Marketing Meet Up & Dani komunikacija: Brutalno iskreno o svemu – Agencije, mediji i brendovi: mitovi, laži i brutalne istine
All-stars sastav u warmupu za Dane komunikacija iskreno će, dinamično i s dozom humora protresti stvarnosti koje svi znamo, ali ih rijetko izgovaramo naglas.
Novo izdanje Marketing Meet Upa donosi zagrijavanje za popularni festival Dani komunikacija uz razgovor o mitovima, lažima i brutalnim istinama koje kontinuirano oblikuju odnose agencija, medija i brendova. Ako vas je ova najava zaintrigirala, u utorak, 8. travnja 2025., u prostoru Wespa Spaces pridružite nam se uz iskreni razgovor o gorućim temama industrije – ili onima koje se ne izgovaraju uopće. Na novom izdanju Marketing Meet Upa u maniri Dana komunikacija razgovarat ćemo otvoreno o svemu na ovomjesečnu MMZG temu: Agencije, mediji i brendovi: mitovi, laži i brutalne istine.
Razgovor će voditi Dunja Ivana Ballon, direktorica Dana komunikacija, a ujedno i izvršna direktorica HURA-e i IAB Croatia, koja će kroz niz provokativnih tvrdnji potaknuti sudionike panela da komentiraju najčešće zablude – ili stvarnosti – koje prate komunikacijsku industriju. Sugovornici će biti stručnjaci komunikacijske industrije, a među njima i članovi DK Organizacijskog odbora Davor Bruketa (kreativni direktor, Bruketa&Žinić&Grey) te Damir Ciglar (direktor, Imago Ogilvy). Pridružit će im se Ivana Galić Baksa (direktorica PR-a, marketinga i korporativnih komunikacija, Nova TV te direktorica marketinga i komunikacija, United Media) i Zvonimir Seki (direktor marketinga, Franck).
Ovaj all-star sastav komentirat će provokativni niz izjava koje otvaraju pitanja o autentičnosti brendova, odnosu agencija i klijenata, ega u industriji, ulozi nagrada, odnosu PR-a i novinarstva, kao i brojnim drugim aktualnim temama.
Svoje mjesto možete rezervirati na poveznici, sudjelovanje je besplatno – i svi ste pozvani.
Ekipa Judo kluba osoba s invaliditetom Ishi ovoga je tjedna boravila u francuskom Houlgateu, gdje se tijekom vikenda održava završni turnir iz serije natjecanja Europske judo unije namijenjenih judokama s invaliditetom. Hrvatsku na ovom prestižnom događaju predstavlja 15 sportaša Ishija, koji će snage odmjeriti s konkurencijom iz cijele Europe.
Zagreb je proteklog tjedna ponovno dokazao da zna kako pretvoriti opušteno druženje u događaj o kojem će se danima pričati. Drugo izdanje LUVA Partyja okupilo je klijente, partnere i prijatelje agencije LUVA, ali i niz ljudi iz poslovnog, medijskog i društvenog života, koji su se vrlo brzo uklopili u živu i dinamičnu atmosferu večeri. Od prvih dolazaka bilo je jasno da se radi o susretu koji spaja profesionalnost, srdačnost i suvremeni duh zagrebačke scene.
U hrvatskom sportskom kalendaru malo je događaja koji iz godine u godinu uspijevaju zadržati jednaku snagu simbolike, okupljanja i kontinuiteta kao što je to slučaj s Noći vaterpola. Premda se mijenjaju generacije igrača i mijenja se struktura domaće i međunarodne scene, tradicija okupljanja vaterpolske zajednice na koncu sezone ostaje čvrsta i prepoznatljiva. Od 2007. do danas, ovaj događaj oblikovao se u ritual sabiranja sportskih uspjeha, odavanja priznanja i podsjećanja na zajednički put koji vaterpolo u Hrvatskoj čini jednom od najstabilnijih i najuspješnijih sportskih grana.
Hrvatski premium brend Merla, poznat po najkvalitetnijim stolnjacima i posteljinama proizvedenim u Hrvatskoj, otvorio je svoj prvi pop-up u Splitu. Smješten na prvom katu City Center One, prostor nudi kupcima iz Dalmacije priliku da uživo vide, dodirnu i odaberu tkanine koje su osvojile tisuće domova diljem Hrvatske.
Booking.com otkriva da će 2026. godina biti godina putovanja po mjeri osobnosti i želja putnika jer putnici sve češće biraju odredišta koja odražavaju njihove navike, interese i temperament. Istraživanje pokazuje da putnici rado istražuju nova prijateljstva i odnose na putovanjima jer takva iskustva omogućuju bolje upoznavanje sebe i drugih. Sve veća skupina putnika koristi tehnologiju za pronalaženje mjesta povezanih s uspomenama jer takva mjesta bude nostalgiju i stvaraju nove slojeve emocionalnog doživljaja. Značajan broj putnika putuje u skladu s horoskopom jer žele uskladiti svoju energiju s kozmičkim ritmovima koji ih nadahnjuju. Ovakvi trendovi pokazuju da će putovanja u 2026. godini biti osobnija, eksperimentalnija i usmjerenija autentičnom identitetu putnika.
Jesensko izdanje edukativne radionice Stilska Jednadžba, u organizaciji stilistice Ivane Pavić, održano je ovaj vikend u Zagrebu i još jednom potvrdilo zašto se ovaj projekt s razlogom smatra jedinstvenim u Hrvatskoj. Ivana je prva u Hrvatsku ponudila analizu boja kao profesionalnu uslugu te već više od pet godina aktivno radi na demokratizaciji stilističkih usluga, čineći ih dostupnima svakoj ženi. Upravo s ciljem da znanje o stilu, bojama i odijevanju učini dostupnim svakoj ženi – bez obzira na godine, budžet ili životni stil – Ivana kontinuirano organizira ovakve radionice koje spajaju edukaciju, iskustvo i inspiraciju.
Tvrtka Medikor obilježava 30 godina tijekom kojih je izrasla u vodećeg medtech lidera u Hrvatskoj. Uz mrežu od 1.000 partnerskih ljekarni i dvoznamenkasti rast, tvrtka nastavlja širenje strateškim izlaskom na tržište Europske unije u 2026. godini.
Postoji nešto gotovo meditativno u darivanju biljke – osobito one koja je u isto vrijeme i skulptura, i dizajnerski predmet, i živi podsjetnik na pažnju koju ste nekome posvetili. Upravo zato posljednjih godina sve više kreativnih duša otkriva ljepotu kokedama, delikatnih zelenih kugli omotanih mahovinom koje izgledaju kao da lebde između prirode i umjetnosti.
Nakon gotovo tisuću dana šutnje, potresa i dugotrajnih radova, jedan od najintimnijih prostora hrvatske kulturne baštine ponovno će oživjeti: Atelijer Meštrović sredinom prosinca otvara svoja vrata s novim stalnim postavom, promišljenim s iznimnom pažnjom i dubokim poštovanjem prema životu i djelu Ivana Meštrovića.