S prvim danima jeseni, vrijeme je i za nove modne ideje. Slojevito odijevanje, kombiniranje i usklađivanje boja, uzoraka i modnih dodataka, teksture tkanina – sve su to varijable u svakodnevnom izboru odjevnih kombinacija koje zahtijevaju rješenje. Modna stilistica Ivana Pavić otkako je započela sa svojim edukacijskim radionicama odijevanja za žene “Stilska Jednadžba” trudi se promijeniti način na koji se percipira izbor odjeće, a glavna joj je nit vodilja da žene osvijeste građu svog tijela i sukladno tome odaberu najbolje krojeve za sebe, ali i da im približi načine na koje odjeću mogu koristiti kao alat koji će im pomoći da ostvare svoj puni vizualni potencijal.
Na novoj radionici „Stilska Jednadžba“ koja će se održati 12. listopada u galeriji Artmark, Ivana ide korak dalje te će svojim sudionicama ponuditi i jedinstveno umjetničko iskustvo. “Veseli me suradnja s aukcijskom kućom Artmark u čijoj ću galeriji održati svoju sljedeću edukacijsku radionicu. Vjerujem da trebamo njegovati i potencirati sve one lijepe stvari u životu koje nas oplemenjuju i nadahnjuju, tako da je spoj mode i umjetnosti logičan slijed ove moje stilske priče. Uz umjetnička djela velikana poput Vlahe Bukovca, Ivana Meštrovića koje će moći razgledati u divnom galerijskom prostoru, sve na vrijeme prijavljene sudionice dobit će i ekskluzivnu pozivnicu za Artmark aukcijsku večer koja će se održati svega par dana prije radionice, 9. listopada u hotelu Sheraton, a donosi vrhunsku selekciju umjetničkih djela iz razdoblja moderne, poslijeratne umjetnine te suvremene radove ” – ističe Ivana.
Kako to obično biva na radionicama “Stilska Jednadžba” – u opuštenoj i ugodnoj atmosferi Ivana će na primjeru kapsulne kolekcije koju je formirala iz bogate ponude vodećeg europskog webshopa Answear, pokazati kako pametnom kupovinom i kombiniranjem, stvoriti mnoštvo modnih kombinacija. Također, usmjerit će se i na jesenske trendove među kojima definitivno dominiraju crvene nijanse te kako ih uklopiti u svakodnevne kombinacije.
“Uvijek naglašavam da su modni dodaci, a prvenstveno nakit podizači stila koji upotpunjuju cijelu kombinaciju. Tako ćemo ovoga puta u suradnji s brendom Swarovski imati prezentaciju najljepših komada nakita te ću pokazati kako nakit kombinirati sukladno prigodi i odjevnoj kombinaciji, ali i sukladno obliku lica i ostalim karakteristikama na koje treba obratiti pozornost prilikom odabira” – nastavlja stilistica.
Ne smijemo zaboraviti ni mini školicu kreativnog vezanja predivnih Freywille marama, koja se pokazala kao apsolutni hit na prošloj radionici.
Ivana na svojim radionicama uvijek naglašava koliko je važno znati zašto nešto želimo kupiti i samim time se oduprijeti impulzivnoj kupnji kojoj su mnogi skloni. Na svojoj sljedećoj radionici svakako će se pozabaviti tim fenomenom, ali i odgovoriti na mnoga pitanja, primjerice kako uskladiti obuću s donjim odjevnim dijelovima, kako savršeno uskladiti proporcije, koji krojevi i materijali laskaju vašoj figure ili kako kombinirati boje.
Upravo personalizirani pristup, mnoštvo praktičnih, konkretnih i vizualno jasnih primjera u opuštenoj atmosferi, uz fine zalogaje i osvježenje, ono je zbog čega se za Ivaninu stilističku radionicu uvijek traži mjesto više. A kako doznajemo bit će i brojnih iznenađenja.
Sve informacije o programu radionice kao i prijave za radionicu “Stilska Jednadžba” koja će se održati 12. listopada, u divnom galerijskom prostoru Artmark na Zrinjevcu na Trgu Josipa Jurja Strossmayera 5, potražite na linku.
Ekipa Judo kluba osoba s invaliditetom Ishi ovoga je tjedna boravila u francuskom Houlgateu, gdje se tijekom vikenda održava završni turnir iz serije natjecanja Europske judo unije namijenjenih judokama s invaliditetom. Hrvatsku na ovom prestižnom događaju predstavlja 15 sportaša Ishija, koji će snage odmjeriti s konkurencijom iz cijele Europe.
Zagreb je proteklog tjedna ponovno dokazao da zna kako pretvoriti opušteno druženje u događaj o kojem će se danima pričati. Drugo izdanje LUVA Partyja okupilo je klijente, partnere i prijatelje agencije LUVA, ali i niz ljudi iz poslovnog, medijskog i društvenog života, koji su se vrlo brzo uklopili u živu i dinamičnu atmosferu večeri. Od prvih dolazaka bilo je jasno da se radi o susretu koji spaja profesionalnost, srdačnost i suvremeni duh zagrebačke scene.
U hrvatskom sportskom kalendaru malo je događaja koji iz godine u godinu uspijevaju zadržati jednaku snagu simbolike, okupljanja i kontinuiteta kao što je to slučaj s Noći vaterpola. Premda se mijenjaju generacije igrača i mijenja se struktura domaće i međunarodne scene, tradicija okupljanja vaterpolske zajednice na koncu sezone ostaje čvrsta i prepoznatljiva. Od 2007. do danas, ovaj događaj oblikovao se u ritual sabiranja sportskih uspjeha, odavanja priznanja i podsjećanja na zajednički put koji vaterpolo u Hrvatskoj čini jednom od najstabilnijih i najuspješnijih sportskih grana.
Hrvatski premium brend Merla, poznat po najkvalitetnijim stolnjacima i posteljinama proizvedenim u Hrvatskoj, otvorio je svoj prvi pop-up u Splitu. Smješten na prvom katu City Center One, prostor nudi kupcima iz Dalmacije priliku da uživo vide, dodirnu i odaberu tkanine koje su osvojile tisuće domova diljem Hrvatske.
Booking.com otkriva da će 2026. godina biti godina putovanja po mjeri osobnosti i želja putnika jer putnici sve češće biraju odredišta koja odražavaju njihove navike, interese i temperament. Istraživanje pokazuje da putnici rado istražuju nova prijateljstva i odnose na putovanjima jer takva iskustva omogućuju bolje upoznavanje sebe i drugih. Sve veća skupina putnika koristi tehnologiju za pronalaženje mjesta povezanih s uspomenama jer takva mjesta bude nostalgiju i stvaraju nove slojeve emocionalnog doživljaja. Značajan broj putnika putuje u skladu s horoskopom jer žele uskladiti svoju energiju s kozmičkim ritmovima koji ih nadahnjuju. Ovakvi trendovi pokazuju da će putovanja u 2026. godini biti osobnija, eksperimentalnija i usmjerenija autentičnom identitetu putnika.
Jesensko izdanje edukativne radionice Stilska Jednadžba, u organizaciji stilistice Ivane Pavić, održano je ovaj vikend u Zagrebu i još jednom potvrdilo zašto se ovaj projekt s razlogom smatra jedinstvenim u Hrvatskoj. Ivana je prva u Hrvatsku ponudila analizu boja kao profesionalnu uslugu te već više od pet godina aktivno radi na demokratizaciji stilističkih usluga, čineći ih dostupnima svakoj ženi. Upravo s ciljem da znanje o stilu, bojama i odijevanju učini dostupnim svakoj ženi – bez obzira na godine, budžet ili životni stil – Ivana kontinuirano organizira ovakve radionice koje spajaju edukaciju, iskustvo i inspiraciju.
Tvrtka Medikor obilježava 30 godina tijekom kojih je izrasla u vodećeg medtech lidera u Hrvatskoj. Uz mrežu od 1.000 partnerskih ljekarni i dvoznamenkasti rast, tvrtka nastavlja širenje strateškim izlaskom na tržište Europske unije u 2026. godini.
Postoji nešto gotovo meditativno u darivanju biljke – osobito one koja je u isto vrijeme i skulptura, i dizajnerski predmet, i živi podsjetnik na pažnju koju ste nekome posvetili. Upravo zato posljednjih godina sve više kreativnih duša otkriva ljepotu kokedama, delikatnih zelenih kugli omotanih mahovinom koje izgledaju kao da lebde između prirode i umjetnosti.
Nakon gotovo tisuću dana šutnje, potresa i dugotrajnih radova, jedan od najintimnijih prostora hrvatske kulturne baštine ponovno će oživjeti: Atelijer Meštrović sredinom prosinca otvara svoja vrata s novim stalnim postavom, promišljenim s iznimnom pažnjom i dubokim poštovanjem prema životu i djelu Ivana Meštrovića.