Matija Cvek predstavio novu pjesmu “Moje” posvećenu kćerkici Loti
Omiljeni glazbenik Matija Cvek gostovao je u najslušanijem radijskom showu Beautiful Day na bravo! radiju, gdje je otkrio emotivnu pozadinu svoje najnovije pjesme Moje, koju je posvetio svojoj jednogodišnjoj kćerkici Loti. U razgovoru s voditeljima, Matija je podijelio sretne obiteljske trenutke, ali i svoj pogled na glazbu, umjetnost i izazove koje donosi roditeljstvo.
Pjesma Moje nastala je u obiteljskom okruženju. “Budući da sam cijelo vrijeme u stanu s malim, najslađim bićem na svijetu, nemam ništa drugo u životu osim pisanja pjesama. Moja inspiracija dolazi iz toga“, ističe Matija Cvek.
“Toliko je voljena sa svih strana i svi joj pridajemo pažnju i ljubav da mislim da bi mogli malo i reducirati. Samo se smije po cijeli dan, a to mi je zapravo najvažnije, njezin osmijeh“, rekao je Matija, govoreći o kćerkici koja je glavni izvor radosti u njegovom životu.
Matija Cvek još uvijek se prije nastupa suočava s tremom
Osim glazbe, Matija je priznao da se suočava s tremom prije nastupa. “Uvijek sam govorio da nisam tremaroš, a onda sam shvatio da zapravo uvijek imam tremu. Prvih par minuta prije nastupa mi je uvijek najteže, ali čim počnem pjevati, nakon prve minute sve ode u svoju prirodnu ravnotežu“, rekao je.
Iako je u svijetu glazbe ostvario veliki uspjeh, Matija priznaje da nije pod pritiskom hoće li svaka pjesma biti hit: “Bilo bi licemjerno da kažem da ne mislim o tome hoće li pjesma postati hit. Ali, u konačnici, moram pisati pjesme iz srca, onako kako osjećam. Ako nešto ne osjećam, to onda znam da neće biti dobro.”
Na kraju, spomenuo je da su obiteljske fešte, poput one nedavne proslave rođendana kćerkice, jedan od njegovih omiljenih dijelova života. “Volim organizirati fešte, kuhati… Moji prijatelji i obitelj su najbolji i stvarno volim da su ljudi koje volim na istom mjestu.”
A tisuće onih koji vole Matiju 23. i 24. svibnja okupit će se u Tvornici Kulture. “Volim te trenutke kada mogu podijeliti svoju glazbu s publikom. Pjesma Moje će biti izvedena uživo i bit ćemo najbolji, to je sigurno. Prvi koncert je rasprodan, za drugi ima još malo karata, a možda bude i treći.” – kroz osmijeh je zaključio Cvek.
Ekipa Judo kluba osoba s invaliditetom Ishi ovoga je tjedna boravila u francuskom Houlgateu, gdje se tijekom vikenda održava završni turnir iz serije natjecanja Europske judo unije namijenjenih judokama s invaliditetom. Hrvatsku na ovom prestižnom događaju predstavlja 15 sportaša Ishija, koji će snage odmjeriti s konkurencijom iz cijele Europe.
Zagreb je proteklog tjedna ponovno dokazao da zna kako pretvoriti opušteno druženje u događaj o kojem će se danima pričati. Drugo izdanje LUVA Partyja okupilo je klijente, partnere i prijatelje agencije LUVA, ali i niz ljudi iz poslovnog, medijskog i društvenog života, koji su se vrlo brzo uklopili u živu i dinamičnu atmosferu večeri. Od prvih dolazaka bilo je jasno da se radi o susretu koji spaja profesionalnost, srdačnost i suvremeni duh zagrebačke scene.
U hrvatskom sportskom kalendaru malo je događaja koji iz godine u godinu uspijevaju zadržati jednaku snagu simbolike, okupljanja i kontinuiteta kao što je to slučaj s Noći vaterpola. Premda se mijenjaju generacije igrača i mijenja se struktura domaće i međunarodne scene, tradicija okupljanja vaterpolske zajednice na koncu sezone ostaje čvrsta i prepoznatljiva. Od 2007. do danas, ovaj događaj oblikovao se u ritual sabiranja sportskih uspjeha, odavanja priznanja i podsjećanja na zajednički put koji vaterpolo u Hrvatskoj čini jednom od najstabilnijih i najuspješnijih sportskih grana.
Hrvatski premium brend Merla, poznat po najkvalitetnijim stolnjacima i posteljinama proizvedenim u Hrvatskoj, otvorio je svoj prvi pop-up u Splitu. Smješten na prvom katu City Center One, prostor nudi kupcima iz Dalmacije priliku da uživo vide, dodirnu i odaberu tkanine koje su osvojile tisuće domova diljem Hrvatske.
Booking.com otkriva da će 2026. godina biti godina putovanja po mjeri osobnosti i želja putnika jer putnici sve češće biraju odredišta koja odražavaju njihove navike, interese i temperament. Istraživanje pokazuje da putnici rado istražuju nova prijateljstva i odnose na putovanjima jer takva iskustva omogućuju bolje upoznavanje sebe i drugih. Sve veća skupina putnika koristi tehnologiju za pronalaženje mjesta povezanih s uspomenama jer takva mjesta bude nostalgiju i stvaraju nove slojeve emocionalnog doživljaja. Značajan broj putnika putuje u skladu s horoskopom jer žele uskladiti svoju energiju s kozmičkim ritmovima koji ih nadahnjuju. Ovakvi trendovi pokazuju da će putovanja u 2026. godini biti osobnija, eksperimentalnija i usmjerenija autentičnom identitetu putnika.
Jesensko izdanje edukativne radionice Stilska Jednadžba, u organizaciji stilistice Ivane Pavić, održano je ovaj vikend u Zagrebu i još jednom potvrdilo zašto se ovaj projekt s razlogom smatra jedinstvenim u Hrvatskoj. Ivana je prva u Hrvatsku ponudila analizu boja kao profesionalnu uslugu te već više od pet godina aktivno radi na demokratizaciji stilističkih usluga, čineći ih dostupnima svakoj ženi. Upravo s ciljem da znanje o stilu, bojama i odijevanju učini dostupnim svakoj ženi – bez obzira na godine, budžet ili životni stil – Ivana kontinuirano organizira ovakve radionice koje spajaju edukaciju, iskustvo i inspiraciju.
Tvrtka Medikor obilježava 30 godina tijekom kojih je izrasla u vodećeg medtech lidera u Hrvatskoj. Uz mrežu od 1.000 partnerskih ljekarni i dvoznamenkasti rast, tvrtka nastavlja širenje strateškim izlaskom na tržište Europske unije u 2026. godini.
Prepoznatljiv po svojem glamuru i perfekcionizmu, stilist i modni vizionar Marko Grubnić ponovno demonstrira kako izgled može biti osobni potpis, manifest i umjetnička izjava.
U svijetu mode, gdje se vizije mijenjaju brže nego se ispisuju trendovski manifesti, odlazak darija vitalea iz versacea u manje od godinu dana djeluje poput munje koja nakratko rasiječe nebo pa nestane, ostavljajući za sobom više pitanja nego odgovora. Njegov kratki mandat pretvorio se u fantastično zgusnutu priču o ambiciji, industrijskim tektonskim poremećajima, estetskim sudarima i suptilnim političkim turbulencijama koje rijetko dospiju na površinu. A ipak, svaki detalj otkriva novu perspektivu o tome kako se velika modna kuća nosi s vlastitom prošlošću i budućnošću, pogotovo u trenutku kad promjena vlasništva neminovno pomiče sve unutarnje kotačiće.
Američka voditeljica otvoreno podržala zakon koji će zabraniti korištenje društvenih mreža mladima do 16 godina i poručila da taj potez štiti djecu od ovisnosti, pornografije i gubitka socijalnih vještina.