Mjesto gdje miris, priča i umjetnost postaju jedno: Zavirili smo u novi Lykke showroom u Zagrebu
U Zagrebu je otvoreno novo, posebno mjesto koje nudi mnogo više od kupovine nakita – prostor u kojem se susreću umjetnost, miris, emocija i dizajn. Dobro došli u Lykke showroom, najnježniji kutak Palmotićeve ulice koji će vas osvojiti na prvo udisanje.
U vremenu kada svi tražimo više od predmeta, više od estetike – Lykke donosi upravo to: nakit s dušom. Hrvatski brend koji je već godinama prepoznatljiv po personaliziranim medaljonima, sada ima novi dom – i to ne bilo kakav. Ovaj prostor je svojevrsna oaza uspomena, simbolike i ljepote koju ne nosimo samo na vratu, već i u srcu.
Nije showroom, nije ni galerija, a nije ni klasična trgovina – Lykke je mjesto gdje zastanete. Gdje vas prvo zaustavi miris. Blagi amber, topli, gotovo ljekovit, širi se prostorom i stvara poveznicu sa samim medaljonima koji čuvaju esencije, priče i intime. U mirisu se, zapravo, sve spaja – i to je bio prvi trag koji nas je odveo dublje u ovaj prostor, osmišljen s pažnjom do najsitnijeg detalja.
Dizajn potpisuje Azra Salkanović, koja je showroom pretvorila u elegantnu bijelu pozornicu na kojoj nakit i emocije igraju glavnu ulogu. Svijetli tonovi magnolije, lukovi, 3D reljefi, suptilna simbolika i taktilnost zidova stvaraju atmosferu doma, muzeja i utočišta u jednom. Svaki korak vodi vas kroz tihi narativ o bezvremenosti i ljepoti unutar svakog predmeta koji tu postoji.
I onda – zid. Umjetnički rad Antonije Veljačić iz Rijeke ostavlja bez daha. 3D cvjetni mural tehnikom akrila zamišljen je kao livada koja je ušla u prostor i zauvijek ostala. Trputac, mak i mirisno bilje izviruju iz zida kao da tamo prirodno pripadaju, a sve zajedno izgleda kao nježni trenutak zaustavljen u vremenu. Toliko autentično, nenametljivo i romantično – da ćete poželjeti sjesti i ostati.
Lykke ne prodaje nakit – Lykke priča priče. Svaki medaljon krije vlastitu simboliku i mirisnu esenciju, a posjet showroomu podrazumijeva iskustvo: razgovor, edukaciju, stvaranje vlastite kombinacije simbola i mirisa, koji kasnije postaju vaši osobni totemi. Osnivači brenda, Darija i Krešimir Petrić, ističu kako im je cilj bio stvoriti mjesto gdje kupac ne dolazi „po komad“, već dolazi otkriti sebe.
„Lykke nije samo izlog – to je dom. Mjesto gdje birate ono što će vas podsjećati, tješiti, radovati. U vremenu kad sve prolazi, želimo da miris, priča i uspomena ostanu“, kažu iz brenda.
U rovinjskom hotelu Lone jučer je sve prštalo od ljepote, a razlog je jubilarni, 35. izbor Kraljice Hrvatske 2025. za Kraljicu Svijeta. Nova Kraljica Hrvatske je Lana Lourdes Rupić iz Šibenika. Titula Prve princeze dodijeljena je Liv Šumak iz Zagreba, koja je uz lentu Prve princeze osvojila i lentu Kraljice elegancije. Druga princeza postala je Petra Vuleta iz Osijeka. Nina Mrvić iz Rijeke ponijela je titulu Kraljice osobnosti, Daniela Jagodić iz Rijeke osvojila je lentu Kraljice fotogeničnosti, dok je Korina Sviben iz Zagreba proglašena Kraljicom medija.
Postoje putovanja koja ne traže opravdanje, već se događaju iz unutarnje potrebe za predahom, promjenom ritma i povratkom sebi, a zima u Alpama upravo je takav poziv. Snijeg koji škripi pod skijama, oštar planinski zrak i tišina koju prekida tek žamor žičara stvaraju kulisu u kojoj svakodnevne brige ostaju daleko u dolini. Istraživanje Booking.coma o putnim predviđanjima za 2026. godinu potvrđuje ono što mnogi već osjećaju – čak 71 posto hrvatskih putnika vjeruje da je spontanost sama po sebi dovoljan razlog za odlazak na odmor, dok njih 80 posto smatra da je nakon napornog rada predah nagrada koju su zaslužili.
Ove sezone FOREO donosi čaroliju self-care rituala – od luksuznih uređaja za čišćenje i spa tretmane kod kuće do napredne njege lica i osmijeha, sve uz ekskluzivne popuste i limited edition blagdanske ponude.
U Centru kulture Ribnjak u Zagrebu, 18. prosinca 2025. godine, od 10 do 23 sata, održat će se cjelodnevni program povodom Međunarodnog dana migranata, koji je Opća skupština Ujedinjenih naroda proglasila 18. prosinca 2000. godine. Cilj obilježavanja ovoga dana je isticanje doprinosa migranata društvima u kojima žive, promicanje zaštite ljudskih prava te osiguravanje dostojanstvenih životnih uvjeta za sve.
Sezona darivanja službeno je otvorena, a Fashion&Friends i Fashion Company pretvaraju shopping u pravo modno iskustvo! Ljubitelji vrhunskih brendova i ove godine mogu uživati u božićnim popustima do –50% na najpoželjnije kolekcije.
Koncert Maje Šuput ispred JOY Shopping Rugvice bio je vrhunac otvorenja 11. prosinca 2025., ali za posjetitelje sada kreće najzanimljiviji dio prosinca. U cijeloj shopping zoni Rugvica nastavljaju se adventski sadržaji i pogodnosti, od sezonskih popusta i nagradnih igara do besplatnog zamatanja poklona i obiteljskih animacija. Uz jednostavan dolazak na izlazu s autoceste i veliki besplatan parking, zona je osmišljena kao praktičan izbor za shopping, ručak i blagdansku atmosferu u jednom odlasku.
Zagrebački Advent ove je godine dobio neočekivano topao i mekan dodatak. Omiljeni cappuccino postao je još posebniji zahvaljujući brendu Barcaffè koji je goste odabranih kafića iznenadio mekanim, toplim dekicama – savršenim suputnikom za zimska druženja uz šalicu omiljenog napitka.
Pjevačica Feminnema otvoreno je progovorila o vjeri, obitelji i društvenim temama, a njezine objave izazvale su podijeljene reakcije na društvenim mrežama.
Trajno isključenje Dalibora Matanića iz DHFR-a mnogi već nazivaju presedanom u domaćoj filmskoj industriji, ali i jasnom porukom o nultoj toleranciji prema nasilju i zloupotrebi moći u profesionalnom okruženju.