Miss Universe Hrvatske 2025. Laura Gnjatović spremna za svjetsku pozornicu u Tajlandu
Laura Gnjatović, Miss Universe Hrvatske 2025., putuje u Bangkok na svjetski izbor Miss Universe 2025. Spremna je predstaviti Hrvatsku, svoj nacionalni kostim i ljubav prema pomoći drugima.
Laura Gnjatović, Miss Universe Hrvatske 2025. otputovala je u Tajland, na svjetski izbor 74.Miss Universe. Spektakularan izbor će se održati 21. studenoga u Bangkoku, a tema ovogodišnjeg izbora je „The Power of Love“ kojom organizatori žele staviti naglasak na jedinstvo, osnaživanje i otpornost. U 20 dana, koliko će djevojke iz 130 zemalja boraviti u Tajlandu, očekuju ih razne aktivnosti, od promocije Tajlanda kao turističke destinacije s bogatom kulturom, povijesti, gastronomijom, pa do modnih revija, snimanja i priprema za finalni izbor. Osim Bangkoka, gdje će se izbor održati, djevojke će posjetiti Phuket i Pattayu.
Prekrasna 23-godišnja Zadranka s dubrovačkom adresom, titulu Miss Universe Hrvatske 2025. ponijela je još krajem travnja ove godine u Smaragdnoj dvorani hotela Esplanade Zagreb. Djevojka koja impresionira ne samo svojom pojavom i visinom od 191 centimetra i prirodnom ljepotom, sve koji je upoznaju osvaja svojom osobnošću i srcem. U svoju biografiju s ponosom može dodati i sudjelovanje u spašavanju devet života zahvaljujući radu u Hitnoj službi Dubrovačko-neretvanske županije. ”Briga o potrebitima i spašavanje života je u opisu posla svih nas koji radimo u zdravstvu, bilo kao medicinske sestre i tehničari, vozači hitne ili doktora i kirurga. Neopisiv je osjećaj kad vidite da se čovjek vraća u život, a meni kao mladoj medicinskoj sestri i sada se, mjesecima kasnije, i dalje u mislima „vrte“ scenariji tih trenutaka, do u detalj, kao da je bilo jučer”, priznaje Laura. Uz posao u Hitnoj, Laura je imala pune ruke posla s pripremama.” Jako sam uzbuđena zbog odlaska na svjetski izbor. U ova zadnja dva tjedna spavala sam po dva do četiri sata dnevno, pa se nadam da ću barem malo nadoknaditi za vrijeme 10-satnog leta do Bangkoka. Od našeg izbora nisam stala niti sam se odmarala, uz posao u Hitnoj službi Dubrovačko-neretvanske županije spremala sam i zadnje ispite na fakultetu, svaki sam trenutak iskoristila za pripremu, a najviše vremena i zadovoljstva mi je uzela organizacija modne revije „Mission“ za „Beyond the Crown“ projekt Miss Universe. Sredstva prikupljena od sponzora, nakon što smo podmirili troškove organizacije, donirana su Domu za nezbrinutu djecu Maslina u Dubrovniku”, rekla nam je Laura.
Društveno-korisno djelovanje oduvijek je vezano uz titulu Miss Universe. Naime platforma koju djevojke dobiju pobjedom na izboru Miss Universe Hrvatske ne smije ostati neiskorištena. ”Njihov rad i zalaganje u pomaganju potrebitima, poticaj su svima nama. Ne moraju to biti neka velika i spektakularna djela ili novčani iznosi, važno je da se svi pokrenemo i učinimo malu stvar, pa će se rezultati vidjeti. Laura se odmah nakon izbora prihvatila posla, razgovarali smo o mogućim projektima, a ona je sama odabrala što želi i na koji način to želi provesti, pa makar to bilo na teži način. I uspjela je u tome, na čemu joj čestitamo” rekla nam je Marija Kraljević, direktorica Miss Universe Hrvatske.
Laura je uspješno privela kraju studij sestrinstva te je uskoro čeka nastavak studija na Zagrebačkoj školi ekonomije i managementa. Sudjelovanje na ovako velikom svjetskom natjecanju velika je promocija Hrvatske, a u posljednjih 29 godina nije uvijek bilo lako. ”Ponosni smo što će i ove godine Hrvatska imati svoju predstavnicu na ovoj svjetskoj pozornici uz gledatelje u 180 zemalja te milijune ljudi koji prate izbor i djevojke na društvenim mrežama.
Svih ovih godina koliko se izbor održava u Hrvatskoj, čak i za vrijeme pandemije, borimo se s vjetrenjačama i živimo u nadi da će ljudi shvatiti da je sudjelovanje na ovakvom izboru važno poput sudjelovanja hrvatskih sportaša na svjetskim natjecanjima. Sve to pridonosi vidljivosti i promociji Hrvatske. No drago nam je da ipak postoje ljudi i tvrtke poput Klinike Svjetlost i Nova rent-a-cara koji nas vjerno prate i podržavaju i na tome im neizmjerno hvala”, istaknuo je Vladimir Kraljević, vlasnik licencije za Miss Universe Hrvatske.
Kako izgleda pakiranje za svjetski izbor Miss Universe? ”Desetak dana prije puta sam spakirala večernje haljine Lella Design iz Dubrovnika. Imam ih zaista za svaku priliku i nadam se da ću ih uspjeti sve pokazati. Tu je naravno i haljina posebno kreirana za ovu priliku i koju ću nositi na finalnom izboru. Iz Miss Universe Organization su nam poslali raspored aktivnosti i potrebnu odjeću za svaku priliku, pa je i to pomoglo. Srećom je u Tajlandu toplo, pa sam ponijela razne kombinacije koje inače nosim ljeti, cipele Baldinini, Pletix kupaće kostime te nakit Zlatarne Dodić. U kofere sam spakirala i šminku na kojoj zahvaljujem Aura kozmetici i Bipa backstage, Schwarzkopf proizvode za njegu kose te vrhunske kreme dr. Vivian Estetics budući da će koža sigurno trebati kvalitetnu hranu i odmor od cjelodnevne šminke. Ponijela sam i poklone koje su pripremili u Hrvatskoj turističkoj zajednici za ostale djevojke i domaćine. Neizmjerno im hvala na svemu”, uz osmijeh dodaje Laura.
Ne manje važno predstavljanje je i ono u tzv. nacionalnom kostimu. Laura je odabrala dizajn proslavljenog hrvatskog dizajnera Zigmana čije kreacije nose i svjetski poznate pjevačke zvijezde te je i u ovom slučaju dokazala da se upornost uvijek isplati.”Ja sam Zigmana doslovce sanjala od trenutka moje pobjede. Znam da je zauzet velikim projektima, rekao mi je to kada sam došla u njegov atelje i pitala ga za suradnju, ali nisam željela odustati dok nije pristao. Kostim koji je napravio predstavlja plemenitu perisku, školjku koja je gotovo izumrla, a kostim je jednom riječju spektakl i jedva ga čekam pokazati na svjetskoj pozornici. Hvala sponzorima koji su mi pomogli u financiranju njegove izrade”, ističe Laura.
Ekipa Judo kluba osoba s invaliditetom Ishi ovoga je tjedna boravila u francuskom Houlgateu, gdje se tijekom vikenda održava završni turnir iz serije natjecanja Europske judo unije namijenjenih judokama s invaliditetom. Hrvatsku na ovom prestižnom događaju predstavlja 15 sportaša Ishija, koji će snage odmjeriti s konkurencijom iz cijele Europe.
Zagreb je proteklog tjedna ponovno dokazao da zna kako pretvoriti opušteno druženje u događaj o kojem će se danima pričati. Drugo izdanje LUVA Partyja okupilo je klijente, partnere i prijatelje agencije LUVA, ali i niz ljudi iz poslovnog, medijskog i društvenog života, koji su se vrlo brzo uklopili u živu i dinamičnu atmosferu večeri. Od prvih dolazaka bilo je jasno da se radi o susretu koji spaja profesionalnost, srdačnost i suvremeni duh zagrebačke scene.
U hrvatskom sportskom kalendaru malo je događaja koji iz godine u godinu uspijevaju zadržati jednaku snagu simbolike, okupljanja i kontinuiteta kao što je to slučaj s Noći vaterpola. Premda se mijenjaju generacije igrača i mijenja se struktura domaće i međunarodne scene, tradicija okupljanja vaterpolske zajednice na koncu sezone ostaje čvrsta i prepoznatljiva. Od 2007. do danas, ovaj događaj oblikovao se u ritual sabiranja sportskih uspjeha, odavanja priznanja i podsjećanja na zajednički put koji vaterpolo u Hrvatskoj čini jednom od najstabilnijih i najuspješnijih sportskih grana.
Hrvatski premium brend Merla, poznat po najkvalitetnijim stolnjacima i posteljinama proizvedenim u Hrvatskoj, otvorio je svoj prvi pop-up u Splitu. Smješten na prvom katu City Center One, prostor nudi kupcima iz Dalmacije priliku da uživo vide, dodirnu i odaberu tkanine koje su osvojile tisuće domova diljem Hrvatske.
Booking.com otkriva da će 2026. godina biti godina putovanja po mjeri osobnosti i želja putnika jer putnici sve češće biraju odredišta koja odražavaju njihove navike, interese i temperament. Istraživanje pokazuje da putnici rado istražuju nova prijateljstva i odnose na putovanjima jer takva iskustva omogućuju bolje upoznavanje sebe i drugih. Sve veća skupina putnika koristi tehnologiju za pronalaženje mjesta povezanih s uspomenama jer takva mjesta bude nostalgiju i stvaraju nove slojeve emocionalnog doživljaja. Značajan broj putnika putuje u skladu s horoskopom jer žele uskladiti svoju energiju s kozmičkim ritmovima koji ih nadahnjuju. Ovakvi trendovi pokazuju da će putovanja u 2026. godini biti osobnija, eksperimentalnija i usmjerenija autentičnom identitetu putnika.
Jesensko izdanje edukativne radionice Stilska Jednadžba, u organizaciji stilistice Ivane Pavić, održano je ovaj vikend u Zagrebu i još jednom potvrdilo zašto se ovaj projekt s razlogom smatra jedinstvenim u Hrvatskoj. Ivana je prva u Hrvatsku ponudila analizu boja kao profesionalnu uslugu te već više od pet godina aktivno radi na demokratizaciji stilističkih usluga, čineći ih dostupnima svakoj ženi. Upravo s ciljem da znanje o stilu, bojama i odijevanju učini dostupnim svakoj ženi – bez obzira na godine, budžet ili životni stil – Ivana kontinuirano organizira ovakve radionice koje spajaju edukaciju, iskustvo i inspiraciju.
Tvrtka Medikor obilježava 30 godina tijekom kojih je izrasla u vodećeg medtech lidera u Hrvatskoj. Uz mrežu od 1.000 partnerskih ljekarni i dvoznamenkasti rast, tvrtka nastavlja širenje strateškim izlaskom na tržište Europske unije u 2026. godini.
Postoji nešto gotovo meditativno u darivanju biljke – osobito one koja je u isto vrijeme i skulptura, i dizajnerski predmet, i živi podsjetnik na pažnju koju ste nekome posvetili. Upravo zato posljednjih godina sve više kreativnih duša otkriva ljepotu kokedama, delikatnih zelenih kugli omotanih mahovinom koje izgledaju kao da lebde između prirode i umjetnosti.
Nakon gotovo tisuću dana šutnje, potresa i dugotrajnih radova, jedan od najintimnijih prostora hrvatske kulturne baštine ponovno će oživjeti: Atelijer Meštrović sredinom prosinca otvara svoja vrata s novim stalnim postavom, promišljenim s iznimnom pažnjom i dubokim poštovanjem prema životu i djelu Ivana Meštrovića.
Britanski PR stručnjak tvrdi da su Harryjeve šale i medijski nastupi postali neučinkoviti te znak gubitka identiteta nakon odlaska iz kraljevske obitelji.
Glumac otkriva kako je politički govor o Tibetu doveo do dvadesetogodišnje zabrane prisustvovanja Oscaru i zašto nikada nije požalio što ga je izrekao.