Marie Claire proslavio dolazak u Hrvatsku chic zabavom u Klovićevim dvorima
U Klovićevim dvorima, pod zvjezdanim nebom tvrtka Mediatop International d.o.o. sinoć je proslavila dolazak kultne ženske publikacije s francuskom licencom, Marie Claire, u Hrvatsku.
Sinoć, 01.07. 2025. godine, dok se romantičan sumrak u narančasto – ružičastim nijansama isrtavao na nebu, na Gornji grad u Zagrebu krenuli su pristizati elegantni uzvanici odjeveni u bijele i crne modne kombinacije, sa žutim detaljima. Povod? Ekskluzivni party kojim je Marie Claire proslavio dolazak na hrvatsko tržište, održan u Klovićevim dvorima.
Klovićeve dvore jučer je prožeo francuski duh, a umjetnost pisanog slova spojila se s kultnim prostorom u kojem su na štafelajima stajale razne varijante naslovnica prvog broja Marie Claire Hrvatska koje krasi Nina Badrić, punktovi dotjerani u pariškom stilu te zanimljive aktivnosti u kojima su slavna lica uživala do ponoći.
Samo neki od cijenjenih uzvanika koji su dobili pozivnicu za ekskluzivnu zabavu bili su Danijela Trbović, Ljupka Gojić, Tamara Vrdoljak, Nenad Korkut, Mirna Maras, Korana Gvozdić i Ivan Šarić, Mirna Zidarić, Aleksandra Dojčinović, Vjeko i Ivica iz eNVy Rooma, Aleksandar Šekuljica, Andrea Andrassy, Petra Kurtela, Barbara Kolar, Karla Zelić, Dora Šarić, Jana Dužanec i mnogi drugi.
Marie Claire s francuskom licencom napokon je stigao u Hrvatsku
Zvijezda naslovnice prvog broja magazina Marie Claire Hrvatska je Nina Badrić, hrvatska pjevačka diva koja je naslovnicu snimila u očaravajućem resortu Isabella Valmar Poreč i koja je u dirljivom intervjuu otkrila mnoge zanimljivosti koje njezini fanovi možda još nisu znali.
Na romantičnom Gornjem gradu, Marie Claire obilježio je dolazak na hrvatsko tržište, uz brojne partnere i celebritiye koji su uživali uz zvukove pjesama Natali Dizdar i setova DJ Indy-ja te koji su imali priliku pogledati dokumentarac o nastanku samog brenda koji se prikazivao na samim zidovima Klovićevih dvora.
Uz skiciranje uzvanika baš kao na pariškim ulicama, koje je omogućila INA, beauty aktivacije Kallos i Dr.Vivian, osvježavajuć sladoled Croccantino te zanimljiv photo booth, zabavnih aktivnosti nije nedostajalo, dok su projekcije na zidovima i šarmantno uređen prostor, kao i dres code: “crno-bijelo sa žutim detaljima”, donijeli francuski šarm u zidine Zagreba. Slavni Aperol Spritz (PPD) bio je zaštitno piće partyja uz još nekoliko atraktivnih koktela, a za catering se pobrinuo catering Kvatrić uz mnoštvo dekadentnih zalogajčića koji su uzvanicima davali energiju za ples do ponoći.
Glavna urednica portala i print izdanja Marie Claire Hrvatska, Dina Plevnik, i cijeli tim Marie Claire Hrvatska, uz direktora tvrtke Mediatop.do.o.o., Domagoja Glogovića, ugostili su brojne uzvanike koji su u Klovićeve dvore mogli stići samo uz posebnu pozivnicu te ih uveli u svijet slavne francuske licence koja žene oduševljava još od početka prošlog stoljeća.
Klijenti i partneri INA, Kallos, Dr.Vivian, Air France, Trika, Arena Centar, Rondo Mondo, Poliklinika Veir, Pharmateka Consult, Zaks, Jana Nails, Podravka, Cedevita i Croccantino ovu su večer učinili još čarobnijom.
Na kraju večeri svaki je uzvanik kući ponio primjerak časopisa i luksuznu ljetnu torbicu koja je nastala u suradnji Aleksandre Dojčinović i Marie Claire Hrvatska!
Magazin Marie Claire poziva sve žene da budu – svoje
Marie Claire po prvi put se pojavio na kioscima u Francuskoj u dvadesetim godinama prošlog stoljeća, kao tjednik, a zatim je 1937. godine počeo izlaziti kao mjesečnik. Magazin se po prvi put obraćao ženama svih staleža s naglaskom na žensku individualnost, a Francuskinje koje su potrčale na kioske po svoj primjerak izazvale su stampedo zbog kojeg je morala urgirati i policija. Od samog starta do danas, Marie Claire prikazuje i lijepu i surovu stranu ženskog života te donosi stranice ispunjene modom, ljepotom i svim lifestyle segmentima, ali i reportaže o bitnim pitanjima u svijetu.
Od 03.07. potražite nas na kioscima!
Prvi, ljetni broj magazina Marie Claire Hrvatska donosi naslovnicu i veliki intervju s Ninom Badrić, reportažu iz očaravajuće kuće u Istri Saše Šekoranje, kolumne Aleksandre Dojčinović, Mirne Dizdarić i Kristijana Iličića, razgovor sa stručnjacima na temu poslova budućnosti, umjetne inteligencije i stanja na tržištu nekretnina u Hrvatskoj te brojne modne i beauty priloge uz zanimljive tekstove uz koje će se mnogi zamisliti.
Marie Claire od sad možete čitati na portalu marieclaire.hr, ali i potražiti na kioscima od 03.07. 2025.! Uživajte u fotografijama atmosfere s nezaboravne zabave dobrodošlice!
U moru filmova koje ćemo ovoga ljeta gledati pod zvjezdanim nebom Pule, jedan nosi poruku snažniju od ijedne kostimografske ili redateljske bravure. U samo 17 minuta, dokumentarni film A Final Copy of Ilon Specht, dobitnik Grand Prix nagrade na ovogodišnjem Cannes Lionsu, vodi nas na intimno putovanje kroz život žene čiji je glas – tih, ali moćan – promijenio način na koji žene doživljavaju same sebe. Premijerno će ga hrvatska publika moći pogledati 17. srpnja u 18 sati, u kinu Valli, u sklopu 72. Pulskog filmskog festivala.
Zamislite večer u kojoj vas film ne promatra s platna – već vas potpuno okružuje. I to ne metaforički. U srcu Zagreba, u Branimir mingle mall-u, otvorila su se vrata nove dimenzije kino doživljaja – spektakularne ScreenX dvorane koja je sinoć svečano dočekala svoje prve goste, i to uz premijeru najslavnijeg junaka svih vremena – Supermana!
U bajkovitom vrtu Croatia Recordsa, gdje su se mirisi lavande i akorda nenametljivo stapali u savršenu ljetnu večer, slavila se ne samo obljetnica jedne institucije – već i emocionalni soundtrack naših života. Croatia Records, nasljednica legendarnog Jugotona, obilježila je 78 godina postojanja ekskluzivnim događajem i promocijom vinilnog izdanja “25 Greatest Hits” – kolekcije koja je istovremeno i hommage i vremeplov kroz glazbu koja nas je definirala.
Dok ljetni mjeseci mirisom nose bezbrižnost, u Sarajevu se već osjeća kreativna groznica – ona koja prethodi još jednom izdanju Sarajevo Film Festivala, kulturnog događaja koji odavno nadilazi granice filma. Među najinovativnijim programima festivala posebno se ističe CineLink Books, projekt koji spaja ono najbolje iz dva svijeta: književnosti i filma.
Dubrovnik, grad koji diše eleganciju u svakom kamenom detalju, dobio je novo gastro utočište koje spaja dvije kulture u jednu neodoljivu priču – onu o hrani, ljubavi i putovanjima. U uskoj, tihoj Boškovićevoj ulici, daleko od vreve glavnih koraka, smjestio se Franco Romano Panini Bar – mjesto koje kao da je ispalo iz neke rimskog filma, ali s dušom juga.
Dok gradske ulice dišu nešto sporije, a vrućine nas mame na laganiji tempo, u srcu Zagreba skriva se adresa na kojoj ljeto ima drugačiji okus. Evergreen Sushi Experience na Ilici 49 savršena je destinacija za sve one koji ostaju u gradu, ali ne žele raditi kompromise kada je u pitanju uživanje.
Ljeto možda donosi opuštenije dane, ali stil nikad ne uzima predah – pogotovo kad je u pitanju Tommy Hilfiger. Ikonski brend koji definira spoj američke elegancije i urbane ležernosti, ovog ljeta nudi priliku koju ne želite propustiti: sniženje do -50% na odabrane komade iz aktualne kolekcije.
Od 12. do 20. rujna, riječka luka postaje domaćin nečemu doista jedinstvenom – prvom brodu-muzeju na svijetu i svjetskom putujućem festivalu umjetnosti i kulture. Art Explora Festival, koji je već osvojio obale Mediterana, po prvi put pristaje u Hrvatskoj – i to s punim jedrima kreativnosti, tehnologije i slobode izražavanja.
Ako vam je ljeto već bilo vruće, pripremite se – Joško Gvardiol upravo je podigao temperaturu na novu razinu. U savršeno isklesanom izdanju, naš nogometni Adonis pojavio se u oskudnim kupaćim gaćicama i ostavio nas bez daha. Doslovno.
Trideset godina od jednog od najmračnijih trenutaka europske povijesti, Srebrenica i dalje snažno odzvanja u svijesti svijeta. Ove godine, ta tišina boli i sjećanja dobila je plemeniti glas – onaj Vojvotkinje od Edinburgha, koja je, u ime kralja Charlesa III., posjetila Bosnu i Hercegovinu i sudjelovala na komemoraciji u Potočarima.