HELLO
HELLO! #HelloItsMe

Suočena s globalnim promjenama u potrošačkom ponašanju i strategijama brendova u proizvodnji i distribuciji, Milano Home, događaj organiziran od strane Fiera Milano u suradnji s Ge.fi-jem, vraća se od 23. do 26. siječnja 2025. kao platforma za umrežavanje i dijalog u sektoru opremanja doma. Cilj je okupiti proizvođače vrhunske kvalitete i ključne aktere specijalizirane maloprodaje, otvarajući nove mogućnosti za evoluciju i ostajući oslonac krajnjim potrošačima.

homi milano

Specijalizirane prodavaonice prepoznate su kao središnji punkt koji povezuje sve sudionike u lancu opskrbe – od industrijskih i zanatskih proizvođača do dizajnera, distributera i krajnjih kupaca. U Italiji, maloprodajni sektor broji 38.000 prodajnih mjesta koja nude barem jedan proizvod za uređenje doma (namještaj, posuđe, tekstil, mirise, darove i cvjetne dekoracije), zapošljavajući 100.000 ljudi i generirajući prihod veći od 16,5 milijardi eura (Hoover, 2022.).

homi milano

RENESANSA KVALITETNE PROIZVODNJE: PUT KULTURNOG OBNAVLJANJA

Specijalizirane prodavaonice prepoznate su kao pokretači nove renesanse u sektoru domaćinstva. One postaju lokalni glas brendova, vodeći potrošače prema visokokvalitetnim proizvodima i potičući izbor etičkih, održivih i inovativnih rješenja. Ove prodavaonice također promiču ponudu koja odražava tradiciju, vještine i lokalnu ukorijenjenost proizvođača.

homi milano

VELIKA TURA: PUTOVANJE KROZ OBRTNIŠTVO, KREATIVNOST I ODRŽIVOST

Tema drugog izdanja Milano Home 2025. inspirirana je konceptom Velike ture, povijesnog putovanja otkrića. Posjetitelji će moći istražiti izvrsnost talijanskih regija kroz materijale poput stakla, drveta, keramike, papira, kamena, metala i tekstila, uz dodatak mirisa i svijeća. Posebna pažnja posvećena je međunarodnoj izvrsnosti, uključujući premijerne nastupe globalnih brendova.

homi milano

Izložbeni prostori osmišljeni su kao stanice na putu otkrivanja, gdje proizvođači, majstori obrta i mladi talenti dijele tajne svojih kreacija koje oblikuju buduće domove. Istaknuti projekti uključuju namještaj izrađen od recikliranog trapera te kolekcije održivih darova i ukrasa od papira i kartona.

homi milano

MILANO HOME KAO VRATA U SVIJET IZVOZA

“Made in Italy” proizvodi, sinonim za ljepotu, stil i inovaciju, ključni su za talijanski izvoz. S ostvarenih 2,6 milijardi eura u prošloj godini, talijanski izvoz u ovom sektoru nalazi se među prvih deset na svijetu, uz predviđeni rast od 3,3 % godišnje do 2027. godine (Expoplanning, 2024.).

homi milano

Na Milano Home očekuje se dolazak kupaca iz Sjeverne Amerike, Azije, Zaljevskih zemalja i Europe. Ovi kupci odabrani su zahvaljujući mreži Brand Ambassadors, stručnjaka koji predstavljaju najvažnije talijanske dizajnerske brendove.

homi milano

OBRAZOVANJE KAO KLJUČ USPJEHA

Milano Home donosi više od 80 sati radionica i predavanja koja potiču kreativnost i inovacije. Program uključuje predavanja za trgovce (Retail Academy) te stručne razgovore za dizajnere i arhitekte u suradnji s Polidesignom i Platformom.

homi milano

(C) Roberto Lapi +393389112080

ČETIRI PAVILJONA, BEZBROJ INSPIRACIJA

Izložba je podijeljena u četiri tematska paviljona:

  • Elements slavi tradiciju i inovaciju u uređenju doma.
  • Vibes nudi mirise, tkanine i predmete za senzorno iskustvo.
  • Mood istražuje kreativnost kroz unikatne dizajnerske komade.
  • Taste posvećen je umjetnosti stola i kulturi ugostiteljstva.
homi milano

(C) Roberto Lapi +393389112080

Posebna područja, poput Manifatture in Scena i Green Circle, slave europsko obrtništvo i održive inovacije, dok Piazza di Carta ističe strast za papirom i pisanjem.

Zabilježite datum!
Milano Home
Fiera Milano (Rho), 23.-26. siječnja 2025.
milanohome.fieramilano.it

homi milano

(C) Roberto Lapi +393389112080

homi milano

(C) Roberto Lapi +393389112080

homi milano homi milano homi milano homi milano homi milano homi milano homi milano homi milano

druge vijesti