Nova Miss Hrvatske Ema Helena Vičar: „Želim biti glas mladih žena koje se ne boje sanjati i pritom ostati svoje“
Te večeri kad su se svjetla reflektora spustila na pozornicu i publika zadržala dah, Hrvatska je dobila novo lice ljepote – ono koje spaja gracioznost i inteligenciju, tradiciju i modernost. Ema Helena Vičar, 23-godišnja Zagrepčanka s međunarodnim sjajem, okrunjena je kao 30. Miss Hrvatske i time stekla pravo da idućeg proljeća zablista na svjetskoj pozornici izbora za Miss svijeta.
„Cilj mi je motivirati mlade žene da vjeruju u sebe, ulažu u znanje i ostanu autentične bez obzira na pritiske“, izjavila je nova Miss, potvrđujući da je njezin pogled na ljepotu daleko dublji od onog što kamera vidi.
Ema Helena nije samo lice – ona je priča o ambiciji, obrazovanju i društvenoj odgovornosti. Trenutno živi u Monaku, gdje pohađa master studij Luxury Brand Managementa na prestižnom International University of Monaco, a iza sebe već ima diplomu međunarodnog poslovanja na Sveučilištu Libertas te završenu poslovnu školu Experta.
Kao osnivačica vlastitog modnog brenda, spaja održivost, estetiku i poduzetništvo – tri vrijednosti koje čine temelj njezina životnog stila. Aktivna je članica poduzetničkih i volonterskih inicijativa, te vjeruje da svaka mlada žena može uspjeti ako ostane vjerna sebi i svojim vrijednostima.
„U svijetu u kojem su vanjski pritisci sve jači, želim pokazati da se autentičnost isplati. Da je obrazovana, empatična i samosvjesna žena nova definicija ljepote“, poručila je Ema Helena.
Ove godine, izbor za Miss Hrvatske nije bio samo glamurozan događaj – bio je i hommage hrvatskoj tradiciji. Djevojke su na sceni prošetale u narodnim nošnjama svojih županija, ponosno noseći tkanine i motive koji čuvaju priče prošlih generacija. Publika je mogla uživati u raskoši čipke, zlatoveza i boja koje pričaju o bogatstvu naše zemlje – od slavonskih rukava do dalmatinskih marama.
Uz vjenčanice Nikolina, tijare Gemstone gallery i make-up umjetnost Profokusa i Blowout bara, večer je bila spoj elegancije i simbolike.
Među osam najboljih finalistica istaknule su se Jana Biondić, Marinka Andraković, Zara Hurtić, Andrea Bošnjak, Izabela Šporčić, Martina Blažević, Ivana Krajina i, naravno, Ema Helena Vičar.
Put prema Miss svijeta: ljepota sa svrhom
Krunidbom započinje novo poglavlje – pripreme za Miss World 2025., natjecanje koje okuplja više od 130 djevojaka iz cijelog svijeta. Ema će kroz projekt “Beauty with a Purpose” – Ljepota sa svrhom predstavljati Hrvatsku, ne samo kroz ljepotu, već kroz ideju da prava promjena dolazi iz znanja, empatije i angažiranosti.
Pred njom su mjeseci treninga, javnih nastupa, humanitarnih projekata i međunarodnih suradnji. No ako je suditi prema njezinoj odlučnosti i vedrini, svijet će uskoro upoznati novu ambasadoricu Hrvatske – onu koja ne nosi samo krunu, već i viziju.
Ema Helena Vičar – Miss koja nas podsjeća da ljepota nije cilj, već put
U svijetu koji često mjeri vrijednost prema površnim standardima, Ema Helena Vičar donosi osvježenje – poruku samopouzdanja, obrazovanja i unutarnjeg mira. Njezina kruna nije samo simbol pobjede, nego i poziv svim mladim ženama da vjeruju da su dovoljne – baš takve kakve jesu.
I dok se priprema za najveću svjetsku pozornicu, Hrvatska ima razloga biti ponosna – jer Ema Helena Vičar pokazuje da istinska ljepota dolazi iz znanja, karaktera i srca.
Koncertom Mateja Meštrovića i Borne Šercara, putnički terminal Zračne luke Franjo Tuđman pretvoren je u pozornicu bezvremenskih klasika koja za posjetitelje ostaje otvorena do 6. siječnja 2026.
Hrvatska premijera novog BMW-a iX3 održana je 10. prosinca u BMW Tomić & Co. City Storeu na Rooseveltovu trgu u Zagrebu, gdje je domaća publika prvi put vidjela najnoviju generaciju električne mobilnosti brenda BMW. Tomić & Co. je predstavio ovaj model kao prvi serijski automobil razvijen na platformi Neue Klasse, pa je događaj najavio smjer u kojem se razvija električna budućnost marke. Program je vodio Ivan Vukušić, koji je naglasio ključne tehnološke inovacije i objasnio ulogu modela iX3 u novoj eri održive i inteligentne mobilnosti.
Talijanski beauty brend KIKO Milano, poznat po inovativnim formulama, vrhunskoj kvaliteti i razigranom pristupu ljepoti, ove sezone predstavlja jednu od svojih najraskošnijih kolekcija — Snow Kissed Holiday. Kolekcija je dostupna u Hrvatskoj čime se KIKO Milano dodatno približava ljubiteljicama kvalitetne kozmetike diljem zemlje.
Blagdanski dani napokon su pred vratima, a s njima i ona neodoljiva potraga za malim ritualima koji donose toplinu, mirise doma i onaj poznati osjećaj slatkog iščekivanja. Upravo zato stiže vijest koja će razveseliti sve ljubitelje finih, ručno rađenih zimskih poslastica.
U vremenu u kojem se putovanja sve više pretvaraju u intimna ogledala naših odnosa i želja, najnovije Booking.com-ovo istraživanje otkriva da Hrvati u sve većoj mjeri putuju kako bi iskušali čvrstoću svojih veza, ali i kako bi pronašli personaliziranu njegu kože koja će im vratiti energiju, jasnoću i osjećaj potpunosti. Putovanje tako prestaje biti tek fizični odlazak s jedne lokacije na drugu i postaje emotivni i senzorički prostor u kojem se preispituje bliskost, otkrivaju nove dimenzije partnerstva i ispisuju priče koje će se pamtiti dulje od samog odmora. Sve veći broj putnika odlučuje se prepustiti neizvjesnosti i dopustiti da ih situacije izvan zone komfora približe onima uz koje putuju, jer odnosi proživljeni u napetim, spontanijim okolnostima često govore više od najsmirenijih svakodnevnih trenutaka.
U raskošnom, svjetlucavom ambijentu obnovljene Gradske kavane, večer je mirisala na tradiciju, mediteranske biljke i onaj poseban trenutak kada se prošlost i sadašnjost dotaknu u savršenoj točki. Maraska je upravo ondje, u prisustvu brojnih poznatih lica i zaljubljenika u fine okuse, predstavila Heritage Pelinkovac, novi premium liker koji je istodobno hommage i hrabri iskorak prema budućnosti. Atmosfera je bila nalik elegantnoj filmskoj sceni u kojoj se sve generacije Zadra i Šibenika stapaju u moderni ritam grada, dok se nasljeđe jedne od najstarijih europskih destilerija pretače u čaše i priče.
Kako dani postaju kraći, a temperature sve niže, blagdansko razdoblje donosi dobro poznatu toplinu obiteljskih druženja, ali i darivanja. Kada se to spoji sa sezonskim popustima, mnogi se odlučuju na poklanjanje novih uređaja ili gadgeta. Očekivano, na vrhu liste najpoželjnijih i dalje su pametni telefoni koji nude napredne tehnologije, stalnu povezanost, dugotrajnu bateriju i kvalitetne kamere. No, bilo da kupujete mobitel ili neki gadget za sebe ili dragu osobu, blagdanski budžet treba mudro rasporediti kako bi poklona bilo dovoljno za sve.
Božićna kolekcija Intimissimija ove sezone donosi savršenu ravnotežu između udobnosti, razigranog blagdanskog šarma i luksuza koji je postao zaštitni znak talijanskog brenda. Intimissimi i ove godine ostaje vjeran svojoj estetici profinjene jednostavnosti, ali je blagdanskoj liniji dao dodatnu notu topline i vedrine kroz motive koji prizivaju bezbrižnost i radost prosinca. Kolekcija je osmišljena kao posveta domu, blagdanskom raspoloženju i malim ritualima koji se vežu uz kraj godine, a naglasak je stavljen na meke siluete, nježne linije i materijale koji pružaju ugodu od prvog dodira s kožom.
Donje rublje koje se vidi tek u naznakama, ali ostavlja dojam cijele modne priče. Pidžame koje nas vraćaju osjećaju doma, toplini i ritualima zbog kojih volimo prosinac. I estetika koja kombinira nostalgiju i suvremenost tako skladno da se čini kako je stvorena upravo za ovo blagdansko razdoblje. Intimissimi u svojoj božićnoj kolekciji 2025. još jednom dokazuje da je ljepota neraskidivo povezana s osjećajem – onim tihim, intimnim trenutkom kada se pogledamo u ogledalo i osjetimo istinsku mekoću vlastite ženstvenosti.
Blagdani uvijek iznova otvaraju isto pitanje: što pokloniti ljudima koje volimo, a da bude osobno, promišljeno i dovoljno posebno da preživi trenutak darivanja? U svijetu u kojemu najčešće darujemo iskustva koja nestaju već nakon nekoliko dana, sve se više vraćamo predmetima koji nose simboliku, trajnost i emociju. Upravo se tu, već godinama, smješta nakit – tihi pratioc naših dana, mala kapsula osobne povijesti koju nosimo uz kožu.
Božić je vrijeme kada domovi mirišu po kuhanom vinu, svjetlucaju lampicama i ispunjavaju se toplinom obiteljskog zajedništva. To je trenutak kada želimo pokazati pažnju prema ljudima koje volimo i izmamiti im iskren osmijeh kroz darove koji imaju dušu. I dok mnogi još traže inspiraciju, parfumerije Douglas i ove godine donose najbolje božićne ponude – od luksuznih parfema i make-up klasika do elegantnih poklona za dom. U bogatoj ponudi Douglas parfumerija možete pronaći sve što je potrebno za savršeni dar: mirise koji ostavljaju trag, šminku koja ističe ljepotu, ali i čokoladne poslastice koje nikoga ne ostavljaju ravnodušnim.