Juraj Zigman, jedan od najslavnijih hrvatskih modnih dizajnera, poznat po svom ekstravagantnom i prepoznatljivom stilu, ponovno je osvojio Split. Nakon što je oduševio publiku svojim raskošnim kostimima za kazališne predstave Aida i Madame Butterfly, Zigman se vratio u grad pod Marjanom s potpuno novim iznenađenjem – jedinstvenim pop-up storeom u City Centru One Split, na etaži +1.
Ovaj kreativni prostor, smješten na adresi Vukovarska ulica 207, oaza je mode koja pršti bojama, energijom i avangardnim dizajnom. Zigman, koji je svojim radom osvojio svjetske zvijezde poput Beyoncé, Nicki Minaj i Christine Aguilere, sada je odlučio približiti svoj unikatni modni izričaj i splitskoj publici.
Što se može pronaći u Zigmanovu pop-up storeu?
Zigmanov pop-up store prava je modna destinacija za sve ljubitelje neobičnog i upečatljivog dizajna. U ponudi se nalaze njegovi poznati it komadi – hoodice, trenirke, t-shirtevi, suknje, torbe, kišobrani i drugi modni dodaci s prepoznatljivim printovima i uzorcima koji nose Zigmanov autentični potpis. Posebno zanimljivo je što i muškarci mogu pronaći odjeću u Zigmanovu stilu, uključujući majice i hoodice koje prkose modnim konvencijama.
Ovaj konceptualni prostor nije samo trgovina, već i spoj mode i umjetnosti, što Zigmanov rad čini jedinstvenim. Njegovi komadi su odvažni, kreativni i uvijek pomiču granice, a sam dizajner naglašava kako želi omogućiti svim zaljubljenicima u modu da osjete moć samopouzdanja koju donosi nošenje nečeg jedinstvenog.
Otvorenje uz poznata lica Splita
Otvorenje Zigmanova pop-up storea pretvorilo se u pravu društvenu atrakciju. Dizajnera su podržale brojne splitske influenserice i poznata imena modnog i kulturnog svijeta. Među njima su bile Marija Čamber, Amadea Muse, Petra Čolak te dizajneri Anamarija Asanović Karačić, Sandra Ledenko, Neda Makjanić-Kunić i Jurica Pirić. Uz njih, na otvorenju su viđeni i Splićani koje često povezujemo s modom i stilom, poput Nataše Bebić i Gianne Apostolski.
Svi su se složili da Zigman nije samo dizajner, već pravi umjetnik koji zna kako modom ispričati priču. Njegovi unikatni komadi nisu samo odjeća, već snažni vizualni izrazi osobnosti i stila, zbog čega se već godinama nalazi na vrhu hrvatske, ali i svjetske modne scene.
Zigmanova veza sa Splitom
Split i Zigman već su dobro poznata kombinacija. Njegov rad na kazališnim kostimima za splitski HNK bio je prava modna senzacija, a sada je svoj prepoznatljiv stil odlučio donijeti i u svakodnevne modne kombinacije Splićana. Ovaj pop-up store savršen je spoj glamura i praktičnosti – Zigmanovi komadi idealni su za one koji žele istaknuti svoj modni izričaj, bez obzira na to biraju li ležerne trenirke ili upečatljive modne dodatke.
Poruka dizajnera
Zigman je na otvorenju naglasio kako mu je cilj približiti modu svim generacijama te inspirirati ljude da se igraju stilovima i uživaju u odjeći. “Moda nije samo ono što nosimo, već način na koji komuniciramo tko smo. U Splitu uvijek osjećam posebnu energiju, a ovaj pop-up store je moj način da tu energiju podijelim s ljudima,” izjavio je.
Nova modna destinacija u Splitu
Za Splićane, ali i sve one koji se nađu u blizini, Zigmanov pop-up store sada je nezaobilazna destinacija. Bez obzira na to tražite li statement komad koji će vas izdvojiti iz mase ili jednostavno želite uroniti u svijet vrhunske hrvatske mode, Zigmanova ponuda zasigurno će vas oduševiti.
Ako ste ljubitelj odvažnih uzoraka, smjelih krojeva i modne priče koja ostavlja dojam – ne propustite posjetiti Zigmanov pop-up store. Split je ovime dobio ne samo trgovinu, već i prostor koji slavi kreativnost i umjetnost, donoseći dašak svjetskog glamura na domaće tlo.
Koncertom Mateja Meštrovića i Borne Šercara, putnički terminal Zračne luke Franjo Tuđman pretvoren je u pozornicu bezvremenskih klasika koja za posjetitelje ostaje otvorena do 6. siječnja 2026.
Hrvatska premijera novog BMW-a iX3 održana je 10. prosinca u BMW Tomić & Co. City Storeu na Rooseveltovu trgu u Zagrebu, gdje je domaća publika prvi put vidjela najnoviju generaciju električne mobilnosti brenda BMW. Tomić & Co. je predstavio ovaj model kao prvi serijski automobil razvijen na platformi Neue Klasse, pa je događaj najavio smjer u kojem se razvija električna budućnost marke. Program je vodio Ivan Vukušić, koji je naglasio ključne tehnološke inovacije i objasnio ulogu modela iX3 u novoj eri održive i inteligentne mobilnosti.
Talijanski beauty brend KIKO Milano, poznat po inovativnim formulama, vrhunskoj kvaliteti i razigranom pristupu ljepoti, ove sezone predstavlja jednu od svojih najraskošnijih kolekcija — Snow Kissed Holiday. Kolekcija je dostupna u Hrvatskoj čime se KIKO Milano dodatno približava ljubiteljicama kvalitetne kozmetike diljem zemlje.
Blagdanski dani napokon su pred vratima, a s njima i ona neodoljiva potraga za malim ritualima koji donose toplinu, mirise doma i onaj poznati osjećaj slatkog iščekivanja. Upravo zato stiže vijest koja će razveseliti sve ljubitelje finih, ručno rađenih zimskih poslastica.
U vremenu u kojem se putovanja sve više pretvaraju u intimna ogledala naših odnosa i želja, najnovije Booking.com-ovo istraživanje otkriva da Hrvati u sve većoj mjeri putuju kako bi iskušali čvrstoću svojih veza, ali i kako bi pronašli personaliziranu njegu kože koja će im vratiti energiju, jasnoću i osjećaj potpunosti. Putovanje tako prestaje biti tek fizični odlazak s jedne lokacije na drugu i postaje emotivni i senzorički prostor u kojem se preispituje bliskost, otkrivaju nove dimenzije partnerstva i ispisuju priče koje će se pamtiti dulje od samog odmora. Sve veći broj putnika odlučuje se prepustiti neizvjesnosti i dopustiti da ih situacije izvan zone komfora približe onima uz koje putuju, jer odnosi proživljeni u napetim, spontanijim okolnostima često govore više od najsmirenijih svakodnevnih trenutaka.
U raskošnom, svjetlucavom ambijentu obnovljene Gradske kavane, večer je mirisala na tradiciju, mediteranske biljke i onaj poseban trenutak kada se prošlost i sadašnjost dotaknu u savršenoj točki. Maraska je upravo ondje, u prisustvu brojnih poznatih lica i zaljubljenika u fine okuse, predstavila Heritage Pelinkovac, novi premium liker koji je istodobno hommage i hrabri iskorak prema budućnosti. Atmosfera je bila nalik elegantnoj filmskoj sceni u kojoj se sve generacije Zadra i Šibenika stapaju u moderni ritam grada, dok se nasljeđe jedne od najstarijih europskih destilerija pretače u čaše i priče.
Kako dani postaju kraći, a temperature sve niže, blagdansko razdoblje donosi dobro poznatu toplinu obiteljskih druženja, ali i darivanja. Kada se to spoji sa sezonskim popustima, mnogi se odlučuju na poklanjanje novih uređaja ili gadgeta. Očekivano, na vrhu liste najpoželjnijih i dalje su pametni telefoni koji nude napredne tehnologije, stalnu povezanost, dugotrajnu bateriju i kvalitetne kamere. No, bilo da kupujete mobitel ili neki gadget za sebe ili dragu osobu, blagdanski budžet treba mudro rasporediti kako bi poklona bilo dovoljno za sve.
Reality zvijezda u novoj epizodi The Kardashians otvoreno progovorila o apstinenciji, ljubavnim brodolomima i tome zašto joj danas solo život savršeno odgovara.