Mjesto gdje miris, priča i umjetnost postaju jedno: Zavirili smo u novi Lykke showroom u Zagrebu
U Zagrebu je otvoreno novo, posebno mjesto koje nudi mnogo više od kupovine nakita – prostor u kojem se susreću umjetnost, miris, emocija i dizajn. Dobro došli u Lykke showroom, najnježniji kutak Palmotićeve ulice koji će vas osvojiti na prvo udisanje.
U vremenu kada svi tražimo više od predmeta, više od estetike – Lykke donosi upravo to: nakit s dušom. Hrvatski brend koji je već godinama prepoznatljiv po personaliziranim medaljonima, sada ima novi dom – i to ne bilo kakav. Ovaj prostor je svojevrsna oaza uspomena, simbolike i ljepote koju ne nosimo samo na vratu, već i u srcu.
Nije showroom, nije ni galerija, a nije ni klasična trgovina – Lykke je mjesto gdje zastanete. Gdje vas prvo zaustavi miris. Blagi amber, topli, gotovo ljekovit, širi se prostorom i stvara poveznicu sa samim medaljonima koji čuvaju esencije, priče i intime. U mirisu se, zapravo, sve spaja – i to je bio prvi trag koji nas je odveo dublje u ovaj prostor, osmišljen s pažnjom do najsitnijeg detalja.
Dizajn potpisuje Azra Salkanović, koja je showroom pretvorila u elegantnu bijelu pozornicu na kojoj nakit i emocije igraju glavnu ulogu. Svijetli tonovi magnolije, lukovi, 3D reljefi, suptilna simbolika i taktilnost zidova stvaraju atmosferu doma, muzeja i utočišta u jednom. Svaki korak vodi vas kroz tihi narativ o bezvremenosti i ljepoti unutar svakog predmeta koji tu postoji.
I onda – zid. Umjetnički rad Antonije Veljačić iz Rijeke ostavlja bez daha. 3D cvjetni mural tehnikom akrila zamišljen je kao livada koja je ušla u prostor i zauvijek ostala. Trputac, mak i mirisno bilje izviruju iz zida kao da tamo prirodno pripadaju, a sve zajedno izgleda kao nježni trenutak zaustavljen u vremenu. Toliko autentično, nenametljivo i romantično – da ćete poželjeti sjesti i ostati.
Lykke ne prodaje nakit – Lykke priča priče. Svaki medaljon krije vlastitu simboliku i mirisnu esenciju, a posjet showroomu podrazumijeva iskustvo: razgovor, edukaciju, stvaranje vlastite kombinacije simbola i mirisa, koji kasnije postaju vaši osobni totemi. Osnivači brenda, Darija i Krešimir Petrić, ističu kako im je cilj bio stvoriti mjesto gdje kupac ne dolazi „po komad“, već dolazi otkriti sebe.
„Lykke nije samo izlog – to je dom. Mjesto gdje birate ono što će vas podsjećati, tješiti, radovati. U vremenu kad sve prolazi, želimo da miris, priča i uspomena ostanu“, kažu iz brenda.
Zamislite ovo: ljetni suton, miris kokica u zraku, društvo ili obitelj uz vas, a na velikom platnu – najsvježiji svjetski i domaći filmski hitovi. Sada zamislite da za sve to plaćate samo 2,50 eura. Ne, nije teaser iz filma – to je stvarnost, i to samo u srijedu, 20. kolovoza, kada CineStar kina diljem Hrvatske otvaraju svoja vrata za najpopularniju ljetnu filmsku akciju godine.
Ako postoji savršen trenutak za obnovu garderobe – to je sada. FINAL SALE u Fashion&Friends i Fashion Company trgovinama donosi završni val ljetnih sniženja koji jednostavno ne smiješ propustiti. Od 11. kolovoza, police i vješalice pune su must-have komada po cijenama koje će te natjerati da preispitaš svoje modno strpljenje.
Na ovogodišnjem Tjednu mode u Kopenhagenu svjetla reflektora bila su usmjerena na modnu priču koja briše granice između tradicije i inovacije. Publika je svjedočila debitantskoj kolekciji koja ne donosi samo odjeću, već i snažan narativ o povezanosti tijela, uma, duha i emocija.
Ako mislite da je kolovoz rezerviran za opuštanje i kraj ljetnih uzbuđenja, Vodice vas spremno demantiraju. U srcu Dalmacije, kad sunce zađe, grad se pretvara u središte noćnog života – a sve oči (i noge) usmjerene su prema jednom mjestu.
Postoji jedno mjesto u Dubrovniku gdje se povijest, priroda i vrhunska gastronomija susreću na način koji dira sva osjetila. U sjenovitom vrtu renesansnog ljetnikovca Natali, daleko od gradske vreve, mirisi lavande i ružmarina isprepliću se s aromama svježih morskih plodova i začina. To je restoran Natali – destinacija koja se ove sezone piše novim kulinarskim rukopisom.
Pulska Arena ponovno će ovog ljeta postati pozornica na kojoj se pišu glazbene priče za pamćenje. Tony Cetinski, jedan od najcjenjenijih i najdugovječnijih pjevača regije, 30. kolovoza upravo ovdje započinje svoju novu regionalnu turneju #samoljubav2025/26 – i to u gradu u kojem je rođen.
Ljeto na Krku nikada nije bilo uzbudljivije. U srcu otoka, klub Diamond ove je sezone prerastao u apsolutni epicentar zabave na Jadranu, mjesto gdje se spajaju vrhunska glazba, produkcija na svjetskoj razini i noći koje se pamte.
Bezbrižno surfanje na mobilnoj mreži Telemacha ovog će ljeta nekome u ruke donijeti ključeve luksuznog automobila renomiranog njemačkog proizvođača. Naime, u tijeku je zadnji krug velike nagradne igre u kojoj novi korisnici Telemacha mogu osvojiti vrijedne nagrade: Apple iPhone 16, Xiaomi električni romobil te glavnu nagradu – električni Audi Q4 40 e-tron Edition, premium vozilo koje spaja snagu, stil i održivost.