Marko Kutlić, koji se može pohvaliti i više nego uspješnim koncertom u Tvornici kulture, sada svoju publiku usrećuje novim video spotom za pjesmu „Za tebe“. Marko nastavlja ubrzanim tempom. Naime, ovo je peti singl s videom, a najavio je još jedan singl s aktualnog albuma „Poleti ptico“ početkom sljedeće godine.
„Za tebe“ je pjesma koja prenosi ludi osjećaj zaljubljenosti te brojne emocije, a sada je dobila i svoj video spot. Marko je zajedno s glumicom i plesačicom Ingrid Samardžijom ispričao jednu emotivnu priču u kojoj će se svatko moći pronaći te poručio „Ovo je moj uranjeni božićni poklon za sve koji slušaju moju muziku“. Autor pjesme je hrvatski pjevač i tekstopisac Matija Cvek, koji je Markov dobar prijatelj. „Veseli me svaka nova prilika za suradnju s Matijom, kao i s Antoniom Davidom Perinom, koji potpisuje aranžman i produkciju pjesme te svima koji su sudjelovali u stvaranju videa pod redateljskom palicom Filipa Gržinčića u produkciji Slađane Gržinčić. Hvala svima koji plove sa mnom, nadam se da će uživati u pjesmi kao i ja dok ju slušam i pjevam“ – dodao je Marko Kutlić. Pjesma se nalazi na Markovom drugom albumu „Poleti ptico“, kojeg je publika imala prilike čuti u Tvornici kulture.
Uz novi singl Marko Kutlić se može pohvaliti i odličnom atmosferom u Tvornici kulture, koju je priredio zajedno s gostima te oduševio publiku. Koncert je započeo pjesmom „Uz nju“, a publiku iznenadio svojim novim imidžem, kada je na pozornicu izašao s plavom kosom i sunčanim naočalama. Marko je na pozornicu doveo i brojne goste, koji su zajedno s njim oduševili publiku i priredili odličnu atmosferu. Tako su se među njima našli i Igor Drvenkar, grupa Voxford, s Lu Jakelić je izveo zajedničku pjesmu „21 gram“, dok ga je Lea Dekleva pratila na klaviru prilikom izvedbe „Sami“.
Publika je, uz njegove hitove, imala prilike čuti i neke od njemu omiljenih pjesama drugih izvođača. Tako je Marko uz pratnju svoga benda otpjevao „Ako tražiš nekoga“ od Prljavog kazališta, Galijinu pjesmu “Dodirni me”, Gibonnijev “Posoljeni zrak i razlivena tinta”, a na kraju publika je imala prilike čuti i „Igru bez granica“ Toše Proeskog.
Do kraja godine, Marka će publika imati prilike slušati još 23. prosinca u Osijeku, 24. i 27. prosinca u Zagrebu, te 31. prosinca u Ogulinu, gdje će moći uživati u Markovom novom albumu. Za sve obožavatelje Marka Kutlića i njegove glazbe, 27. prosinca Marko će nakon nastupa u Maksi pubu imati organiziran Meet & Greet na koji su svi dobrodošli. A kako bi ti trenutci ostali zapamćeni, Marko je zajedno sa svojim timom pripremio i „Poleti ptico“ merch za svoju publiku.
Ekipa Judo kluba osoba s invaliditetom Ishi ovoga je tjedna boravila u francuskom Houlgateu, gdje se tijekom vikenda održava završni turnir iz serije natjecanja Europske judo unije namijenjenih judokama s invaliditetom. Hrvatsku na ovom prestižnom događaju predstavlja 15 sportaša Ishija, koji će snage odmjeriti s konkurencijom iz cijele Europe.
Zagreb je proteklog tjedna ponovno dokazao da zna kako pretvoriti opušteno druženje u događaj o kojem će se danima pričati. Drugo izdanje LUVA Partyja okupilo je klijente, partnere i prijatelje agencije LUVA, ali i niz ljudi iz poslovnog, medijskog i društvenog života, koji su se vrlo brzo uklopili u živu i dinamičnu atmosferu večeri. Od prvih dolazaka bilo je jasno da se radi o susretu koji spaja profesionalnost, srdačnost i suvremeni duh zagrebačke scene.
U hrvatskom sportskom kalendaru malo je događaja koji iz godine u godinu uspijevaju zadržati jednaku snagu simbolike, okupljanja i kontinuiteta kao što je to slučaj s Noći vaterpola. Premda se mijenjaju generacije igrača i mijenja se struktura domaće i međunarodne scene, tradicija okupljanja vaterpolske zajednice na koncu sezone ostaje čvrsta i prepoznatljiva. Od 2007. do danas, ovaj događaj oblikovao se u ritual sabiranja sportskih uspjeha, odavanja priznanja i podsjećanja na zajednički put koji vaterpolo u Hrvatskoj čini jednom od najstabilnijih i najuspješnijih sportskih grana.
Hrvatski premium brend Merla, poznat po najkvalitetnijim stolnjacima i posteljinama proizvedenim u Hrvatskoj, otvorio je svoj prvi pop-up u Splitu. Smješten na prvom katu City Center One, prostor nudi kupcima iz Dalmacije priliku da uživo vide, dodirnu i odaberu tkanine koje su osvojile tisuće domova diljem Hrvatske.
Booking.com otkriva da će 2026. godina biti godina putovanja po mjeri osobnosti i želja putnika jer putnici sve češće biraju odredišta koja odražavaju njihove navike, interese i temperament. Istraživanje pokazuje da putnici rado istražuju nova prijateljstva i odnose na putovanjima jer takva iskustva omogućuju bolje upoznavanje sebe i drugih. Sve veća skupina putnika koristi tehnologiju za pronalaženje mjesta povezanih s uspomenama jer takva mjesta bude nostalgiju i stvaraju nove slojeve emocionalnog doživljaja. Značajan broj putnika putuje u skladu s horoskopom jer žele uskladiti svoju energiju s kozmičkim ritmovima koji ih nadahnjuju. Ovakvi trendovi pokazuju da će putovanja u 2026. godini biti osobnija, eksperimentalnija i usmjerenija autentičnom identitetu putnika.
Jesensko izdanje edukativne radionice Stilska Jednadžba, u organizaciji stilistice Ivane Pavić, održano je ovaj vikend u Zagrebu i još jednom potvrdilo zašto se ovaj projekt s razlogom smatra jedinstvenim u Hrvatskoj. Ivana je prva u Hrvatsku ponudila analizu boja kao profesionalnu uslugu te već više od pet godina aktivno radi na demokratizaciji stilističkih usluga, čineći ih dostupnima svakoj ženi. Upravo s ciljem da znanje o stilu, bojama i odijevanju učini dostupnim svakoj ženi – bez obzira na godine, budžet ili životni stil – Ivana kontinuirano organizira ovakve radionice koje spajaju edukaciju, iskustvo i inspiraciju.
Tvrtka Medikor obilježava 30 godina tijekom kojih je izrasla u vodećeg medtech lidera u Hrvatskoj. Uz mrežu od 1.000 partnerskih ljekarni i dvoznamenkasti rast, tvrtka nastavlja širenje strateškim izlaskom na tržište Europske unije u 2026. godini.
Prepoznatljiv po svojem glamuru i perfekcionizmu, stilist i modni vizionar Marko Grubnić ponovno demonstrira kako izgled može biti osobni potpis, manifest i umjetnička izjava.
U svijetu mode, gdje se vizije mijenjaju brže nego se ispisuju trendovski manifesti, odlazak darija vitalea iz versacea u manje od godinu dana djeluje poput munje koja nakratko rasiječe nebo pa nestane, ostavljajući za sobom više pitanja nego odgovora. Njegov kratki mandat pretvorio se u fantastično zgusnutu priču o ambiciji, industrijskim tektonskim poremećajima, estetskim sudarima i suptilnim političkim turbulencijama koje rijetko dospiju na površinu. A ipak, svaki detalj otkriva novu perspektivu o tome kako se velika modna kuća nosi s vlastitom prošlošću i budućnošću, pogotovo u trenutku kad promjena vlasništva neminovno pomiče sve unutarnje kotačiće.
Američka voditeljica otvoreno podržala zakon koji će zabraniti korištenje društvenih mreža mladima do 16 godina i poručila da taj potez štiti djecu od ovisnosti, pornografije i gubitka socijalnih vještina.