54. Kutija šibica vraća Zagreb na teren: Tko će ovog prosinca preuzeti igru i prestiž?
Zima u Zagrebu ima tradiciju koja se ne mjeri u danima, nego u pulsirajućim ritmovima malog nogometa i zajedništva koje nadilazi sami sport. Kutija šibica, manifestacija koja ove godine doseže 54. izdanje, ponovno okuplja rekreativce, veterane i strastvene natjecatelje u gradskim dvoranama, gdje svaki gol odjekuje kao potvrda dugogodišnje povijesti i natjecateljskog naboja. Prijave kreću 17. listopada i traju do 7. studenog, a ovogodišnje izdanje donosi novost koja će mnogima olakšati sudjelovanje – online prijave.
Zagreb se priprema za više od mjesec dana utakmica, strategija i prijateljskih rivalstava, a igrači i navijači već sada osjećaju kako tradicija ovog turnira gradi puls grada. S više od sto tisuća sudionika u prošlih pola stoljeća, Kutija šibica nije samo sportski događaj; ona je potvrda da sport spaja i da zajednica koja ga stvara ima svoju vlastitu priču, gdje svaki sudionik postaje dio mreže uspomena i trenutaka koje dijeli sa suigračima.
Tradicionalni turnir, moderna logistika i humanitarna nota
Ove godine, završnice se održavaju u KC Dražen Petrović, prostoru koji je od prošle godine postao simbol suvremenog doma za velike sportove u Zagrebu, a nagradni fond, najveći dosad, potvrđuje ozbiljnost natjecanja. Turnir spaja seniorski, veteranski i ženski nogomet, dok online praćenje rezultata omogućuje gledateljima diljem svijeta da sudjeluju u svakom trenutku igre. Humanitarni karakter manifestacije i ove godine ostaje snažan, jer dio prihoda od ulaznica ide za Dječji dom Laduč, omogućavajući djeci ljetovanje na Lošinju, a paralelno pokazuje da sport u Zagrebu nije samo natjecanje, nego i zajedništvo koje gradi društvenu odgovornost.
Natjecateljska atmosfera koja se osjeća u gradskim dvoranama, jedinstvena lopta razvijena specijalno za ovaj turnir i povijest koja traje više od pola stoljeća – sve to čini ovu manifestaciju jedinstvenim dijelom sportskog života Zagreba. Svaka ekipa koja se prijavi ulazi u ritam grada koji ne staje, a svaki gol i svaka obrana podsjećaju da tradicija i inovacija mogu ići ruku pod ruku.
Prijave za Kutiju šibica 2025 kreću 17. listopada i traju do 7. studenog te se ove godine obavljaju isključivo online na službenoj stranici turnira, www.kutija-sibica.hr, čime se olakšava proces svim ekipama, ali i naglašava moderna pristupačnost turnira. Oni koji već sada prate ritam Kutije šibica znaju da je to više od turnira – to je cijeli niz iskustava, zajedničkih pobjeda i trenutaka koji definiraju sportski život Zagreba. Svaka godina donosi nove priče, a ovogodišnje prijave za Kutiju šibica 2025 već sada obećavaju najuzbudljivije izdanje do sada.
Koncertom Mateja Meštrovića i Borne Šercara, putnički terminal Zračne luke Franjo Tuđman pretvoren je u pozornicu bezvremenskih klasika koja za posjetitelje ostaje otvorena do 6. siječnja 2026.
Hrvatska premijera novog BMW-a iX3 održana je 10. prosinca u BMW Tomić & Co. City Storeu na Rooseveltovu trgu u Zagrebu, gdje je domaća publika prvi put vidjela najnoviju generaciju električne mobilnosti brenda BMW. Tomić & Co. je predstavio ovaj model kao prvi serijski automobil razvijen na platformi Neue Klasse, pa je događaj najavio smjer u kojem se razvija električna budućnost marke. Program je vodio Ivan Vukušić, koji je naglasio ključne tehnološke inovacije i objasnio ulogu modela iX3 u novoj eri održive i inteligentne mobilnosti.
Talijanski beauty brend KIKO Milano, poznat po inovativnim formulama, vrhunskoj kvaliteti i razigranom pristupu ljepoti, ove sezone predstavlja jednu od svojih najraskošnijih kolekcija — Snow Kissed Holiday. Kolekcija je dostupna u Hrvatskoj čime se KIKO Milano dodatno približava ljubiteljicama kvalitetne kozmetike diljem zemlje.
Blagdanski dani napokon su pred vratima, a s njima i ona neodoljiva potraga za malim ritualima koji donose toplinu, mirise doma i onaj poznati osjećaj slatkog iščekivanja. Upravo zato stiže vijest koja će razveseliti sve ljubitelje finih, ručno rađenih zimskih poslastica.
U vremenu u kojem se putovanja sve više pretvaraju u intimna ogledala naših odnosa i želja, najnovije Booking.com-ovo istraživanje otkriva da Hrvati u sve većoj mjeri putuju kako bi iskušali čvrstoću svojih veza, ali i kako bi pronašli personaliziranu njegu kože koja će im vratiti energiju, jasnoću i osjećaj potpunosti. Putovanje tako prestaje biti tek fizični odlazak s jedne lokacije na drugu i postaje emotivni i senzorički prostor u kojem se preispituje bliskost, otkrivaju nove dimenzije partnerstva i ispisuju priče koje će se pamtiti dulje od samog odmora. Sve veći broj putnika odlučuje se prepustiti neizvjesnosti i dopustiti da ih situacije izvan zone komfora približe onima uz koje putuju, jer odnosi proživljeni u napetim, spontanijim okolnostima često govore više od najsmirenijih svakodnevnih trenutaka.
U raskošnom, svjetlucavom ambijentu obnovljene Gradske kavane, večer je mirisala na tradiciju, mediteranske biljke i onaj poseban trenutak kada se prošlost i sadašnjost dotaknu u savršenoj točki. Maraska je upravo ondje, u prisustvu brojnih poznatih lica i zaljubljenika u fine okuse, predstavila Heritage Pelinkovac, novi premium liker koji je istodobno hommage i hrabri iskorak prema budućnosti. Atmosfera je bila nalik elegantnoj filmskoj sceni u kojoj se sve generacije Zadra i Šibenika stapaju u moderni ritam grada, dok se nasljeđe jedne od najstarijih europskih destilerija pretače u čaše i priče.
Kako dani postaju kraći, a temperature sve niže, blagdansko razdoblje donosi dobro poznatu toplinu obiteljskih druženja, ali i darivanja. Kada se to spoji sa sezonskim popustima, mnogi se odlučuju na poklanjanje novih uređaja ili gadgeta. Očekivano, na vrhu liste najpoželjnijih i dalje su pametni telefoni koji nude napredne tehnologije, stalnu povezanost, dugotrajnu bateriju i kvalitetne kamere. No, bilo da kupujete mobitel ili neki gadget za sebe ili dragu osobu, blagdanski budžet treba mudro rasporediti kako bi poklona bilo dovoljno za sve.
Božićna kolekcija Intimissimija ove sezone donosi savršenu ravnotežu između udobnosti, razigranog blagdanskog šarma i luksuza koji je postao zaštitni znak talijanskog brenda. Intimissimi i ove godine ostaje vjeran svojoj estetici profinjene jednostavnosti, ali je blagdanskoj liniji dao dodatnu notu topline i vedrine kroz motive koji prizivaju bezbrižnost i radost prosinca. Kolekcija je osmišljena kao posveta domu, blagdanskom raspoloženju i malim ritualima koji se vežu uz kraj godine, a naglasak je stavljen na meke siluete, nježne linije i materijale koji pružaju ugodu od prvog dodira s kožom.
Donje rublje koje se vidi tek u naznakama, ali ostavlja dojam cijele modne priče. Pidžame koje nas vraćaju osjećaju doma, toplini i ritualima zbog kojih volimo prosinac. I estetika koja kombinira nostalgiju i suvremenost tako skladno da se čini kako je stvorena upravo za ovo blagdansko razdoblje. Intimissimi u svojoj božićnoj kolekciji 2025. još jednom dokazuje da je ljepota neraskidivo povezana s osjećajem – onim tihim, intimnim trenutkom kada se pogledamo u ogledalo i osjetimo istinsku mekoću vlastite ženstvenosti.
Blagdani uvijek iznova otvaraju isto pitanje: što pokloniti ljudima koje volimo, a da bude osobno, promišljeno i dovoljno posebno da preživi trenutak darivanja? U svijetu u kojemu najčešće darujemo iskustva koja nestaju već nakon nekoliko dana, sve se više vraćamo predmetima koji nose simboliku, trajnost i emociju. Upravo se tu, već godinama, smješta nakit – tihi pratioc naših dana, mala kapsula osobne povijesti koju nosimo uz kožu.
Božić je vrijeme kada domovi mirišu po kuhanom vinu, svjetlucaju lampicama i ispunjavaju se toplinom obiteljskog zajedništva. To je trenutak kada želimo pokazati pažnju prema ljudima koje volimo i izmamiti im iskren osmijeh kroz darove koji imaju dušu. I dok mnogi još traže inspiraciju, parfumerije Douglas i ove godine donose najbolje božićne ponude – od luksuznih parfema i make-up klasika do elegantnih poklona za dom. U bogatoj ponudi Douglas parfumerija možete pronaći sve što je potrebno za savršeni dar: mirise koji ostavljaju trag, šminku koja ističe ljepotu, ali i čokoladne poslastice koje nikoga ne ostavljaju ravnodušnim.
Pjevačica je pokazala originalne i uređene kadrove iz spota 'Dio mene' te iskreno progovorila o odluci da u javnosti još neko vrijeme sakrije trudnoću.