Prvi hrvatski lash&brow sudac i edukatorica, Martina Kallos, stvorila je brend prepoznatljiv po kvaliteti, inovacijama i veganskim proizvodima koji oduševljavaju korisnike diljem svijeta.
Teško je reći postoji li osoba koja je od obrva i trepavica uspjela napraviti svjetsku karijeru kao što je to napravila Martina Kallos. Prvi hrvatski lash&brow sudac te traženi edukator, Martina je proputovala pola svijeta te osvojila brojna priznanja i nagrade što i više nego dovoljno govori o njezinim uspjesima i predanosti ovome poslu.
Danas je direktorica velikog branda u sklopu kojeg, zahvaljujući godinama specijaliziranja u području trepavica i obrva, ispunjava želje i potrebe klijenata.
ADDICT E D. Lash&brow super oil, najnoviji je Kallos proizvod iz Martinine već pozamašne kolekcije proizvoda koji iz sezone u sezonu, oduševljavaju krajnje korisnike.
Ulje za obnovu i rast obrva i trepavica, hranjiva je bomba u bočici koja sadrži čak 6 prirodnih ulja (ricinusovo, bademovo, ulje jaglaca, ulje jojobe, ulje ružmarina, maslinovo ulje), ekstrakt sjemenki piskavice i vitamin E.
Uz luksuzni miris koji obara s nogu, ovo ulje pomaže kod problema rijetkih i tankih dlačica obrva i trepavica. Pruža gustoću i sjaj te dlaka postaje čvršća i zdravija. Ukoliko odlazite redovito na tretman brow lifta, ovo ulje je nezaobilazni must have u vašoj noćnoj rutini. Kallos Addicted super oil je rješenje za prirodnu njegu bez dodataka hormona rasta. Redovitim korištenjem ulja primjetne promjene su garantirane, a rezultati itekako dugotrajni. Svaku večer prije spavanja koristite ulje te priuštite svojim obrvama i trepavicama vlastiti mirisni spa tretman.
“Apsolutno razumijem svaku ženu koja se pogleda ujutro u ogledalo i nezadovoljno češlja svoje obrve i trepavice. Upravo zato što i sama nisam imala sreće da me priroda nagradi bogatim i čvrstim obrvama, uvijek sam u potrazi za proizvodom koji će ispraviti tu nepravdu. Ovo ulje je upravo to. Osim što je učinkovito, božanstveno miriše, jer luksuza u bočici nikad dosta” – dodaje Martina.
Osim u braku, power couple, kako ih mnogi od milja nazivaju, Martina i Cem Gülsün, udružili su svoje snage i u poslu te zajedno uspješno rastu u poduzetničkim vodama. Ona – beauty stručnjak te predvodnica lash&brow trendova na našem području, a on – bivši merchandise manager jedne od najvećih svjetskih korporacija. Očito savršen recept za uspjeh jer je Kallos jedan od najbrže rastućih domaćih brendova. Ulaskom u Bipu, definitivno dokazuju proboj na šire tržište.
Čitava kolekcija, koju je moguće bolje proučiti putem službene web stranice, sadrži pažljivo birane proizvode koje su ove godine nagrađeni brojnim nagradama i priznanjima, ali ne samo od beauty stručnjaka, već i od korisnika – što je izuzetno bitno.
Ono što je posebno važno naglasiti je da su proizvodi veganski i cruelty free, jednostavno se koriste, a daju savršene rezultate. Brojne korisnice Kallos proizvoda potvrđuju kvalitetu ovog branda te sa nestrpljenjem iščekuju svaku novu ideju koju ovo dvoje ljudi osmisli.
Ako ne znate što pokloniti – Kallos kolekcija je definitivno savršen odabir ovog Božića. Svi proizvodi su unisex i koriste ih i muškarci i žene, jer tko ne želi imati dobre obrve?
Poznati chefovi Ivana Bekavac i Mario Mandarićem udružili su se s Xiaomijem, koji je u povodu svog 15. rođendana u travnju pripremio nezaboravnu proslavu za sve svoje obožavatelje.
Modeli Kerrie i Ella donose prozračnu estetiku sezone, spajajući lagane tkanine s odvažnim detaljima, dok istovremeno dijele svoju ljubav prema prirodi, modi i brizi o sebi.
Gotovo trećina građana Hrvatske koristi dodatke prehrani, a najviše ih uzimaju – djeca. Upravo je ta tema bila u središtu predstavljanja novog izdanja informativno-edukativne kampanje Safe2Eat, koja potrošačima približava teme sigurnosti hrane i potiče ih da kritički promišljaju o onome što jedu. Kampanju već petu godinu provodi Europska agencija za sigurnost hrane (EFSA) u suradnji s nacionalnim tijelima, a u Hrvatskoj je to Hrvatska agencija za poljoprivredu i hranu (HAPIH).
Ponekad najljepši trenuci opuštanja ne zahtijevaju odlazak u luksuzni wellness centar – sve što vam treba je prava atmosfera, nekoliko jednostavnih koraka i pametni uređaji koji vam omogućuju više vremena za sebe.
Ovo je jedinstvena prilika za sve ljubitelje make-upa, profesionalce i entuzijaste, koji žele poboljšati svoje vještine i otkriti tajne iza Sasha Nikolina lookova koji su postali sinonim za moderni, elegantni stil.
Prestižna nagrada EHMA uručena generalnom direktoru zagrebačke Esplanade predstavlja krunu njegove impresivne karijere te veliku čast hotelu Esplanade. U godini kada Esplanade obilježava 100 godina postojanja, ova nagrada dodatno potvrđuje status kultne institucije i uspjeh u poslovanju.
Obožavatelji u francuskoj prijestolnici, koji su s nestrpljenjem očekivali njegov nastup u sklopu EU/UK turneje, razočarani su odlukom o otkazivanju, no razlog je bio ozbiljan.