Najveći dječji spektakl godine stiže na Gripama: Čarobni animatori pripremaju nezaboravnu zabavu
Po prvi put, na blagdan svetog Nikole, najmlađe će razveseliti plesno-glazbeni show pun pjesme, plesa i interakcije, uz Klauna Šarenka, finaliste Supertalenta i brojne iznenađenja.
Najveći dječji ‘party’ za kraj ove godine održava se u splitskoj dvorani Gripe 6. prosinca. Po prvi put, na blagdan svetog Nikole, najmlađe će zabavljati naša najpoznatija dječja plesno-vokalna skupina Čarobni animatori.
Kako su nam potvrdili organizatori, sve je već spremno za ovaj glazbeno-plesni spektakl prigodnog naziva
– U tri desetljeća djelovanja ostvarili smo brojne uspjehe, od osvajanja europskog prvenstva u hip hopu do mnogih sportskih i estradnih priznanja. Kroz rad s djecom i mladima u području sportsko-glazbene animacije uočili smo veliki nedostatak interaktivnih pjesmica za djecu na hrvatskom jeziku. Zato smo počeli sustavno stvarati glazbene i video sadržaje na našem YouTube kanalu DNFkidsTV, gdje uz pjesme razvijamo i edukativne sadržaje. Zahvalni smo svima koji su prepoznali naš rad i odlučili biti dio ove priče – ističe Vangel Likuševski, osnivač D’N’F-a te pjevač i autor brojnih interaktivnih dječjih pjesama, uz Marsela Benzona.
Vangel i njegovi Čarobni animatori za 6. prosinca najavljuju do sada neviđeni spektakl, uz puno plesa, smijeha i interakcije. A, naravno, sve će biti popraćeno s njihovim najvećim hitovima poput ‘Pa ram pam pam’, ‘Ču ču vau va’, ‘Pleši – stani’, ‘Ringe ringe raja’ i ‘Bim bam bom’…
– Pripremamo dinamičan program prepun veselih pjesama, koreografija koje se lako prate i puno interakcije. Želimo da svako dijete osjeti da je dio zabave – da pleše, pjeva, smije se i ponese kući jedno nezaboravno iskustvo. To je duh projekta ‘Mi smo djeca vesela’ – najavljuje Vangel.
Da djecu na Gripama čeka pravi show pobrinut će se i Veljko Barić, koji je među najmlađima poznat kao klaun Šarenko.
– Ulazimo u ovaj projekt s velikim entuzijazmom, posebice jer nastupamo u našem gradu. Pripremamo plesne točke s kostimiranim animatorima i djecom iz DNF-a, nastupe finalista Supertalenta i glazbenih zvijezda. Bit će puno maskota koje će plesati s nama, dolazak sv. Nikole, a možda i Krampus. Spustit ćemo stotine balona s vrha dvorane – svako dijete će moći ponijeti jedan kući. Ali neka iznenađenja ostanu iznenađenja – u svom duhu kaže klaun Šarenko, koji je uvjeren da će na Gripama 6. prosinca jednako uživati i mali i veliki.
– Posebno me veseli kad se i odrasli smiju zajedno s djecom, što nije čudno jer humor spaja sve generacije. Ja sam već u osnovnoj školi bio onaj koji zabavlja i nasmijava. A jedan izlet na Šoltu zauvijek je odredio moj put. Djeca su iskrena, prirodna – svaki njihov osmijeh i trenutak oduševljenja je moja nagrada i putokaz da nastavim s istom energijom. Privilegija je stati pred publiku i donositi radost najmlađima, ali to je i velika odgovornost. Najvažnije je voljeti ono što radiš. Dobar program, priprema i iskustvo ključ su uspjeha – kaže klaun Šarenko.
Među publikom na Gripama našoj najuspješnijoj dječjoj vokalno-plesnoj atrakciji pridružit će se i brojni poznati, a pjevač Vojko V. te legendarni vratar Stipe Pletikosa već su im i čestitali na vrijednim jubilejima. Interes za ulaznicama je iznimno velik, no organizatori su jedan dio već rezervirali za razne dječje udruge kako bi i onima najpotrebitijima i najosjetljivijima osigurali nezaboravan provod.
– Ovo je samo početak naše daljnje priče. Plan nam je nastaviti stvarati nove pjesme, koreografije, animacije i video sadržaje te razvijati YouTube kanal. A uz sve to želimo ovaj spektakl ‘Mi smo djeca vesela’ dovesti diljem Hrvatske i regije, kako bi u njemu uživo mogla uživati i druga djeca – poručuju Vangel i Veljko.
Zagreb je proteklog tjedna ponovno dokazao da zna kako pretvoriti opušteno druženje u događaj o kojem će se danima pričati. Drugo izdanje LUVA Partyja okupilo je klijente, partnere i prijatelje agencije LUVA, ali i niz ljudi iz poslovnog, medijskog i društvenog života, koji su se vrlo brzo uklopili u živu i dinamičnu atmosferu večeri. Od prvih dolazaka bilo je jasno da se radi o susretu koji spaja profesionalnost, srdačnost i suvremeni duh zagrebačke scene.
U hrvatskom sportskom kalendaru malo je događaja koji iz godine u godinu uspijevaju zadržati jednaku snagu simbolike, okupljanja i kontinuiteta kao što je to slučaj s Noći vaterpola. Premda se mijenjaju generacije igrača i mijenja se struktura domaće i međunarodne scene, tradicija okupljanja vaterpolske zajednice na koncu sezone ostaje čvrsta i prepoznatljiva. Od 2007. do danas, ovaj događaj oblikovao se u ritual sabiranja sportskih uspjeha, odavanja priznanja i podsjećanja na zajednički put koji vaterpolo u Hrvatskoj čini jednom od najstabilnijih i najuspješnijih sportskih grana.
Hrvatski premium brend Merla, poznat po najkvalitetnijim stolnjacima i posteljinama proizvedenim u Hrvatskoj, otvorio je svoj prvi pop-up u Splitu. Smješten na prvom katu City Center One, prostor nudi kupcima iz Dalmacije priliku da uživo vide, dodirnu i odaberu tkanine koje su osvojile tisuće domova diljem Hrvatske.
Booking.com otkriva da će 2026. godina biti godina putovanja po mjeri osobnosti i želja putnika jer putnici sve češće biraju odredišta koja odražavaju njihove navike, interese i temperament. Istraživanje pokazuje da putnici rado istražuju nova prijateljstva i odnose na putovanjima jer takva iskustva omogućuju bolje upoznavanje sebe i drugih. Sve veća skupina putnika koristi tehnologiju za pronalaženje mjesta povezanih s uspomenama jer takva mjesta bude nostalgiju i stvaraju nove slojeve emocionalnog doživljaja. Značajan broj putnika putuje u skladu s horoskopom jer žele uskladiti svoju energiju s kozmičkim ritmovima koji ih nadahnjuju. Ovakvi trendovi pokazuju da će putovanja u 2026. godini biti osobnija, eksperimentalnija i usmjerenija autentičnom identitetu putnika.
Jesensko izdanje edukativne radionice Stilska Jednadžba, u organizaciji stilistice Ivane Pavić, održano je ovaj vikend u Zagrebu i još jednom potvrdilo zašto se ovaj projekt s razlogom smatra jedinstvenim u Hrvatskoj. Ivana je prva u Hrvatsku ponudila analizu boja kao profesionalnu uslugu te već više od pet godina aktivno radi na demokratizaciji stilističkih usluga, čineći ih dostupnima svakoj ženi. Upravo s ciljem da znanje o stilu, bojama i odijevanju učini dostupnim svakoj ženi – bez obzira na godine, budžet ili životni stil – Ivana kontinuirano organizira ovakve radionice koje spajaju edukaciju, iskustvo i inspiraciju.
Tvrtka Medikor obilježava 30 godina tijekom kojih je izrasla u vodećeg medtech lidera u Hrvatskoj. Uz mrežu od 1.000 partnerskih ljekarni i dvoznamenkasti rast, tvrtka nastavlja širenje strateškim izlaskom na tržište Europske unije u 2026. godini.
Britanski PR stručnjak tvrdi da su Harryjeve šale i medijski nastupi postali neučinkoviti te znak gubitka identiteta nakon odlaska iz kraljevske obitelji.
Glumac otkriva kako je politički govor o Tibetu doveo do dvadesetogodišnje zabrane prisustvovanja Oscaru i zašto nikada nije požalio što ga je izrekao.