Milano Home 2025: Renesansa domaćeg sektora kroz vrhunski dizajn i održivost
Milano Home priprema svoje drugo izdanje, posvećeno inovacijama i visokokvalitetnim proizvodima za dom te novim idejama koje podržavaju razvoj maloprodajnog sektora.
Suočena s globalnim promjenama u potrošačkom ponašanju i strategijama brendova u proizvodnji i distribuciji, Milano Home, događaj organiziran od strane Fiera Milano u suradnji s Ge.fi-jem, vraća se od 23. do 26. siječnja 2025. kao platforma za umrežavanje i dijalog u sektoru opremanja doma. Cilj je okupiti proizvođače vrhunske kvalitete i ključne aktere specijalizirane maloprodaje, otvarajući nove mogućnosti za evoluciju i ostajući oslonac krajnjim potrošačima.
Specijalizirane prodavaonice prepoznate su kao središnji punkt koji povezuje sve sudionike u lancu opskrbe – od industrijskih i zanatskih proizvođača do dizajnera, distributera i krajnjih kupaca. U Italiji, maloprodajni sektor broji 38.000 prodajnih mjesta koja nude barem jedan proizvod za uređenje doma (namještaj, posuđe, tekstil, mirise, darove i cvjetne dekoracije), zapošljavajući 100.000 ljudi i generirajući prihod veći od 16,5 milijardi eura (Hoover, 2022.).
RENESANSA KVALITETNE PROIZVODNJE: PUT KULTURNOG OBNAVLJANJA
Specijalizirane prodavaonice prepoznate su kao pokretači nove renesanse u sektoru domaćinstva. One postaju lokalni glas brendova, vodeći potrošače prema visokokvalitetnim proizvodima i potičući izbor etičkih, održivih i inovativnih rješenja. Ove prodavaonice također promiču ponudu koja odražava tradiciju, vještine i lokalnu ukorijenjenost proizvođača.
VELIKA TURA: PUTOVANJE KROZ OBRTNIŠTVO, KREATIVNOST I ODRŽIVOST
Tema drugog izdanja Milano Home 2025. inspirirana je konceptom Velike ture, povijesnog putovanja otkrića. Posjetitelji će moći istražiti izvrsnost talijanskih regija kroz materijale poput stakla, drveta, keramike, papira, kamena, metala i tekstila, uz dodatak mirisa i svijeća. Posebna pažnja posvećena je međunarodnoj izvrsnosti, uključujući premijerne nastupe globalnih brendova.
Izložbeni prostori osmišljeni su kao stanice na putu otkrivanja, gdje proizvođači, majstori obrta i mladi talenti dijele tajne svojih kreacija koje oblikuju buduće domove. Istaknuti projekti uključuju namještaj izrađen od recikliranog trapera te kolekcije održivih darova i ukrasa od papira i kartona.
MILANO HOME KAO VRATA U SVIJET IZVOZA
“Made in Italy” proizvodi, sinonim za ljepotu, stil i inovaciju, ključni su za talijanski izvoz. S ostvarenih 2,6 milijardi eura u prošloj godini, talijanski izvoz u ovom sektoru nalazi se među prvih deset na svijetu, uz predviđeni rast od 3,3 % godišnje do 2027. godine (Expoplanning, 2024.).
Na Milano Home očekuje se dolazak kupaca iz Sjeverne Amerike, Azije, Zaljevskih zemalja i Europe. Ovi kupci odabrani su zahvaljujući mreži Brand Ambassadors, stručnjaka koji predstavljaju najvažnije talijanske dizajnerske brendove.
OBRAZOVANJE KAO KLJUČ USPJEHA
Milano Home donosi više od 80 sati radionica i predavanja koja potiču kreativnost i inovacije. Program uključuje predavanja za trgovce (Retail Academy) te stručne razgovore za dizajnere i arhitekte u suradnji s Polidesignom i Platformom.
(C) Roberto Lapi +393389112080
ČETIRI PAVILJONA, BEZBROJ INSPIRACIJA
Izložba je podijeljena u četiri tematska paviljona:
Elements slavi tradiciju i inovaciju u uređenju doma.
Vibes nudi mirise, tkanine i predmete za senzorno iskustvo.
Mood istražuje kreativnost kroz unikatne dizajnerske komade.
Taste posvećen je umjetnosti stola i kulturi ugostiteljstva.
(C) Roberto Lapi +393389112080
Posebna područja, poput Manifatture in Scena i Green Circle, slave europsko obrtništvo i održive inovacije, dok Piazza di Carta ističe strast za papirom i pisanjem.
Koncertom Mateja Meštrovića i Borne Šercara, putnički terminal Zračne luke Franjo Tuđman pretvoren je u pozornicu bezvremenskih klasika koja za posjetitelje ostaje otvorena do 6. siječnja 2026.
Hrvatska premijera novog BMW-a iX3 održana je 10. prosinca u BMW Tomić & Co. City Storeu na Rooseveltovu trgu u Zagrebu, gdje je domaća publika prvi put vidjela najnoviju generaciju električne mobilnosti brenda BMW. Tomić & Co. je predstavio ovaj model kao prvi serijski automobil razvijen na platformi Neue Klasse, pa je događaj najavio smjer u kojem se razvija električna budućnost marke. Program je vodio Ivan Vukušić, koji je naglasio ključne tehnološke inovacije i objasnio ulogu modela iX3 u novoj eri održive i inteligentne mobilnosti.
Talijanski beauty brend KIKO Milano, poznat po inovativnim formulama, vrhunskoj kvaliteti i razigranom pristupu ljepoti, ove sezone predstavlja jednu od svojih najraskošnijih kolekcija — Snow Kissed Holiday. Kolekcija je dostupna u Hrvatskoj čime se KIKO Milano dodatno približava ljubiteljicama kvalitetne kozmetike diljem zemlje.
Blagdanski dani napokon su pred vratima, a s njima i ona neodoljiva potraga za malim ritualima koji donose toplinu, mirise doma i onaj poznati osjećaj slatkog iščekivanja. Upravo zato stiže vijest koja će razveseliti sve ljubitelje finih, ručno rađenih zimskih poslastica.
U vremenu u kojem se putovanja sve više pretvaraju u intimna ogledala naših odnosa i želja, najnovije Booking.com-ovo istraživanje otkriva da Hrvati u sve većoj mjeri putuju kako bi iskušali čvrstoću svojih veza, ali i kako bi pronašli personaliziranu njegu kože koja će im vratiti energiju, jasnoću i osjećaj potpunosti. Putovanje tako prestaje biti tek fizični odlazak s jedne lokacije na drugu i postaje emotivni i senzorički prostor u kojem se preispituje bliskost, otkrivaju nove dimenzije partnerstva i ispisuju priče koje će se pamtiti dulje od samog odmora. Sve veći broj putnika odlučuje se prepustiti neizvjesnosti i dopustiti da ih situacije izvan zone komfora približe onima uz koje putuju, jer odnosi proživljeni u napetim, spontanijim okolnostima često govore više od najsmirenijih svakodnevnih trenutaka.
U raskošnom, svjetlucavom ambijentu obnovljene Gradske kavane, večer je mirisala na tradiciju, mediteranske biljke i onaj poseban trenutak kada se prošlost i sadašnjost dotaknu u savršenoj točki. Maraska je upravo ondje, u prisustvu brojnih poznatih lica i zaljubljenika u fine okuse, predstavila Heritage Pelinkovac, novi premium liker koji je istodobno hommage i hrabri iskorak prema budućnosti. Atmosfera je bila nalik elegantnoj filmskoj sceni u kojoj se sve generacije Zadra i Šibenika stapaju u moderni ritam grada, dok se nasljeđe jedne od najstarijih europskih destilerija pretače u čaše i priče.
Kako dani postaju kraći, a temperature sve niže, blagdansko razdoblje donosi dobro poznatu toplinu obiteljskih druženja, ali i darivanja. Kada se to spoji sa sezonskim popustima, mnogi se odlučuju na poklanjanje novih uređaja ili gadgeta. Očekivano, na vrhu liste najpoželjnijih i dalje su pametni telefoni koji nude napredne tehnologije, stalnu povezanost, dugotrajnu bateriju i kvalitetne kamere. No, bilo da kupujete mobitel ili neki gadget za sebe ili dragu osobu, blagdanski budžet treba mudro rasporediti kako bi poklona bilo dovoljno za sve.
Božićna kolekcija Intimissimija ove sezone donosi savršenu ravnotežu između udobnosti, razigranog blagdanskog šarma i luksuza koji je postao zaštitni znak talijanskog brenda. Intimissimi i ove godine ostaje vjeran svojoj estetici profinjene jednostavnosti, ali je blagdanskoj liniji dao dodatnu notu topline i vedrine kroz motive koji prizivaju bezbrižnost i radost prosinca. Kolekcija je osmišljena kao posveta domu, blagdanskom raspoloženju i malim ritualima koji se vežu uz kraj godine, a naglasak je stavljen na meke siluete, nježne linije i materijale koji pružaju ugodu od prvog dodira s kožom.
Donje rublje koje se vidi tek u naznakama, ali ostavlja dojam cijele modne priče. Pidžame koje nas vraćaju osjećaju doma, toplini i ritualima zbog kojih volimo prosinac. I estetika koja kombinira nostalgiju i suvremenost tako skladno da se čini kako je stvorena upravo za ovo blagdansko razdoblje. Intimissimi u svojoj božićnoj kolekciji 2025. još jednom dokazuje da je ljepota neraskidivo povezana s osjećajem – onim tihim, intimnim trenutkom kada se pogledamo u ogledalo i osjetimo istinsku mekoću vlastite ženstvenosti.
Blagdani uvijek iznova otvaraju isto pitanje: što pokloniti ljudima koje volimo, a da bude osobno, promišljeno i dovoljno posebno da preživi trenutak darivanja? U svijetu u kojemu najčešće darujemo iskustva koja nestaju već nakon nekoliko dana, sve se više vraćamo predmetima koji nose simboliku, trajnost i emociju. Upravo se tu, već godinama, smješta nakit – tihi pratioc naših dana, mala kapsula osobne povijesti koju nosimo uz kožu.
Božić je vrijeme kada domovi mirišu po kuhanom vinu, svjetlucaju lampicama i ispunjavaju se toplinom obiteljskog zajedništva. To je trenutak kada želimo pokazati pažnju prema ljudima koje volimo i izmamiti im iskren osmijeh kroz darove koji imaju dušu. I dok mnogi još traže inspiraciju, parfumerije Douglas i ove godine donose najbolje božićne ponude – od luksuznih parfema i make-up klasika do elegantnih poklona za dom. U bogatoj ponudi Douglas parfumerija možete pronaći sve što je potrebno za savršeni dar: mirise koji ostavljaju trag, šminku koja ističe ljepotu, ali i čokoladne poslastice koje nikoga ne ostavljaju ravnodušnim.