HELLO
HELLO! #HelloItsMe

Proteklog tjedna u Rovinju je održan prvi Masters of Building Fair (MBF), najveći gospodarski susret u regiji. Bilo je to mjesto okupljanja javnog, privatnog i akademskog sektora, iz 12 različitih industrija, uključujući turizam, nekretnine, arhitekturu, građevinu, tehnologije, financije, energetiku, IT, i ostale sektore. Ovaj trodnevni događaj privukao je sudionike iz regije i inozemstva, pružajući im priliku da se susretnu s mnogobrojnim stakeholderima njihovih tržišta te da se upoznaju s najnovijim inovacijama, tehnologijama i strategijama koje oblikuju budućnost tržišta.

MBF je pokrio širok spektar tema koje su ključne za razvoj svih industrija, od makroekonomskih i geopolitičkih trendova, preko tehnoloških inovacija, do energetike, arhitekture, razvoja turizma, investicija i financijskih strategija projekata. Posebna pažnja bila je posvećena aktualnim temama poput potresnog inženjerstva, ESG standarda, umjetne inteligencije, budućnosti dizajna te BIM-a, kao i zakonodavnim izazovima i trendovima u području održivosti i digitalne transformacije. Glavni govornici bili su Karim Rashid, globalno priznati dizajner, te David Biggs, stručnjak za protupotresnu gradnju, a ostali predstavnici gospodarstva podijelili su svoje uvide i najbolje prakse iz Hrvatske i svijeta na panelima o zelenijem pristupu za gradove budućnosti, luksuznim nekretninama u globalnom kontekstu, ulozi turizma u urbanoj sanaciji, energetskoj strategiji, zelenoj tranziciji, ulozi radne snage u gospodarskom razvoju, implementaciji umjetne inteligencije, i ostalim.

Izložbeni dio MBF-a pružio je jedinstvenu priliku za posjetitelje da istraže inovacije te usluge i proizvode vodećih kompanija iz 12 različitih sektora. U izložbenom prostoru predstavljeni su najnoviji projekti i rješenja, te proizvodi i usluge koji doprinose održivom razvoju i poboljšanju kvalitete života u urbanim sredinama, ali i u industrijskim procesima, energetici, transportu i drugim ključnim sektorima. Kroz interaktivne prezentacije i demonstracije, izlagači su prikazali kako suvremene tehnologije i rješenja mijenjaju način na koji suvremeni svijet funkcionira.

Glavna misija Masters of Building Faira je mogućnost umrežavanja donositelja odluka, stvaranje partnerstava i razmjena ideja. Događaj je omogućio i neformalno druženje, kroz organizirane večernje zabave na kraju svakog dana.

MBF se već priprema za sljedeću godinu, a poznati su i datumi. Idući Masters of Building Fair održat će se tradicionalno u Rovinju, od 2. do 5. listopada, kada će ponovno okupiti najrenomiranije stručnjake iz različitih industrija uz bogat i dinamičan program. Već u prvoj godini ovaj jedinstveni događaj etablirao je potpuno novi standard europske razine te omogućio renomirano mjesto susreta za donositelje odluka u investicijsko dobavljačkom lancu.

Podrška zajednice

Masters of Building Fair je pod pokroviteljstvom Ministarstva mora, prometa i infrastrukture, Ministarstva prostornoga uređenja, graditeljstva i državne imovine, Ministarstva turizma i sporta, Ministarstva regionalnog razvoja i fondova Europske Unije, Ministarstva gospodarstva, Istarske županije i Grada Rovinja.

Sponzori ovog događaja su: INA, Hrvatska gospodarska komora, Zagrebačka banka, Amelicor, Inovapro, Mapei, Spegra, Optika Anda, Elos, Nexe, Tromont, Pevex, Alfa Therm, Tommy, Marina Resort Cavtat, Fero-Term, Adria Europe Group, Sotheby’s International Realty Croatia, Atellior, Amstein-Walthert, Spiller Farmer, Grou, EON i mnogi drugi.


druge vijesti

oscaki

Oscari napuštaju televiziju: Od 2029. ekskluzivno na YouTubeu

U povijesnom preokretu koji mijenja način na koji milijuni gledatelja diljem svijeta prate prestižne filmske nagrade, Oscari će od 2029. godine biti ekskluzivno emitirani na YouTubeu. Ova promjena označava kraj više desetljeća dugog prijenosa ceremonije na televizijskom kanalu ABC i početak nove ere u kojoj digitalne platforme preuzimaju primat u prijenosu velikih kulturnih događaja.

Film/TV

18 prosinca 2025

hippy garden

Četvrt stoljeća Hippy Gardena: Kako je vizija Đurđice Vorkapić postala simbol urbane elegancije

Obilježavanje dvadeset i pete obljetnice modnog brenda Hippy Garden predstavljalo je snažnu i promišljenu sintezu estetske dosljednosti, emocionalne dubine i suvremene urbane profinjenosti, kojom je još jednom potvrđena iznimna kreativna vizija dizajnerice Đurđice Vorkapić, autorice prepoznatljivog modnog rukopisa koji već četvrt stoljeća oblikuje žensku siluetu kroz prizmu snage, elegancije i suptilne mističnosti. Kroz jasno definiran estetski kod, koji ostaje vjeran vlastitim temeljima, a istodobno otvoren suvremenim interpretacijama, Hippy Garden kontinuirano stvara snažne urbane ikone, gradeći brend koji je istovremeno autentičan, prepoznatljiv i nepogrešivo svoj.

Modne vijesti

18 prosinca 2025

prahir

Zašto svi ovog Božića govore o Prahir nakitu i zašto je to najpoželjniji dar koji traje cijeli život?

U blagdanskom razdoblju, kada se svakodnevica usporava, a toplina doma i obiteljske tradicije dolaze u prvi plan, pažnja se sve više usmjerava prema vrijednostima koje nadilaze prolaznost trenutka. Božić je vrijeme u kojem se vraćamo jednostavnim, ali snažnim osjećajima pripadnosti, zahvalnosti i bliskosti, a upravo u tim trenucima mali detalji poprimaju posebno značenje. U tom kontekstu, Prahir nakit već generacijama gradi svoju priču kao simbol trajnosti, emocije i profinjene elegancije.

Modne vijesti

18 prosinca 2025