Krajem listopada, Miach i Hiljson Mandela objavili su novu zajedničku pjesmu, koja je u vrlo kratkom roku osvojila i publiku i radijski eter, a taj val rasta popularnosti novog domaćeg hit-singla ovog tjedna stiže uvidom u ključne nacionalne top-liste. Singl “Anđeo” ovog je tjedna na #1 Billboard Croatia Songs, HR Top 40 i Shazam Croatia digitalnih i radijskih lista.
“Oduševljeni smo i ponosni! Vjerovali smo u ovu pjesmu, ali ovakav moment nam je van svakog očekivanja. Hvala svima na podršci, puno nam znači!” kratko su komentirali Miach i Hiljson Mandela, neposredno po saznanju da su s novim singlom dosegnuli vodeće pozicije navedenih top lista.
Hiljson Mandela x Miach – “Anđeo”:
Nakon zajedničkog singla “NLO”, dvoje omiljenih glazbenih imena nove generacije domaće scene ponovno je udružilo kreativne snage i zajedno s producentom Lockroom-om kreirali su osvježavajući spoj emocija i moćne produkcije, u novom duetu “Anđeo”. Riječ je o naslovnoj pjesmi nove teen-serije “Sram”, a novi singl objavljen je zajedno s pratećim videospotom, u izdanju diskografske kuće yem.
Prateći videospot kreirao je uigrani redateljski duo Luka Matković i Ana Cindrić, koji se zaigrao s elementima tame i svjetla, odnosno “dobrog i zla” te istaknutih scena u labirintu. Svoj doprinos spotu dali su i stilistica Marcela Vrček te Fran Brunović (hair-styling) i Iva Rukavina (make-up).
Kako je već istaknuto, za Miach i Hiljsona Mandelu ovo je nova glazbena suradnja, nakon što su nas osvojili hit-singlom “NLO” iz 2022. godine. Pjesma je to koja je provela čak 50 tjedana na top-listi domaćeg radijskog etera HR Top 40, osvojila nagradu Cesarica za “Hit listopada 2022.” te trenutno broji više od 5 milijuna streamova kroz digitalne platforme.
Od te zajedničke suradnje kroz protekle dvije godine i Miach i Hiljson Mandela ostvarili su i značajne uspjehe kroz svoje samostalne glazbene karijere. Nakon što je krajem prošle godine objavila debitantski album “Insomnia”, Miach je ovog proljeća održala prvi samostalni i rasprodani koncert u zagrebačkoj Tvornici kulture. Krajem ljeta objavila je i aktualni solo singl “Iluzija”, s kojim se osam tjedana nalazi na HR Top 40 listi.
S druge strane, Hiljson Mandela je nedavno održao najveći i rasprodani samostalni koncert u zagrebačkom Boćarskom domu, tijekom kojeg je publici uživo predstavio presjek svih ključnih trenutaka svoje karijere, od solo hitova do suradnji koje su definirale njegov prepoznatljiv zvuk i estetiku. Tijekom ove godine do sada je objavio dvije nove solo autorske pjesme – hit-singl “Ankaran” s kojim je zauzeo #1 poziciju Billboard Croatia Songs liste te radijski favorit “7 ujutro”.
Uz nekolicinu samostalnih nastupa oboje će uspješnu godinu zaokružiti energičnim nastupom na zagrebačkom glavnom gradskom Trgu bana Josipa Jelačića, gdje će nastupiti u sklopu dočeka Nove 2025. godine, a na pozornici će im se pridružiti i Josipa Lisac, Baby Lasagna te Grše.
Fenomen Marka Perkovića Thompsona i razlozi njegove dugotrajne popularnosti, reinterpretacija povijesnih simbola te izazovi s nasljeđem iz prošlosti teme su o kojima u posljednjoj epizodi druge sezone Špice s Macanom razgovaraju filozof i saborski zastupnik dr. sc. Nino Raspudić i novinar, scenarist i pisac Ivica Đikić. Kroz osobna iskustva i analize dotiču se i pitanja političke pasivnosti, uloge UDBA-e u društvu, ali i potrebu za novim političkim snagama koje bi donijele stvarne reforme.
Lemon Market, mjesto poznato po izvrsnim koktelima i zabavi, jučer je zasjalo bojama, mirisima i zvucima Sicilije. Gosti, među kojima i Andrea Trgovčević, Anja Dujaković, Lada Kušec Deči, Isabella Rakonić, Matea Miljan Rafaj i Nela Đinđić uživali su u atmosferi juga Italije na eventu koji je probudio njihovu kreativnost, ali ih i uveo ih u maštoviti svijet keramike i mediteranske opuštenosti.
Peti kupe sinoć se transformirao u pravu oazu stila, samopouzdanja i dobrih vibracija — kao da se centar metropole na jednu noć preselio u samo srce New Yorka. Spektakularan party privukao je sve one koji obožavaju nove trendove, igru svjetla, boja i texture — od influencera, novinara, celebrityja pa sve do zaljubljenika u make-up.
Mime’s Grupa i ovim konceptom potvrđuje svoju reputaciju – svaki njihov lokal ima svoju osobnost, ali ih sve povezuje isti DNK: vrhunski dizajn, gastronomska kvaliteta i iskustvo kojem se gost uvijek vraća.
Plaža, ljeto, zalasci sunca, limeta - ovo su prve asocijacije na kultnu Coronu koja sve ljubitelje poziva da im se pridruži na najvećoj proslavi do sad - na plažama diljem svijeta. Svjetski brend piva koji je prisutan u čak 180 zemalja slavi svoju 100. obljetnicu!
Vrijeme je da zaboravite na ljepljive, guste i dosadne kreme koje smo godinama nanosili kao obavezu. NIVEA SUN Protect & Moisture donosi revoluciju u zaštiti kože – i to ne samo u formuli, već i u cijelom doživljaju ljeta.
Rođendanski party Poliklinike Milojević, u utorak je održan je u elegantnom ambijentu zagrebačkog Prirodoslovnog muzeja, a okupljanje zaposlenika, ambasadora, prijatelja i partnera Poliklinike bilo je prilika za nazdraviti svim onim lijepim trenucima iza nas, ali i onima koji nas tek čekaju. Naime, od svog otvorenja u Zagrebu 2010. godine, kao prva poliklinika specijalizirana za nekiruršku estetsku medicinu, tijekom proteklih 15 godina, Poliklinika Milojević značajno je promijenila paradigmu estetike u regiji, uvodeći inovacije i tretmane koji do tada u ovom dijelu Europe gotovo i nisu ni bili dostupni, čime je podigla standarde i postavila nove smjernice u području neinvazivne estetike.