Danas je na Shellovom benzinskom servisu u Mokricama održano dugo iščekivano ostvarenje suradnje poznatog hrvatskog kuhara, Mate Jankovića, i tvrtke Coral Croatia, koje je kulminiralo predstavljanjem novih burgera, hot dogova i sendviča. Bez obzira na to jeste li na putovanju ili želite uživati u opuštenom obroku, svim ljubiteljima hrane od danas je dostupno najsvježije gastronomsko iskustvo s jelima poput sočnih burgera, ukusnih hot dogova i neodoljivog sendviča, pripremljenih prema recepturi jednog od najzvučnijih imena hrvatske kulinarske scene.
Mate Janković otkrio je svoje specijalitete u opuštenoj atmosferi
Osvježeni jelovnik uključuje dva burgera jedinstvene recepture. Burger luk sir napravljen je od dvije pljeskavice, sa senfom, kiselim krastavcima, karameliziranim lukom i cheddar sirom, dok se na Burgeru panceta sir može pronaći umak od rajčice, iceberg salata, kiseli krastavci, pržena panceta i cheddar sir. Hot dog kajmak sastoji se od gurmanske debrecinke s kajmakom i pečenim paprikama, a Hot dog cheddar krasi cheddar sir, krastavci i prženi luk. Sendvič šunka sir posljednji je od pet novopridošlih jela koji će vas iznenaditi sušenim rajčicama, majonezom s češnjakom i pesto namazom u hrskavom pecivu.
Otvorenje je bilo posebno obogaćeno ekskluzivnim eventom – Masterclassom na kojem su okupljeni imali priliku učiti od vlasnika restorana Sol tapas na hrvatski te nagrađivanog Instituta za burgere. U opuštenoj atmosferi, chef Janković otkrio je svoje specijalitete i pokazao kako se pripremaju jela koja će ubrzo postati pravi hit među posjetiteljima Shell benzinskih servisa. Kroz interaktivnu radionicu, prisutni su imali priliku vidjeti proces odabira sastojaka, tehnike pripreme, te tajnu kako iz svakog zalogaja izvući maksimalan okus.
“Ovo je zaista revolucionaran pristup brzoj hrani. Smatram kako uvijek moramo pronaći vrijeme i mjesto za pojesti nešto pripremljeno od vrhunskih sastojaka. Ovakve inovativne tehnike pripreme to će omogućiti svima, a nevjerojatni okusi će oduševiti i rijetke skeptike. Sretan sam kad mogu pretočiti svoje iskustvo u ovakav projekt i podijeliti svoje znanje s ljudima koji cijene kvalitetan zalogaj, a pogotovo mi je drago povezati se sa Shellom, brendom koji beskompromisno traži najviši stupanj kvalitete.”, izjavio je chef Janković.
Stergios Theodoridis, Coralov menadžer za Hrvatsku, vidi ovu suradnju kao novitet na hrvatskom tržištu i početak revolucije u ponudi hrane na benzinskim servisima. “Naša misija je spojiti visoku kvalitetu usluge i ponudu proizvoda na Shell benzinskim postajama s inovativnim i jedinstvenim gurmanskim iskustvom. Htjeli smo ponuditi vrhunsku hranu koja nije samo brzo pripremljena, već i ukusna, svježa i pripremljena od visokokvalitetnih namirnica. Stoga smo cijelu ideju odlučili prepustiti renomiranom hrvatskom chefu, poznatom po inovativnom i originalnom pristupu klasičnim jelima. Zahvalni smo što je Mate napravio izvrstan posao i nadamo se da će mnogi posjetitelji cijeniti njegovu kreativnost u razvijanju okusa.”
Nova ponuda, u kojoj će svi uživati, dostupna je na 19 Shell benzinskih servisa. Osim benzinskog servisa u Mokricama, ekskluzivna ponuda bit će dostupna na zadarskoj Tromilji, te u Medulinu, Rugvici, Varaždinu i Pazinu, dok će Zadar Žmirići, Sesvete, Koprivnica, Ivanja Reka, Rovinj, Zadar Crno, Kanfanar, Pula, Umag, Kaštel Štafilić, Varaždin 2, Markuševec i Buzin u svojoj ponudi imati Hot dog kajmak, Hot dog cheddar i Sendvič šunka sir.
U zagrebačkom shopping centru King Cross svečano je otvorena nova L’Occitane trgovina – 15. po redu u Hrvatskoj i osma u Zagrebu. Ovaj korak približava prepoznatljivo provansalsko iskustvo njege i ljepote brojnim vjernim kupcima na vrhunskoj shopping lokaciji.
Blagdani su vrijeme okupljanja, zajedničkih trenutaka i opuštanja, a mnogi ih najradije provode uz gledanje omiljenih božićnih filmova i hit serija u krugu obitelji i prijatelja. Upravo zato Telemach ove godine dodatno obogaćuje blagdansko iskustvo svojih korisnika – vrhunskom TV zabavom bez ograničenja.
Blagdansko vrijeme nije samo razdoblje veselja i darivanja, već trenutak kada usporimo, posvetimo se sebi i drugima te podijelimo istinsku ljepotu darivanja. Keune, obiteljska tvrtka za njegu kose s tradicijom dugu gotovo stoljeće, vjeruje da najbolji darovi nisu samo lijepi, već promišljeni, osobni i darovani s namjerom, bilo da ih poklanjate najbližima, svom timu ili čak sebi. Lijepa kosa, ističu u Keuneu, nije samo izgled, već osjećaj, samopouzdanje i užitak u svakodnevnim trenucima, a upravo taj osjećaj ova blagdanska sezona stavlja u prvi plan.
Priprema se peto zagrebačko izdanje konferencije i pokreta koji mijenja pravila igre, vizionara koji pomjeraju granice i razgovora koji ostavljaju trajni utjecaj na zajednicu i pojedince.
U organizaciji Hrvatskog sportskog saveza gluhih obilježeno je stoljeće ustrajnosti, vrhunskih sportskih uspjeha i borbe za ravnopravnost, uz dodjelu priznanja najistaknutijim sportašima, trenerima i partnerima sporta gluhih.
KING CROSS je u novootvorenom moderniziranom dijelu centra otvorio brojne trgovine, za još bolji shopping uz najmoderniji Interspar u Hrvatskoj. Trgovine brandova kao što su CCC, Douglas, Liupka, Mass, s.Oliver, Tom Tailor te ljekarna Farmacia dodatno obogaćuju ponudu shopping centra KING CROSS. Ove nove trgovine donose još veći shopping izbor i savršene prilike za kupovinu blagdanskih darova uz bogat asortiman za sport, kozmetiku, modu, uređenje doma te ljepotu i zdravlje.
Jutro bez dobre kave za mnoge je tek napola započet dan. Ona je mali osobni ritual, trenutak tišine prije obveza, ali i savršena kulisa za duga druženja, razgovore koji se ne žure i pauze koje su – nužne. I dok se kava danas nudi gotovo na svakom koraku, istinska izvrsnost ipak nije posvuda. Ona se prepoznaje u detaljima, znanju i dosljednosti. A mi znamo gdje se skriva.
U danu koji prirodno poziva na tišinu, usporavanje i povratak sebi, Matija Cvek objavio je novu pjesmu – onu koja ne traži pažnju glasno, ali je dobiva iskreno. Objavljena na Božić, pjesma Dom su ljudi (radni naziv prema poruci) donosi jednostavnu, ali duboko univerzalnu misao: dom nisu ni gradovi ni adrese, nego ljudi s kojima dijelimo život.
U Ujedinjenom Kraljevstvu utrka za vrh glazbenih ljestvica svake je godine u prosincu žešća nego u bilo kojem drugom razdoblju. Tijekom božićnog tjedna i najveće zvijezde i manje poznata imena ulažu iznimne napore kako bi s pjesmom ili albumom dosegli prvo mjesto – jer se božićni broj jedan smatra osobito prestižnim i simbolički snažnim uspjehom.
Vratimo se nakratko u veljaču. Dodjela Grammyja 2025. godine i Beyoncé koja ispisuje povijest. Ne samo da joj je napokon dodijeljena najvažnija nagrada večeri, album godine, nego je postala i prva crna žena koja je osvojila Grammy za najbolji country album – za Cowboy Carter. Nedavne promjene koje je uvela Recording Academy tu pobjedu čine još monumentalnijom: moguće je da je Beyoncé ujedno i posljednja osoba koja će ikada osvojiti tu nagradu u tom obliku.
Godinama se činilo da je Gmail adresa nešto što dobiješ jednom – i zauvijek ostaje isto. Bez obzira na to jesi li je otvorio kao tinejdžer, pod nadimkom koji danas zvuči neugodno, ili prije nego što si mogao predvidjeti koliko će Google račun postati važan dio svakodnevice.