S prvim danima jeseni, vrijeme je i za nove modne ideje. Slojevito odijevanje, kombiniranje i usklađivanje boja, uzoraka i modnih dodataka, teksture tkanina – sve su to varijable u svakodnevnom izboru odjevnih kombinacija koje zahtijevaju rješenje. Modna stilistica Ivana Pavić otkako je započela sa svojim edukacijskim radionicama odijevanja za žene “Stilska Jednadžba” trudi se promijeniti način na koji se percipira izbor odjeće, a glavna joj je nit vodilja da žene osvijeste građu svog tijela i sukladno tome odaberu najbolje krojeve za sebe, ali i da im približi načine na koje odjeću mogu koristiti kao alat koji će im pomoći da ostvare svoj puni vizualni potencijal.
Na novoj radionici „Stilska Jednadžba“ koja će se održati 12. listopada u galeriji Artmark, Ivana ide korak dalje te će svojim sudionicama ponuditi i jedinstveno umjetničko iskustvo. “Veseli me suradnja s aukcijskom kućom Artmark u čijoj ću galeriji održati svoju sljedeću edukacijsku radionicu. Vjerujem da trebamo njegovati i potencirati sve one lijepe stvari u životu koje nas oplemenjuju i nadahnjuju, tako da je spoj mode i umjetnosti logičan slijed ove moje stilske priče. Uz umjetnička djela velikana poput Vlahe Bukovca, Ivana Meštrovića koje će moći razgledati u divnom galerijskom prostoru, sve na vrijeme prijavljene sudionice dobit će i ekskluzivnu pozivnicu za Artmark aukcijsku večer koja će se održati svega par dana prije radionice, 9. listopada u hotelu Sheraton, a donosi vrhunsku selekciju umjetničkih djela iz razdoblja moderne, poslijeratne umjetnine te suvremene radove ” – ističe Ivana.
Kako to obično biva na radionicama “Stilska Jednadžba” – u opuštenoj i ugodnoj atmosferi Ivana će na primjeru kapsulne kolekcije koju je formirala iz bogate ponude vodećeg europskog webshopa Answear, pokazati kako pametnom kupovinom i kombiniranjem, stvoriti mnoštvo modnih kombinacija. Također, usmjerit će se i na jesenske trendove među kojima definitivno dominiraju crvene nijanse te kako ih uklopiti u svakodnevne kombinacije.
“Uvijek naglašavam da su modni dodaci, a prvenstveno nakit podizači stila koji upotpunjuju cijelu kombinaciju. Tako ćemo ovoga puta u suradnji s brendom Swarovski imati prezentaciju najljepših komada nakita te ću pokazati kako nakit kombinirati sukladno prigodi i odjevnoj kombinaciji, ali i sukladno obliku lica i ostalim karakteristikama na koje treba obratiti pozornost prilikom odabira” – nastavlja stilistica.
Ne smijemo zaboraviti ni mini školicu kreativnog vezanja predivnih Freywille marama, koja se pokazala kao apsolutni hit na prošloj radionici.
Ivana na svojim radionicama uvijek naglašava koliko je važno znati zašto nešto želimo kupiti i samim time se oduprijeti impulzivnoj kupnji kojoj su mnogi skloni. Na svojoj sljedećoj radionici svakako će se pozabaviti tim fenomenom, ali i odgovoriti na mnoga pitanja, primjerice kako uskladiti obuću s donjim odjevnim dijelovima, kako savršeno uskladiti proporcije, koji krojevi i materijali laskaju vašoj figure ili kako kombinirati boje.
Upravo personalizirani pristup, mnoštvo praktičnih, konkretnih i vizualno jasnih primjera u opuštenoj atmosferi, uz fine zalogaje i osvježenje, ono je zbog čega se za Ivaninu stilističku radionicu uvijek traži mjesto više. A kako doznajemo bit će i brojnih iznenađenja.
Sve informacije o programu radionice kao i prijave za radionicu “Stilska Jednadžba” koja će se održati 12. listopada, u divnom galerijskom prostoru Artmark na Zrinjevcu na Trgu Josipa Jurja Strossmayera 5, potražite na linku.
Koncertom Mateja Meštrovića i Borne Šercara, putnički terminal Zračne luke Franjo Tuđman pretvoren je u pozornicu bezvremenskih klasika koja za posjetitelje ostaje otvorena do 6. siječnja 2026.
Hrvatska premijera novog BMW-a iX3 održana je 10. prosinca u BMW Tomić & Co. City Storeu na Rooseveltovu trgu u Zagrebu, gdje je domaća publika prvi put vidjela najnoviju generaciju električne mobilnosti brenda BMW. Tomić & Co. je predstavio ovaj model kao prvi serijski automobil razvijen na platformi Neue Klasse, pa je događaj najavio smjer u kojem se razvija električna budućnost marke. Program je vodio Ivan Vukušić, koji je naglasio ključne tehnološke inovacije i objasnio ulogu modela iX3 u novoj eri održive i inteligentne mobilnosti.
Talijanski beauty brend KIKO Milano, poznat po inovativnim formulama, vrhunskoj kvaliteti i razigranom pristupu ljepoti, ove sezone predstavlja jednu od svojih najraskošnijih kolekcija — Snow Kissed Holiday. Kolekcija je dostupna u Hrvatskoj čime se KIKO Milano dodatno približava ljubiteljicama kvalitetne kozmetike diljem zemlje.
Blagdanski dani napokon su pred vratima, a s njima i ona neodoljiva potraga za malim ritualima koji donose toplinu, mirise doma i onaj poznati osjećaj slatkog iščekivanja. Upravo zato stiže vijest koja će razveseliti sve ljubitelje finih, ručno rađenih zimskih poslastica.
U vremenu u kojem se putovanja sve više pretvaraju u intimna ogledala naših odnosa i želja, najnovije Booking.com-ovo istraživanje otkriva da Hrvati u sve većoj mjeri putuju kako bi iskušali čvrstoću svojih veza, ali i kako bi pronašli personaliziranu njegu kože koja će im vratiti energiju, jasnoću i osjećaj potpunosti. Putovanje tako prestaje biti tek fizični odlazak s jedne lokacije na drugu i postaje emotivni i senzorički prostor u kojem se preispituje bliskost, otkrivaju nove dimenzije partnerstva i ispisuju priče koje će se pamtiti dulje od samog odmora. Sve veći broj putnika odlučuje se prepustiti neizvjesnosti i dopustiti da ih situacije izvan zone komfora približe onima uz koje putuju, jer odnosi proživljeni u napetim, spontanijim okolnostima često govore više od najsmirenijih svakodnevnih trenutaka.
U raskošnom, svjetlucavom ambijentu obnovljene Gradske kavane, večer je mirisala na tradiciju, mediteranske biljke i onaj poseban trenutak kada se prošlost i sadašnjost dotaknu u savršenoj točki. Maraska je upravo ondje, u prisustvu brojnih poznatih lica i zaljubljenika u fine okuse, predstavila Heritage Pelinkovac, novi premium liker koji je istodobno hommage i hrabri iskorak prema budućnosti. Atmosfera je bila nalik elegantnoj filmskoj sceni u kojoj se sve generacije Zadra i Šibenika stapaju u moderni ritam grada, dok se nasljeđe jedne od najstarijih europskih destilerija pretače u čaše i priče.
Kako dani postaju kraći, a temperature sve niže, blagdansko razdoblje donosi dobro poznatu toplinu obiteljskih druženja, ali i darivanja. Kada se to spoji sa sezonskim popustima, mnogi se odlučuju na poklanjanje novih uređaja ili gadgeta. Očekivano, na vrhu liste najpoželjnijih i dalje su pametni telefoni koji nude napredne tehnologije, stalnu povezanost, dugotrajnu bateriju i kvalitetne kamere. No, bilo da kupujete mobitel ili neki gadget za sebe ili dragu osobu, blagdanski budžet treba mudro rasporediti kako bi poklona bilo dovoljno za sve.
Pop boje, blagdanski motivi i luksuzne teksture definiraju Chanel Holiday ekskluzivnu blagdansku selekciju modnih dodataka koja u prvi plan stavlja sofisticiranu interpretaciju božićne estetike. Kolekcija je osmišljena kao hommage sezoni slavlja, uz naglasak na detalje koji čine razliku.
Postoje LEGO setovi koji se slažu, izlože i s vremenom padnu u zaborav. A postoje i oni rijetki, pomno osmišljeni modeli koji nadilaze granicu igračke i postaju predmet želje, razgovora i statusa. Upravo takav je novi LEGO Icons set inspiriran serijom Stranger Things – Creel House, mračna kuća iz Hawkinsa koja u Hrvatsku stiže za svega nekoliko dana i već sada se smatra jednim od najpoželjnijih kolekcionarskih izdanja ove godine.
Eurosong je desetljećima volio sebe zamišljati kao sigurno utočište glazbe – prostor u kojem se politika zaustavlja na vratima pozornice, a reflektori obasjavaju isključivo pjesme, izvođače i obećanje zajedništva. No povijest tog natjecanja pokazuje da se stvarnost uvijek, prije ili kasnije, probije kroz scenografiju. Odluka Nema, pobjednika Eurosonga 2024., da vrati svoj trofej Europskoj radiodifuznoj uniji (EBU), nije samo osobni čin savjesti, nego i simbolički rez u tkivu natjecanja koje se već godinama bori s vlastitim proturječnostima.