Neda Ukraden pred koncert života priznala tko joj je okrenuo leđa i što ju je naučila ljubav
U trenutku kada se glazbena karijera pretvori u životnu priču, riječi dobivaju drugačiju težinu. Neda Ukraden, žena koja već desetljećima zauzima prostor između generacija i granica, najavila je koncert koji opisuje kao svoj najvažniji – onaj u zagrebačkoj Areni, 25. listopada. „Jedva čekam taj dan, taj trenutak kad ću ponovno otpjevati Zoru“, rekla je Neda u emisiji Dalibora Petka, dok su se u njezinim riječima osjetili ponos i mir osobe koja zna koliko je toga prešla da bi još uvijek stajala na sceni.
Dvadeset i pet godina nakon što je pjesma Zora je svanula promijenila smjer domaće glazbe, Neda Ukraden vraća se s koncertom koji mnogi već nazivaju koncertom karijere. Ovaj put uz orkestar britanske filharmonije i novo ruho pjesme snimljeno u legendarnom Abbey Road studiju, Neda ne donosi nostalgiju, nego kontinuitet – potvrdu da emocija ne zastarijeva. Tijekom emisije u kojoj su je iznenadile Učiteljice i Ivan Zak, prisjetila se trenutaka s početka svoje karijere, ali i odluka koje su je oblikovale. „Nisam htjela pjevati Viljamovku, mislila sam da nije za mene. Danas mi je drago da sam poslušala druge. Publika je uvijek znala više od mog ega“, rekla je uz smijeh.
Na pitanje o politici i pritiscima koje nosi javni život, odgovorila je mirno. „Politika mi je nekad otežavala život, ali sam se uzdigla iznad toga. Moja je ideja vodilja ljubav, obitelj i pjesma koja spaja ljude“, istaknula je pjevačica. Kada govori o svojoj publici, čini to bez razlike, bez etiketa, s jednostavnim ljudskim razumijevanjem.
„Podržavam LGBTQ zajednicu. To je pitanje osobnog izbora, a ne nečije dozvole. Jesi li straight ili nisi, nije stvar koja definira tvoju vrijednost. Biti čovjek – to je ono što se računa“, kazala je Neda, objašnjavajući kako joj je simpatično što je mlađe generacije otkrivaju kroz memeove i drag queen imitacije.
Njezin odnos prema glazbi nije patetičan ni nostalgičan. On je gotovo biološki – dok diše, pjeva. „Pjevat ću dokle god me ljudi traže i dok osjećam da pjesma ima smisla“, kaže. U njezinom glasu nema umora, samo smirenost nekoga tko zna što znači biti dosljedan.
U njezinoj životnoj i glazbenoj priči Zora je nije samo pjesma, nego metafora opstanka – svitanje koje se ponavlja, svaki put drukčije, ali uvijek s istim značenjem.
Zato će koncert Nede Ukraden u Areni Zagreb biti više od obljetnice. Bit će to susret s vremenom, s ljudima koji su uz njezine pjesme odrastali, i s onima koji ih tek otkrivaju. Bit će to potvrda da, unatoč svemu, zora je uvijek nova.
Ekipa Judo kluba osoba s invaliditetom Ishi ovoga je tjedna boravila u francuskom Houlgateu, gdje se tijekom vikenda održava završni turnir iz serije natjecanja Europske judo unije namijenjenih judokama s invaliditetom. Hrvatsku na ovom prestižnom događaju predstavlja 15 sportaša Ishija, koji će snage odmjeriti s konkurencijom iz cijele Europe.
Zagreb je proteklog tjedna ponovno dokazao da zna kako pretvoriti opušteno druženje u događaj o kojem će se danima pričati. Drugo izdanje LUVA Partyja okupilo je klijente, partnere i prijatelje agencije LUVA, ali i niz ljudi iz poslovnog, medijskog i društvenog života, koji su se vrlo brzo uklopili u živu i dinamičnu atmosferu večeri. Od prvih dolazaka bilo je jasno da se radi o susretu koji spaja profesionalnost, srdačnost i suvremeni duh zagrebačke scene.
U hrvatskom sportskom kalendaru malo je događaja koji iz godine u godinu uspijevaju zadržati jednaku snagu simbolike, okupljanja i kontinuiteta kao što je to slučaj s Noći vaterpola. Premda se mijenjaju generacije igrača i mijenja se struktura domaće i međunarodne scene, tradicija okupljanja vaterpolske zajednice na koncu sezone ostaje čvrsta i prepoznatljiva. Od 2007. do danas, ovaj događaj oblikovao se u ritual sabiranja sportskih uspjeha, odavanja priznanja i podsjećanja na zajednički put koji vaterpolo u Hrvatskoj čini jednom od najstabilnijih i najuspješnijih sportskih grana.
Hrvatski premium brend Merla, poznat po najkvalitetnijim stolnjacima i posteljinama proizvedenim u Hrvatskoj, otvorio je svoj prvi pop-up u Splitu. Smješten na prvom katu City Center One, prostor nudi kupcima iz Dalmacije priliku da uživo vide, dodirnu i odaberu tkanine koje su osvojile tisuće domova diljem Hrvatske.
Booking.com otkriva da će 2026. godina biti godina putovanja po mjeri osobnosti i želja putnika jer putnici sve češće biraju odredišta koja odražavaju njihove navike, interese i temperament. Istraživanje pokazuje da putnici rado istražuju nova prijateljstva i odnose na putovanjima jer takva iskustva omogućuju bolje upoznavanje sebe i drugih. Sve veća skupina putnika koristi tehnologiju za pronalaženje mjesta povezanih s uspomenama jer takva mjesta bude nostalgiju i stvaraju nove slojeve emocionalnog doživljaja. Značajan broj putnika putuje u skladu s horoskopom jer žele uskladiti svoju energiju s kozmičkim ritmovima koji ih nadahnjuju. Ovakvi trendovi pokazuju da će putovanja u 2026. godini biti osobnija, eksperimentalnija i usmjerenija autentičnom identitetu putnika.
Jesensko izdanje edukativne radionice Stilska Jednadžba, u organizaciji stilistice Ivane Pavić, održano je ovaj vikend u Zagrebu i još jednom potvrdilo zašto se ovaj projekt s razlogom smatra jedinstvenim u Hrvatskoj. Ivana je prva u Hrvatsku ponudila analizu boja kao profesionalnu uslugu te već više od pet godina aktivno radi na demokratizaciji stilističkih usluga, čineći ih dostupnima svakoj ženi. Upravo s ciljem da znanje o stilu, bojama i odijevanju učini dostupnim svakoj ženi – bez obzira na godine, budžet ili životni stil – Ivana kontinuirano organizira ovakve radionice koje spajaju edukaciju, iskustvo i inspiraciju.
Tvrtka Medikor obilježava 30 godina tijekom kojih je izrasla u vodećeg medtech lidera u Hrvatskoj. Uz mrežu od 1.000 partnerskih ljekarni i dvoznamenkasti rast, tvrtka nastavlja širenje strateškim izlaskom na tržište Europske unije u 2026. godini.
Ponekad se čini da savršen beauty trenutak zahtijeva cijeli arsenal proizvoda, no onda se pojave oni mali, pažljivo osmišljeni dragulji koji sve mijenjaju. Upravo takva mala revolucija stiže iz suradnje dvaju domaćih brendova – Ruka Beauty i JN Beauty – koji su udružili estetiku, stručnost i filozofiju „manje je više“ te stvorili mini glam duo koji stane u svaku torbicu, a pruža neočekivano snažan efekt.
Prepoznatljiv po svojem glamuru i perfekcionizmu, stilist i modni vizionar Marko Grubnić ponovno demonstrira kako izgled može biti osobni potpis, manifest i umjetnička izjava.
U svijetu mode, gdje se vizije mijenjaju brže nego se ispisuju trendovski manifesti, odlazak darija vitalea iz versacea u manje od godinu dana djeluje poput munje koja nakratko rasiječe nebo pa nestane, ostavljajući za sobom više pitanja nego odgovora. Njegov kratki mandat pretvorio se u fantastično zgusnutu priču o ambiciji, industrijskim tektonskim poremećajima, estetskim sudarima i suptilnim političkim turbulencijama koje rijetko dospiju na površinu. A ipak, svaki detalj otkriva novu perspektivu o tome kako se velika modna kuća nosi s vlastitom prošlošću i budućnošću, pogotovo u trenutku kad promjena vlasništva neminovno pomiče sve unutarnje kotačiće.
Američka voditeljica otvoreno podržala zakon koji će zabraniti korištenje društvenih mreža mladima do 16 godina i poručila da taj potez štiti djecu od ovisnosti, pornografije i gubitka socijalnih vještina.