Sinoć je u dvorani Zagreb hotela Sheraton održana radionica ljepote za žene oboljele od karcinoma, u organizaciji udruge Marra Altrui.
Svoja su predavanja održali predstavnici tvrtke Farmex, voditeljica linije Scandinavian Biolabs Marinela Šmrček i mag. pharm Ivan Tudor, voditeljprograma dodaci prehrani, a oboje su se u izlaganjima fokusirali na tegobe kojima se žene suočavaju tijekom i nakon liječenja kemoterapijom vezano uz njegu vlasišta I kose te o suplementima koji su nadopuna prehrani tijekom liječenja. Dermatologinja dr. med Dora Madiraca održala je predavanje o njezi kože tijekom kemoterapije I radioterapije, a na kraju je održana i radionica šminkanja. Polaznicama su predstavljeni makeup savjeti I trikovi koje su primijenile svaka na sebi kako bi u se u čim kraćem vremenu mogle našminkati, a da izgledaju njegovano i svježe.
Udruga Marra Altrui za cilj ima medicinsku pigmentaciju učiniti dostupnijom kroz informiranje i osiguravanje financijskih sredstava. Udrugu je 2013. godine osnovala vizažistica Marija Butković, potaknuta iskustvom šminkanja djevojke oboljele od karcinoma. “Vidjevši sreću na njenom licu nakon što se ugledala u ogledalu, shvatila sam važnost cjelovitosti i ljepote, neovisno o tome u kojem se životnom trenutku kao žena nalazimo. To je iskustvo na mene ostavilo snažan dojam. Činjenica je da je osim naravno, straha za vlastiti život, emocionalna patnja posljedica fizičkih promjena koje se događaju tijekom liječenja od karcinoma. Ponudila sam se kao volonter i jednoj udruzi, ali nažalost ta suradnja nije ostvarena, pa sam odlučila krenuti svojim putem” rekla nam je Marija Butković.
Udruga Marra Altrui već se 10 godina bavi besplatnim pigmentacijama obrva tijekom liječenja i iscrtavanjem areola i bradavica nakon radikalne mastektomije. Do prošle godine udruga je financirana iz vlastitih sredstava a pokrenuta kampanja koja uključuje i radionice šminkanja je u svrhu informiranja javnosti i prikupljanja sredstava za rad udruge.
Iscrtavanje kompleksa areole i bradavice spada u završnu fazu rekonstrukcije, kojom se grudima vraća prirodan simetričan izgled i to kombinacijom tetoviranja s ili bez dodatka kirurškog zahvata za stvaranje izbočine bradavice. “S obzirom na to da većina pacijenata izbjegava dodatne kirurške zahvate, ponekad je tetoviranje jedina opcija. Uz pomoć sofisticiranih tehnika postižemo vrhunski, impresivno realističan izgled areole i bradavice što značajno utječe na zadovoljstvo rekonstrukcijom i psihološko putovanje žene koja se ponovno osjeća cjelovitom” naglašava osnivačica udruge.
Ovaj “umjetnički zahvat” medicinski je neophodna komponenta rekonstrukcije dojke nakon mastektomije, što nas vodi do onoga što je i glavni cilj ove udruge – osigurati da HZZO podmiruje troškove tetoviranja nakon rekonstrukcije dojke, ako pacijentica ispunjava uvjete i ako je to njena želja.
Krajem prošle godine, pokrenuta je kampanja “Start where your heart is” čiji osnovni motiv asocira na srce kao emociju koja sve pokreće, ali i mjesto gdje možemo započeti samopregled dojki. U okviru te kampanje organizirana je radionica ljepote. Naime, brojna istraživanja upravo potvrđuju da je ljepota neodvojiva od žene bez obzira na životnu fazu u kojoj se nalazi i da uljepšavanje ima pozitivan učinak na emocionalne traume koje se događaju uslijed fizičkih promjena tijekom liječenja. Istraživanja također potvrđuju korist okupljanja žena koje se nalaze u sličnoj situaciji gdje mogu razmjenjivati svoja iskustva i biti podrška jedne drugima.
“Radionice planiramo održavati svekih dva do tri mjeseca. Voljela bih u budućnosti organizirati druženja ljepote i poezije, ljepote i glazbe… Želja nam je u ovom samo jednom životu, nekome uljepšati njegov,pa makar i na trenutak.” zaključuje Marija Butković.
Ovaj se lijepi projekt ne bi se mogao organizirati bez pomoći sponzora, pa je tako Maistra grupacija sponzorirala dvoranu Zagreb, Orbico Beauty je donirao pakete vrhunskih kozmetičkih brendova, Sisley tonirane kreme, Vichy dermokozmetiku, La Roche Posay liniju kozmetike za njegu kože onloloških pacijenata, a za osvježenje se pobrinula Jana sa svojom Jana Vitamin+collagen vodom.
U zagrebačkom shopping centru King Cross svečano je otvorena nova L’Occitane trgovina – 15. po redu u Hrvatskoj i osma u Zagrebu. Ovaj korak približava prepoznatljivo provansalsko iskustvo njege i ljepote brojnim vjernim kupcima na vrhunskoj shopping lokaciji.
Blagdani su vrijeme okupljanja, zajedničkih trenutaka i opuštanja, a mnogi ih najradije provode uz gledanje omiljenih božićnih filmova i hit serija u krugu obitelji i prijatelja. Upravo zato Telemach ove godine dodatno obogaćuje blagdansko iskustvo svojih korisnika – vrhunskom TV zabavom bez ograničenja.
Blagdansko vrijeme nije samo razdoblje veselja i darivanja, već trenutak kada usporimo, posvetimo se sebi i drugima te podijelimo istinsku ljepotu darivanja. Keune, obiteljska tvrtka za njegu kose s tradicijom dugu gotovo stoljeće, vjeruje da najbolji darovi nisu samo lijepi, već promišljeni, osobni i darovani s namjerom, bilo da ih poklanjate najbližima, svom timu ili čak sebi. Lijepa kosa, ističu u Keuneu, nije samo izgled, već osjećaj, samopouzdanje i užitak u svakodnevnim trenucima, a upravo taj osjećaj ova blagdanska sezona stavlja u prvi plan.
Priprema se peto zagrebačko izdanje konferencije i pokreta koji mijenja pravila igre, vizionara koji pomjeraju granice i razgovora koji ostavljaju trajni utjecaj na zajednicu i pojedince.
U organizaciji Hrvatskog sportskog saveza gluhih obilježeno je stoljeće ustrajnosti, vrhunskih sportskih uspjeha i borbe za ravnopravnost, uz dodjelu priznanja najistaknutijim sportašima, trenerima i partnerima sporta gluhih.
KING CROSS je u novootvorenom moderniziranom dijelu centra otvorio brojne trgovine, za još bolji shopping uz najmoderniji Interspar u Hrvatskoj. Trgovine brandova kao što su CCC, Douglas, Liupka, Mass, s.Oliver, Tom Tailor te ljekarna Farmacia dodatno obogaćuju ponudu shopping centra KING CROSS. Ove nove trgovine donose još veći shopping izbor i savršene prilike za kupovinu blagdanskih darova uz bogat asortiman za sport, kozmetiku, modu, uređenje doma te ljepotu i zdravlje.
Jutro bez dobre kave za mnoge je tek napola započet dan. Ona je mali osobni ritual, trenutak tišine prije obveza, ali i savršena kulisa za duga druženja, razgovore koji se ne žure i pauze koje su – nužne. I dok se kava danas nudi gotovo na svakom koraku, istinska izvrsnost ipak nije posvuda. Ona se prepoznaje u detaljima, znanju i dosljednosti. A mi znamo gdje se skriva.
U danu koji prirodno poziva na tišinu, usporavanje i povratak sebi, Matija Cvek objavio je novu pjesmu – onu koja ne traži pažnju glasno, ali je dobiva iskreno. Objavljena na Božić, pjesma Dom su ljudi (radni naziv prema poruci) donosi jednostavnu, ali duboko univerzalnu misao: dom nisu ni gradovi ni adrese, nego ljudi s kojima dijelimo život.
U Ujedinjenom Kraljevstvu utrka za vrh glazbenih ljestvica svake je godine u prosincu žešća nego u bilo kojem drugom razdoblju. Tijekom božićnog tjedna i najveće zvijezde i manje poznata imena ulažu iznimne napore kako bi s pjesmom ili albumom dosegli prvo mjesto – jer se božićni broj jedan smatra osobito prestižnim i simbolički snažnim uspjehom.
Vratimo se nakratko u veljaču. Dodjela Grammyja 2025. godine i Beyoncé koja ispisuje povijest. Ne samo da joj je napokon dodijeljena najvažnija nagrada večeri, album godine, nego je postala i prva crna žena koja je osvojila Grammy za najbolji country album – za Cowboy Carter. Nedavne promjene koje je uvela Recording Academy tu pobjedu čine još monumentalnijom: moguće je da je Beyoncé ujedno i posljednja osoba koja će ikada osvojiti tu nagradu u tom obliku.
Godinama se činilo da je Gmail adresa nešto što dobiješ jednom – i zauvijek ostaje isto. Bez obzira na to jesi li je otvorio kao tinejdžer, pod nadimkom koji danas zvuči neugodno, ili prije nego što si mogao predvidjeti koliko će Google račun postati važan dio svakodnevice.