Sinoć je u dvorani Zagreb hotela Sheraton održana radionica ljepote za žene oboljele od karcinoma, u organizaciji udruge Marra Altrui.
Svoja su predavanja održali predstavnici tvrtke Farmex, voditeljica linije Scandinavian Biolabs Marinela Šmrček i mag. pharm Ivan Tudor, voditeljprograma dodaci prehrani, a oboje su se u izlaganjima fokusirali na tegobe kojima se žene suočavaju tijekom i nakon liječenja kemoterapijom vezano uz njegu vlasišta I kose te o suplementima koji su nadopuna prehrani tijekom liječenja. Dermatologinja dr. med Dora Madiraca održala je predavanje o njezi kože tijekom kemoterapije I radioterapije, a na kraju je održana i radionica šminkanja. Polaznicama su predstavljeni makeup savjeti I trikovi koje su primijenile svaka na sebi kako bi u se u čim kraćem vremenu mogle našminkati, a da izgledaju njegovano i svježe.
Udruga Marra Altrui za cilj ima medicinsku pigmentaciju učiniti dostupnijom kroz informiranje i osiguravanje financijskih sredstava. Udrugu je 2013. godine osnovala vizažistica Marija Butković, potaknuta iskustvom šminkanja djevojke oboljele od karcinoma. “Vidjevši sreću na njenom licu nakon što se ugledala u ogledalu, shvatila sam važnost cjelovitosti i ljepote, neovisno o tome u kojem se životnom trenutku kao žena nalazimo. To je iskustvo na mene ostavilo snažan dojam. Činjenica je da je osim naravno, straha za vlastiti život, emocionalna patnja posljedica fizičkih promjena koje se događaju tijekom liječenja od karcinoma. Ponudila sam se kao volonter i jednoj udruzi, ali nažalost ta suradnja nije ostvarena, pa sam odlučila krenuti svojim putem” rekla nam je Marija Butković.
Udruga Marra Altrui već se 10 godina bavi besplatnim pigmentacijama obrva tijekom liječenja i iscrtavanjem areola i bradavica nakon radikalne mastektomije. Do prošle godine udruga je financirana iz vlastitih sredstava a pokrenuta kampanja koja uključuje i radionice šminkanja je u svrhu informiranja javnosti i prikupljanja sredstava za rad udruge.
Iscrtavanje kompleksa areole i bradavice spada u završnu fazu rekonstrukcije, kojom se grudima vraća prirodan simetričan izgled i to kombinacijom tetoviranja s ili bez dodatka kirurškog zahvata za stvaranje izbočine bradavice. “S obzirom na to da većina pacijenata izbjegava dodatne kirurške zahvate, ponekad je tetoviranje jedina opcija. Uz pomoć sofisticiranih tehnika postižemo vrhunski, impresivno realističan izgled areole i bradavice što značajno utječe na zadovoljstvo rekonstrukcijom i psihološko putovanje žene koja se ponovno osjeća cjelovitom” naglašava osnivačica udruge.
Ovaj “umjetnički zahvat” medicinski je neophodna komponenta rekonstrukcije dojke nakon mastektomije, što nas vodi do onoga što je i glavni cilj ove udruge – osigurati da HZZO podmiruje troškove tetoviranja nakon rekonstrukcije dojke, ako pacijentica ispunjava uvjete i ako je to njena želja.
Krajem prošle godine, pokrenuta je kampanja “Start where your heart is” čiji osnovni motiv asocira na srce kao emociju koja sve pokreće, ali i mjesto gdje možemo započeti samopregled dojki. U okviru te kampanje organizirana je radionica ljepote. Naime, brojna istraživanja upravo potvrđuju da je ljepota neodvojiva od žene bez obzira na životnu fazu u kojoj se nalazi i da uljepšavanje ima pozitivan učinak na emocionalne traume koje se događaju uslijed fizičkih promjena tijekom liječenja. Istraživanja također potvrđuju korist okupljanja žena koje se nalaze u sličnoj situaciji gdje mogu razmjenjivati svoja iskustva i biti podrška jedne drugima.
“Radionice planiramo održavati svekih dva do tri mjeseca. Voljela bih u budućnosti organizirati druženja ljepote i poezije, ljepote i glazbe… Želja nam je u ovom samo jednom životu, nekome uljepšati njegov,pa makar i na trenutak.” zaključuje Marija Butković.
Ovaj se lijepi projekt ne bi se mogao organizirati bez pomoći sponzora, pa je tako Maistra grupacija sponzorirala dvoranu Zagreb, Orbico Beauty je donirao pakete vrhunskih kozmetičkih brendova, Sisley tonirane kreme, Vichy dermokozmetiku, La Roche Posay liniju kozmetike za njegu kože onloloških pacijenata, a za osvježenje se pobrinula Jana sa svojom Jana Vitamin+collagen vodom.
Prošli vikend prošao je u znaku najbolje regionalne popularne i zabavne glazbe. Održan je 17. CMC Festival Vodice 2025. powered by Calzedonia koji je okupio brojnu publiku i najbolje glazbenike iz cijele regije.
Warner Bros Discovery (WBD) produžio je ugovor s Francuskom teniskom federacijom (FFT), čime je osiguran nastavak prijenosa turnira Roland Garros na njihovim kanalima i platformama diljem Europe* do 2030. godine.
Više od 100.000 smještajnih objekata u svijetu nudi siguran, inkluzivan prostor za LGBTQ+ putnike - donosimo četiri destinacije koje ih toplo dočekuju.
Završen je 17. CMC festival u Vodicama 2025. powered by Calzedonia, najveći i najzabavniji festival na ovim prostorima. Dvodnevni festival ponovo je okupio najpopularnija imena iz cijele regije, a vodička riva bila je premala za publiku koja je došla pratiti nastupe čak 46 izvođača.
Zamislite prostor ispunjen osmijehom, laganim mirisima njege, šapatima komplimenata i čašama u kojima se presijavaju mjehurići. Upravo takva atmosfera vladala je na nezaboravnom događanju koje su zajednički organizirali Ženski Recenziraj i brend Skin Romance. U središtu pažnje? Ljubav prema sebi – onoj tihoj, iskrenoj, svakodnevnoj.
Sunce se spušta nad Zagrebom, a Strossmayerov trg postaje pozornica za najljepši gradski aperitivo ljeta. U petak i subotu, 13. i 14. lipnja, grad će na dva dana uskočiti u talijanske cipele i ritmove – i prigrliti sve ono što volimo kod mediteranskog načina života: ležernost, smijeh, dobru hranu, glazbu pod zvijezdama i osvježenje u čaši.
Povodom Svjetskog dana zaštite okoliša, zagrebačka marketinška agencija Alert poziva na održiviji pristup organizaciji događanja i na odgovorno upravljanje otpadom nakon evenata. Agencija Alert je članica prestižnog europskog udruženja najboljih event agencija 27 names i poznata je po savršeno produciranim događanjima koje organizira za brojne tvrtke kao što su Beiersdorf, Chanel, Henkel, HP Inc., Keune, Swarovski, Veuve Cliquot i mnogi drugi.
Kad se termometar popne iznad trideset stupnjeva, svaka klasična poslovna kombinacija odjednom postane pravi izazov. Sako koji je nekada bio sinonim za profesionalnost i moć sada može djelovati kao nepremostiva prepreka u borbi protiv vrućine. No, to ne znači da se morate odreći stila, profinjenosti ili autoriteta koji poslovni look donosi. Naprotiv, ljetna poslovna garderoba može biti savršeno skladna, udobna i izrazito chic – ako znate kako birati i kombinirati ključne komade. Inspirirajmo se Marijaninim outfito koji je pravi primjer savršene ravnoteže između poslovne elegancije i ljetne lakoće.
Marijana Batinić ponovno briljira u modnom izričaju, ovoga puta utjelovljujući savršeni balans između poslovne elegancije i ljetne ležernosti. Na događanju održanom u poliklinici SIAI, voditeljica i poduzetnica pokazala je kako se i na visokim temperaturama može izgledati sofisticirano i profesionalno — bez kompromisa na udobnosti.