Najpoželjniji foodie doživljaj u Zagrebu: Isprobajte dim sum radionice u YEZI restoranu i otkrijte tajne azijske kuhinje
Zagrebačka gastro scena dobila je novo it-mjesto za sve ljubitelje panazijske kuhinje – restoran YEZI Zagreb u art'otel hotelu, koji je pokrenuo ekskluzivne dim sum radionice. Ako ste ikada poželjeli naučiti pripremati ove kultne azijske zalogaje koji osvajaju svijet – sada imate priliku.
Radionice će se održavati svakog petka od 10. listopada 2025., a vodit će ih glavni chef Dino Knežević s dva sous chefa.
Na prvoj radionici polaznici su, uz pripovijedanje o povijesti dim suma, imali priliku zaviti, oblikovati i degustirati vlastite delicije. Na jelovniku su se našli Har Gao, Siu Mai i neodoljivi Sesame Prawn Toast – mali zalogaji s velikim okusom. Svaki polaznik kući nosi recepte, znanje i dozu inspiracije da samostalno stvara autentična jela.
Posebna čar ovih radionica je atmosfera: mali broj sudionika, interaktivno iskustvo i osjećaj da ste na putovanju kroz Hong Kong i Tajvan, bez da ste napustili Zagreb.
„Želimo približiti gostima ono što dim sum uistinu jest – spoj tradicije, tehnike i uživanja u hrani. Naše radionice zamišljene su kao kratki, ali nezaboravni gastro doživljaj,“ poručuje chef Dino Knežević, koji najavljuje i novi sezonski meni s kreativnim kombinacijama poput dim suma s mesom morskog ježa, bijelim tartufom i jadranskim kozicama.
Za sve hedoniste koji vikend žele započeti na pravi način, YEZI nudi i YUM CHA brunch svake nedjelje, dok petci odsad nose oznaku – dim sum petak. S obzirom na limitiran broj mjesta, rezervacije za radionice (cijena: 35 €) već su postale pravi gastro must-have.
Zagreb je proteklog tjedna ponovno dokazao da zna kako pretvoriti opušteno druženje u događaj o kojem će se danima pričati. Drugo izdanje LUVA Partyja okupilo je klijente, partnere i prijatelje agencije LUVA, ali i niz ljudi iz poslovnog, medijskog i društvenog života, koji su se vrlo brzo uklopili u živu i dinamičnu atmosferu večeri. Od prvih dolazaka bilo je jasno da se radi o susretu koji spaja profesionalnost, srdačnost i suvremeni duh zagrebačke scene.
U hrvatskom sportskom kalendaru malo je događaja koji iz godine u godinu uspijevaju zadržati jednaku snagu simbolike, okupljanja i kontinuiteta kao što je to slučaj s Noći vaterpola. Premda se mijenjaju generacije igrača i mijenja se struktura domaće i međunarodne scene, tradicija okupljanja vaterpolske zajednice na koncu sezone ostaje čvrsta i prepoznatljiva. Od 2007. do danas, ovaj događaj oblikovao se u ritual sabiranja sportskih uspjeha, odavanja priznanja i podsjećanja na zajednički put koji vaterpolo u Hrvatskoj čini jednom od najstabilnijih i najuspješnijih sportskih grana.
Hrvatski premium brend Merla, poznat po najkvalitetnijim stolnjacima i posteljinama proizvedenim u Hrvatskoj, otvorio je svoj prvi pop-up u Splitu. Smješten na prvom katu City Center One, prostor nudi kupcima iz Dalmacije priliku da uživo vide, dodirnu i odaberu tkanine koje su osvojile tisuće domova diljem Hrvatske.
Booking.com otkriva da će 2026. godina biti godina putovanja po mjeri osobnosti i želja putnika jer putnici sve češće biraju odredišta koja odražavaju njihove navike, interese i temperament. Istraživanje pokazuje da putnici rado istražuju nova prijateljstva i odnose na putovanjima jer takva iskustva omogućuju bolje upoznavanje sebe i drugih. Sve veća skupina putnika koristi tehnologiju za pronalaženje mjesta povezanih s uspomenama jer takva mjesta bude nostalgiju i stvaraju nove slojeve emocionalnog doživljaja. Značajan broj putnika putuje u skladu s horoskopom jer žele uskladiti svoju energiju s kozmičkim ritmovima koji ih nadahnjuju. Ovakvi trendovi pokazuju da će putovanja u 2026. godini biti osobnija, eksperimentalnija i usmjerenija autentičnom identitetu putnika.
Jesensko izdanje edukativne radionice Stilska Jednadžba, u organizaciji stilistice Ivane Pavić, održano je ovaj vikend u Zagrebu i još jednom potvrdilo zašto se ovaj projekt s razlogom smatra jedinstvenim u Hrvatskoj. Ivana je prva u Hrvatsku ponudila analizu boja kao profesionalnu uslugu te već više od pet godina aktivno radi na demokratizaciji stilističkih usluga, čineći ih dostupnima svakoj ženi. Upravo s ciljem da znanje o stilu, bojama i odijevanju učini dostupnim svakoj ženi – bez obzira na godine, budžet ili životni stil – Ivana kontinuirano organizira ovakve radionice koje spajaju edukaciju, iskustvo i inspiraciju.
Tvrtka Medikor obilježava 30 godina tijekom kojih je izrasla u vodećeg medtech lidera u Hrvatskoj. Uz mrežu od 1.000 partnerskih ljekarni i dvoznamenkasti rast, tvrtka nastavlja širenje strateškim izlaskom na tržište Europske unije u 2026. godini.
Britanski PR stručnjak tvrdi da su Harryjeve šale i medijski nastupi postali neučinkoviti te znak gubitka identiteta nakon odlaska iz kraljevske obitelji.
Glumac otkriva kako je politički govor o Tibetu doveo do dvadesetogodišnje zabrane prisustvovanja Oscaru i zašto nikada nije požalio što ga je izrekao.