Oni to ne pričaju glasno, ali nakit otkriva sve: Žene koje su preživjele rak dojke dijele svoje priče
U srijedu je u Preradovićevoj ulici u dućanu Cloud&Co održano žensko druženje posvećeno kampanji koja ne priča samo o modi, nego o mogućnostima koje ženama preboljelima od raka dojke omogućuju da ponovno osjete cjelovitost. Projekt Ona – The Art of You temelji se na ideji da ručno izrađene replike bradavica i areola mogu vratiti osjećaj samopouzdanja i ženstvenosti onima koje su prošle kroz mastektomiju. Tijekom eventa dame iz društvenog života okupljale su se ne da bi samo nosile nakit, nego da bi podržale priču iza njega, razumjele proces izrade i značaj projekta te se upoznale s načinima na koje svaka kupovina Papilla lančića doprinosi inicijativi. Nakit s pričom kroz ovaj projekt postaje simbol solidarnosti, snage i nježnosti, a svaka bradavica izrađena u udruzi Marra Altrui nosi svoju priču i povratak nečega što bolest često oduzima.
Lančići Papilla, koje je osmislila Katarina Radnić Zmazek, dostupni su u dvije varijante i cijeli prihod od prodaje ide za udrugu Marra Altrui i projekt besplatne 3D repigmentacije bradavica. Svaka replika nastaje iz odljeva postojeće bradavice, pažljivo ručno izrađena, tako da se one koje nisu mogle proći potpunu rekonstrukciju mogu osjećati cjelovito, bezbolno i s vjerodostojnim izgledom. U planu je i jedinstveni registar bradavica, baza koja će omogućiti da žene doniraju svoje otiske kako bi druge koje nemaju vlastitu bradavicu mogle odabrati onu koja im najbolje odgovara. Inicijativa jasno pokazuje da ženstvenost ne ovisi o dijelovima tijela, ali mogućnost vraćanja tog malog, ali važnog dijela sebe nosi snažnu iscjeljujuću poruku. Kupnjom Papilla lančića podržava se cijeli projekt, a pri tome se sudjeluje u kampanji koja spaja umjetnost, nakit i solidarnost. Nakit s pričom postaje način da svaka žena osjeti povezanost, snagu i hrabrost zajednice koja stoji iza ove ideje.
Gloria. Zagreb, 151025. Preradoviceva ulica 9. Katarina Radnic Zmazek, event Cloud&Co povodom borbe protiv raka dojke. Foto: Vedran Peteh / CROPIX
Event je otvorio prostor za razgovor o važnosti samopregleda i redovnih kontrola dojki, a posjetiteljice su imale priliku saznati sve o procesu izrade bradavica, o registru i mogućnostima sudjelovanja, ali i o tome kako mala gesta može pomoći ženama da ponovno pronađu osjećaj cjelovitosti. Svaka bradavica nosi svoju priču i postaje znak podrške, snage i ljubavi koja nadilazi samu materijalnu vrijednost, a kupnjom lančića ili dijeljenjem informacije doprinosi se tome da što više žena sazna za ovu mogućnost u Hrvatskoj.
Gloria. Zagreb, 151025. Preradoviceva ulica 9. Katarina Radnic Zmazek, event Cloud&Co povodom borbe protiv raka dojke. Foto: Vedran Peteh / CROPIX
Papilla lančići dostupni su tijekom listopada u Cloud&Co dućanu i na web stranici, a sav prihod ide za udrugu Marra Altrui i projekt besplatne 3D repigmentacije areola i bradavica.
Gloria. Zagreb, 151025. Preradoviceva ulica 9. Katarina Radnic Zmazek, event Cloud&Co povodom borbe protiv raka dojke. Foto: Vedran Peteh / CROPIX
Gloria. Zagreb, 151025. Preradoviceva ulica 9. Katarina Radnic Zmazek, event Cloud&Co povodom borbe protiv raka dojke. Foto: Vedran Peteh / CROPIX
Gloria. Zagreb, 151025. Preradoviceva ulica 9. Katarina Radnic Zmazek, event Cloud&Co povodom borbe protiv raka dojke. Foto: Vedran Peteh / CROPIX
Gloria. Zagreb, 151025. Preradoviceva ulica 9. Katarina Radnic Zmazek, event Cloud&Co povodom borbe protiv raka dojke. Foto: Vedran Peteh / CROPIX
U zagrebačkom shopping centru King Cross svečano je otvorena nova L’Occitane trgovina – 15. po redu u Hrvatskoj i osma u Zagrebu. Ovaj korak približava prepoznatljivo provansalsko iskustvo njege i ljepote brojnim vjernim kupcima na vrhunskoj shopping lokaciji.
Blagdani su vrijeme okupljanja, zajedničkih trenutaka i opuštanja, a mnogi ih najradije provode uz gledanje omiljenih božićnih filmova i hit serija u krugu obitelji i prijatelja. Upravo zato Telemach ove godine dodatno obogaćuje blagdansko iskustvo svojih korisnika – vrhunskom TV zabavom bez ograničenja.
Blagdansko vrijeme nije samo razdoblje veselja i darivanja, već trenutak kada usporimo, posvetimo se sebi i drugima te podijelimo istinsku ljepotu darivanja. Keune, obiteljska tvrtka za njegu kose s tradicijom dugu gotovo stoljeće, vjeruje da najbolji darovi nisu samo lijepi, već promišljeni, osobni i darovani s namjerom, bilo da ih poklanjate najbližima, svom timu ili čak sebi. Lijepa kosa, ističu u Keuneu, nije samo izgled, već osjećaj, samopouzdanje i užitak u svakodnevnim trenucima, a upravo taj osjećaj ova blagdanska sezona stavlja u prvi plan.
Priprema se peto zagrebačko izdanje konferencije i pokreta koji mijenja pravila igre, vizionara koji pomjeraju granice i razgovora koji ostavljaju trajni utjecaj na zajednicu i pojedince.
U organizaciji Hrvatskog sportskog saveza gluhih obilježeno je stoljeće ustrajnosti, vrhunskih sportskih uspjeha i borbe za ravnopravnost, uz dodjelu priznanja najistaknutijim sportašima, trenerima i partnerima sporta gluhih.
KING CROSS je u novootvorenom moderniziranom dijelu centra otvorio brojne trgovine, za još bolji shopping uz najmoderniji Interspar u Hrvatskoj. Trgovine brandova kao što su CCC, Douglas, Liupka, Mass, s.Oliver, Tom Tailor te ljekarna Farmacia dodatno obogaćuju ponudu shopping centra KING CROSS. Ove nove trgovine donose još veći shopping izbor i savršene prilike za kupovinu blagdanskih darova uz bogat asortiman za sport, kozmetiku, modu, uređenje doma te ljepotu i zdravlje.
Jutro bez dobre kave za mnoge je tek napola započet dan. Ona je mali osobni ritual, trenutak tišine prije obveza, ali i savršena kulisa za duga druženja, razgovore koji se ne žure i pauze koje su – nužne. I dok se kava danas nudi gotovo na svakom koraku, istinska izvrsnost ipak nije posvuda. Ona se prepoznaje u detaljima, znanju i dosljednosti. A mi znamo gdje se skriva.
U danu koji prirodno poziva na tišinu, usporavanje i povratak sebi, Matija Cvek objavio je novu pjesmu – onu koja ne traži pažnju glasno, ali je dobiva iskreno. Objavljena na Božić, pjesma Dom su ljudi (radni naziv prema poruci) donosi jednostavnu, ali duboko univerzalnu misao: dom nisu ni gradovi ni adrese, nego ljudi s kojima dijelimo život.
U Ujedinjenom Kraljevstvu utrka za vrh glazbenih ljestvica svake je godine u prosincu žešća nego u bilo kojem drugom razdoblju. Tijekom božićnog tjedna i najveće zvijezde i manje poznata imena ulažu iznimne napore kako bi s pjesmom ili albumom dosegli prvo mjesto – jer se božićni broj jedan smatra osobito prestižnim i simbolički snažnim uspjehom.
Vratimo se nakratko u veljaču. Dodjela Grammyja 2025. godine i Beyoncé koja ispisuje povijest. Ne samo da joj je napokon dodijeljena najvažnija nagrada večeri, album godine, nego je postala i prva crna žena koja je osvojila Grammy za najbolji country album – za Cowboy Carter. Nedavne promjene koje je uvela Recording Academy tu pobjedu čine još monumentalnijom: moguće je da je Beyoncé ujedno i posljednja osoba koja će ikada osvojiti tu nagradu u tom obliku.
Godinama se činilo da je Gmail adresa nešto što dobiješ jednom – i zauvijek ostaje isto. Bez obzira na to jesi li je otvorio kao tinejdžer, pod nadimkom koji danas zvuči neugodno, ili prije nego što si mogao predvidjeti koliko će Google račun postati važan dio svakodnevice.