U svijetu Marka Pollaka svaki cvijet ima priču, a svaki detalj – emociju
U kampanji za Xiaomi 15T seriju, čiji je slogan „Detalji koji čine razliku“, pojavio se Marko Pollak, jedan od najpoznatijih domaćih cvjetnih dizajnera i wedding planera, čiji osjećaj za sklad i estetiku savršeno odražava filozofiju Xiaomi 15T serije: da se ljepota krije u detaljima.
Budući da je odrastao u obitelji cvjećara, Pollak je odmalena znao da će njegov svijet biti ispunjen bojama i mirisima, te da će biti kreativac koji kroz cvijeće prenosi emocije. „Cvijeće za mene nije samo dekoracija, nego osjećaj. Svaki aranžman ima svoj razlog i značenje, jer u svemu što radim tražim autentičnost i ljepotu – u bojama, prostoru i ljudima.“
Iako je dugi niz godina sinonim za kvalitetu i kreativnost u svijetu cvjetnih aranžmana, Pollak svoju veliku strast pronalazi i u organizaciji vjenčanja. Kao osnivač Pollak Luxury Weddings & Events i brenda Pollak Flowers, tijekom godina razvio je prepoznatljiv stil koji spaja bezvremensku eleganciju i autentičnost svakog para koji mu je dao povjerenje.
Budući da već više od petnaest godina osmišljava i realizira vjenčanja diljem Hrvatske na lokacijama od Dubrovnika i Opatije, preko Splita i Istre, do Zagreba i dalmatinskih otoka, Pollak je danas podjednako cijenjen zbog raskošnih cvjetnih instalacija i besprijekorno organiziranih vjenčanja.
Vjenčanja s dušom
Za Pollaka svako vjenčanje mora imati osobnost – biti odraz para, njihove energije i zajedničke priče. Njegov se pristup stoga temelji na jednostavnosti i povjerenju: upoznaje parove, osluškuje njihove želje i pretvara ih u skladan, promišljen događaj za pamćenje. „U svakom projektu tražim savršenu ravnotežu estetike i emocije. To je ono što čini razliku“, objašnjava.
Umjetnost u detalju
Upravo ta pažnja prema detaljima učinila je Pollaka idealnim protagonistom u kampanji za Xiaomi 15T seriju. Zahvaljujući Leica objektivima i prvom 5× periskopskom telefoto zoomu u T seriji, Xiaomi 15T Pro bilježi i najsuptilnije nijanse. Fotografkinja Matea Leš snimila je sve fotografije iz kampanje koristeći Xiaomi 15T Pro, zabilježivši trenutke koncentracije, preciznosti i stvaranja.
Snaga detalja
Svojim profinjenim dizajnom, snažnom baterijom i profesionalnim fotografskim mogućnostima, Xiaomi 15T Pro simbolizira spoj stila i funkcionalnosti. Do kraja listopada, uz kupnju bilo kojeg uređaja iz Xiaomi 15T serije, na poklon dolazi robotski usisavač Xiaomi S40C.
U zagrebačkom shopping centru King Cross svečano je otvorena nova L’Occitane trgovina – 15. po redu u Hrvatskoj i osma u Zagrebu. Ovaj korak približava prepoznatljivo provansalsko iskustvo njege i ljepote brojnim vjernim kupcima na vrhunskoj shopping lokaciji.
Blagdani su vrijeme okupljanja, zajedničkih trenutaka i opuštanja, a mnogi ih najradije provode uz gledanje omiljenih božićnih filmova i hit serija u krugu obitelji i prijatelja. Upravo zato Telemach ove godine dodatno obogaćuje blagdansko iskustvo svojih korisnika – vrhunskom TV zabavom bez ograničenja.
Blagdansko vrijeme nije samo razdoblje veselja i darivanja, već trenutak kada usporimo, posvetimo se sebi i drugima te podijelimo istinsku ljepotu darivanja. Keune, obiteljska tvrtka za njegu kose s tradicijom dugu gotovo stoljeće, vjeruje da najbolji darovi nisu samo lijepi, već promišljeni, osobni i darovani s namjerom, bilo da ih poklanjate najbližima, svom timu ili čak sebi. Lijepa kosa, ističu u Keuneu, nije samo izgled, već osjećaj, samopouzdanje i užitak u svakodnevnim trenucima, a upravo taj osjećaj ova blagdanska sezona stavlja u prvi plan.
Priprema se peto zagrebačko izdanje konferencije i pokreta koji mijenja pravila igre, vizionara koji pomjeraju granice i razgovora koji ostavljaju trajni utjecaj na zajednicu i pojedince.
U organizaciji Hrvatskog sportskog saveza gluhih obilježeno je stoljeće ustrajnosti, vrhunskih sportskih uspjeha i borbe za ravnopravnost, uz dodjelu priznanja najistaknutijim sportašima, trenerima i partnerima sporta gluhih.
KING CROSS je u novootvorenom moderniziranom dijelu centra otvorio brojne trgovine, za još bolji shopping uz najmoderniji Interspar u Hrvatskoj. Trgovine brandova kao što su CCC, Douglas, Liupka, Mass, s.Oliver, Tom Tailor te ljekarna Farmacia dodatno obogaćuju ponudu shopping centra KING CROSS. Ove nove trgovine donose još veći shopping izbor i savršene prilike za kupovinu blagdanskih darova uz bogat asortiman za sport, kozmetiku, modu, uređenje doma te ljepotu i zdravlje.
Jutro bez dobre kave za mnoge je tek napola započet dan. Ona je mali osobni ritual, trenutak tišine prije obveza, ali i savršena kulisa za duga druženja, razgovore koji se ne žure i pauze koje su – nužne. I dok se kava danas nudi gotovo na svakom koraku, istinska izvrsnost ipak nije posvuda. Ona se prepoznaje u detaljima, znanju i dosljednosti. A mi znamo gdje se skriva.
U danu koji prirodno poziva na tišinu, usporavanje i povratak sebi, Matija Cvek objavio je novu pjesmu – onu koja ne traži pažnju glasno, ali je dobiva iskreno. Objavljena na Božić, pjesma Dom su ljudi (radni naziv prema poruci) donosi jednostavnu, ali duboko univerzalnu misao: dom nisu ni gradovi ni adrese, nego ljudi s kojima dijelimo život.
U Ujedinjenom Kraljevstvu utrka za vrh glazbenih ljestvica svake je godine u prosincu žešća nego u bilo kojem drugom razdoblju. Tijekom božićnog tjedna i najveće zvijezde i manje poznata imena ulažu iznimne napore kako bi s pjesmom ili albumom dosegli prvo mjesto – jer se božićni broj jedan smatra osobito prestižnim i simbolički snažnim uspjehom.
Vratimo se nakratko u veljaču. Dodjela Grammyja 2025. godine i Beyoncé koja ispisuje povijest. Ne samo da joj je napokon dodijeljena najvažnija nagrada večeri, album godine, nego je postala i prva crna žena koja je osvojila Grammy za najbolji country album – za Cowboy Carter. Nedavne promjene koje je uvela Recording Academy tu pobjedu čine još monumentalnijom: moguće je da je Beyoncé ujedno i posljednja osoba koja će ikada osvojiti tu nagradu u tom obliku.
Godinama se činilo da je Gmail adresa nešto što dobiješ jednom – i zauvijek ostaje isto. Bez obzira na to jesi li je otvorio kao tinejdžer, pod nadimkom koji danas zvuči neugodno, ili prije nego što si mogao predvidjeti koliko će Google račun postati važan dio svakodnevice.