Poznatoj kampanji #EnjoyTogether pridružio se i poznati hrvatski chef Melkior Bašić. Smatrajući da ništa ne zbližava ljude bolje od dobrog obroka, brand Somat pokrenuo je inicijativu u kojoj naglašavaju da je dovoljno da samo budete inspirirani i započnete vlastiti trenutak #Enjoytogether s voljenim osobama.
Poznatoj kampanji #EnjoyTogether pridružio se i poznati hrvatski chef Melkior Bašić. Smatrajući da ništa ne zbližava ljude bolje od dobrog obroka, brand Somat pokrenuo je inicijativu u kojoj naglašavaju da je dovoljno da samo budete inspirirani i započnete vlastiti trenutak #Enjoytogether s voljenim osobama. Kako bi svakog od nas motivirali, od 01. do 31. listopada u Konzumu su pokrenuli nagradni natječaj kojem se pridružio i proslavljeni kuhar koji je iskustvo stjecao u kuhinjama ponajboljih restorana kao što su Restaurant le Prince Noir, Lormont, Restaurant La Cape te restoran Boutique Hotela Alhambra & Villa Augusta na Lošinju.
Ovog vikenda, tim je povodom kuhao za sve prolaznike i kupce Konzuma u Radničkoj, a u snagu Somat i Pur proizvoda uvjerio se na kraju kuhanja. Širok asortiman njihovih proizvoda odnosno čak 20 paketa godišnje zalihe Somata i Pura uz brojne druge bogate nagrade do kraja mjeseca moći će osvojiti svi oni koji priključe novom #EnjoyTogether pokretu. Također, kvalitetno WMF posuđe kao i setovi za jelo našli su se u nagradnom fondu, a najsretnijih 6 čeka najposebnija nagrada – tečaj kuhanja pod vodstvom chefa Bašića. Male tajne i trikovi kulinarstva, igre začina, dobre tehnike organizacije i još bolji recepti samo su dio radionice na kojoj se puno kuha, još više jede, ali ne brine o prljavom posuđu.
Vodeći se činjenicom da danas često zanemarujemo važne stvari u životu, Somat i Pur šalju poruku da je vrijeme da to promijenimo i da češće provodimo kvalitetno vrijeme oko stola – jer uvijek postoji dobar razlog za zajedničko uživanje i druženje! Baš kao što je to bilo i ovog vikenda u kojem su brojni posjetiteljima uživali u sjajnim zalogajima s potpisom vrhunskog chefa.
Nakon 14 godina predanog rada i inovacija u području ženskog zdravlja, Bellabeat s ponosom najavljuje novu fazu svog poslovnog razvoja – ulazak u novoformiranu poslovnu grupaciju pod nazivom STRING. Ovaj strateški iskorak predstavlja prirodan nastavak dosadašnjeg uspješnog puta i otvara vrata novim prilikama za širenje utjecaja i ubrzanje tehnološkog napretka.
Ulaganje više nije rezervirano za bogate niti za one koji prate burzu svakog jutra. Danas je zahvaljujući robosavjetnicima moguće ulagati bez ikakvog predznanja. Dovoljno je iskreno odgovoriti na nekoliko pitanja, a aplikacija ti preporuči portfelj prilagođen tvojoj situaciji. U najnovijoj epizodi Špice s Macanom profesor matematike i financijski vloger Toni Milun i Marko Bogdan, financijski stručnjak i voditelj prodaje u Geniusu, prvoj hrvatskoj aplikaciji za automatsko ulaganje u investicijske fondove, razgovaraju o ekonomskim navikama građana, mitovima o ulaganju, kao i jednostavnim načinima kako napraviti prvi korak prema financijskoj odgovornosti.
Predstavljamo najnovije kolekcije dioptrijskih okvira VonBogen i Roger Eye Design. Iako različiti u stilu, ova dva brenda povezuje isti cilj: ponuditi naočale koje ne prate trendove - već ih stvaraju.
Od ove subote, 26. travnja, pa kroz sve iduće sunčane subote do 17. svibnja, stari splitski Pazar, tik uz same zidine Dioklecijanove palače, postaje najukusnije i najzabavnije mjesto u gradu.
Prvo izdanje Sjever media & design festa, koji se 24. i 25. travnja održava na Sveučilištu Sjever u Koprivnici, uspješno je započelo danas, okupivši gotovo tisuću gostiju, studenata i stručnjaka iz svijeta dizajna, medija i kreativnih industrija. Festival, koji se odvija pod pokroviteljstvom Ministarstva kulture i medija, Grada Koprivnice i Googlea, privukao je vodeće stručnjake, dizajnere, medijske profesionalce i kreatore, a program obuhvaća brojne panele, predavanja i radionice koji slave kreativnost i sadržaj s pečatom.