Milano Home 2025: Renesansa domaćeg sektora kroz vrhunski dizajn i održivost
Milano Home priprema svoje drugo izdanje, posvećeno inovacijama i visokokvalitetnim proizvodima za dom te novim idejama koje podržavaju razvoj maloprodajnog sektora.
Suočena s globalnim promjenama u potrošačkom ponašanju i strategijama brendova u proizvodnji i distribuciji, Milano Home, događaj organiziran od strane Fiera Milano u suradnji s Ge.fi-jem, vraća se od 23. do 26. siječnja 2025. kao platforma za umrežavanje i dijalog u sektoru opremanja doma. Cilj je okupiti proizvođače vrhunske kvalitete i ključne aktere specijalizirane maloprodaje, otvarajući nove mogućnosti za evoluciju i ostajući oslonac krajnjim potrošačima.
Specijalizirane prodavaonice prepoznate su kao središnji punkt koji povezuje sve sudionike u lancu opskrbe – od industrijskih i zanatskih proizvođača do dizajnera, distributera i krajnjih kupaca. U Italiji, maloprodajni sektor broji 38.000 prodajnih mjesta koja nude barem jedan proizvod za uređenje doma (namještaj, posuđe, tekstil, mirise, darove i cvjetne dekoracije), zapošljavajući 100.000 ljudi i generirajući prihod veći od 16,5 milijardi eura (Hoover, 2022.).
RENESANSA KVALITETNE PROIZVODNJE: PUT KULTURNOG OBNAVLJANJA
Specijalizirane prodavaonice prepoznate su kao pokretači nove renesanse u sektoru domaćinstva. One postaju lokalni glas brendova, vodeći potrošače prema visokokvalitetnim proizvodima i potičući izbor etičkih, održivih i inovativnih rješenja. Ove prodavaonice također promiču ponudu koja odražava tradiciju, vještine i lokalnu ukorijenjenost proizvođača.
VELIKA TURA: PUTOVANJE KROZ OBRTNIŠTVO, KREATIVNOST I ODRŽIVOST
Tema drugog izdanja Milano Home 2025. inspirirana je konceptom Velike ture, povijesnog putovanja otkrića. Posjetitelji će moći istražiti izvrsnost talijanskih regija kroz materijale poput stakla, drveta, keramike, papira, kamena, metala i tekstila, uz dodatak mirisa i svijeća. Posebna pažnja posvećena je međunarodnoj izvrsnosti, uključujući premijerne nastupe globalnih brendova.
Izložbeni prostori osmišljeni su kao stanice na putu otkrivanja, gdje proizvođači, majstori obrta i mladi talenti dijele tajne svojih kreacija koje oblikuju buduće domove. Istaknuti projekti uključuju namještaj izrađen od recikliranog trapera te kolekcije održivih darova i ukrasa od papira i kartona.
MILANO HOME KAO VRATA U SVIJET IZVOZA
“Made in Italy” proizvodi, sinonim za ljepotu, stil i inovaciju, ključni su za talijanski izvoz. S ostvarenih 2,6 milijardi eura u prošloj godini, talijanski izvoz u ovom sektoru nalazi se među prvih deset na svijetu, uz predviđeni rast od 3,3 % godišnje do 2027. godine (Expoplanning, 2024.).
Na Milano Home očekuje se dolazak kupaca iz Sjeverne Amerike, Azije, Zaljevskih zemalja i Europe. Ovi kupci odabrani su zahvaljujući mreži Brand Ambassadors, stručnjaka koji predstavljaju najvažnije talijanske dizajnerske brendove.
OBRAZOVANJE KAO KLJUČ USPJEHA
Milano Home donosi više od 80 sati radionica i predavanja koja potiču kreativnost i inovacije. Program uključuje predavanja za trgovce (Retail Academy) te stručne razgovore za dizajnere i arhitekte u suradnji s Polidesignom i Platformom.
(C) Roberto Lapi +393389112080
ČETIRI PAVILJONA, BEZBROJ INSPIRACIJA
Izložba je podijeljena u četiri tematska paviljona:
Elements slavi tradiciju i inovaciju u uređenju doma.
Vibes nudi mirise, tkanine i predmete za senzorno iskustvo.
Mood istražuje kreativnost kroz unikatne dizajnerske komade.
Taste posvećen je umjetnosti stola i kulturi ugostiteljstva.
(C) Roberto Lapi +393389112080
Posebna područja, poput Manifatture in Scena i Green Circle, slave europsko obrtništvo i održive inovacije, dok Piazza di Carta ističe strast za papirom i pisanjem.
U Klovićevim dvorima, pod zvjezdanim nebom tvrtka Mediatop International d.o.o. sinoć je proslavila dolazak kultne ženske publikacije s francuskom licencom, Marie Claire, u Hrvatsku.
Na samom vrhu Rovinja, uz poglede koji oduzimaju dah, smjestio se restoran koji je doslovno promijenio način na koji razmišljamo o povrću – Cap Aureo. Umjesto da služi kao prilog ili ukras na tanjuru, povrće ovdje ima glavnu ulogu. I ne samo da sjaji – ono vodi priču.
Ako ste ikad maštali o tome da ljeta provodite na otoku, uz slani povjetarac u kosi, miris borova i prijateljstva koja mijenjaju sve – nova filmska avantura redatelja Daniela Kušana mogla bi vam biti najljepši bijeg ovog ljeta.
Fashion&Friends i Fashion Company trgovine pokrenuli su najatraktivniji sezonski shopping val – popusti do nevjerojatnih -50% čekaju vas upravo sada u trgovinama diljem Hrvatske i na fashionandfriends.com!
Ako ste se ovog ljeta pitali gdje uhvatiti najbolji zalazak sunca u gradu — imamo odgovor. I ne, nije riječ o pogledu s nekog rooftop bara, već o doživljaju koji kombinira vrhunsku gastronomiju, signature koktele, DJ nastupe i palme u samom srcu Zagreba. Fuliranje Summer Sunset vratilo se na Trg Josipa Jurja Strossmayera i sa sobom donijelo sve što volimo: opuštenu atmosferu, tople večeri, puno smijeha, boje, okuse i ritmove koje osjećamo do kasno u noć.
Nakon više od tri desetljeća predanog rada, vrhunske izrade i prepoznatljive estetike, regionalni modni brend MONA službeno je zakoračio na američko tlo. Od 30. lipnja 2025., američkim je kupcima dostupan novi webshop na adresi www.monaonline.com/us, čime je otvoreno novo poglavlje u povijesti jednog od najpoznatijih brendova s ovih prostora.
Dvodnevni kulturni program donosi koncerte, poetske večeri i kviz, a najmlađi Šibenčani imat će priliku učiti crtati od jednog od najuspješnijih hrvatskih arhitekata
U impresivnom ambijentu Klovićevih dvora, sinoć je održano svečano lansiranje hrvatskog izdanja prestižnog modnog časopisa Marie Claire, a među brojnim uzvanicima istaknula se influencerica i modna entuzijastica Isabella Rakonić.
U sezoni kada Dubrovnik diše punim plućima i svaka kaldrma priča svoju priču, na samim zidinama grada rađa se još jedna – tiha, snažna i neodoljivo lijepa. Tvrđava Bokar, savršeno sačuvana čuvarica povijesti iz 15. stoljeća, od 9. srpnja do 1. rujna postaje pozornica za izložbu "Libertas Bells" renomirane hrvatske umjetnice Dubravke Lošić.
U impresivnom ambijentu Klovićevih dvora, gdje se sinoć obilježio dolazak prestižnog francuskog modnog časopisa Marie Claire na hrvatsko tržište, domaća influencerica i poduzetnica Marijeta Kessler bila je jedno od zapaženijih lica večeri. Njezina modna kombinacija savršeno je utjelovila duh sofisticirane elegancije s modernim prizvukom, potvrđujući još jednom da je jedna od najbolje odjevenih žena domaće modne scene.
Na premijeri hrvatskog izdanja prestižnog francuskog časopisa Marie Claire, koja se održala u elegantnom ambijentu Klovićevih dvora, pažnju okupljenih privukao je jedan od najskladnijih parova domaće scene – komičar Ivan Šarić i njegova supruga, bivša manekenka i voditeljica Korana Gvozdić. Njihov istančan osjećaj za modu i harmoniju u stilu ponovno su došli do izražaja – dvoje zaljubljenih kao da su iz modne editorijala kročili u stvarnost.
Na ekskluzivnom lansiranju hrvatskog izdanja prestižnog francuskog magazina Marie Claire, koje se održalo u raskošnom ambijentu Klovićevih dvora, modna scena nije ostala ravnodušna na pojavljivanje jedne od najpoznatijih domaćih stilistica — Barbare Repe. Poznata po svom besprijekornom modnom ukusu i hrabrim stilskim odabirima, Barbara je još jednom potvrdila zašto slovi za ikonu stila.