Poznatoj kampanji #EnjoyTogether pridružio se i poznati hrvatski chef Melkior Bašić. Smatrajući da ništa ne zbližava ljude bolje od dobrog obroka, brand Somat pokrenuo je inicijativu u kojoj naglašavaju da je dovoljno da samo budete inspirirani i započnete vlastiti trenutak #Enjoytogether s voljenim osobama.
Poznatoj kampanji #EnjoyTogether pridružio se i poznati hrvatski chef Melkior Bašić. Smatrajući da ništa ne zbližava ljude bolje od dobrog obroka, brand Somat pokrenuo je inicijativu u kojoj naglašavaju da je dovoljno da samo budete inspirirani i započnete vlastiti trenutak #Enjoytogether s voljenim osobama. Kako bi svakog od nas motivirali, od 01. do 31. listopada u Konzumu su pokrenuli nagradni natječaj kojem se pridružio i proslavljeni kuhar koji je iskustvo stjecao u kuhinjama ponajboljih restorana kao što su Restaurant le Prince Noir, Lormont, Restaurant La Cape te restoran Boutique Hotela Alhambra & Villa Augusta na Lošinju.
Ovog vikenda, tim je povodom kuhao za sve prolaznike i kupce Konzuma u Radničkoj, a u snagu Somat i Pur proizvoda uvjerio se na kraju kuhanja. Širok asortiman njihovih proizvoda odnosno čak 20 paketa godišnje zalihe Somata i Pura uz brojne druge bogate nagrade do kraja mjeseca moći će osvojiti svi oni koji priključe novom #EnjoyTogether pokretu. Također, kvalitetno WMF posuđe kao i setovi za jelo našli su se u nagradnom fondu, a najsretnijih 6 čeka najposebnija nagrada – tečaj kuhanja pod vodstvom chefa Bašića. Male tajne i trikovi kulinarstva, igre začina, dobre tehnike organizacije i još bolji recepti samo su dio radionice na kojoj se puno kuha, još više jede, ali ne brine o prljavom posuđu.
Vodeći se činjenicom da danas često zanemarujemo važne stvari u životu, Somat i Pur šalju poruku da je vrijeme da to promijenimo i da češće provodimo kvalitetno vrijeme oko stola – jer uvijek postoji dobar razlog za zajedničko uživanje i druženje! Baš kao što je to bilo i ovog vikenda u kojem su brojni posjetiteljima uživali u sjajnim zalogajima s potpisom vrhunskog chefa.
Zamislite trenutak kada noćno nebo postane ogromno platno ispisano tisućama svjetlucavih tragova, a svaki od njih traje samo djelić sekunde, ali ostavlja dojam koji se pamti cijeli život, i upravo takvu magiju možete doživjeti od trećeg do četvrtog siječnja 2026. godine, kada će nebo iznad sjeverne hemisfere ugostiti kišu meteora Kvadrantidi, čiji vrhunac može doseći i do sto dvadeset meteora na sat.
Nagrada potvrđuje predanost Telemacha stvaranju poticajnog i uključivog radnog okruženja u kojem se različitosti prepoznaju kao snaga, a svi zaposlenici imaju jednake prilike za razvoj i rast.
Talijanski luksuz ponovno je u Zagrebu osvojio ljubitelje mode, donoseći spoj bezvremenske elegancije i suvremenog dizajna. Brend Furla, već gotovo stoljeće sinonim za profinjenu estetiku i vrhunsku izradu, predstavio je u svom zagrebačkom butiku najnoviju kolekciju jesen/zima 2025., uz ekskluzivni uvid u predkolekciju proljeće/ljeto 2026. Event je okupio poznata lica, modne entuzijaste i influencere, koji su među prvima mogli doživjeti raskošne siluete i sofisticirane materijale koji definiraju Furla potpis.
U toploj i blagdanskoj atmosferi Martimex parfumerije, mirisi, svjetlost svijeća i ugodno društvo isprepleli su se u savršenu kulisu posvećenu umjetnosti darivanja i bezvremenskoj eleganciji. Ovogodišnje ekskluzivno druženje posvećeno Maison Francis Kurkdjian otkrilo je kako mirisi mogu postati tihi, ali snažni nositelji emocija i osobnih priča, dok svaka nota evocira intimnost i sofisticiranost pariškog luksuza.
Novi nastavak kultne franšize donosi epsku priču o gubitku, obitelji i sukobima novih plemena na Pandori, uz revolucionarne vizualne efekte i iskustvo uranjanja u kinoformatima
20. božićni koncert ‘Želim život’ ponovno je pokazao snagu zajedništva, podrške i humanosti, dok prikupljena sredstva nastavljaju Aninu misiju spašavanja života i unaprjeđenja hrvatskog zdravstva.
Od 18. do 21. prosinca posjetitelji Ledenog parka mogu uživati u blagdanskom ugođaju, druženju s Djedom Božićnjakom i influencerima te istovremeno pomoći pučkim kuhinjama diljem Hrvatske.
U rovinjskom hotelu Lone jučer je sve prštalo od ljepote, a razlog je jubilarni, 35. izbor Kraljice Hrvatske 2025. za Kraljicu Svijeta. Nova Kraljica Hrvatske je Lana Lourdes Rupić iz Šibenika. Titula Prve princeze dodijeljena je Liv Šumak iz Zagreba, koja je uz lentu Prve princeze osvojila i lentu Kraljice elegancije. Druga princeza postala je Petra Vuleta iz Osijeka. Nina Mrvić iz Rijeke ponijela je titulu Kraljice osobnosti, Daniela Jagodić iz Rijeke osvojila je lentu Kraljice fotogeničnosti, dok je Korina Sviben iz Zagreba proglašena Kraljicom medija.
U povijesnom preokretu koji mijenja način na koji milijuni gledatelja diljem svijeta prate prestižne filmske nagrade, Oscari će od 2029. godine biti ekskluzivno emitirani na YouTubeu. Ova promjena označava kraj više desetljeća dugog prijenosa ceremonije na televizijskom kanalu ABC i početak nove ere u kojoj digitalne platforme preuzimaju primat u prijenosu velikih kulturnih događaja.
Obilježavanje dvadeset i pete obljetnice modnog brenda Hippy Garden predstavljalo je snažnu i promišljenu sintezu estetske dosljednosti, emocionalne dubine i suvremene urbane profinjenosti, kojom je još jednom potvrđena iznimna kreativna vizija dizajnerice Đurđice Vorkapić, autorice prepoznatljivog modnog rukopisa koji već četvrt stoljeća oblikuje žensku siluetu kroz prizmu snage, elegancije i suptilne mističnosti. Kroz jasno definiran estetski kod, koji ostaje vjeran vlastitim temeljima, a istodobno otvoren suvremenim interpretacijama, Hippy Garden kontinuirano stvara snažne urbane ikone, gradeći brend koji je istovremeno autentičan, prepoznatljiv i nepogrešivo svoj.
U blagdanskom razdoblju, kada se svakodnevica usporava, a toplina doma i obiteljske tradicije dolaze u prvi plan, pažnja se sve više usmjerava prema vrijednostima koje nadilaze prolaznost trenutka. Božić je vrijeme u kojem se vraćamo jednostavnim, ali snažnim osjećajima pripadnosti, zahvalnosti i bliskosti, a upravo u tim trenucima mali detalji poprimaju posebno značenje. U tom kontekstu, Prahir nakit već generacijama gradi svoju priču kao simbol trajnosti, emocije i profinjene elegancije.