Danas je na Shellovom benzinskom servisu u Mokricama održano dugo iščekivano ostvarenje suradnje poznatog hrvatskog kuhara, Mate Jankovića, i tvrtke Coral Croatia, koje je kulminiralo predstavljanjem novih burgera, hot dogova i sendviča. Bez obzira na to jeste li na putovanju ili želite uživati u opuštenom obroku, svim ljubiteljima hrane od danas je dostupno najsvježije gastronomsko iskustvo s jelima poput sočnih burgera, ukusnih hot dogova i neodoljivog sendviča, pripremljenih prema recepturi jednog od najzvučnijih imena hrvatske kulinarske scene.
Mate Janković otkrio je svoje specijalitete u opuštenoj atmosferi
Osvježeni jelovnik uključuje dva burgera jedinstvene recepture. Burger luk sir napravljen je od dvije pljeskavice, sa senfom, kiselim krastavcima, karameliziranim lukom i cheddar sirom, dok se na Burgeru panceta sir može pronaći umak od rajčice, iceberg salata, kiseli krastavci, pržena panceta i cheddar sir. Hot dog kajmak sastoji se od gurmanske debrecinke s kajmakom i pečenim paprikama, a Hot dog cheddar krasi cheddar sir, krastavci i prženi luk. Sendvič šunka sir posljednji je od pet novopridošlih jela koji će vas iznenaditi sušenim rajčicama, majonezom s češnjakom i pesto namazom u hrskavom pecivu.
Otvorenje je bilo posebno obogaćeno ekskluzivnim eventom – Masterclassom na kojem su okupljeni imali priliku učiti od vlasnika restorana Sol tapas na hrvatski te nagrađivanog Instituta za burgere. U opuštenoj atmosferi, chef Janković otkrio je svoje specijalitete i pokazao kako se pripremaju jela koja će ubrzo postati pravi hit među posjetiteljima Shell benzinskih servisa. Kroz interaktivnu radionicu, prisutni su imali priliku vidjeti proces odabira sastojaka, tehnike pripreme, te tajnu kako iz svakog zalogaja izvući maksimalan okus.
“Ovo je zaista revolucionaran pristup brzoj hrani. Smatram kako uvijek moramo pronaći vrijeme i mjesto za pojesti nešto pripremljeno od vrhunskih sastojaka. Ovakve inovativne tehnike pripreme to će omogućiti svima, a nevjerojatni okusi će oduševiti i rijetke skeptike. Sretan sam kad mogu pretočiti svoje iskustvo u ovakav projekt i podijeliti svoje znanje s ljudima koji cijene kvalitetan zalogaj, a pogotovo mi je drago povezati se sa Shellom, brendom koji beskompromisno traži najviši stupanj kvalitete.”, izjavio je chef Janković.
Stergios Theodoridis, Coralov menadžer za Hrvatsku, vidi ovu suradnju kao novitet na hrvatskom tržištu i početak revolucije u ponudi hrane na benzinskim servisima. “Naša misija je spojiti visoku kvalitetu usluge i ponudu proizvoda na Shell benzinskim postajama s inovativnim i jedinstvenim gurmanskim iskustvom. Htjeli smo ponuditi vrhunsku hranu koja nije samo brzo pripremljena, već i ukusna, svježa i pripremljena od visokokvalitetnih namirnica. Stoga smo cijelu ideju odlučili prepustiti renomiranom hrvatskom chefu, poznatom po inovativnom i originalnom pristupu klasičnim jelima. Zahvalni smo što je Mate napravio izvrstan posao i nadamo se da će mnogi posjetitelji cijeniti njegovu kreativnost u razvijanju okusa.”
Nova ponuda, u kojoj će svi uživati, dostupna je na 19 Shell benzinskih servisa. Osim benzinskog servisa u Mokricama, ekskluzivna ponuda bit će dostupna na zadarskoj Tromilji, te u Medulinu, Rugvici, Varaždinu i Pazinu, dok će Zadar Žmirići, Sesvete, Koprivnica, Ivanja Reka, Rovinj, Zadar Crno, Kanfanar, Pula, Umag, Kaštel Štafilić, Varaždin 2, Markuševec i Buzin u svojoj ponudi imati Hot dog kajmak, Hot dog cheddar i Sendvič šunka sir.
Ekipa Judo kluba osoba s invaliditetom Ishi ovoga je tjedna boravila u francuskom Houlgateu, gdje se tijekom vikenda održava završni turnir iz serije natjecanja Europske judo unije namijenjenih judokama s invaliditetom. Hrvatsku na ovom prestižnom događaju predstavlja 15 sportaša Ishija, koji će snage odmjeriti s konkurencijom iz cijele Europe.
Zagreb je proteklog tjedna ponovno dokazao da zna kako pretvoriti opušteno druženje u događaj o kojem će se danima pričati. Drugo izdanje LUVA Partyja okupilo je klijente, partnere i prijatelje agencije LUVA, ali i niz ljudi iz poslovnog, medijskog i društvenog života, koji su se vrlo brzo uklopili u živu i dinamičnu atmosferu večeri. Od prvih dolazaka bilo je jasno da se radi o susretu koji spaja profesionalnost, srdačnost i suvremeni duh zagrebačke scene.
U hrvatskom sportskom kalendaru malo je događaja koji iz godine u godinu uspijevaju zadržati jednaku snagu simbolike, okupljanja i kontinuiteta kao što je to slučaj s Noći vaterpola. Premda se mijenjaju generacije igrača i mijenja se struktura domaće i međunarodne scene, tradicija okupljanja vaterpolske zajednice na koncu sezone ostaje čvrsta i prepoznatljiva. Od 2007. do danas, ovaj događaj oblikovao se u ritual sabiranja sportskih uspjeha, odavanja priznanja i podsjećanja na zajednički put koji vaterpolo u Hrvatskoj čini jednom od najstabilnijih i najuspješnijih sportskih grana.
Hrvatski premium brend Merla, poznat po najkvalitetnijim stolnjacima i posteljinama proizvedenim u Hrvatskoj, otvorio je svoj prvi pop-up u Splitu. Smješten na prvom katu City Center One, prostor nudi kupcima iz Dalmacije priliku da uživo vide, dodirnu i odaberu tkanine koje su osvojile tisuće domova diljem Hrvatske.
Booking.com otkriva da će 2026. godina biti godina putovanja po mjeri osobnosti i želja putnika jer putnici sve češće biraju odredišta koja odražavaju njihove navike, interese i temperament. Istraživanje pokazuje da putnici rado istražuju nova prijateljstva i odnose na putovanjima jer takva iskustva omogućuju bolje upoznavanje sebe i drugih. Sve veća skupina putnika koristi tehnologiju za pronalaženje mjesta povezanih s uspomenama jer takva mjesta bude nostalgiju i stvaraju nove slojeve emocionalnog doživljaja. Značajan broj putnika putuje u skladu s horoskopom jer žele uskladiti svoju energiju s kozmičkim ritmovima koji ih nadahnjuju. Ovakvi trendovi pokazuju da će putovanja u 2026. godini biti osobnija, eksperimentalnija i usmjerenija autentičnom identitetu putnika.
Jesensko izdanje edukativne radionice Stilska Jednadžba, u organizaciji stilistice Ivane Pavić, održano je ovaj vikend u Zagrebu i još jednom potvrdilo zašto se ovaj projekt s razlogom smatra jedinstvenim u Hrvatskoj. Ivana je prva u Hrvatsku ponudila analizu boja kao profesionalnu uslugu te već više od pet godina aktivno radi na demokratizaciji stilističkih usluga, čineći ih dostupnima svakoj ženi. Upravo s ciljem da znanje o stilu, bojama i odijevanju učini dostupnim svakoj ženi – bez obzira na godine, budžet ili životni stil – Ivana kontinuirano organizira ovakve radionice koje spajaju edukaciju, iskustvo i inspiraciju.
Tvrtka Medikor obilježava 30 godina tijekom kojih je izrasla u vodećeg medtech lidera u Hrvatskoj. Uz mrežu od 1.000 partnerskih ljekarni i dvoznamenkasti rast, tvrtka nastavlja širenje strateškim izlaskom na tržište Europske unije u 2026. godini.
Ponekad se čini da savršen beauty trenutak zahtijeva cijeli arsenal proizvoda, no onda se pojave oni mali, pažljivo osmišljeni dragulji koji sve mijenjaju. Upravo takva mala revolucija stiže iz suradnje dvaju domaćih brendova – Ruka Beauty i JN Beauty – koji su udružili estetiku, stručnost i filozofiju „manje je više“ te stvorili mini glam duo koji stane u svaku torbicu, a pruža neočekivano snažan efekt.
Prepoznatljiv po svojem glamuru i perfekcionizmu, stilist i modni vizionar Marko Grubnić ponovno demonstrira kako izgled može biti osobni potpis, manifest i umjetnička izjava.
U svijetu mode, gdje se vizije mijenjaju brže nego se ispisuju trendovski manifesti, odlazak darija vitalea iz versacea u manje od godinu dana djeluje poput munje koja nakratko rasiječe nebo pa nestane, ostavljajući za sobom više pitanja nego odgovora. Njegov kratki mandat pretvorio se u fantastično zgusnutu priču o ambiciji, industrijskim tektonskim poremećajima, estetskim sudarima i suptilnim političkim turbulencijama koje rijetko dospiju na površinu. A ipak, svaki detalj otkriva novu perspektivu o tome kako se velika modna kuća nosi s vlastitom prošlošću i budućnošću, pogotovo u trenutku kad promjena vlasništva neminovno pomiče sve unutarnje kotačiće.
Američka voditeljica otvoreno podržala zakon koji će zabraniti korištenje društvenih mreža mladima do 16 godina i poručila da taj potez štiti djecu od ovisnosti, pornografije i gubitka socijalnih vještina.