Mirjana Mikulec: Jesen nam donosi uzbudljive trendove za uređenje doma
Nova sezona emisije donosi mnogo ideja za opremanje doma za svaki budžet, pa će tako u emisiji pokazati mnogo kreativnih rješenja i ideja koje ne zahtijevaju velik budžet, a koje gledatelji mogu i sami napraviti ili pak rekreirati.
Mirjana Mikulec, dizajnerica interijera, u novoj sezoni InDizajna koja počinje 1. listopada predstavit će nove trendove u interijerima koji nadilaze sve viđeno u prethodnim sezonama. Nova sezona bavit će se temama poput utjecaja umjetne inteligencije na interijere te će pratiti trendove na tržištu nekretnina, pružajući uvide u ulaganja i preporuke stručnjaka za nekretnine.
Fokus na umjetnu inteligenciju
“Mislim da ne griješim ako kažem da smo s umjetnom inteligencijom na pragu nove tehničke revolucije koja će nam iz temelja preokrenuti živote, pa tako ni interijeri neće ostati imuni na utjecaj AI-a. U emisiji će svakako biti govora o tome, ali i o onome što nas sve zanima – cijene nekretnina. Hoće li rasti, hoće li padati, u što vrijedi investirati sada, a u što ne, sve će nam to otkriti naši stručnjaci za trgovanje nekretninama, kao i istražiti koje su nekretnine best-buy.” – dodaje Mikulec koja svake sezone uvodi novitete u svoju emisiju zahvaljujući čemu ona i nakon dvanaest godina ostaje svježa, aktualna i donosi za svakoga ponešto.
Nova sezona emisije donosi mnogo ideja za opremanje doma za svaki budžet, pa će tako u emisiji pokazati mnogo kreativnih rješenja i ideja koje ne zahtijevaju velik budžet, a koje gledatelji mogu i sami napraviti ili pak rekreirati.
Za kraj, svestrana poduzetnica otkrila nam je i nekoliko brzih, provjerenih trikova za instant makeover doma koji će ga pripremiti za jesen. Ističe da je njezin omiljeni i najbrži način bojanje jednog zida u prostoriji zagasitijom bojom. “Ljudi se boje tamnih ili intenzivnih boja, no za to stvarno nema razloga. Prošla su vremena kada smo sve zidove bojili u istu boju, tako da nema straha od toga da će vam boja “pojesti” prostor, upravo suprotno. Osvježit će ga i dati mu novi izgled bez puno muke.”
Mirjana Mikulec ističe da su teksture bitne za stvaranje atmosfere
Drugi način je ujedno i najviše zanemaren, ističe Mikulec i objašnjava da su teksture iznimno bitne za stvaranje atmosfere, slojevitosti i kompleksnosti interijera. “Igranje različitim teksturama i materijalima ono je što prostoru daje složenost, promišljen izgled i “ono nešto”. To možete postići kombiniranjem primjerice glatke kože s mekim dekama, pletenim tepihom i slično.” Za kraj, objašnjava, uvijek se možete osloniti na nekoliko novih ukrasa ili manjih komada namještaja. “Jedan manji komad namještaja poput taburea ili ukrasnih jastučića u nekoj sezonskoj boji itekako će značiti za novi izgled prostorije. Ljudi pogrešno misle da je za veliku promjenu potrebno veliko ulaganje, to je toliko daleko od istine,” kaže Mirjana te objašnjava da će o svemu tome biti mnogo govora u novoj sezoni. “Pratite nas u našem stalnom terminu, ostavite nedjelju ujutro za kavicu i interijere.” – dodaje dizajnerica interijera.
Koncertom Mateja Meštrovića i Borne Šercara, putnički terminal Zračne luke Franjo Tuđman pretvoren je u pozornicu bezvremenskih klasika koja za posjetitelje ostaje otvorena do 6. siječnja 2026.
Hrvatska premijera novog BMW-a iX3 održana je 10. prosinca u BMW Tomić & Co. City Storeu na Rooseveltovu trgu u Zagrebu, gdje je domaća publika prvi put vidjela najnoviju generaciju električne mobilnosti brenda BMW. Tomić & Co. je predstavio ovaj model kao prvi serijski automobil razvijen na platformi Neue Klasse, pa je događaj najavio smjer u kojem se razvija električna budućnost marke. Program je vodio Ivan Vukušić, koji je naglasio ključne tehnološke inovacije i objasnio ulogu modela iX3 u novoj eri održive i inteligentne mobilnosti.
Talijanski beauty brend KIKO Milano, poznat po inovativnim formulama, vrhunskoj kvaliteti i razigranom pristupu ljepoti, ove sezone predstavlja jednu od svojih najraskošnijih kolekcija — Snow Kissed Holiday. Kolekcija je dostupna u Hrvatskoj čime se KIKO Milano dodatno približava ljubiteljicama kvalitetne kozmetike diljem zemlje.
Blagdanski dani napokon su pred vratima, a s njima i ona neodoljiva potraga za malim ritualima koji donose toplinu, mirise doma i onaj poznati osjećaj slatkog iščekivanja. Upravo zato stiže vijest koja će razveseliti sve ljubitelje finih, ručno rađenih zimskih poslastica.
U vremenu u kojem se putovanja sve više pretvaraju u intimna ogledala naših odnosa i želja, najnovije Booking.com-ovo istraživanje otkriva da Hrvati u sve većoj mjeri putuju kako bi iskušali čvrstoću svojih veza, ali i kako bi pronašli personaliziranu njegu kože koja će im vratiti energiju, jasnoću i osjećaj potpunosti. Putovanje tako prestaje biti tek fizični odlazak s jedne lokacije na drugu i postaje emotivni i senzorički prostor u kojem se preispituje bliskost, otkrivaju nove dimenzije partnerstva i ispisuju priče koje će se pamtiti dulje od samog odmora. Sve veći broj putnika odlučuje se prepustiti neizvjesnosti i dopustiti da ih situacije izvan zone komfora približe onima uz koje putuju, jer odnosi proživljeni u napetim, spontanijim okolnostima često govore više od najsmirenijih svakodnevnih trenutaka.
U raskošnom, svjetlucavom ambijentu obnovljene Gradske kavane, večer je mirisala na tradiciju, mediteranske biljke i onaj poseban trenutak kada se prošlost i sadašnjost dotaknu u savršenoj točki. Maraska je upravo ondje, u prisustvu brojnih poznatih lica i zaljubljenika u fine okuse, predstavila Heritage Pelinkovac, novi premium liker koji je istodobno hommage i hrabri iskorak prema budućnosti. Atmosfera je bila nalik elegantnoj filmskoj sceni u kojoj se sve generacije Zadra i Šibenika stapaju u moderni ritam grada, dok se nasljeđe jedne od najstarijih europskih destilerija pretače u čaše i priče.
Kako dani postaju kraći, a temperature sve niže, blagdansko razdoblje donosi dobro poznatu toplinu obiteljskih druženja, ali i darivanja. Kada se to spoji sa sezonskim popustima, mnogi se odlučuju na poklanjanje novih uređaja ili gadgeta. Očekivano, na vrhu liste najpoželjnijih i dalje su pametni telefoni koji nude napredne tehnologije, stalnu povezanost, dugotrajnu bateriju i kvalitetne kamere. No, bilo da kupujete mobitel ili neki gadget za sebe ili dragu osobu, blagdanski budžet treba mudro rasporediti kako bi poklona bilo dovoljno za sve.
Pop boje, blagdanski motivi i luksuzne teksture definiraju Chanel Holiday ekskluzivnu blagdansku selekciju modnih dodataka koja u prvi plan stavlja sofisticiranu interpretaciju božićne estetike. Kolekcija je osmišljena kao hommage sezoni slavlja, uz naglasak na detalje koji čine razliku.
Postoje LEGO setovi koji se slažu, izlože i s vremenom padnu u zaborav. A postoje i oni rijetki, pomno osmišljeni modeli koji nadilaze granicu igračke i postaju predmet želje, razgovora i statusa. Upravo takav je novi LEGO Icons set inspiriran serijom Stranger Things – Creel House, mračna kuća iz Hawkinsa koja u Hrvatsku stiže za svega nekoliko dana i već sada se smatra jednim od najpoželjnijih kolekcionarskih izdanja ove godine.
Eurosong je desetljećima volio sebe zamišljati kao sigurno utočište glazbe – prostor u kojem se politika zaustavlja na vratima pozornice, a reflektori obasjavaju isključivo pjesme, izvođače i obećanje zajedništva. No povijest tog natjecanja pokazuje da se stvarnost uvijek, prije ili kasnije, probije kroz scenografiju. Odluka Nema, pobjednika Eurosonga 2024., da vrati svoj trofej Europskoj radiodifuznoj uniji (EBU), nije samo osobni čin savjesti, nego i simbolički rez u tkivu natjecanja koje se već godinama bori s vlastitim proturječnostima.