U novoj epizodi podcasta „Mame kod Lane“ ovaj tjedan Lana Gojak Bajt razgovarala je s našom poznatom televizijskom voditeljicom i majkom dvije djevojčice, Marijanom Batinić. U ovom iskrenom i inspirativnom razgovoru Marijana je podijelila kako se snašla u ulozi majke, koliko ju je majčinstvo promijenilo te kako je uspjela uskladiti izazove roditeljstva s dinamičnom karijerom.
Na početku razgovora, Marijana se prisjetila kako je često znala reći da je bila mama svojem mlađem bratu i sestri jer ih je, dok su bili djeca, vrlo često čuvala. Iako je oduvijek bila svjesna svoje želje da postane mama, Marijana je priznala da su je klasična pitanja poput “Jesi li trudna?” ili “Kada planiraš imati djecu?” često živcirala ma da je razumjela da takva pitanja uglavnom dolaze iz želje ljudi da podijele svoje iskustvo i potaknu te da i sam otkriješ koliko je prekrasno postati roditelj.
Marijana je iskreno podijelila kako je zamišljala da će njeno majčinstvo izgledati: “Mislila sam da ću biti vrhunska mama, prava multitaskerica s menadžerskim sposobnostima, a onda sam shvatila da to, naravno, nema veze sa životom jer kad se rodi dijete rodi se i mama koja pojma nema šta je čeka svaki dan i to te potpuno izuje iz cipela.” U razgovoru se osvrnula na izazove s osjećajem krivnje: “Osjećaj krivnje te nikad ne napušta, grižnja savjesti kad odeš negdje, s tim osjećajem se budiš…” I dodala je da su je brige oko odgojnih metoda okupirale: “Te brige su mi neprestano u glavi, i s jednim i s drugim djetetom.” Nakon prvog djeteta, Marijana se na posao vratila jako brzo, već nakon tri mjeseca. Kroz smijeh se prisjetila kako je izgledalo snimanje emisije Ljubav je na selu po cijeloj Hrvatskoj dok je njezina beba išla s njom kao pratnja. “Dojila sam po opskurnim WC-ima kandidata Ljubav je na selu, po selima, skrivala se od pogleda, dojila sam na polju, doslovno, u hladu.”, U razgovoru je objasnila kako su ona i njezin partner koji je ujedno i njezin poslovni suradnik izbalansirali njihov odnos i roditeljstvo s poslovnim obavezama: “Doma se ne razgovara o poslu nikad kad djeca dođu”, rekla je Marijana, međutim priznala je da joj je teško držati se tih pravila jer ne voli formu i rutinu.
U emotivnom, iskrenom i zabavnom razgovoru Marijana i Lana prošle su teme o kojima razmišlja svaka mama. Želi li Marijana i treće dijete, je li stroga i koje je sve najemotivnije trenutke s njene dvije djevojčice podijelila u ovom razgovoru možete otkriti u novoj epizodi koja je dostupna već danas na YouTubeu te audio podcast platformama poput Spotifya, Applea i Googlea.
Zamislite trenutak kada noćno nebo postane ogromno platno ispisano tisućama svjetlucavih tragova, a svaki od njih traje samo djelić sekunde, ali ostavlja dojam koji se pamti cijeli život, i upravo takvu magiju možete doživjeti od trećeg do četvrtog siječnja 2026. godine, kada će nebo iznad sjeverne hemisfere ugostiti kišu meteora Kvadrantidi, čiji vrhunac može doseći i do sto dvadeset meteora na sat.
Nagrada potvrđuje predanost Telemacha stvaranju poticajnog i uključivog radnog okruženja u kojem se različitosti prepoznaju kao snaga, a svi zaposlenici imaju jednake prilike za razvoj i rast.
Talijanski luksuz ponovno je u Zagrebu osvojio ljubitelje mode, donoseći spoj bezvremenske elegancije i suvremenog dizajna. Brend Furla, već gotovo stoljeće sinonim za profinjenu estetiku i vrhunsku izradu, predstavio je u svom zagrebačkom butiku najnoviju kolekciju jesen/zima 2025., uz ekskluzivni uvid u predkolekciju proljeće/ljeto 2026. Event je okupio poznata lica, modne entuzijaste i influencere, koji su među prvima mogli doživjeti raskošne siluete i sofisticirane materijale koji definiraju Furla potpis.
U toploj i blagdanskoj atmosferi Martimex parfumerije, mirisi, svjetlost svijeća i ugodno društvo isprepleli su se u savršenu kulisu posvećenu umjetnosti darivanja i bezvremenskoj eleganciji. Ovogodišnje ekskluzivno druženje posvećeno Maison Francis Kurkdjian otkrilo je kako mirisi mogu postati tihi, ali snažni nositelji emocija i osobnih priča, dok svaka nota evocira intimnost i sofisticiranost pariškog luksuza.
Novi nastavak kultne franšize donosi epsku priču o gubitku, obitelji i sukobima novih plemena na Pandori, uz revolucionarne vizualne efekte i iskustvo uranjanja u kinoformatima
20. božićni koncert ‘Želim život’ ponovno je pokazao snagu zajedništva, podrške i humanosti, dok prikupljena sredstva nastavljaju Aninu misiju spašavanja života i unaprjeđenja hrvatskog zdravstva.
Od 18. do 21. prosinca posjetitelji Ledenog parka mogu uživati u blagdanskom ugođaju, druženju s Djedom Božićnjakom i influencerima te istovremeno pomoći pučkim kuhinjama diljem Hrvatske.
U rovinjskom hotelu Lone jučer je sve prštalo od ljepote, a razlog je jubilarni, 35. izbor Kraljice Hrvatske 2025. za Kraljicu Svijeta. Nova Kraljica Hrvatske je Lana Lourdes Rupić iz Šibenika. Titula Prve princeze dodijeljena je Liv Šumak iz Zagreba, koja je uz lentu Prve princeze osvojila i lentu Kraljice elegancije. Druga princeza postala je Petra Vuleta iz Osijeka. Nina Mrvić iz Rijeke ponijela je titulu Kraljice osobnosti, Daniela Jagodić iz Rijeke osvojila je lentu Kraljice fotogeničnosti, dok je Korina Sviben iz Zagreba proglašena Kraljicom medija.
U povijesnom preokretu koji mijenja način na koji milijuni gledatelja diljem svijeta prate prestižne filmske nagrade, Oscari će od 2029. godine biti ekskluzivno emitirani na YouTubeu. Ova promjena označava kraj više desetljeća dugog prijenosa ceremonije na televizijskom kanalu ABC i početak nove ere u kojoj digitalne platforme preuzimaju primat u prijenosu velikih kulturnih događaja.
Obilježavanje dvadeset i pete obljetnice modnog brenda Hippy Garden predstavljalo je snažnu i promišljenu sintezu estetske dosljednosti, emocionalne dubine i suvremene urbane profinjenosti, kojom je još jednom potvrđena iznimna kreativna vizija dizajnerice Đurđice Vorkapić, autorice prepoznatljivog modnog rukopisa koji već četvrt stoljeća oblikuje žensku siluetu kroz prizmu snage, elegancije i suptilne mističnosti. Kroz jasno definiran estetski kod, koji ostaje vjeran vlastitim temeljima, a istodobno otvoren suvremenim interpretacijama, Hippy Garden kontinuirano stvara snažne urbane ikone, gradeći brend koji je istovremeno autentičan, prepoznatljiv i nepogrešivo svoj.
U blagdanskom razdoblju, kada se svakodnevica usporava, a toplina doma i obiteljske tradicije dolaze u prvi plan, pažnja se sve više usmjerava prema vrijednostima koje nadilaze prolaznost trenutka. Božić je vrijeme u kojem se vraćamo jednostavnim, ali snažnim osjećajima pripadnosti, zahvalnosti i bliskosti, a upravo u tim trenucima mali detalji poprimaju posebno značenje. U tom kontekstu, Prahir nakit već generacijama gradi svoju priču kao simbol trajnosti, emocije i profinjene elegancije.