Sinoć je u dvorani Zagreb hotela Sheraton održana radionica ljepote za žene oboljele od karcinoma, u organizaciji udruge Marra Altrui.
Svoja su predavanja održali predstavnici tvrtke Farmex, voditeljica linije Scandinavian Biolabs Marinela Šmrček i mag. pharm Ivan Tudor, voditeljprograma dodaci prehrani, a oboje su se u izlaganjima fokusirali na tegobe kojima se žene suočavaju tijekom i nakon liječenja kemoterapijom vezano uz njegu vlasišta I kose te o suplementima koji su nadopuna prehrani tijekom liječenja. Dermatologinja dr. med Dora Madiraca održala je predavanje o njezi kože tijekom kemoterapije I radioterapije, a na kraju je održana i radionica šminkanja. Polaznicama su predstavljeni makeup savjeti I trikovi koje su primijenile svaka na sebi kako bi u se u čim kraćem vremenu mogle našminkati, a da izgledaju njegovano i svježe.
Udruga Marra Altrui za cilj ima medicinsku pigmentaciju učiniti dostupnijom kroz informiranje i osiguravanje financijskih sredstava. Udrugu je 2013. godine osnovala vizažistica Marija Butković, potaknuta iskustvom šminkanja djevojke oboljele od karcinoma. “Vidjevši sreću na njenom licu nakon što se ugledala u ogledalu, shvatila sam važnost cjelovitosti i ljepote, neovisno o tome u kojem se životnom trenutku kao žena nalazimo. To je iskustvo na mene ostavilo snažan dojam. Činjenica je da je osim naravno, straha za vlastiti život, emocionalna patnja posljedica fizičkih promjena koje se događaju tijekom liječenja od karcinoma. Ponudila sam se kao volonter i jednoj udruzi, ali nažalost ta suradnja nije ostvarena, pa sam odlučila krenuti svojim putem” rekla nam je Marija Butković.
Udruga Marra Altrui već se 10 godina bavi besplatnim pigmentacijama obrva tijekom liječenja i iscrtavanjem areola i bradavica nakon radikalne mastektomije. Do prošle godine udruga je financirana iz vlastitih sredstava a pokrenuta kampanja koja uključuje i radionice šminkanja je u svrhu informiranja javnosti i prikupljanja sredstava za rad udruge.
Iscrtavanje kompleksa areole i bradavice spada u završnu fazu rekonstrukcije, kojom se grudima vraća prirodan simetričan izgled i to kombinacijom tetoviranja s ili bez dodatka kirurškog zahvata za stvaranje izbočine bradavice. “S obzirom na to da većina pacijenata izbjegava dodatne kirurške zahvate, ponekad je tetoviranje jedina opcija. Uz pomoć sofisticiranih tehnika postižemo vrhunski, impresivno realističan izgled areole i bradavice što značajno utječe na zadovoljstvo rekonstrukcijom i psihološko putovanje žene koja se ponovno osjeća cjelovitom” naglašava osnivačica udruge.
Ovaj “umjetnički zahvat” medicinski je neophodna komponenta rekonstrukcije dojke nakon mastektomije, što nas vodi do onoga što je i glavni cilj ove udruge – osigurati da HZZO podmiruje troškove tetoviranja nakon rekonstrukcije dojke, ako pacijentica ispunjava uvjete i ako je to njena želja.
Krajem prošle godine, pokrenuta je kampanja “Start where your heart is” čiji osnovni motiv asocira na srce kao emociju koja sve pokreće, ali i mjesto gdje možemo započeti samopregled dojki. U okviru te kampanje organizirana je radionica ljepote. Naime, brojna istraživanja upravo potvrđuju da je ljepota neodvojiva od žene bez obzira na životnu fazu u kojoj se nalazi i da uljepšavanje ima pozitivan učinak na emocionalne traume koje se događaju uslijed fizičkih promjena tijekom liječenja. Istraživanja također potvrđuju korist okupljanja žena koje se nalaze u sličnoj situaciji gdje mogu razmjenjivati svoja iskustva i biti podrška jedne drugima.
“Radionice planiramo održavati svekih dva do tri mjeseca. Voljela bih u budućnosti organizirati druženja ljepote i poezije, ljepote i glazbe… Želja nam je u ovom samo jednom životu, nekome uljepšati njegov,pa makar i na trenutak.” zaključuje Marija Butković.
Ovaj se lijepi projekt ne bi se mogao organizirati bez pomoći sponzora, pa je tako Maistra grupacija sponzorirala dvoranu Zagreb, Orbico Beauty je donirao pakete vrhunskih kozmetičkih brendova, Sisley tonirane kreme, Vichy dermokozmetiku, La Roche Posay liniju kozmetike za njegu kože onloloških pacijenata, a za osvježenje se pobrinula Jana sa svojom Jana Vitamin+collagen vodom.
Mime’s Grupa i ovim konceptom potvrđuje svoju reputaciju – svaki njihov lokal ima svoju osobnost, ali ih sve povezuje isti DNK: vrhunski dizajn, gastronomska kvaliteta i iskustvo kojem se gost uvijek vraća.
Plaža, ljeto, zalasci sunca, limeta - ovo su prve asocijacije na kultnu Coronu koja sve ljubitelje poziva da im se pridruži na najvećoj proslavi do sad - na plažama diljem svijeta. Svjetski brend piva koji je prisutan u čak 180 zemalja slavi svoju 100. obljetnicu!
Vrijeme je da zaboravite na ljepljive, guste i dosadne kreme koje smo godinama nanosili kao obavezu. NIVEA SUN Protect & Moisture donosi revoluciju u zaštiti kože – i to ne samo u formuli, već i u cijelom doživljaju ljeta.
Rođendanski party Poliklinike Milojević, u utorak je održan je u elegantnom ambijentu zagrebačkog Prirodoslovnog muzeja, a okupljanje zaposlenika, ambasadora, prijatelja i partnera Poliklinike bilo je prilika za nazdraviti svim onim lijepim trenucima iza nas, ali i onima koji nas tek čekaju. Naime, od svog otvorenja u Zagrebu 2010. godine, kao prva poliklinika specijalizirana za nekiruršku estetsku medicinu, tijekom proteklih 15 godina, Poliklinika Milojević značajno je promijenila paradigmu estetike u regiji, uvodeći inovacije i tretmane koji do tada u ovom dijelu Europe gotovo i nisu ni bili dostupni, čime je podigla standarde i postavila nove smjernice u području neinvazivne estetike.
Lipanj je mjesec u kojem priroda doseže svoj vrhunac – polja mirišu, zrak je pun eteričnih nota, a jedna biljka tada posebno dolazi do izražaja. Riječ je naravno o biljki vječne mladosti - smilju. Ova izdržljiva mediteranska biljka, poznata i kao "zlatno sunce" upravo ovih dana ulazi u svoju najintenzivniju fazu cvatnje.
Prošli vikend prošao je u znaku najbolje regionalne popularne i zabavne glazbe. Održan je 17. CMC Festival Vodice 2025. powered by Calzedonia koji je okupio brojnu publiku i najbolje glazbenike iz cijele regije.
Warner Bros Discovery (WBD) produžio je ugovor s Francuskom teniskom federacijom (FFT), čime je osiguran nastavak prijenosa turnira Roland Garros na njihovim kanalima i platformama diljem Europe* do 2030. godine.
U svijetu gdje moda nije samo pitanje odijevanja, već i izražavanja stava, osobnosti i stila, Dubravka Švegar ponovno je potvrdila svoj status modnog kameleona. Na glamuroznom eventu Poliklinike Milojević, jedna od najomiljenijih influencerica našeg prostora, često nazivana hrvatskom Monicom Bellucci, zablistala je u looku koji oduzima dah – spoj elegancije, senzualnosti i besprijekorne estetike.
Lucija Lugomer, pionirka hrvatskog body positivity pokreta i jedna od najpoznatijih plus size manekenki u regiji, ponovno pokazuje zašto je prava inspiracija tisućama žena. Na najnovijoj fotografiji s ljetovanja, Lucija zrači samopouzdanjem i prirodnom ljepotom, obučena u elegantan bijeli bikini koji savršeno naglašava njezinu ženstvenu figuru.
Na modnom događanju u organizaciji škole Profokus, koje je okupilo brojne ljubitelje dizajna i modne kreativnosti, pažnju je plijenila domaća influencerica Lara Vukušić — ne glamuroznim "novitetima", već upravo suprotnim: svojim autentičnim pristupom održivoj modi.
Donovan Pavleković konačno je upisao novu stranicu u svoju modnu povijest: njegova legendarna Škarnicl torba, dizajnirana po uzoru na američku brown-paper torbu, ali izrađena od vrhunske umjetne kože i oplemenjena zlatnim detaljima, dobila je izdašnu “denim” verziju kojoj teško možete odoljeti.
U svijetu gdje se glamur i elegancija svakodnevno redefiniraju, domaća influencerica i modna ikona Isabella Rakonić još jednom potvrđuje da je uvijek nekoliko koraka ispred trenda – sa crvenog tepiha Cannesa sletjela je ravno u centar pažnje.