Krajem listopada, Miach i Hiljson Mandela objavili su novu zajedničku pjesmu, koja je u vrlo kratkom roku osvojila i publiku i radijski eter, a taj val rasta popularnosti novog domaćeg hit-singla ovog tjedna stiže uvidom u ključne nacionalne top-liste. Singl “Anđeo” ovog je tjedna na #1 Billboard Croatia Songs, HR Top 40 i Shazam Croatia digitalnih i radijskih lista.
“Oduševljeni smo i ponosni! Vjerovali smo u ovu pjesmu, ali ovakav moment nam je van svakog očekivanja. Hvala svima na podršci, puno nam znači!” kratko su komentirali Miach i Hiljson Mandela, neposredno po saznanju da su s novim singlom dosegnuli vodeće pozicije navedenih top lista.
Hiljson Mandela x Miach – “Anđeo”:
Nakon zajedničkog singla “NLO”, dvoje omiljenih glazbenih imena nove generacije domaće scene ponovno je udružilo kreativne snage i zajedno s producentom Lockroom-om kreirali su osvježavajući spoj emocija i moćne produkcije, u novom duetu “Anđeo”. Riječ je o naslovnoj pjesmi nove teen-serije “Sram”, a novi singl objavljen je zajedno s pratećim videospotom, u izdanju diskografske kuće yem.
Prateći videospot kreirao je uigrani redateljski duo Luka Matković i Ana Cindrić, koji se zaigrao s elementima tame i svjetla, odnosno “dobrog i zla” te istaknutih scena u labirintu. Svoj doprinos spotu dali su i stilistica Marcela Vrček te Fran Brunović (hair-styling) i Iva Rukavina (make-up).
Kako je već istaknuto, za Miach i Hiljsona Mandelu ovo je nova glazbena suradnja, nakon što su nas osvojili hit-singlom “NLO” iz 2022. godine. Pjesma je to koja je provela čak 50 tjedana na top-listi domaćeg radijskog etera HR Top 40, osvojila nagradu Cesarica za “Hit listopada 2022.” te trenutno broji više od 5 milijuna streamova kroz digitalne platforme.
Od te zajedničke suradnje kroz protekle dvije godine i Miach i Hiljson Mandela ostvarili su i značajne uspjehe kroz svoje samostalne glazbene karijere. Nakon što je krajem prošle godine objavila debitantski album “Insomnia”, Miach je ovog proljeća održala prvi samostalni i rasprodani koncert u zagrebačkoj Tvornici kulture. Krajem ljeta objavila je i aktualni solo singl “Iluzija”, s kojim se osam tjedana nalazi na HR Top 40 listi.
S druge strane, Hiljson Mandela je nedavno održao najveći i rasprodani samostalni koncert u zagrebačkom Boćarskom domu, tijekom kojeg je publici uživo predstavio presjek svih ključnih trenutaka svoje karijere, od solo hitova do suradnji koje su definirale njegov prepoznatljiv zvuk i estetiku. Tijekom ove godine do sada je objavio dvije nove solo autorske pjesme – hit-singl “Ankaran” s kojim je zauzeo #1 poziciju Billboard Croatia Songs liste te radijski favorit “7 ujutro”.
Uz nekolicinu samostalnih nastupa oboje će uspješnu godinu zaokružiti energičnim nastupom na zagrebačkom glavnom gradskom Trgu bana Josipa Jelačića, gdje će nastupiti u sklopu dočeka Nove 2025. godine, a na pozornici će im se pridružiti i Josipa Lisac, Baby Lasagna te Grše.
Koncertom Mateja Meštrovića i Borne Šercara, putnički terminal Zračne luke Franjo Tuđman pretvoren je u pozornicu bezvremenskih klasika koja za posjetitelje ostaje otvorena do 6. siječnja 2026.
Hrvatska premijera novog BMW-a iX3 održana je 10. prosinca u BMW Tomić & Co. City Storeu na Rooseveltovu trgu u Zagrebu, gdje je domaća publika prvi put vidjela najnoviju generaciju električne mobilnosti brenda BMW. Tomić & Co. je predstavio ovaj model kao prvi serijski automobil razvijen na platformi Neue Klasse, pa je događaj najavio smjer u kojem se razvija električna budućnost marke. Program je vodio Ivan Vukušić, koji je naglasio ključne tehnološke inovacije i objasnio ulogu modela iX3 u novoj eri održive i inteligentne mobilnosti.
Talijanski beauty brend KIKO Milano, poznat po inovativnim formulama, vrhunskoj kvaliteti i razigranom pristupu ljepoti, ove sezone predstavlja jednu od svojih najraskošnijih kolekcija — Snow Kissed Holiday. Kolekcija je dostupna u Hrvatskoj čime se KIKO Milano dodatno približava ljubiteljicama kvalitetne kozmetike diljem zemlje.
Blagdanski dani napokon su pred vratima, a s njima i ona neodoljiva potraga za malim ritualima koji donose toplinu, mirise doma i onaj poznati osjećaj slatkog iščekivanja. Upravo zato stiže vijest koja će razveseliti sve ljubitelje finih, ručno rađenih zimskih poslastica.
U vremenu u kojem se putovanja sve više pretvaraju u intimna ogledala naših odnosa i želja, najnovije Booking.com-ovo istraživanje otkriva da Hrvati u sve većoj mjeri putuju kako bi iskušali čvrstoću svojih veza, ali i kako bi pronašli personaliziranu njegu kože koja će im vratiti energiju, jasnoću i osjećaj potpunosti. Putovanje tako prestaje biti tek fizični odlazak s jedne lokacije na drugu i postaje emotivni i senzorički prostor u kojem se preispituje bliskost, otkrivaju nove dimenzije partnerstva i ispisuju priče koje će se pamtiti dulje od samog odmora. Sve veći broj putnika odlučuje se prepustiti neizvjesnosti i dopustiti da ih situacije izvan zone komfora približe onima uz koje putuju, jer odnosi proživljeni u napetim, spontanijim okolnostima često govore više od najsmirenijih svakodnevnih trenutaka.
U raskošnom, svjetlucavom ambijentu obnovljene Gradske kavane, večer je mirisala na tradiciju, mediteranske biljke i onaj poseban trenutak kada se prošlost i sadašnjost dotaknu u savršenoj točki. Maraska je upravo ondje, u prisustvu brojnih poznatih lica i zaljubljenika u fine okuse, predstavila Heritage Pelinkovac, novi premium liker koji je istodobno hommage i hrabri iskorak prema budućnosti. Atmosfera je bila nalik elegantnoj filmskoj sceni u kojoj se sve generacije Zadra i Šibenika stapaju u moderni ritam grada, dok se nasljeđe jedne od najstarijih europskih destilerija pretače u čaše i priče.
Kako dani postaju kraći, a temperature sve niže, blagdansko razdoblje donosi dobro poznatu toplinu obiteljskih druženja, ali i darivanja. Kada se to spoji sa sezonskim popustima, mnogi se odlučuju na poklanjanje novih uređaja ili gadgeta. Očekivano, na vrhu liste najpoželjnijih i dalje su pametni telefoni koji nude napredne tehnologije, stalnu povezanost, dugotrajnu bateriju i kvalitetne kamere. No, bilo da kupujete mobitel ili neki gadget za sebe ili dragu osobu, blagdanski budžet treba mudro rasporediti kako bi poklona bilo dovoljno za sve.
Pop boje, blagdanski motivi i luksuzne teksture definiraju Chanel Holiday ekskluzivnu blagdansku selekciju modnih dodataka koja u prvi plan stavlja sofisticiranu interpretaciju božićne estetike. Kolekcija je osmišljena kao hommage sezoni slavlja, uz naglasak na detalje koji čine razliku.
Postoje LEGO setovi koji se slažu, izlože i s vremenom padnu u zaborav. A postoje i oni rijetki, pomno osmišljeni modeli koji nadilaze granicu igračke i postaju predmet želje, razgovora i statusa. Upravo takav je novi LEGO Icons set inspiriran serijom Stranger Things – Creel House, mračna kuća iz Hawkinsa koja u Hrvatsku stiže za svega nekoliko dana i već sada se smatra jednim od najpoželjnijih kolekcionarskih izdanja ove godine.
Eurosong je desetljećima volio sebe zamišljati kao sigurno utočište glazbe – prostor u kojem se politika zaustavlja na vratima pozornice, a reflektori obasjavaju isključivo pjesme, izvođače i obećanje zajedništva. No povijest tog natjecanja pokazuje da se stvarnost uvijek, prije ili kasnije, probije kroz scenografiju. Odluka Nema, pobjednika Eurosonga 2024., da vrati svoj trofej Europskoj radiodifuznoj uniji (EBU), nije samo osobni čin savjesti, nego i simbolički rez u tkivu natjecanja koje se već godinama bori s vlastitim proturječnostima.