HELLO
HELLO! #HelloItsMe

Rezultat je to napora koji ulažu u privlačenje i zadržavanje atraktivnih luksuznih nekretnina, ali i velikih promjena na tržištu koje su nastale prelaskom agencija My Istria, Croatia Luxury Rent i Istria Home u globalnu turističku korporaciju Novasol.

Hrvatski iznajmljivači traže osobni pristup

Hrvatski iznajmljivači jedni su od najaktivnijih na Mediteranu i poznati su po tome što se trude samostalno popunjavati svoje objekte. Agencije su im pritom saveznici i bez ove suradnje mnogi iznajmljivači ne bi uspjeli učinkovito popuniti svoj smještaj. Međutim, hrvatski su iznajmljivači vrlo zahtjevni kad su agencije u pitanju.

Iznajmljivači od agencija očekuju blisku suradnju, iskreno partnerstvo, otvorenu komunikaciju, vrlo konkretne savjete, razmjenu informacija i pomoć pri popunjavanju smještaja. Najviše od svega cijene osobni pristup i savjete koji im pomažu da se bolje snađu u novim situacijama. Uspjeh agencije My Luxoria temelji se upravo na činjenici da su iskusni djelatnici agencije uvijek tu za iznajmljivače čije objekte imaju u svojem portfoliju.

“Svoj uspjeh izgradili smo s iznajmljivačima koji vjeruju u naš rad, iskustvo, savjete i stručnost. I dalje smo sto posto hrvatska agencija koja vjeruje u osobni pristup i ulaže vrijeme u savjetovanje klijenata i njihov razvoj. Zahvaljujući predanom radu, danas smo jedna od rijetkih agencija koja ne gubi svoje klijente, već kontinuirano širi portfelj i povećava listu zadovoljnih iznajmljivača i gostiju”, izjavila je Ankica Ćaleta, direktorica agencije My Luxoria.

Kako popuniti smještaj

Zbog velikog broja novih objekata u Hrvatskoj, vlasnici luksuznih vila za odmor suočeni su s novim izazovom. Kako bi ove godine svoj smještaj popunili u jednakoj mjeri kao u ranijim godinama, moraju uložiti dodatan napor. Inflacija i kriza u Europskoj uniji nisu smanjili turistička kretanja, ali su utjecali na procese odlučivanja o tome u kojoj destinaciji će Europljani ovoga ljeta trošiti svoj novac. Što se bukinga luksuznih vila za odmor tiče, trenutna konkurencija Hrvatskoj su Španjolska, Grčka i Italija.

“Ispred vlasnika luksuznih objekata su izazovna vremena jer su na tržište stigle sadržajno vrlo bogate i dizajnerski uređene nove vile, koje svojom ponudom odgovaraju na gotovo sve potrebe gosta. Potražnja je i dalje visoka, ali nije dovoljna da bi se popunile sve kuće na Jadranu. Samo će oni koji osluškuju tržište i koji su spremni na prilagodbu ponude i cijene i dalje biti zadovoljni i uspješni u ovom poslu”, zaključila je Ankica Ćaleta.

Hrvatska agencija dobrog ugleda

My Luxoria je vodeća turistička agencija u Hrvatskoj koja se bavi isključivo iznajmljivanjem luksuznih vila. Posljednjih godina My Luxoria ulaže značajna financijska sredstva u povećanje globalne vidljivosti brenda i svojih portala myluxoria.com i rentluxuryvillascroatia.com.

Agencijski portfolio brzo raste pa My Luxoria trenutno u ponudi ima više od 1000 vila. Ova je bogata ponuda rezultat ulaganja u vlastiti razvoj, ali i znak povjerenja iznajmljivača u iskusne ljude i snažan brend. Glavni je cilj agencije My Luxoria zadržati stručnost i relevantnost, kao i svoju poziciju pouzdanog savjetodavca i partnera, a dosadašnji je poslovni uspjeh pravi dokaz ove dediciranosti.

druge vijesti