L’Oréal ADRIA i Hrvatsko povjerenstvo za UNESCO pri Ministarstvu kulture i medija raspisali su natječaj za Nacionalni program stipendiranja „Za žene u znanosti“.
U sklopu događanja održanog u Francuskom institutu povodom otvaranja novog ciklusa i
obilježavanja punoljetnosti provođenja Programa, posjetitelji su imali priliku pogledati
izložbu „18 godina Žena u znanosti u Hrvatskoj“.
Navedena izložba posvećena je svim dosadašnjim stipendisticama L’Oréal-UNESCO nacionalnog programa „Za žene u znanosti“ te prikazuje odabrane fotografije ceremonija dodjele stipendija kao i fotografije znanstvenica koje su za izvrsnost i postignuća u svome znanstvenom radu nagrađene ovom prestižnom stipendijom.
Ovogodišnji ciklus najavili su Akademik Zvonko Kusić, Predsjednik Izbornog povjerenstva
Nacionalnog programa stipendiranja L’Oréal – UNESCO „Za žene u znanosti, prof. dr. sc Ljubešić; članica Izbornog povjerenstva, dr. sc. Ines Haberle, stipendistica Nacionalnog programa stipendiranja „Za žene u znanosti“ 2023. godine te partneri Programa.
U sklopu novog ciklusa pojedinačnim stipendijama u vrijednosti od 5.000 € nagradit će se četiri mlade znanstvenice iz područja prirodnih znanosti, uključujući i interdisciplinarna područja prirodnih znanosti.
Ove prestižne stipendije predstavljaju svojevrsno priznanje za njihova izvanredna postignuća i doprinose koja imaju ključnu ulogu u kreiranju društva znanja te koja obogaćuju razumijevanje svijeta, potiču inovacije i rješavaju ključne izazove s kojima se društvo suočava.
Prema pravilniku natječaja, neki od uvjeta za pristup natječaju su da kandidatkinje za ovu
stipendiju moraju biti hrvatske državljanke sa stalnim prebivalištem u Republici Hrvatskoj, svoj istraživački rad moraju obavljati u znanstvenim institucijama Republike Hrvatske te biti u završnoj godini izrade doktorske disertacije.
Krajnji rok za predaju natječajne dokumentacije je 4. prosinca 2023., a sve detalje
natječaja možete pronaći ovdje. Kroz Nacionalni program stipendiranja LOréal – UNESCO „Za žene u znanosti“ do sada je nagrađeno 66 hrvatskih znanstvenica u završnoj fazi izrade doktorske disertacije, a ove godine će im se pridružiti četiri nove stipendistice.
Program predstavlja priznanje mladim znanstvenicama za njihov predani trud i rad, a ujedno ih ohrabruje i potiče na daljnja istraživanja i znanstvena usavršavanja.
Nove mlade nade hrvatske znanosti odabrat će Izborno povjerenstvo programa sastavljeno od uglednih hrvatskih znanstvenika na čelu s predsjednikom Povjerenstva, akademikom Zvonkom Kusićem.
Zagreb je proteklog tjedna ponovno dokazao da zna kako pretvoriti opušteno druženje u događaj o kojem će se danima pričati. Drugo izdanje LUVA Partyja okupilo je klijente, partnere i prijatelje agencije LUVA, ali i niz ljudi iz poslovnog, medijskog i društvenog života, koji su se vrlo brzo uklopili u živu i dinamičnu atmosferu večeri. Od prvih dolazaka bilo je jasno da se radi o susretu koji spaja profesionalnost, srdačnost i suvremeni duh zagrebačke scene.
U hrvatskom sportskom kalendaru malo je događaja koji iz godine u godinu uspijevaju zadržati jednaku snagu simbolike, okupljanja i kontinuiteta kao što je to slučaj s Noći vaterpola. Premda se mijenjaju generacije igrača i mijenja se struktura domaće i međunarodne scene, tradicija okupljanja vaterpolske zajednice na koncu sezone ostaje čvrsta i prepoznatljiva. Od 2007. do danas, ovaj događaj oblikovao se u ritual sabiranja sportskih uspjeha, odavanja priznanja i podsjećanja na zajednički put koji vaterpolo u Hrvatskoj čini jednom od najstabilnijih i najuspješnijih sportskih grana.
Hrvatski premium brend Merla, poznat po najkvalitetnijim stolnjacima i posteljinama proizvedenim u Hrvatskoj, otvorio je svoj prvi pop-up u Splitu. Smješten na prvom katu City Center One, prostor nudi kupcima iz Dalmacije priliku da uživo vide, dodirnu i odaberu tkanine koje su osvojile tisuće domova diljem Hrvatske.
Booking.com otkriva da će 2026. godina biti godina putovanja po mjeri osobnosti i želja putnika jer putnici sve češće biraju odredišta koja odražavaju njihove navike, interese i temperament. Istraživanje pokazuje da putnici rado istražuju nova prijateljstva i odnose na putovanjima jer takva iskustva omogućuju bolje upoznavanje sebe i drugih. Sve veća skupina putnika koristi tehnologiju za pronalaženje mjesta povezanih s uspomenama jer takva mjesta bude nostalgiju i stvaraju nove slojeve emocionalnog doživljaja. Značajan broj putnika putuje u skladu s horoskopom jer žele uskladiti svoju energiju s kozmičkim ritmovima koji ih nadahnjuju. Ovakvi trendovi pokazuju da će putovanja u 2026. godini biti osobnija, eksperimentalnija i usmjerenija autentičnom identitetu putnika.
Jesensko izdanje edukativne radionice Stilska Jednadžba, u organizaciji stilistice Ivane Pavić, održano je ovaj vikend u Zagrebu i još jednom potvrdilo zašto se ovaj projekt s razlogom smatra jedinstvenim u Hrvatskoj. Ivana je prva u Hrvatsku ponudila analizu boja kao profesionalnu uslugu te već više od pet godina aktivno radi na demokratizaciji stilističkih usluga, čineći ih dostupnima svakoj ženi. Upravo s ciljem da znanje o stilu, bojama i odijevanju učini dostupnim svakoj ženi – bez obzira na godine, budžet ili životni stil – Ivana kontinuirano organizira ovakve radionice koje spajaju edukaciju, iskustvo i inspiraciju.
Tvrtka Medikor obilježava 30 godina tijekom kojih je izrasla u vodećeg medtech lidera u Hrvatskoj. Uz mrežu od 1.000 partnerskih ljekarni i dvoznamenkasti rast, tvrtka nastavlja širenje strateškim izlaskom na tržište Europske unije u 2026. godini.
Britanski PR stručnjak tvrdi da su Harryjeve šale i medijski nastupi postali neučinkoviti te znak gubitka identiteta nakon odlaska iz kraljevske obitelji.
Glumac otkriva kako je politički govor o Tibetu doveo do dvadesetogodišnje zabrane prisustvovanja Oscaru i zašto nikada nije požalio što ga je izrekao.