Prvi hrvatski lash&brow sudac i edukatorica, Martina Kallos, stvorila je brend prepoznatljiv po kvaliteti, inovacijama i veganskim proizvodima koji oduševljavaju korisnike diljem svijeta.
Teško je reći postoji li osoba koja je od obrva i trepavica uspjela napraviti svjetsku karijeru kao što je to napravila Martina Kallos. Prvi hrvatski lash&brow sudac te traženi edukator, Martina je proputovala pola svijeta te osvojila brojna priznanja i nagrade što i više nego dovoljno govori o njezinim uspjesima i predanosti ovome poslu.
Danas je direktorica velikog branda u sklopu kojeg, zahvaljujući godinama specijaliziranja u području trepavica i obrva, ispunjava želje i potrebe klijenata.
ADDICT E D. Lash&brow super oil, najnoviji je Kallos proizvod iz Martinine već pozamašne kolekcije proizvoda koji iz sezone u sezonu, oduševljavaju krajnje korisnike.
Ulje za obnovu i rast obrva i trepavica, hranjiva je bomba u bočici koja sadrži čak 6 prirodnih ulja (ricinusovo, bademovo, ulje jaglaca, ulje jojobe, ulje ružmarina, maslinovo ulje), ekstrakt sjemenki piskavice i vitamin E.
Uz luksuzni miris koji obara s nogu, ovo ulje pomaže kod problema rijetkih i tankih dlačica obrva i trepavica. Pruža gustoću i sjaj te dlaka postaje čvršća i zdravija. Ukoliko odlazite redovito na tretman brow lifta, ovo ulje je nezaobilazni must have u vašoj noćnoj rutini. Kallos Addicted super oil je rješenje za prirodnu njegu bez dodataka hormona rasta. Redovitim korištenjem ulja primjetne promjene su garantirane, a rezultati itekako dugotrajni. Svaku večer prije spavanja koristite ulje te priuštite svojim obrvama i trepavicama vlastiti mirisni spa tretman.
“Apsolutno razumijem svaku ženu koja se pogleda ujutro u ogledalo i nezadovoljno češlja svoje obrve i trepavice. Upravo zato što i sama nisam imala sreće da me priroda nagradi bogatim i čvrstim obrvama, uvijek sam u potrazi za proizvodom koji će ispraviti tu nepravdu. Ovo ulje je upravo to. Osim što je učinkovito, božanstveno miriše, jer luksuza u bočici nikad dosta” – dodaje Martina.
Osim u braku, power couple, kako ih mnogi od milja nazivaju, Martina i Cem Gülsün, udružili su svoje snage i u poslu te zajedno uspješno rastu u poduzetničkim vodama. Ona – beauty stručnjak te predvodnica lash&brow trendova na našem području, a on – bivši merchandise manager jedne od najvećih svjetskih korporacija. Očito savršen recept za uspjeh jer je Kallos jedan od najbrže rastućih domaćih brendova. Ulaskom u Bipu, definitivno dokazuju proboj na šire tržište.
Čitava kolekcija, koju je moguće bolje proučiti putem službene web stranice, sadrži pažljivo birane proizvode koje su ove godine nagrađeni brojnim nagradama i priznanjima, ali ne samo od beauty stručnjaka, već i od korisnika – što je izuzetno bitno.
Ono što je posebno važno naglasiti je da su proizvodi veganski i cruelty free, jednostavno se koriste, a daju savršene rezultate. Brojne korisnice Kallos proizvoda potvrđuju kvalitetu ovog branda te sa nestrpljenjem iščekuju svaku novu ideju koju ovo dvoje ljudi osmisli.
Ako ne znate što pokloniti – Kallos kolekcija je definitivno savršen odabir ovog Božića. Svi proizvodi su unisex i koriste ih i muškarci i žene, jer tko ne želi imati dobre obrve?
Zagreb je proteklog tjedna ponovno dokazao da zna kako pretvoriti opušteno druženje u događaj o kojem će se danima pričati. Drugo izdanje LUVA Partyja okupilo je klijente, partnere i prijatelje agencije LUVA, ali i niz ljudi iz poslovnog, medijskog i društvenog života, koji su se vrlo brzo uklopili u živu i dinamičnu atmosferu večeri. Od prvih dolazaka bilo je jasno da se radi o susretu koji spaja profesionalnost, srdačnost i suvremeni duh zagrebačke scene.
U hrvatskom sportskom kalendaru malo je događaja koji iz godine u godinu uspijevaju zadržati jednaku snagu simbolike, okupljanja i kontinuiteta kao što je to slučaj s Noći vaterpola. Premda se mijenjaju generacije igrača i mijenja se struktura domaće i međunarodne scene, tradicija okupljanja vaterpolske zajednice na koncu sezone ostaje čvrsta i prepoznatljiva. Od 2007. do danas, ovaj događaj oblikovao se u ritual sabiranja sportskih uspjeha, odavanja priznanja i podsjećanja na zajednički put koji vaterpolo u Hrvatskoj čini jednom od najstabilnijih i najuspješnijih sportskih grana.
Hrvatski premium brend Merla, poznat po najkvalitetnijim stolnjacima i posteljinama proizvedenim u Hrvatskoj, otvorio je svoj prvi pop-up u Splitu. Smješten na prvom katu City Center One, prostor nudi kupcima iz Dalmacije priliku da uživo vide, dodirnu i odaberu tkanine koje su osvojile tisuće domova diljem Hrvatske.
Booking.com otkriva da će 2026. godina biti godina putovanja po mjeri osobnosti i želja putnika jer putnici sve češće biraju odredišta koja odražavaju njihove navike, interese i temperament. Istraživanje pokazuje da putnici rado istražuju nova prijateljstva i odnose na putovanjima jer takva iskustva omogućuju bolje upoznavanje sebe i drugih. Sve veća skupina putnika koristi tehnologiju za pronalaženje mjesta povezanih s uspomenama jer takva mjesta bude nostalgiju i stvaraju nove slojeve emocionalnog doživljaja. Značajan broj putnika putuje u skladu s horoskopom jer žele uskladiti svoju energiju s kozmičkim ritmovima koji ih nadahnjuju. Ovakvi trendovi pokazuju da će putovanja u 2026. godini biti osobnija, eksperimentalnija i usmjerenija autentičnom identitetu putnika.
Jesensko izdanje edukativne radionice Stilska Jednadžba, u organizaciji stilistice Ivane Pavić, održano je ovaj vikend u Zagrebu i još jednom potvrdilo zašto se ovaj projekt s razlogom smatra jedinstvenim u Hrvatskoj. Ivana je prva u Hrvatsku ponudila analizu boja kao profesionalnu uslugu te već više od pet godina aktivno radi na demokratizaciji stilističkih usluga, čineći ih dostupnima svakoj ženi. Upravo s ciljem da znanje o stilu, bojama i odijevanju učini dostupnim svakoj ženi – bez obzira na godine, budžet ili životni stil – Ivana kontinuirano organizira ovakve radionice koje spajaju edukaciju, iskustvo i inspiraciju.
Tvrtka Medikor obilježava 30 godina tijekom kojih je izrasla u vodećeg medtech lidera u Hrvatskoj. Uz mrežu od 1.000 partnerskih ljekarni i dvoznamenkasti rast, tvrtka nastavlja širenje strateškim izlaskom na tržište Europske unije u 2026. godini.
Britanski PR stručnjak tvrdi da su Harryjeve šale i medijski nastupi postali neučinkoviti te znak gubitka identiteta nakon odlaska iz kraljevske obitelji.
Glumac otkriva kako je politički govor o Tibetu doveo do dvadesetogodišnje zabrane prisustvovanja Oscaru i zašto nikada nije požalio što ga je izrekao.