Najljepši dio večeri: Pokloni koji su pretvorili HELLO! gala večeru u blagdansku čaroliju
I dok je zagrebačka HELLO! blagdanska večera, zahvaljujući generalnom pokroviteljstvu INA-e, u Mime’s Trattoriji II odisala elegancijom, zvjezdanim imenima i pažljivo kreiranom atmosferom, postoji trenutak koji je sve goste jednako oduševio - onaj kada su kući krenuli s poklonima koji su bili osmišljeni kao mali rituali njege, ljepote, užitka i inspiracije. Svaka poklon-vrećica izgledala je poput personaliziranog blagdanskog otkrića, brižljivo složena kako bi goste podsjetila da je kraj godine vrijeme za zahvalnost, brigu o sebi i uživanje u sitnim, luksuznim trenucima.
HELLO! je i ove godine okupio neke od najpoželjnijih beauty brendova, pa su uzvanici kući ponijeli pravu malu kolekciju proizvoda koji mirisom, teksturom i kvalitetom prizivaju osjećaj čiste raskoši.
Vichy je darovao dva ekskluzivna proizvoda — Mineral 89 Rich dnevnu kremu i Neovadiol serum, idealne za dubinsku regeneraciju kože u sezoni kada joj najviše treba nježnost. L’Adria, domaći premium brend, uzvanicima je poklonila svoje najnovije Vitamin C serume, dok je Radix / Laura kozmetika sve počastila inovativnom zaštitom: Hello Sunday Hand Cream SPF 30, savršenom kremom za gradske dane.
Olival je goste razveselio svojim najnovijim proizvodom, dok je švedski FOREO u poklon vrećice dodao ekskluzivnu FAQ™ Glass Skin Collagen Hydrogel masku – trenutni hit među skincare zaljubljenicama.
Jedan od highlighta svakako je i poklon najekskluzivnijeg francuskog brenda Biologique Recherche koji je goste iznenadio bonovima za profesionalnu njegu lica – poseban luksuz u ovo blagdansko vrijeme.
Za potpuno beauty iskustvo pobrinuo se i IROHA Nature, španjolski brend Sensalia, čije su sheet i peel-off maske te flasteri za prištiće oduševili sve koji vole brze, učinkovite rituale.
A za chic finale, MPearls dizajnerice Matee Matić izradio je jedinstvene pozlaćene broševe s biserom, nalik nježnom cvijetu kale – komadić umjetnosti koji se nosi na kaputu ili haljini kao elegantan podsjetnik na jednu čarobnu večer.
Makeup, moda i nježni detalji — mali luksuzi za velike trenutke
Jana Nails pripremila je raskošan set koji je izgledao poput najmanje, ali najslađe glam kutijice blagdana: Gua Sha & Facial Roller, set mini pinceta, mini glam makeup set Say My Name!, Skin Muse paletu sjenila te veliki JN Planner 2026 – idealan za ulazak u novu godinu s dobrim planom i još boljim sjajem.
Brend HAWE pobrinuo se za onaj jedan nevidljivi, ali ključan modni detalj: trake za grudi, savršene za svaku večernju haljinu kojoj treba diskretna, a pouzdana podrška.
Sport Vision i BUZZ dodali su neočekivani, ali zabavan sportski lifestyle twist — pakete vezica za tenisice i elegantne sportske boce, kao chic podsjetnik da briga o sebi počinje malim navikama.
Kosa, mirisi i energija za kraj godine
Keune je pripremio jedan od najvelikodušnijih beauty paketa večeri — cijelu selekciju top proizvoda: od Revive balma i Style Restylera, do So Pure maski, Care Color Brilliance protect spreja i Vital Nutrition protein spreja. Idealno za sve koji žele u novu godinu zakoračiti s njegom kao iz salona.
Zdravlje, ljepota i mali rituali – iznutra prema van
Atlantic Grupa razveselila je sve svojom selekcijom Lemonish i BoomBox proizvoda, dok su brendovi Sagas i Vital Proteins pripremili kolagene i dodatke za svakodnevnu dozu vitalnosti – savršene za blagdanski period kada energija treba malo dodatnog poticaja.
Organizatori nisu zaboravili ni na domaće heroje: OPG Rossi pripremio je tri svježe cijeđena soka i zimnicu, kao zdrav, mirisan i topao podsjetnik na lokalnu kvalitetu i tradiciju koju vrijedi njegovati.
A za trenutke uživanja, tu je bila i Galvanina Ginger Ale, talijanska posveta klasičnom britanskom receptu – organsko osvježenje nježne zelene nijanse, idealno za blagdanske večeri ili kao chic sastojak zimskog koktela.
Posebni pokloni za posebne trenutke
Među najemotivnijim darovima svakako se istaknula knjiga Mirjane Mikulec, kojom je jedna od najuspješnijih hrvatskih dizajnerica interijera obilježila veliki jubilej svoje karijere. Elegantna, vizualno privlačna i inspirativna — savršen dar za kraj jedne godine i početak nove.
A kada sve poklone spojite…
…nastaje poklon vrećica koja izgleda kao da ste zakoračili u osobni beauty boutique, concept store, wellness oazu i gurmansku radionicu – sve u jednom. To je upravo ono što su svaka gošća i svaki gost HELLO! gala večere ponijeli kući: mali, luksuzni univerzum pažljivo odabranih darova koji slave estetiku, kvalitetu i trenutke posvećene sebi.
HELLO! božićna gala večera ne bi bila ovako čarobna bez iznimne podrške brojnih partnera koji su prepoznali vrijednost zajedništva i estetike koju brend njeguje.
VICHY, Jana Nails, INDITEX(Zara), Laura kozmetika, Radix kozmetika Hrvatska, Keune, Sport Vision, Buzz, Ziaja, Clarus Acta, HG Spot, Teoxane, Bolton Croatia, Kaufland, Lisca, Atlantic Grupa, Lemonish, Lisca, BoomBox, MPearls, L’Adria, HELL, Sespo, Biologique Recherche, Olival, Sagas, Vital Proteins, Mirjana Mikulec, FOREO, OPG Rossi, HAWE, IROHA Nature, Stock Spirits grupa, Galvanina, MIVA galerija vina i Villa Sandi – čije nam je povjerenje omogućilo da stvorimo večer koju ćemo dugo pamtiti.
HELLO! je još jednom pokazao da pravi luksuz nisu samo glamurozni događaji, već i način na koji goste učinite dijelom priče – i to od prvog do posljednjeg trenutka, i sve do posljednjeg poklona koji će ih pratiti i nakon što se blagdanske lampice ugase.
U zagrebačkom shopping centru King Cross svečano je otvorena nova L’Occitane trgovina – 15. po redu u Hrvatskoj i osma u Zagrebu. Ovaj korak približava prepoznatljivo provansalsko iskustvo njege i ljepote brojnim vjernim kupcima na vrhunskoj shopping lokaciji.
Blagdani su vrijeme okupljanja, zajedničkih trenutaka i opuštanja, a mnogi ih najradije provode uz gledanje omiljenih božićnih filmova i hit serija u krugu obitelji i prijatelja. Upravo zato Telemach ove godine dodatno obogaćuje blagdansko iskustvo svojih korisnika – vrhunskom TV zabavom bez ograničenja.
Blagdansko vrijeme nije samo razdoblje veselja i darivanja, već trenutak kada usporimo, posvetimo se sebi i drugima te podijelimo istinsku ljepotu darivanja. Keune, obiteljska tvrtka za njegu kose s tradicijom dugu gotovo stoljeće, vjeruje da najbolji darovi nisu samo lijepi, već promišljeni, osobni i darovani s namjerom, bilo da ih poklanjate najbližima, svom timu ili čak sebi. Lijepa kosa, ističu u Keuneu, nije samo izgled, već osjećaj, samopouzdanje i užitak u svakodnevnim trenucima, a upravo taj osjećaj ova blagdanska sezona stavlja u prvi plan.
Priprema se peto zagrebačko izdanje konferencije i pokreta koji mijenja pravila igre, vizionara koji pomjeraju granice i razgovora koji ostavljaju trajni utjecaj na zajednicu i pojedince.
U organizaciji Hrvatskog sportskog saveza gluhih obilježeno je stoljeće ustrajnosti, vrhunskih sportskih uspjeha i borbe za ravnopravnost, uz dodjelu priznanja najistaknutijim sportašima, trenerima i partnerima sporta gluhih.
KING CROSS je u novootvorenom moderniziranom dijelu centra otvorio brojne trgovine, za još bolji shopping uz najmoderniji Interspar u Hrvatskoj. Trgovine brandova kao što su CCC, Douglas, Liupka, Mass, s.Oliver, Tom Tailor te ljekarna Farmacia dodatno obogaćuju ponudu shopping centra KING CROSS. Ove nove trgovine donose još veći shopping izbor i savršene prilike za kupovinu blagdanskih darova uz bogat asortiman za sport, kozmetiku, modu, uređenje doma te ljepotu i zdravlje.
Jutro bez dobre kave za mnoge je tek napola započet dan. Ona je mali osobni ritual, trenutak tišine prije obveza, ali i savršena kulisa za duga druženja, razgovore koji se ne žure i pauze koje su – nužne. I dok se kava danas nudi gotovo na svakom koraku, istinska izvrsnost ipak nije posvuda. Ona se prepoznaje u detaljima, znanju i dosljednosti. A mi znamo gdje se skriva.
U danu koji prirodno poziva na tišinu, usporavanje i povratak sebi, Matija Cvek objavio je novu pjesmu – onu koja ne traži pažnju glasno, ali je dobiva iskreno. Objavljena na Božić, pjesma Dom su ljudi (radni naziv prema poruci) donosi jednostavnu, ali duboko univerzalnu misao: dom nisu ni gradovi ni adrese, nego ljudi s kojima dijelimo život.
U Ujedinjenom Kraljevstvu utrka za vrh glazbenih ljestvica svake je godine u prosincu žešća nego u bilo kojem drugom razdoblju. Tijekom božićnog tjedna i najveće zvijezde i manje poznata imena ulažu iznimne napore kako bi s pjesmom ili albumom dosegli prvo mjesto – jer se božićni broj jedan smatra osobito prestižnim i simbolički snažnim uspjehom.
Vratimo se nakratko u veljaču. Dodjela Grammyja 2025. godine i Beyoncé koja ispisuje povijest. Ne samo da joj je napokon dodijeljena najvažnija nagrada večeri, album godine, nego je postala i prva crna žena koja je osvojila Grammy za najbolji country album – za Cowboy Carter. Nedavne promjene koje je uvela Recording Academy tu pobjedu čine još monumentalnijom: moguće je da je Beyoncé ujedno i posljednja osoba koja će ikada osvojiti tu nagradu u tom obliku.
Godinama se činilo da je Gmail adresa nešto što dobiješ jednom – i zauvijek ostaje isto. Bez obzira na to jesi li je otvorio kao tinejdžer, pod nadimkom koji danas zvuči neugodno, ili prije nego što si mogao predvidjeti koliko će Google račun postati važan dio svakodnevice.