Prvi hrvatski lash&brow sudac i edukatorica, Martina Kallos, stvorila je brend prepoznatljiv po kvaliteti, inovacijama i veganskim proizvodima koji oduševljavaju korisnike diljem svijeta.
Teško je reći postoji li osoba koja je od obrva i trepavica uspjela napraviti svjetsku karijeru kao što je to napravila Martina Kallos. Prvi hrvatski lash&brow sudac te traženi edukator, Martina je proputovala pola svijeta te osvojila brojna priznanja i nagrade što i više nego dovoljno govori o njezinim uspjesima i predanosti ovome poslu.
Danas je direktorica velikog branda u sklopu kojeg, zahvaljujući godinama specijaliziranja u području trepavica i obrva, ispunjava želje i potrebe klijenata.
ADDICT E D. Lash&brow super oil, najnoviji je Kallos proizvod iz Martinine već pozamašne kolekcije proizvoda koji iz sezone u sezonu, oduševljavaju krajnje korisnike.
Ulje za obnovu i rast obrva i trepavica, hranjiva je bomba u bočici koja sadrži čak 6 prirodnih ulja (ricinusovo, bademovo, ulje jaglaca, ulje jojobe, ulje ružmarina, maslinovo ulje), ekstrakt sjemenki piskavice i vitamin E.
Uz luksuzni miris koji obara s nogu, ovo ulje pomaže kod problema rijetkih i tankih dlačica obrva i trepavica. Pruža gustoću i sjaj te dlaka postaje čvršća i zdravija. Ukoliko odlazite redovito na tretman brow lifta, ovo ulje je nezaobilazni must have u vašoj noćnoj rutini. Kallos Addicted super oil je rješenje za prirodnu njegu bez dodataka hormona rasta. Redovitim korištenjem ulja primjetne promjene su garantirane, a rezultati itekako dugotrajni. Svaku večer prije spavanja koristite ulje te priuštite svojim obrvama i trepavicama vlastiti mirisni spa tretman.
“Apsolutno razumijem svaku ženu koja se pogleda ujutro u ogledalo i nezadovoljno češlja svoje obrve i trepavice. Upravo zato što i sama nisam imala sreće da me priroda nagradi bogatim i čvrstim obrvama, uvijek sam u potrazi za proizvodom koji će ispraviti tu nepravdu. Ovo ulje je upravo to. Osim što je učinkovito, božanstveno miriše, jer luksuza u bočici nikad dosta” – dodaje Martina.
Osim u braku, power couple, kako ih mnogi od milja nazivaju, Martina i Cem Gülsün, udružili su svoje snage i u poslu te zajedno uspješno rastu u poduzetničkim vodama. Ona – beauty stručnjak te predvodnica lash&brow trendova na našem području, a on – bivši merchandise manager jedne od najvećih svjetskih korporacija. Očito savršen recept za uspjeh jer je Kallos jedan od najbrže rastućih domaćih brendova. Ulaskom u Bipu, definitivno dokazuju proboj na šire tržište.
Čitava kolekcija, koju je moguće bolje proučiti putem službene web stranice, sadrži pažljivo birane proizvode koje su ove godine nagrađeni brojnim nagradama i priznanjima, ali ne samo od beauty stručnjaka, već i od korisnika – što je izuzetno bitno.
Ono što je posebno važno naglasiti je da su proizvodi veganski i cruelty free, jednostavno se koriste, a daju savršene rezultate. Brojne korisnice Kallos proizvoda potvrđuju kvalitetu ovog branda te sa nestrpljenjem iščekuju svaku novu ideju koju ovo dvoje ljudi osmisli.
Ako ne znate što pokloniti – Kallos kolekcija je definitivno savršen odabir ovog Božića. Svi proizvodi su unisex i koriste ih i muškarci i žene, jer tko ne želi imati dobre obrve?
Fenomen Marka Perkovića Thompsona i razlozi njegove dugotrajne popularnosti, reinterpretacija povijesnih simbola te izazovi s nasljeđem iz prošlosti teme su o kojima u posljednjoj epizodi druge sezone Špice s Macanom razgovaraju filozof i saborski zastupnik dr. sc. Nino Raspudić i novinar, scenarist i pisac Ivica Đikić. Kroz osobna iskustva i analize dotiču se i pitanja političke pasivnosti, uloge UDBA-e u društvu, ali i potrebu za novim političkim snagama koje bi donijele stvarne reforme.
Lemon Market, mjesto poznato po izvrsnim koktelima i zabavi, jučer je zasjalo bojama, mirisima i zvucima Sicilije. Gosti, među kojima i Andrea Trgovčević, Anja Dujaković, Lada Kušec Deči, Isabella Rakonić, Matea Miljan Rafaj i Nela Đinđić uživali su u atmosferi juga Italije na eventu koji je probudio njihovu kreativnost, ali ih i uveo ih u maštoviti svijet keramike i mediteranske opuštenosti.
Peti kupe sinoć se transformirao u pravu oazu stila, samopouzdanja i dobrih vibracija — kao da se centar metropole na jednu noć preselio u samo srce New Yorka. Spektakularan party privukao je sve one koji obožavaju nove trendove, igru svjetla, boja i texture — od influencera, novinara, celebrityja pa sve do zaljubljenika u make-up.
Mime’s Grupa i ovim konceptom potvrđuje svoju reputaciju – svaki njihov lokal ima svoju osobnost, ali ih sve povezuje isti DNK: vrhunski dizajn, gastronomska kvaliteta i iskustvo kojem se gost uvijek vraća.
Plaža, ljeto, zalasci sunca, limeta - ovo su prve asocijacije na kultnu Coronu koja sve ljubitelje poziva da im se pridruži na najvećoj proslavi do sad - na plažama diljem svijeta. Svjetski brend piva koji je prisutan u čak 180 zemalja slavi svoju 100. obljetnicu!
Vrijeme je da zaboravite na ljepljive, guste i dosadne kreme koje smo godinama nanosili kao obavezu. NIVEA SUN Protect & Moisture donosi revoluciju u zaštiti kože – i to ne samo u formuli, već i u cijelom doživljaju ljeta.
Rođendanski party Poliklinike Milojević, u utorak je održan je u elegantnom ambijentu zagrebačkog Prirodoslovnog muzeja, a okupljanje zaposlenika, ambasadora, prijatelja i partnera Poliklinike bilo je prilika za nazdraviti svim onim lijepim trenucima iza nas, ali i onima koji nas tek čekaju. Naime, od svog otvorenja u Zagrebu 2010. godine, kao prva poliklinika specijalizirana za nekiruršku estetsku medicinu, tijekom proteklih 15 godina, Poliklinika Milojević značajno je promijenila paradigmu estetike u regiji, uvodeći inovacije i tretmane koji do tada u ovom dijelu Europe gotovo i nisu ni bili dostupni, čime je podigla standarde i postavila nove smjernice u području neinvazivne estetike.