Answear.hr i MNK Futsal Dinamo predstavili su izložbu fotografija koja ističe važnost brige o mentalnom zdravlju muškaraca. Pod nazivom „Muška strana priče”, izložba motivira muškarce da prepoznaju i prihvate svoje emocije te prihvate brigu o sebi kao snagu, odgovornost i znak zrelosti. Često složen emotivni svijet muškaraca prikazan je kroz deset emocija koje gotovo svakodnevno osjećaju: tuga, sreća, tjeskoba, ljutnja, strah, ponos, razočaranje, sumnja, sram i ljubav.
Emocije su izrazili predstavnici MNK Futsal Dinamo – oni koji iz prve ruke razumiju snagu zajedništva i podrške te poznaju osjećaj pritiska i velikih očekivanja: Nikola Milojević, Domagoj Purgar, Sebastian Sobota, Juraj Fabijanić, Tin Huzjak, Nikola Grgić, Matija Đulvat, Ivan Pavlić, Neven Zonjić i Domagoj Ante Čondić. Autor fotografija je fotograf Mario Poje.
„Answearova kampanja Brini o nutrini izvanredna je, a posebno cijenimo uključivanje sportske ekipe poput MNK Futsal Dinama. Zdravlje nam je u fokusu – imamo mladu futsal školu i stalno promoviramo zdrav život i sport. Drago mi je što naš sportski kolektiv može aktivno pridonijeti ovoj hvalevrijednoj inicijativi. Vjerujem da će izložba potaknuti muškarce da više brinu o svojoj sreći, a onima koji se suočavaju s poteškoćama pružiti poticaj da potraže stručnu pomoć”, istaknuo je Nikola Milojević, predsjednik MNK Futsal Dinamo.
Struka naglašava potrebu prepoznavanja i izražavanja osjećaja
Drugo izdanje društveno-odgovorne kampanje Brini o nutrini, s ovogodišnjom temom Muška strana priče, odgovara na alarmantne statistike i sve veću potrebu za otvaranjem rasprave o muškom mentalnom zdravlju.
„Muškarci se danas suočavaju s mnogim izazovima – od ekonomskih i obiteljskih pritisaka do očekivanja da uvijek budu „snažni“ i samodostatni. No, upravo ta ideologija potiskivanja emocija često ih udaljava od traženja pomoći i brige o sebi. Briga o nutrini nije slabost – to je odgovornost, zrelost i temelj istinske snage”, ističe docent Natko Gereš, psihijatar i voditelj Odjela za djelatnost savjetovališta za mentalno zdravlje pri Službi za mentalno zdravlje Hrvatskog zavoda za javno zdravstvo.
Dr. Gereš upozorava i kako je očekivano trajanje života muškaraca u Hrvatskoj kraće u odnosu na žene, a detektirana je i viša stopa samoubojstava te veća učestalost ponašanja povezanih s povećanim rizikom (zlouporaba alkohola, impulzivnost, nasilje, prometne nesreće, somatizacija i dr.).
Godinama se muškarcima govorilo da moraju biti jaki, nepokolebljivi i samodostatni. Danas ih ta ista priča prečesto tjera na šutnju upravo onda kada im je pomoć najpotrebnija. Mnogi su naučili potiskivati emocije – u svakodnevnom životu, ljutnja često skriva tugu, a humor služi za prikrivanje straha. Psiholozi to nazivaju emocionalnim maskiranjem – strategijom preživljavanja koja kratkoročno pomaže, ali dugoročno dovodi do mentalnog preopterećenja.
Sveobuhvatna kampanja otkriva emocionalnu stvarnost muškaraca
U povodu otvorenja izložbe, Sandra Gašparić Zoković, Country Manager, Answear.hr objasnila je što stoji iza inicijative: „Projekt Brini o nutrini za nas je više od društveno odgovorne kampanje – on je dio naše misije izgradnje svjesne zajednice oko brenda Answear. Mnogo pažnje posvećujemo onome što je izvana, a zaboravljamo brinuti se o onome što se događa iznutra. Zato se već po drugi put uključujemo u razgovor o mentalnom zdravlju, ovaj put s fokusom na muškarce koji prečesto ostaju sami sa svojim emocijama.“
Predstavljena je i web stranica brinionutrini.answear.hr čija je svrha motivacija na razgovor o potisnutim emocijama i traženje pomoći. Na stranici su dostupni konkretni alati: načini kako prepoznati i imenovati vlastite osjećaje, savjeti za muškarce kako bi se uspješno nosili s izazovima današnjice te kontakti organizacija koje pružaju profesionalnu psihološku podršku, uključujući besplatne krizne linije.
Također, tijekom studenog će 5 000 kupaca dobiti pošiljku s Answear.hr koja uključuje i edukativnu brošuru s PHQ-9 testom – alatom koji pomaže provjeriti vlastito mentalno stanje, prepoznati upozoravajuće znakove i procijeniti treba li potražiti stručnu pomoć.
Izložba je otvorena za javnost do nedjelje 23. studenog u Concept by Atlas na zagrebačkom Zrinjevcu 17, te kroz Go2Digital mrežu u Zagrebu, Varaždinu, Koprivnici i Vinkovcima.
U zagrebačkom shopping centru King Cross svečano je otvorena nova L’Occitane trgovina – 15. po redu u Hrvatskoj i osma u Zagrebu. Ovaj korak približava prepoznatljivo provansalsko iskustvo njege i ljepote brojnim vjernim kupcima na vrhunskoj shopping lokaciji.
Blagdani su vrijeme okupljanja, zajedničkih trenutaka i opuštanja, a mnogi ih najradije provode uz gledanje omiljenih božićnih filmova i hit serija u krugu obitelji i prijatelja. Upravo zato Telemach ove godine dodatno obogaćuje blagdansko iskustvo svojih korisnika – vrhunskom TV zabavom bez ograničenja.
Blagdansko vrijeme nije samo razdoblje veselja i darivanja, već trenutak kada usporimo, posvetimo se sebi i drugima te podijelimo istinsku ljepotu darivanja. Keune, obiteljska tvrtka za njegu kose s tradicijom dugu gotovo stoljeće, vjeruje da najbolji darovi nisu samo lijepi, već promišljeni, osobni i darovani s namjerom, bilo da ih poklanjate najbližima, svom timu ili čak sebi. Lijepa kosa, ističu u Keuneu, nije samo izgled, već osjećaj, samopouzdanje i užitak u svakodnevnim trenucima, a upravo taj osjećaj ova blagdanska sezona stavlja u prvi plan.
Priprema se peto zagrebačko izdanje konferencije i pokreta koji mijenja pravila igre, vizionara koji pomjeraju granice i razgovora koji ostavljaju trajni utjecaj na zajednicu i pojedince.
U organizaciji Hrvatskog sportskog saveza gluhih obilježeno je stoljeće ustrajnosti, vrhunskih sportskih uspjeha i borbe za ravnopravnost, uz dodjelu priznanja najistaknutijim sportašima, trenerima i partnerima sporta gluhih.
KING CROSS je u novootvorenom moderniziranom dijelu centra otvorio brojne trgovine, za još bolji shopping uz najmoderniji Interspar u Hrvatskoj. Trgovine brandova kao što su CCC, Douglas, Liupka, Mass, s.Oliver, Tom Tailor te ljekarna Farmacia dodatno obogaćuju ponudu shopping centra KING CROSS. Ove nove trgovine donose još veći shopping izbor i savršene prilike za kupovinu blagdanskih darova uz bogat asortiman za sport, kozmetiku, modu, uređenje doma te ljepotu i zdravlje.
Jutro bez dobre kave za mnoge je tek napola započet dan. Ona je mali osobni ritual, trenutak tišine prije obveza, ali i savršena kulisa za duga druženja, razgovore koji se ne žure i pauze koje su – nužne. I dok se kava danas nudi gotovo na svakom koraku, istinska izvrsnost ipak nije posvuda. Ona se prepoznaje u detaljima, znanju i dosljednosti. A mi znamo gdje se skriva.
U danu koji prirodno poziva na tišinu, usporavanje i povratak sebi, Matija Cvek objavio je novu pjesmu – onu koja ne traži pažnju glasno, ali je dobiva iskreno. Objavljena na Božić, pjesma Dom su ljudi (radni naziv prema poruci) donosi jednostavnu, ali duboko univerzalnu misao: dom nisu ni gradovi ni adrese, nego ljudi s kojima dijelimo život.
U Ujedinjenom Kraljevstvu utrka za vrh glazbenih ljestvica svake je godine u prosincu žešća nego u bilo kojem drugom razdoblju. Tijekom božićnog tjedna i najveće zvijezde i manje poznata imena ulažu iznimne napore kako bi s pjesmom ili albumom dosegli prvo mjesto – jer se božićni broj jedan smatra osobito prestižnim i simbolički snažnim uspjehom.
Vratimo se nakratko u veljaču. Dodjela Grammyja 2025. godine i Beyoncé koja ispisuje povijest. Ne samo da joj je napokon dodijeljena najvažnija nagrada večeri, album godine, nego je postala i prva crna žena koja je osvojila Grammy za najbolji country album – za Cowboy Carter. Nedavne promjene koje je uvela Recording Academy tu pobjedu čine još monumentalnijom: moguće je da je Beyoncé ujedno i posljednja osoba koja će ikada osvojiti tu nagradu u tom obliku.
Godinama se činilo da je Gmail adresa nešto što dobiješ jednom – i zauvijek ostaje isto. Bez obzira na to jesi li je otvorio kao tinejdžer, pod nadimkom koji danas zvuči neugodno, ili prije nego što si mogao predvidjeti koliko će Google račun postati važan dio svakodnevice.