Sinoć je u dvorani Zagreb hotela Sheraton održana radionica ljepote za žene oboljele od karcinoma, u organizaciji udruge Marra Altrui.
Svoja su predavanja održali predstavnici tvrtke Farmex, voditeljica linije Scandinavian Biolabs Marinela Šmrček i mag. pharm Ivan Tudor, voditeljprograma dodaci prehrani, a oboje su se u izlaganjima fokusirali na tegobe kojima se žene suočavaju tijekom i nakon liječenja kemoterapijom vezano uz njegu vlasišta I kose te o suplementima koji su nadopuna prehrani tijekom liječenja. Dermatologinja dr. med Dora Madiraca održala je predavanje o njezi kože tijekom kemoterapije I radioterapije, a na kraju je održana i radionica šminkanja. Polaznicama su predstavljeni makeup savjeti I trikovi koje su primijenile svaka na sebi kako bi u se u čim kraćem vremenu mogle našminkati, a da izgledaju njegovano i svježe.
Udruga Marra Altrui za cilj ima medicinsku pigmentaciju učiniti dostupnijom kroz informiranje i osiguravanje financijskih sredstava. Udrugu je 2013. godine osnovala vizažistica Marija Butković, potaknuta iskustvom šminkanja djevojke oboljele od karcinoma. “Vidjevši sreću na njenom licu nakon što se ugledala u ogledalu, shvatila sam važnost cjelovitosti i ljepote, neovisno o tome u kojem se životnom trenutku kao žena nalazimo. To je iskustvo na mene ostavilo snažan dojam. Činjenica je da je osim naravno, straha za vlastiti život, emocionalna patnja posljedica fizičkih promjena koje se događaju tijekom liječenja od karcinoma. Ponudila sam se kao volonter i jednoj udruzi, ali nažalost ta suradnja nije ostvarena, pa sam odlučila krenuti svojim putem” rekla nam je Marija Butković.
Udruga Marra Altrui već se 10 godina bavi besplatnim pigmentacijama obrva tijekom liječenja i iscrtavanjem areola i bradavica nakon radikalne mastektomije. Do prošle godine udruga je financirana iz vlastitih sredstava a pokrenuta kampanja koja uključuje i radionice šminkanja je u svrhu informiranja javnosti i prikupljanja sredstava za rad udruge.
Iscrtavanje kompleksa areole i bradavice spada u završnu fazu rekonstrukcije, kojom se grudima vraća prirodan simetričan izgled i to kombinacijom tetoviranja s ili bez dodatka kirurškog zahvata za stvaranje izbočine bradavice. “S obzirom na to da većina pacijenata izbjegava dodatne kirurške zahvate, ponekad je tetoviranje jedina opcija. Uz pomoć sofisticiranih tehnika postižemo vrhunski, impresivno realističan izgled areole i bradavice što značajno utječe na zadovoljstvo rekonstrukcijom i psihološko putovanje žene koja se ponovno osjeća cjelovitom” naglašava osnivačica udruge.
Ovaj “umjetnički zahvat” medicinski je neophodna komponenta rekonstrukcije dojke nakon mastektomije, što nas vodi do onoga što je i glavni cilj ove udruge – osigurati da HZZO podmiruje troškove tetoviranja nakon rekonstrukcije dojke, ako pacijentica ispunjava uvjete i ako je to njena želja.
Krajem prošle godine, pokrenuta je kampanja “Start where your heart is” čiji osnovni motiv asocira na srce kao emociju koja sve pokreće, ali i mjesto gdje možemo započeti samopregled dojki. U okviru te kampanje organizirana je radionica ljepote. Naime, brojna istraživanja upravo potvrđuju da je ljepota neodvojiva od žene bez obzira na životnu fazu u kojoj se nalazi i da uljepšavanje ima pozitivan učinak na emocionalne traume koje se događaju uslijed fizičkih promjena tijekom liječenja. Istraživanja također potvrđuju korist okupljanja žena koje se nalaze u sličnoj situaciji gdje mogu razmjenjivati svoja iskustva i biti podrška jedne drugima.
“Radionice planiramo održavati svekih dva do tri mjeseca. Voljela bih u budućnosti organizirati druženja ljepote i poezije, ljepote i glazbe… Želja nam je u ovom samo jednom životu, nekome uljepšati njegov,pa makar i na trenutak.” zaključuje Marija Butković.
Ovaj se lijepi projekt ne bi se mogao organizirati bez pomoći sponzora, pa je tako Maistra grupacija sponzorirala dvoranu Zagreb, Orbico Beauty je donirao pakete vrhunskih kozmetičkih brendova, Sisley tonirane kreme, Vichy dermokozmetiku, La Roche Posay liniju kozmetike za njegu kože onloloških pacijenata, a za osvježenje se pobrinula Jana sa svojom Jana Vitamin+collagen vodom.
Ekipa Judo kluba osoba s invaliditetom Ishi ovoga je tjedna boravila u francuskom Houlgateu, gdje se tijekom vikenda održava završni turnir iz serije natjecanja Europske judo unije namijenjenih judokama s invaliditetom. Hrvatsku na ovom prestižnom događaju predstavlja 15 sportaša Ishija, koji će snage odmjeriti s konkurencijom iz cijele Europe.
Zagreb je proteklog tjedna ponovno dokazao da zna kako pretvoriti opušteno druženje u događaj o kojem će se danima pričati. Drugo izdanje LUVA Partyja okupilo je klijente, partnere i prijatelje agencije LUVA, ali i niz ljudi iz poslovnog, medijskog i društvenog života, koji su se vrlo brzo uklopili u živu i dinamičnu atmosferu večeri. Od prvih dolazaka bilo je jasno da se radi o susretu koji spaja profesionalnost, srdačnost i suvremeni duh zagrebačke scene.
U hrvatskom sportskom kalendaru malo je događaja koji iz godine u godinu uspijevaju zadržati jednaku snagu simbolike, okupljanja i kontinuiteta kao što je to slučaj s Noći vaterpola. Premda se mijenjaju generacije igrača i mijenja se struktura domaće i međunarodne scene, tradicija okupljanja vaterpolske zajednice na koncu sezone ostaje čvrsta i prepoznatljiva. Od 2007. do danas, ovaj događaj oblikovao se u ritual sabiranja sportskih uspjeha, odavanja priznanja i podsjećanja na zajednički put koji vaterpolo u Hrvatskoj čini jednom od najstabilnijih i najuspješnijih sportskih grana.
Hrvatski premium brend Merla, poznat po najkvalitetnijim stolnjacima i posteljinama proizvedenim u Hrvatskoj, otvorio je svoj prvi pop-up u Splitu. Smješten na prvom katu City Center One, prostor nudi kupcima iz Dalmacije priliku da uživo vide, dodirnu i odaberu tkanine koje su osvojile tisuće domova diljem Hrvatske.
Booking.com otkriva da će 2026. godina biti godina putovanja po mjeri osobnosti i želja putnika jer putnici sve češće biraju odredišta koja odražavaju njihove navike, interese i temperament. Istraživanje pokazuje da putnici rado istražuju nova prijateljstva i odnose na putovanjima jer takva iskustva omogućuju bolje upoznavanje sebe i drugih. Sve veća skupina putnika koristi tehnologiju za pronalaženje mjesta povezanih s uspomenama jer takva mjesta bude nostalgiju i stvaraju nove slojeve emocionalnog doživljaja. Značajan broj putnika putuje u skladu s horoskopom jer žele uskladiti svoju energiju s kozmičkim ritmovima koji ih nadahnjuju. Ovakvi trendovi pokazuju da će putovanja u 2026. godini biti osobnija, eksperimentalnija i usmjerenija autentičnom identitetu putnika.
Jesensko izdanje edukativne radionice Stilska Jednadžba, u organizaciji stilistice Ivane Pavić, održano je ovaj vikend u Zagrebu i još jednom potvrdilo zašto se ovaj projekt s razlogom smatra jedinstvenim u Hrvatskoj. Ivana je prva u Hrvatsku ponudila analizu boja kao profesionalnu uslugu te već više od pet godina aktivno radi na demokratizaciji stilističkih usluga, čineći ih dostupnima svakoj ženi. Upravo s ciljem da znanje o stilu, bojama i odijevanju učini dostupnim svakoj ženi – bez obzira na godine, budžet ili životni stil – Ivana kontinuirano organizira ovakve radionice koje spajaju edukaciju, iskustvo i inspiraciju.
Tvrtka Medikor obilježava 30 godina tijekom kojih je izrasla u vodećeg medtech lidera u Hrvatskoj. Uz mrežu od 1.000 partnerskih ljekarni i dvoznamenkasti rast, tvrtka nastavlja širenje strateškim izlaskom na tržište Europske unije u 2026. godini.
U svijetu mode, gdje se vizije mijenjaju brže nego se ispisuju trendovski manifesti, odlazak darija vitalea iz versacea u manje od godinu dana djeluje poput munje koja nakratko rasiječe nebo pa nestane, ostavljajući za sobom više pitanja nego odgovora. Njegov kratki mandat pretvorio se u fantastično zgusnutu priču o ambiciji, industrijskim tektonskim poremećajima, estetskim sudarima i suptilnim političkim turbulencijama koje rijetko dospiju na površinu. A ipak, svaki detalj otkriva novu perspektivu o tome kako se velika modna kuća nosi s vlastitom prošlošću i budućnošću, pogotovo u trenutku kad promjena vlasništva neminovno pomiče sve unutarnje kotačiće.
Američka voditeljica otvoreno podržala zakon koji će zabraniti korištenje društvenih mreža mladima do 16 godina i poručila da taj potez štiti djecu od ovisnosti, pornografije i gubitka socijalnih vještina.