Miss Universe Hrvatske 2025. Laura Gnjatović spremna za svjetsku pozornicu u Tajlandu
Laura Gnjatović, Miss Universe Hrvatske 2025., putuje u Bangkok na svjetski izbor Miss Universe 2025. Spremna je predstaviti Hrvatsku, svoj nacionalni kostim i ljubav prema pomoći drugima.
Laura Gnjatović, Miss Universe Hrvatske 2025. otputovala je u Tajland, na svjetski izbor 74.Miss Universe. Spektakularan izbor će se održati 21. studenoga u Bangkoku, a tema ovogodišnjeg izbora je „The Power of Love“ kojom organizatori žele staviti naglasak na jedinstvo, osnaživanje i otpornost. U 20 dana, koliko će djevojke iz 130 zemalja boraviti u Tajlandu, očekuju ih razne aktivnosti, od promocije Tajlanda kao turističke destinacije s bogatom kulturom, povijesti, gastronomijom, pa do modnih revija, snimanja i priprema za finalni izbor. Osim Bangkoka, gdje će se izbor održati, djevojke će posjetiti Phuket i Pattayu.
Prekrasna 23-godišnja Zadranka s dubrovačkom adresom, titulu Miss Universe Hrvatske 2025. ponijela je još krajem travnja ove godine u Smaragdnoj dvorani hotela Esplanade Zagreb. Djevojka koja impresionira ne samo svojom pojavom i visinom od 191 centimetra i prirodnom ljepotom, sve koji je upoznaju osvaja svojom osobnošću i srcem. U svoju biografiju s ponosom može dodati i sudjelovanje u spašavanju devet života zahvaljujući radu u Hitnoj službi Dubrovačko-neretvanske županije. ”Briga o potrebitima i spašavanje života je u opisu posla svih nas koji radimo u zdravstvu, bilo kao medicinske sestre i tehničari, vozači hitne ili doktora i kirurga. Neopisiv je osjećaj kad vidite da se čovjek vraća u život, a meni kao mladoj medicinskoj sestri i sada se, mjesecima kasnije, i dalje u mislima „vrte“ scenariji tih trenutaka, do u detalj, kao da je bilo jučer”, priznaje Laura. Uz posao u Hitnoj, Laura je imala pune ruke posla s pripremama.” Jako sam uzbuđena zbog odlaska na svjetski izbor. U ova zadnja dva tjedna spavala sam po dva do četiri sata dnevno, pa se nadam da ću barem malo nadoknaditi za vrijeme 10-satnog leta do Bangkoka. Od našeg izbora nisam stala niti sam se odmarala, uz posao u Hitnoj službi Dubrovačko-neretvanske županije spremala sam i zadnje ispite na fakultetu, svaki sam trenutak iskoristila za pripremu, a najviše vremena i zadovoljstva mi je uzela organizacija modne revije „Mission“ za „Beyond the Crown“ projekt Miss Universe. Sredstva prikupljena od sponzora, nakon što smo podmirili troškove organizacije, donirana su Domu za nezbrinutu djecu Maslina u Dubrovniku”, rekla nam je Laura.
Društveno-korisno djelovanje oduvijek je vezano uz titulu Miss Universe. Naime platforma koju djevojke dobiju pobjedom na izboru Miss Universe Hrvatske ne smije ostati neiskorištena. ”Njihov rad i zalaganje u pomaganju potrebitima, poticaj su svima nama. Ne moraju to biti neka velika i spektakularna djela ili novčani iznosi, važno je da se svi pokrenemo i učinimo malu stvar, pa će se rezultati vidjeti. Laura se odmah nakon izbora prihvatila posla, razgovarali smo o mogućim projektima, a ona je sama odabrala što želi i na koji način to želi provesti, pa makar to bilo na teži način. I uspjela je u tome, na čemu joj čestitamo” rekla nam je Marija Kraljević, direktorica Miss Universe Hrvatske.
Laura je uspješno privela kraju studij sestrinstva te je uskoro čeka nastavak studija na Zagrebačkoj školi ekonomije i managementa. Sudjelovanje na ovako velikom svjetskom natjecanju velika je promocija Hrvatske, a u posljednjih 29 godina nije uvijek bilo lako. ”Ponosni smo što će i ove godine Hrvatska imati svoju predstavnicu na ovoj svjetskoj pozornici uz gledatelje u 180 zemalja te milijune ljudi koji prate izbor i djevojke na društvenim mrežama.
Svih ovih godina koliko se izbor održava u Hrvatskoj, čak i za vrijeme pandemije, borimo se s vjetrenjačama i živimo u nadi da će ljudi shvatiti da je sudjelovanje na ovakvom izboru važno poput sudjelovanja hrvatskih sportaša na svjetskim natjecanjima. Sve to pridonosi vidljivosti i promociji Hrvatske. No drago nam je da ipak postoje ljudi i tvrtke poput Klinike Svjetlost i Nova rent-a-cara koji nas vjerno prate i podržavaju i na tome im neizmjerno hvala”, istaknuo je Vladimir Kraljević, vlasnik licencije za Miss Universe Hrvatske.
Kako izgleda pakiranje za svjetski izbor Miss Universe? ”Desetak dana prije puta sam spakirala večernje haljine Lella Design iz Dubrovnika. Imam ih zaista za svaku priliku i nadam se da ću ih uspjeti sve pokazati. Tu je naravno i haljina posebno kreirana za ovu priliku i koju ću nositi na finalnom izboru. Iz Miss Universe Organization su nam poslali raspored aktivnosti i potrebnu odjeću za svaku priliku, pa je i to pomoglo. Srećom je u Tajlandu toplo, pa sam ponijela razne kombinacije koje inače nosim ljeti, cipele Baldinini, Pletix kupaće kostime te nakit Zlatarne Dodić. U kofere sam spakirala i šminku na kojoj zahvaljujem Aura kozmetici i Bipa backstage, Schwarzkopf proizvode za njegu kose te vrhunske kreme dr. Vivian Estetics budući da će koža sigurno trebati kvalitetnu hranu i odmor od cjelodnevne šminke. Ponijela sam i poklone koje su pripremili u Hrvatskoj turističkoj zajednici za ostale djevojke i domaćine. Neizmjerno im hvala na svemu”, uz osmijeh dodaje Laura.
Ne manje važno predstavljanje je i ono u tzv. nacionalnom kostimu. Laura je odabrala dizajn proslavljenog hrvatskog dizajnera Zigmana čije kreacije nose i svjetski poznate pjevačke zvijezde te je i u ovom slučaju dokazala da se upornost uvijek isplati.”Ja sam Zigmana doslovce sanjala od trenutka moje pobjede. Znam da je zauzet velikim projektima, rekao mi je to kada sam došla u njegov atelje i pitala ga za suradnju, ali nisam željela odustati dok nije pristao. Kostim koji je napravio predstavlja plemenitu perisku, školjku koja je gotovo izumrla, a kostim je jednom riječju spektakl i jedva ga čekam pokazati na svjetskoj pozornici. Hvala sponzorima koji su mi pomogli u financiranju njegove izrade”, ističe Laura.
Koncertom Mateja Meštrovića i Borne Šercara, putnički terminal Zračne luke Franjo Tuđman pretvoren je u pozornicu bezvremenskih klasika koja za posjetitelje ostaje otvorena do 6. siječnja 2026.
Hrvatska premijera novog BMW-a iX3 održana je 10. prosinca u BMW Tomić & Co. City Storeu na Rooseveltovu trgu u Zagrebu, gdje je domaća publika prvi put vidjela najnoviju generaciju električne mobilnosti brenda BMW. Tomić & Co. je predstavio ovaj model kao prvi serijski automobil razvijen na platformi Neue Klasse, pa je događaj najavio smjer u kojem se razvija električna budućnost marke. Program je vodio Ivan Vukušić, koji je naglasio ključne tehnološke inovacije i objasnio ulogu modela iX3 u novoj eri održive i inteligentne mobilnosti.
Talijanski beauty brend KIKO Milano, poznat po inovativnim formulama, vrhunskoj kvaliteti i razigranom pristupu ljepoti, ove sezone predstavlja jednu od svojih najraskošnijih kolekcija — Snow Kissed Holiday. Kolekcija je dostupna u Hrvatskoj čime se KIKO Milano dodatno približava ljubiteljicama kvalitetne kozmetike diljem zemlje.
Blagdanski dani napokon su pred vratima, a s njima i ona neodoljiva potraga za malim ritualima koji donose toplinu, mirise doma i onaj poznati osjećaj slatkog iščekivanja. Upravo zato stiže vijest koja će razveseliti sve ljubitelje finih, ručno rađenih zimskih poslastica.
U vremenu u kojem se putovanja sve više pretvaraju u intimna ogledala naših odnosa i želja, najnovije Booking.com-ovo istraživanje otkriva da Hrvati u sve većoj mjeri putuju kako bi iskušali čvrstoću svojih veza, ali i kako bi pronašli personaliziranu njegu kože koja će im vratiti energiju, jasnoću i osjećaj potpunosti. Putovanje tako prestaje biti tek fizični odlazak s jedne lokacije na drugu i postaje emotivni i senzorički prostor u kojem se preispituje bliskost, otkrivaju nove dimenzije partnerstva i ispisuju priče koje će se pamtiti dulje od samog odmora. Sve veći broj putnika odlučuje se prepustiti neizvjesnosti i dopustiti da ih situacije izvan zone komfora približe onima uz koje putuju, jer odnosi proživljeni u napetim, spontanijim okolnostima često govore više od najsmirenijih svakodnevnih trenutaka.
U raskošnom, svjetlucavom ambijentu obnovljene Gradske kavane, večer je mirisala na tradiciju, mediteranske biljke i onaj poseban trenutak kada se prošlost i sadašnjost dotaknu u savršenoj točki. Maraska je upravo ondje, u prisustvu brojnih poznatih lica i zaljubljenika u fine okuse, predstavila Heritage Pelinkovac, novi premium liker koji je istodobno hommage i hrabri iskorak prema budućnosti. Atmosfera je bila nalik elegantnoj filmskoj sceni u kojoj se sve generacije Zadra i Šibenika stapaju u moderni ritam grada, dok se nasljeđe jedne od najstarijih europskih destilerija pretače u čaše i priče.
Kako dani postaju kraći, a temperature sve niže, blagdansko razdoblje donosi dobro poznatu toplinu obiteljskih druženja, ali i darivanja. Kada se to spoji sa sezonskim popustima, mnogi se odlučuju na poklanjanje novih uređaja ili gadgeta. Očekivano, na vrhu liste najpoželjnijih i dalje su pametni telefoni koji nude napredne tehnologije, stalnu povezanost, dugotrajnu bateriju i kvalitetne kamere. No, bilo da kupujete mobitel ili neki gadget za sebe ili dragu osobu, blagdanski budžet treba mudro rasporediti kako bi poklona bilo dovoljno za sve.
Božićna kolekcija Intimissimija ove sezone donosi savršenu ravnotežu između udobnosti, razigranog blagdanskog šarma i luksuza koji je postao zaštitni znak talijanskog brenda. Intimissimi i ove godine ostaje vjeran svojoj estetici profinjene jednostavnosti, ali je blagdanskoj liniji dao dodatnu notu topline i vedrine kroz motive koji prizivaju bezbrižnost i radost prosinca. Kolekcija je osmišljena kao posveta domu, blagdanskom raspoloženju i malim ritualima koji se vežu uz kraj godine, a naglasak je stavljen na meke siluete, nježne linije i materijale koji pružaju ugodu od prvog dodira s kožom.
Donje rublje koje se vidi tek u naznakama, ali ostavlja dojam cijele modne priče. Pidžame koje nas vraćaju osjećaju doma, toplini i ritualima zbog kojih volimo prosinac. I estetika koja kombinira nostalgiju i suvremenost tako skladno da se čini kako je stvorena upravo za ovo blagdansko razdoblje. Intimissimi u svojoj božićnoj kolekciji 2025. još jednom dokazuje da je ljepota neraskidivo povezana s osjećajem – onim tihim, intimnim trenutkom kada se pogledamo u ogledalo i osjetimo istinsku mekoću vlastite ženstvenosti.
Blagdani uvijek iznova otvaraju isto pitanje: što pokloniti ljudima koje volimo, a da bude osobno, promišljeno i dovoljno posebno da preživi trenutak darivanja? U svijetu u kojemu najčešće darujemo iskustva koja nestaju već nakon nekoliko dana, sve se više vraćamo predmetima koji nose simboliku, trajnost i emociju. Upravo se tu, već godinama, smješta nakit – tihi pratioc naših dana, mala kapsula osobne povijesti koju nosimo uz kožu.
Božić je vrijeme kada domovi mirišu po kuhanom vinu, svjetlucaju lampicama i ispunjavaju se toplinom obiteljskog zajedništva. To je trenutak kada želimo pokazati pažnju prema ljudima koje volimo i izmamiti im iskren osmijeh kroz darove koji imaju dušu. I dok mnogi još traže inspiraciju, parfumerije Douglas i ove godine donose najbolje božićne ponude – od luksuznih parfema i make-up klasika do elegantnih poklona za dom. U bogatoj ponudi Douglas parfumerija možete pronaći sve što je potrebno za savršeni dar: mirise koji ostavljaju trag, šminku koja ističe ljepotu, ali i čokoladne poslastice koje nikoga ne ostavljaju ravnodušnim.