HELLO
HELLO! #HelloItsMe

Prof. emer. Bojan Jerbić oduševio je predavanjem o umjetnoj inteligenciji i robotici, ističući kako roboti već nadmašuju ljude u određenim područjima, poput medicinskih operacija u hrvatskim bolnicama od 2016. godine. “Kvocijent inteligencije robota premašio je 140, dok je Einstein imao 160. Nalazimo se u četvrtoj industrijskoj revoluciji, gdje AI i robotika mijenjaju paradigme”, rekao je, dodavši da se očekuje porast broja robota s 4 na 10 milijuna do 2030. godine. Carlo Stanga podijelio je viziju ilustriranja gradova, naglašavajući jedinstveni karakter svakog grada kroz umjetnost. Panel o financiranju nekretnina, uz Tomislava Kamenskog, Aidu Mujčić i Samira Kulenovića, raspravljao je o izazovima stanovanja u Hrvatskoj, gdje mladi odustaju od posjedovanja imovine, uz napomenu da bi najavljene investicije mogle povećati cijene zbog ograničenih građevinskih kapaciteta.

Panel o vodiku i otpadnoj energiji, uz stručnjake Antu Čikotića, Josipa Ergovića, Vesnu Kučan Polak, Ivicu Jakića i dr. Danicu Maljković, istaknuo je Kinu kao lidera u patentima za vodik, a prof. dr. sc. Dragan Primorac inspirirao je predavanjem “Nema mjesta za male snove”, pozivajući na hrabre vizije, dok je panel o europskoj konkurentnosti, uz Bena Buttersea, Dina Ćoza Saršona, Mikija Huljića, Emanuela Kovačića i Igora Schneidera, analizirao geopolitičke izazove.

Poseban naglasak dana bio je na predavanju pod pokroviteljstvom Themelije, dr. Jaumea Domenecha, direktora globalnog razvoja poslovanja u Vitri, koji je govorio o “Evoluciji ureda”. Domenech je istaknuo kako se radni prostori transformiraju pod utjecajem novih tehnologija, hibridnog rada i promijenjenih očekivanja zaposlenika. “Uredi više nisu samo mjesto za rad, već prostori koji potiču kreativnost, suradnju i dobrobit. Budućnost je u fleksibilnim, tehnološki naprednim i održivim rješenjima koja se prilagođavaju individualnim potrebama”, rekao je, predstavljajući primjere inovativnih ureda koji integriraju zelene tehnologije i pametni dizajn. Njegovo predavanje potaknulo je raspravu o tome kako dizajn prostora može unaprijediti produktivnost i kulturu tvrtki.

Ana Šimunović, leadership i komunikacijska savjetnica i edukatorica za Ais-Mark predstavila je metode komuniciranja u predavanju “Leadership Conversational Agility”, dok je Peter Moolan Feroze govorio o kreativnosti kao pokretaču uspjeha. Panel o održivom poslovanju s Tedijem Chiavalonom, Anom First, Zoranom Hrvaćaninom, Sanjom Končar i Stephanie Trpkov, naglasio je ulogu liderstva u promicanju održivosti. Jasmin Alić, broj jedan LinkedIn kreator na svijetu, podijelio je strategije za izgradnju brenda putem LinkedIn-a, naglašavajući autentičnost i dosljednost.

MBF nudi i bogat izložbeni prostor gdje vodeće tvrtke predstavljaju najnovije tehnologije, materijale i rješenja za održivi razvoj i unapređenje urbanih sredina. Poslovni loungevi pružaju priliku za neformalno umrežavanje, dok zabavni program dodatno povezuje sudionike. MBF se pozicionira kao “prozor u svijet”, simbol za one koji žele aktivno oblikovati budućnost svojih industrija.

MBF 2025 održava se pod pokroviteljstvom Ministarstva mora, prometa i infrastrukture, Ministarstva prostornoga uređenja, graditeljstva i državne imovine, Ministarstva turizma i sporta, Ministarstva regionalnog razvoja i fondova Europske Unije, Istarske županije i Grada Rovinja. Ključni partneri uključuju Platinum sponzora INA, Generalnog sponzora HGK, Zlatne sponzore Nexe, HEP, Inovapro, Končar, Mapei, Amelicor Group, Srebrne sponzore Sotheby’s, Zagrebačku banku, Atlantic Grupu i Atellior te Brončane sponzore Pevex, Grou, Themeliu i Go2Digital. Njihova podrška, zajedno s angažmanom izlagača i posjetitelja, osigurava uspjeh ovog jedinstvenog događaja.

MBF je namijenjen donositeljima odluka i svima koji žele proširiti horizonte, steći vrijedne kontakte i oblikovati budućnost svojih industrija kroz konkretne suradnje. Dodatne informacije o događaju dostupne su na službenoj web stranici MBF-a.

MBF razbija poslovne granice: Prvi dan prošao u znaku umjetne inteligencije, održivosti i važnosti poslovnih prostora


Oznake:

AI Hrvatska AI i robotika u zdravstvu Amelicor Group sponzor Ana Šimunović leadership Atlantic Grupa sponzor autentičnost i dosljednost online budućnost dizajna prostora budućnost industrija budućnost poslovanja budućnost rada budućnost stanovanja Hrvatska budućnost ureda Carlo Stanga ilustrator digitalna transformacija Hrvatska dizajn poslovnih prostora dr. Dragan Primorac predavanje europska konkurentnost evolucija ureda financiranje nekretnina Hrvatska fleksibilni radni prostori geopolitički izazovi biznisa Go2Digital brončani sponzor Grad Rovinj partner Grou brončani sponzor HEP zlatni sponzor HGK generalni sponzor hibridni rad hrabre poslovne vizije hrvatske tvrtke lideri inovacija hrvatski inovatori hrvatski lideri održivosti hrvatski lideri u inovacijama hrvatski poduzetnici INA platinum sponzor industrija 4.0 Hrvatska inovacije u poslovanju inovacije u urbanom razvoju inovativna poslovna rješenja inovativni materijali inspiracija za poduzetnike inspirativna predavanja inspirativni gradovi investicije u stanovanje Istarska županija partner izgradnja brenda LinkedIn izložbeni prostor MBF Jasmin Alić LinkedIn strategija Kinu lider vodika Končar partner konferencije za lidere konferencije za poduzetnike konferencijski program Hrvatska kreativna inspiracija kreativni uredi kreativnost kao pokretač uspjeha kvocijent inteligencije robota leadership conversational agility liderstvo i održivost Mapei zlatni sponzor MBF 2025 MBF konferencija MBF networking zona MBF Rovinj medicinska robotika Hrvatska Ministarstvo mora prometa i infrastrukture Ministarstvo turizma i sporta mladi i nekretnine najnovije tehnologije poslovanja nema mjesta za male snove networking događaji Hrvatska networking MBF Nexe zlatni sponzor nove poslovne prilike novi trendovi u graditeljstvu obnovljivi izvori energije održiva budućnost poslovanja održivi razvoj održivo poslovanje održivost u biznisu ograničeni građevinski kapaciteti otpadna energija pametni dizajn ureda pametni gradovi Hrvatska panel financiranje nekretnina panel rasprave Hrvatska paneli o energiji Hrvatska Peter Moolan Feroze kreativnost Pevex brončani sponzor poslovna edukacija poslovna konferencija Hrvatska poslovne investicije Hrvatska poslovne vizije 2030 poslovni događaji 2025 poslovni festival poslovni festival Rovinj poslovni lideri Hrvatska poslovni lounge poslovni trendovi 2025 poslovni trendovi Europa poslovno umrežavanje robotika Hrvatska Sotheby’s sponzor suradnje industrija Themelia partner Themeliu brončani sponzor umjetna inteligencija Hrvatska umjetnost i gradovi umrežavanje lidera unapređenje urbanih sredina Vitri uredska rješenja vodik Hrvatska Zagrebačka banka sponzor zelene tehnologije

druge vijesti

beyonce

Grammyji su podijelili kategoriju country albuma na tradicionalnu i suvremenu. Možda je to sjajna vijest.

Vratimo se nakratko u veljaču. Dodjela Grammyja 2025. godine i Beyoncé koja ispisuje povijest. Ne samo da joj je napokon dodijeljena najvažnija nagrada večeri, album godine, nego je postala i prva crna žena koja je osvojila Grammy za najbolji country album – za Cowboy Carter. Nedavne promjene koje je uvela Recording Academy tu pobjedu čine još monumentalnijom: moguće je da je Beyoncé ujedno i posljednja osoba koja će ikada osvojiti tu nagradu u tom obliku.

Glazba/Festivali

25 prosinca 2025