U novoj epizodi podcasta „Mame kod Lane“ ovaj tjedan Lana Gojak Bajt razgovarala je s našom poznatom televizijskom voditeljicom i majkom dvije djevojčice, Marijanom Batinić. U ovom iskrenom i inspirativnom razgovoru Marijana je podijelila kako se snašla u ulozi majke, koliko ju je majčinstvo promijenilo te kako je uspjela uskladiti izazove roditeljstva s dinamičnom karijerom.
Na početku razgovora, Marijana se prisjetila kako je često znala reći da je bila mama svojem mlađem bratu i sestri jer ih je, dok su bili djeca, vrlo često čuvala. Iako je oduvijek bila svjesna svoje želje da postane mama, Marijana je priznala da su je klasična pitanja poput “Jesi li trudna?” ili “Kada planiraš imati djecu?” često živcirala ma da je razumjela da takva pitanja uglavnom dolaze iz želje ljudi da podijele svoje iskustvo i potaknu te da i sam otkriješ koliko je prekrasno postati roditelj.
Marijana je iskreno podijelila kako je zamišljala da će njeno majčinstvo izgledati: “Mislila sam da ću biti vrhunska mama, prava multitaskerica s menadžerskim sposobnostima, a onda sam shvatila da to, naravno, nema veze sa životom jer kad se rodi dijete rodi se i mama koja pojma nema šta je čeka svaki dan i to te potpuno izuje iz cipela.” U razgovoru se osvrnula na izazove s osjećajem krivnje: “Osjećaj krivnje te nikad ne napušta, grižnja savjesti kad odeš negdje, s tim osjećajem se budiš…” I dodala je da su je brige oko odgojnih metoda okupirale: “Te brige su mi neprestano u glavi, i s jednim i s drugim djetetom.” Nakon prvog djeteta, Marijana se na posao vratila jako brzo, već nakon tri mjeseca. Kroz smijeh se prisjetila kako je izgledalo snimanje emisije Ljubav je na selu po cijeloj Hrvatskoj dok je njezina beba išla s njom kao pratnja. “Dojila sam po opskurnim WC-ima kandidata Ljubav je na selu, po selima, skrivala se od pogleda, dojila sam na polju, doslovno, u hladu.”, U razgovoru je objasnila kako su ona i njezin partner koji je ujedno i njezin poslovni suradnik izbalansirali njihov odnos i roditeljstvo s poslovnim obavezama: “Doma se ne razgovara o poslu nikad kad djeca dođu”, rekla je Marijana, međutim priznala je da joj je teško držati se tih pravila jer ne voli formu i rutinu.
U emotivnom, iskrenom i zabavnom razgovoru Marijana i Lana prošle su teme o kojima razmišlja svaka mama. Želi li Marijana i treće dijete, je li stroga i koje je sve najemotivnije trenutke s njene dvije djevojčice podijelila u ovom razgovoru možete otkriti u novoj epizodi koja je dostupna već danas na YouTubeu te audio podcast platformama poput Spotifya, Applea i Googlea.
Zagreb je proteklog tjedna ponovno dokazao da zna kako pretvoriti opušteno druženje u događaj o kojem će se danima pričati. Drugo izdanje LUVA Partyja okupilo je klijente, partnere i prijatelje agencije LUVA, ali i niz ljudi iz poslovnog, medijskog i društvenog života, koji su se vrlo brzo uklopili u živu i dinamičnu atmosferu večeri. Od prvih dolazaka bilo je jasno da se radi o susretu koji spaja profesionalnost, srdačnost i suvremeni duh zagrebačke scene.
U hrvatskom sportskom kalendaru malo je događaja koji iz godine u godinu uspijevaju zadržati jednaku snagu simbolike, okupljanja i kontinuiteta kao što je to slučaj s Noći vaterpola. Premda se mijenjaju generacije igrača i mijenja se struktura domaće i međunarodne scene, tradicija okupljanja vaterpolske zajednice na koncu sezone ostaje čvrsta i prepoznatljiva. Od 2007. do danas, ovaj događaj oblikovao se u ritual sabiranja sportskih uspjeha, odavanja priznanja i podsjećanja na zajednički put koji vaterpolo u Hrvatskoj čini jednom od najstabilnijih i najuspješnijih sportskih grana.
Hrvatski premium brend Merla, poznat po najkvalitetnijim stolnjacima i posteljinama proizvedenim u Hrvatskoj, otvorio je svoj prvi pop-up u Splitu. Smješten na prvom katu City Center One, prostor nudi kupcima iz Dalmacije priliku da uživo vide, dodirnu i odaberu tkanine koje su osvojile tisuće domova diljem Hrvatske.
Booking.com otkriva da će 2026. godina biti godina putovanja po mjeri osobnosti i želja putnika jer putnici sve češće biraju odredišta koja odražavaju njihove navike, interese i temperament. Istraživanje pokazuje da putnici rado istražuju nova prijateljstva i odnose na putovanjima jer takva iskustva omogućuju bolje upoznavanje sebe i drugih. Sve veća skupina putnika koristi tehnologiju za pronalaženje mjesta povezanih s uspomenama jer takva mjesta bude nostalgiju i stvaraju nove slojeve emocionalnog doživljaja. Značajan broj putnika putuje u skladu s horoskopom jer žele uskladiti svoju energiju s kozmičkim ritmovima koji ih nadahnjuju. Ovakvi trendovi pokazuju da će putovanja u 2026. godini biti osobnija, eksperimentalnija i usmjerenija autentičnom identitetu putnika.
Jesensko izdanje edukativne radionice Stilska Jednadžba, u organizaciji stilistice Ivane Pavić, održano je ovaj vikend u Zagrebu i još jednom potvrdilo zašto se ovaj projekt s razlogom smatra jedinstvenim u Hrvatskoj. Ivana je prva u Hrvatsku ponudila analizu boja kao profesionalnu uslugu te već više od pet godina aktivno radi na demokratizaciji stilističkih usluga, čineći ih dostupnima svakoj ženi. Upravo s ciljem da znanje o stilu, bojama i odijevanju učini dostupnim svakoj ženi – bez obzira na godine, budžet ili životni stil – Ivana kontinuirano organizira ovakve radionice koje spajaju edukaciju, iskustvo i inspiraciju.
Tvrtka Medikor obilježava 30 godina tijekom kojih je izrasla u vodećeg medtech lidera u Hrvatskoj. Uz mrežu od 1.000 partnerskih ljekarni i dvoznamenkasti rast, tvrtka nastavlja širenje strateškim izlaskom na tržište Europske unije u 2026. godini.
Britanski PR stručnjak tvrdi da su Harryjeve šale i medijski nastupi postali neučinkoviti te znak gubitka identiteta nakon odlaska iz kraljevske obitelji.
Glumac otkriva kako je politički govor o Tibetu doveo do dvadesetogodišnje zabrane prisustvovanja Oscaru i zašto nikada nije požalio što ga je izrekao.