciji.
Blagdani su vrijeme okupljanja, zajedničkih trenutaka i opuštanja, a mnogi ih najradije provode uz gledanje omiljenih božićnih filmova i hit serija u krugu obitelji i prijatelja. Upravo zato Telemach ove godine dodatno obogaćuje blagdansko iskustvo svojih korisnika – vrhunskom TV zabavom bez ograničenja.
Blagdansko vrijeme nije samo razdoblje veselja i darivanja, već trenutak kada usporimo, posvetimo se sebi i drugima te podijelimo istinsku ljepotu darivanja. Keune, obiteljska tvrtka za njegu kose s tradicijom dugu gotovo stoljeće, vjeruje da najbolji darovi nisu samo lijepi, već promišljeni, osobni i darovani s namjerom, bilo da ih poklanjate najbližima, svom timu ili čak sebi. Lijepa kosa, ističu u Keuneu, nije samo izgled, već osjećaj, samopouzdanje i užitak u svakodnevnim trenucima, a upravo taj osjećaj ova blagdanska sezona stavlja u prvi plan.
Priprema se peto zagrebačko izdanje konferencije i pokreta koji mijenja pravila igre, vizionara koji pomjeraju granice i razgovora koji ostavljaju trajni utjecaj na zajednicu i pojedince.
U organizaciji Hrvatskog sportskog saveza gluhih obilježeno je stoljeće ustrajnosti, vrhunskih sportskih uspjeha i borbe za ravnopravnost, uz dodjelu priznanja najistaknutijim sportašima, trenerima i partnerima sporta gluhih.
KING CROSS je u novootvorenom moderniziranom dijelu centra otvorio brojne trgovine, za još bolji shopping uz najmoderniji Interspar u Hrvatskoj. Trgovine brandova kao što su CCC, Douglas, Liupka, Mass, s.Oliver, Tom Tailor te ljekarna Farmacia dodatno obogaćuju ponudu shopping centra KING CROSS. Ove nove trgovine donose još veći shopping izbor i savršene prilike za kupovinu blagdanskih darova uz bogat asortiman za sport, kozmetiku, modu, uređenje doma te ljepotu i zdravlje.
Jutro bez dobre kave za mnoge je tek napola započet dan. Ona je mali osobni ritual, trenutak tišine prije obveza, ali i savršena kulisa za duga druženja, razgovore koji se ne žure i pauze koje su – nužne. I dok se kava danas nudi gotovo na svakom koraku, istinska izvrsnost ipak nije posvuda. Ona se prepoznaje u detaljima, znanju i dosljednosti. A mi znamo gdje se skriva.
U danu koji prirodno poziva na tišinu, usporavanje i povratak sebi, Matija Cvek objavio je novu pjesmu – onu koja ne traži pažnju glasno, ali je dobiva iskreno. Objavljena na Božić, pjesma Dom su ljudi (radni naziv prema poruci) donosi jednostavnu, ali duboko univerzalnu misao: dom nisu ni gradovi ni adrese, nego ljudi s kojima dijelimo život.
U Ujedinjenom Kraljevstvu utrka za vrh glazbenih ljestvica svake je godine u prosincu žešća nego u bilo kojem drugom razdoblju. Tijekom božićnog tjedna i najveće zvijezde i manje poznata imena ulažu iznimne napore kako bi s pjesmom ili albumom dosegli prvo mjesto – jer se božićni broj jedan smatra osobito prestižnim i simbolički snažnim uspjehom.
Vratimo se nakratko u veljaču. Dodjela Grammyja 2025. godine i Beyoncé koja ispisuje povijest. Ne samo da joj je napokon dodijeljena najvažnija nagrada večeri, album godine, nego je postala i prva crna žena koja je osvojila Grammy za najbolji country album – za Cowboy Carter. Nedavne promjene koje je uvela Recording Academy tu pobjedu čine još monumentalnijom: moguće je da je Beyoncé ujedno i posljednja osoba koja će ikada osvojiti tu nagradu u tom obliku.
Godinama se činilo da je Gmail adresa nešto što dobiješ jednom – i zauvijek ostaje isto. Bez obzira na to jesi li je otvorio kao tinejdžer, pod nadimkom koji danas zvuči neugodno, ili prije nego što si mogao predvidjeti koliko će Google račun postati važan dio svakodnevice.