Eucerin, dermokozmetička marka s više od 120 godina tradicije u njezi kože, pokrenula je društveno-odgovorni projekt "Ne čekaj, CHECKiraj" s ciljem senzibilizacije javnosti o važnosti zaštite kože pri izlaganju UV zrakama sunčevog zračenja.
U Hrvatskoj raste broj novootkrivenih melanoma, a građani se obraćaju liječnicima sa zakašnjenjem, kada je bolest često već u uznapredovalom stadiju, što značajno smanjuje vjerojatnost izlječenja. Nažalost, brojke pokazuju kako je Hrvatska peta u Europi po smrtnosti od melanoma. Ipak, ohrabrujuće je da ako se melanom otkrije u ranom stadiju, petogodišnje preživljenje iznosi preko 90%, što ukazuje u kojoj su mjeri prevencija i edukacija o prihvatljivom ponašanju na suncu važni.
Upravo je to cilj nacionalnog projekta ‘Ne čekaj, CHECKiraj‘ u organizaciji dermokozmetičke njege Eucerin, WMG Hrvatska i marketinške agencije Omega komunikacije predstavljenog u Hotelu Esplanada kojeg su dolaskom podržale i brojne osobe iz javnog života.
Iako je sunce izvor života, dugotrajna, neodgovarajuća izloženost UV zračenju, nažalost, doprinosi i riziku za nastanak prekanceroznih i dalje kanceroznih promjena kože.
O važnosti ne čekanja, nego čekiranja madeža na vrijeme govorili su na panelu “Tko se boji sunca još?” prof. dr. sc. Marija Buljan, specijalist dermatologije i venerologije iz Poliklinike Jakić i Klinike za kožne i spolne bolesti KBC-a Sestre milosrdnice, tv voditeljica Irina Čulinović Soldo koja je i sama preboljela melanom te mlada glumica Tara Thaller.
Stručnjaci su istaknuli važnost prevencije te upozorili da je svaku novonastalu tvorbu na koži ili bilo kakvu promjenu u boji, veličini i izgledu potrebno provjeriti dermatološkim pregledom, a ukazali su i na važnost pravovremene i adekvatne zaštite kože od sunca, ne samo na godišnjem odmoru, već i tijekom cijele godine bez obzira na vremenske prilike. Ne čekajte, nego CHEKirajte!
Dermatološka Eucerin sun njega za zaštitu lica i tijela od sunca pruža sveobuhvatnu zaštitu od oštećenja uzrokovanog suncem. Inovativna napredna spektralna tehnologija kombinira širokopojasne i fotostabilne UVA/UVB filtere za pouzdanu UV zaštitu s protuupalnim antioksidansom likokalkonom A za zaštitu od HEVIS svjetlosti, dok gliciretinična kiselina osigurava dodatnu DNA zaštitu.
* Izvor: IQVIA Hrvatska-prema vrijednosnoj prodaji iz veledrogerije u hrvatske ljekarne 2016. – 2023. godine/tržište dermokozmetike za zaštitu od sunca.
Zagreb je proteklog tjedna ponovno dokazao da zna kako pretvoriti opušteno druženje u događaj o kojem će se danima pričati. Drugo izdanje LUVA Partyja okupilo je klijente, partnere i prijatelje agencije LUVA, ali i niz ljudi iz poslovnog, medijskog i društvenog života, koji su se vrlo brzo uklopili u živu i dinamičnu atmosferu večeri. Od prvih dolazaka bilo je jasno da se radi o susretu koji spaja profesionalnost, srdačnost i suvremeni duh zagrebačke scene.
U hrvatskom sportskom kalendaru malo je događaja koji iz godine u godinu uspijevaju zadržati jednaku snagu simbolike, okupljanja i kontinuiteta kao što je to slučaj s Noći vaterpola. Premda se mijenjaju generacije igrača i mijenja se struktura domaće i međunarodne scene, tradicija okupljanja vaterpolske zajednice na koncu sezone ostaje čvrsta i prepoznatljiva. Od 2007. do danas, ovaj događaj oblikovao se u ritual sabiranja sportskih uspjeha, odavanja priznanja i podsjećanja na zajednički put koji vaterpolo u Hrvatskoj čini jednom od najstabilnijih i najuspješnijih sportskih grana.
Hrvatski premium brend Merla, poznat po najkvalitetnijim stolnjacima i posteljinama proizvedenim u Hrvatskoj, otvorio je svoj prvi pop-up u Splitu. Smješten na prvom katu City Center One, prostor nudi kupcima iz Dalmacije priliku da uživo vide, dodirnu i odaberu tkanine koje su osvojile tisuće domova diljem Hrvatske.
Booking.com otkriva da će 2026. godina biti godina putovanja po mjeri osobnosti i želja putnika jer putnici sve češće biraju odredišta koja odražavaju njihove navike, interese i temperament. Istraživanje pokazuje da putnici rado istražuju nova prijateljstva i odnose na putovanjima jer takva iskustva omogućuju bolje upoznavanje sebe i drugih. Sve veća skupina putnika koristi tehnologiju za pronalaženje mjesta povezanih s uspomenama jer takva mjesta bude nostalgiju i stvaraju nove slojeve emocionalnog doživljaja. Značajan broj putnika putuje u skladu s horoskopom jer žele uskladiti svoju energiju s kozmičkim ritmovima koji ih nadahnjuju. Ovakvi trendovi pokazuju da će putovanja u 2026. godini biti osobnija, eksperimentalnija i usmjerenija autentičnom identitetu putnika.
Jesensko izdanje edukativne radionice Stilska Jednadžba, u organizaciji stilistice Ivane Pavić, održano je ovaj vikend u Zagrebu i još jednom potvrdilo zašto se ovaj projekt s razlogom smatra jedinstvenim u Hrvatskoj. Ivana je prva u Hrvatsku ponudila analizu boja kao profesionalnu uslugu te već više od pet godina aktivno radi na demokratizaciji stilističkih usluga, čineći ih dostupnima svakoj ženi. Upravo s ciljem da znanje o stilu, bojama i odijevanju učini dostupnim svakoj ženi – bez obzira na godine, budžet ili životni stil – Ivana kontinuirano organizira ovakve radionice koje spajaju edukaciju, iskustvo i inspiraciju.
Tvrtka Medikor obilježava 30 godina tijekom kojih je izrasla u vodećeg medtech lidera u Hrvatskoj. Uz mrežu od 1.000 partnerskih ljekarni i dvoznamenkasti rast, tvrtka nastavlja širenje strateškim izlaskom na tržište Europske unije u 2026. godini.
Britanski PR stručnjak tvrdi da su Harryjeve šale i medijski nastupi postali neučinkoviti te znak gubitka identiteta nakon odlaska iz kraljevske obitelji.
Glumac otkriva kako je politički govor o Tibetu doveo do dvadesetogodišnje zabrane prisustvovanja Oscaru i zašto nikada nije požalio što ga je izrekao.